Prima.

Kwaliteit

Altijd van der Glas gekozen. Onze hele familie, koperblazers en slagwerkers, worden vriendelijk, snel en zeer goed geholpen

Goede snelle service en prettig contact.

Werkt goed voor mij. Bij bezorging bleek er een onderdeeltje te missen. Deze is meteen de volgende dag bezorgd.

Nvt

vriendelijke service

Mondstuk was op voorraad en snel geleverd

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan

Pakket werd meteen verzonden en ik ben vriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk personeel, zeer correcte afhandeling met snelle verzending

Snel en goed verzorgd

Gigbag voldoet aan alle verwachtingen.

Snel.en goed

Helemaal oke

Heel tevreden met de nieuwe muziektas...snel en correct geleverd.

Prima geholpen

Groot assortiment

Betrouwbare zaak, prima service

Degelijke en betrouwbare zaak, prima service. Aanrader !!

A.H.

Goed advisering en supersnelle levering.

Goed advisering en supersnelle levering.

Zeer positief

Cymbaal gekocht, de mensen van dit bedrijf gingen er direct mee aan de slag en pakket was er nog dezelfde week. De cymbaal was stevig ingepakt en zat een kaartje bij wat je niet bij elk bedrijf tegenkomt. Voor mij is dit goede snelle service en natuurlijk ben ik zeer tevreden met de aankoop.

Excellente dienstverlening

Mijn basmondstuk Perantucci PT-48 had ik al na twee dagen in huis en mijn vraag voor een btw-factuur in pdf-formaat werd ook snel gehonoreerd.

Een bedrijf die haar afspraken volledig nakomt.

Er zelfs met een hand geschreven briefje erbij is gevoegd met de opschrift dat je veel succes met het product wordt toegewenst. Dat komt heel persoonlijk en warm over. Top!!

Super snelle levering

Duidelijke website. Veel keuze. Mijn bestelling werd snel geleverd. Het was alleen een ander artikel dan ik besteld had, na 1 belletje werd het keurig opgelost. De juiste levering kwam een dag binnen. Al met al goed opgelost en een super service

Online besteld, snelle levering, helaas 1 item verkeerd artikel opgestuurd. Belcontact liep goed; volgende dag juiste product in huis en retour afgehandeld op hun kosten.

Is goed behalve verzendkosten.

De verzendkosten zijn niet normaal voor een paar kleine veertjes van geen enkel gewicht betaal je bijna 7 euro. Echt absurd ze kunnen in een envelop en door de brievenbus. Stuur ze dan met post.nl De vraag is of ik de volgende keer dit nog wel wil!

Vriendelijk en persoonlijk

Ondanks een foutje bij de levering (verkeerd artikel geleverd) een goede snelle service zonder gedoe.