even moeten wachten, maar met een proma eindresultaat. Bedankt

tot een volgend keer

Bestelling snel ontvangen, prettig contact medewerkers

Prettig contact en snelle levering bestelde product. Van der Glas, ken ze al meer dan 40 jaar. Betrouwbaar en prettig zaken doen.

Rustige en deskundig advies.

Niet opdringerig.

Goede service en goede communicatie

De bestelling was niet volledig op voorraad, hier duidelijk over gecommuniceerd. Later nog iets toegevoegd, geen probleem. Alles in 1 keer verstuurd. Per mail op de hoogte gehouden.

Zeer betrouwbaar!

Bestelling zeer goed afgehandeld en zeer degelijk verpakt. Heel tevreden.

Gewoon perfect

Voor de teeede maal een bestelling geplaatst, binnen een dag in huis, goed en stevig verpakt. Duidelijke communicatie en snelle reactie.

Mondstuk EsHoorn.

Correcte en snelle levering via mijn mail.

Prima en snelle service

Vooraf aan mijn bestelling had ik via een email een vraag gesteld aan Van der Glas. Nog binnen een uur had ik een nette reactie. Bij mijn bestelling van een elektronisch drumstel bleek het enkelpedaal niet meer voorradig. Ik werd daar direct over teruggebeld en men bood een alternatief pedaal aan die zelfs iets goedkoper was. Het verschil werd snel terugbetaald. Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis. Zeer tevreden met hun snelle service en goede kwaliteit! Top!

Controle op uitgaande artikelen mag beter!

Via telefoon en webshop gitaar besteld echter bij afleveren ontbrak een snaar ik vind dat vreemd de controle zou beter moeten zijn. Na telefonisch contact een set snaren gratis opgestuurd gekregen dat is wel weer erg fijn👍

Heeft goede service, bestel status wordt goed doorgegeven, niet de voordeligste

Alles is goed verwerkt

Superservice!

Ben erg goed en geduldig geholpen met m’n vragen en bestelling. Als extra service zelfs een niet besteld artikel gratis bijgeleverd gekregen. Super lief! Een bevriende drummer attendeerde me op Van der Glas. Ik blijf klant.

Goede en snelle afhandeling!

Snelle en goede afhandeling van gevraagde artikel.

Snelle levering!

Bestelling gedaan, per e-mail bevestigd, volgende verzonden. Prima!

Hele goede service en afhandeling , zeer snel geleverd , TOP !!

Waardeloos

Op de site staat een product. Dit product blijkt niet leverbaar nadat ongeveer 7 dagen verstreken te zijn. Op reacties krijg je of een out of office reply of een spam reactie omdat je e-mailadres niet in het bestand voorkomt. Als je dan belt, wordt de zaak afgehandeld maar op je "klachten" wordt niet gereageerd. Misschien prima in de winkel maar op de webshop (als je iets bijzonders wilt) geen aanrader. Voelde me bekocht omdat het een geschenk was!

Gratis gigbag ter compensatie

Ik had een tweedehands instrument bij ze gekocht, maar door een nieuw systeem zaten de verkeerde foto's bij de verkeerde omschrijving. Hierover werd ik opgebeld en is mij de juiste foto's toegestuurd. Ik mocht ter compensatie een gigbag erbij uitzoeken. Top service en goed afgehandeld!

correcte afhandeling

Ik had 5 paar tambourinestokken besteld, maar ik kreeg er 5. De prijs bleek per stuk te zijn in plaats van per paar, wat wel op de website en de factuur stond. Dit is keurig opgelost en de 5 ontbrekende stokken zijn kosteloos nagezonden.

Keurige en snelle verzending!

Ben zeer tevreden!

Goede service, snelle levering, prima instrument

Snelle levering van een prima gereviseerde klarinet. Ik ben heel tevreden.

Prima 2e hands bastrombone

Klein puntje: er zat een deukje in de schacht van het mondstuk, vermoedelijk is-ie een keer gevallen? Gelukkig kon een instrumentmaker op mijn werk het deukje wegwerken. Technische staat van deze gebruikte Yamaha-trombone: erg goed.

Snel ontvangen, goed verpakt en prettig geprijsd!

Niet goedkoop maar wel goed en betrouwbaar

Hele bijzondere Euphonium gekocht van het merk Boosey & Hawkes Imperial uit 1963 in een nog goede staat ondanks zijn leeftijd

Prima spullen

Ik had 3paar stokken besteld, die waren prima in orde, alleen de verpakking had wel wat kleiner gemogen. Het was een grote doos vol het isolatiesnippers, allemaal extra afval, niet goed voor milieu