Snel en adequaat

Great Service

I got what I needed in a shortest of time. excellent service.

Prima, goede persoonlijke service!

Prima, goede persoonlijke service!

goede en snelle serves dus alleen maar lof

Snelle afhandeling en verzending.

De bestelling is snel afgehandeld en bezorgd. Aan de gitaarkoffer hing een stukje afwerkstrip aan de buitenkant los. Deze heb ik zelf vastgelijmd. De leverancier had dit bij een eenvoudige controle niet kunnen missen. Dat is dus slordig. Mijn aanbeveling is dan ook om voor verzending een controle te doen.

Goed product en snelle levering

Zowel een trompet als ventielolie gekocht bij Van der Glas B.V. Zeer tevreden over deze producten en tevens over de snelle levering.

Zending correct

Een week na bestelling pakket binnen. Kreeg daarvoor een verzoek om feedback, ha ha.

Maakt waar wat ze zeggen.

Degelijk bedrijf.

Gewoon tijdig en keurig verpakt geleverd

Netjes verpakt, tijdig en met melding vooraf door DHL werd het materiaal dat we hadden besteld geleverd. De muziektas is zoals we hadden verwacht. Geen problemen.

Excellent Service.

Excellent Service.

Goede service, ruim assortiment

Ruime keuze en goede service. Voor ons mooie combinatie van online en echte winkel.

Snel besteld en ontvangen

Duidelijke Website en snel afgehandeld

Perfecte behandeling en meegedacht om mijn wens in te vullen, Prima!!

Mooie 13” snare omgeruild voor 14” Ludwig, concert stand en mooie she keer, Prima

snel en verzorgd

zeer slecht

ik heb een sillent brass besteld voor mijn trombone. na het uitpakken zat er in de doos vieze oordopjes en waar de batterijen in moeten was kapot en verroest. wel uitgeprobeerd met schone oordopjes! vervolgens werkt het niet! kortom dit verwacht je niet van een product van €234,- dus retour gestuurd. zeer slecht!

Snelle levering en achteraf betalen.

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. Afspraken netjes nagekomen en het product is netjes en op tijd geleverd.

Zeer snelle levering onder heel goede voorwaarden

Hele snelle levering met achteraf betalen. Tevens duidelijke mail over de levering.

Vlotte levering

Prima. Uitstekende service

Snel herstel bij foutieve zending

Vlotte vlugger levering. Heel secuur verpakt. Dankjewel!

Ik ben heel tevreden. Zeker en vast de kostprijs van deze mooie blokfluit.

snelle correcte afhandeling

snelle correcte afhandeling

Product is boven verwachting

Product voldoet aan de verwachting en is het goed verpakt geleverd