Excellent communication, keen to satisfy the customer!

From an initial expression of interest, all communication was handled efficiently and in English (much appreciated, thanks!). The bass trombone plays great, it has a smooth and fast slide with good valves also. There were some minor issues which, ideally, I would have known about before purchasing (hence 0.5 points deducted, would otherwise have been 5/5) but the way these were resolved to my full satisfaction is a credit to the positive approach to customer service.

Perfect dat de juiste maat nog opgestuurd werd voordat ik de verkeerde maat al retour gestuurd had.

Perfect dat de juiste maat nog opgestuurd werd voordat ik de verkeerd bestelde maat al retour gestuurd had

Prima winkel met verstand van zaken!!

Fijne winkel met een ruim aanbod, ook online bestellingen worden keurig ingepakt verstuurd

zelfs voor een kleine aankoop, een perfecte bediening!

Ik ben heel tevreden over de aankoop van de mallets!

Mooi instrument & snelle levering

Vlotte verwerking van mijn bestelling. Artikel voldoet volledig aan beschrijving op website. Mijn verwachtingen werden ingevuld. Prachtige warme klank een aanrader voor elke klarinet speler!

soepel

goede deal - goed contact - goede levering

Teleurstellend

De service is erg onpersoonlijk en slordig. Product kwalitatief onder de maat, beschrijving foutief. Nu een maand later is de beschrijving nog steeds ongecorrigeerd. Gelukkig was het geld direct teruggestort!

Recommended. Good contact.

Nothing to add. Good contact. Fast international delivery.

Het bestelde lag al keurig klaar.

Altijd top!

Vriendelijk personeel, goede prijzen en prima assortiment. Kom graag in deze winkel.

Toppers

Een snoep winkel voor drummers!!!!

Zeer snelle verzending en bezorging.

's avonds een bestelling gedaan, de volgende morgen had ik het bestelde in huis

Zeer snel in leveringen

Ik ben nog maar net twee weken cliënt bij Van der Glas. Tot nu toe gaat het bestellen vrij simpel. Vervolgens wordt er snel gereageerd en het bestelde voor levering aangeboden. Dus kort gezegd: een goede zaak

Goede klantenservice

Ik heb een showroom/demo model basversterker besteld. Al met al was ik niet tevreden met dit product. Dit lag aan combi van het product zelf en de gebruikte staat ervan. Wat ik prettig vond is de assistentie en het meedenken bij het retourneren. Het product viel dus tegen, maar de vriendelijkheid en hulp van het personeel was erg prettig.

Werd prettig geholpen al ging de koop miet daar

Binnen 10 minuten 1 aan de lijn dat mijn bestelling helaas niet doorging omdat deze niet meer op de site had mogen staan. Zou nog een link krijgen voor een andere maar die helaas nooit gekregen

Prima webshop

Snelle en correcte levering. Heel tevreden over mijn aankoop. Tot de volgende keer.

Fout artikel in het goede doosje

Zeer snelle levering, maar helaas zat er een ander mondstuk in het doosje dan besteld en op het doosje vermeld.

Snel en goed assortiment

Dit was mijn eerste bestelling bij Van der Glas. Was mij tot nu toe onbekend. Prima assortiment en snelle levering. Dubbel drumpedaal om eens uit te proberen. Heel geschikt daarvoor. En nog een koopje ook.

Prettig en klantvriendelijk bedrijf. Fijne communicatie en persoonlijke service. Ze kwamen met eigen vervoer langs om de bestelling te leveren.

Geweldige service, een voor mij kostbaar instrument keurig verzonden!

Instrument zeer zorgvuldig verzonden en speelklaar genaakt! Dank!

Wacht nog steeds op een deel van de levering.

Ik heb een muziekboek en een schoonmaakset voor dwarsfluit besteld. De schoonmaakset is keurig op tijd geleverd alleen het muziekboek nog niet. Ik heb ook geen update gekregen van wanneer dit muziekboek dan wel geleverd zou worden. Ik wacht hier nog steeds op. Krijg inmiddels het gevoel of hier iets is misgegaan. Hoewel ik best begrip heb voor de grote drukte en de beperkingen die door corona zijn ontstaan. Ik zou het toch op prijs stellen dat er een vorm van communicatie op nalevering zou zijn

Ik heb een nieuwe euphonium besteld. Deze werd zeer vlot geleverd. Heel goed en veilig verpakt en de communicatie over de levering was ook goed. De euphonium was zoals omschreven en voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Compleet incl. Optie Retourneren d.m.v. sticker

Duidelijk, correct en snel

De woensdag voor Kerstmis info gevraagd en gekregen over 2 trompetten en de beslissing tot aankoop kunnen nemen. Die middag nog besteld en tot mijn grote verrassing werd de trompet woensdag al bij mij bezorgd. En dat in een heel drukke tijd qua bezorging: klasse. Die middag helaas moeten bellen omdat het mondstuk ontbrak. Dat werd ondanks kerst maandag al nageleverd.