Snelle levering met goede prijs

Het ging maar om eem snarenmatje, maar kreeg goede informatie. De prijs was ook goed.

Dat was mooi opgelost

Een levering van een mondstuk werd vertraagd doordat een onderdeel tot twee keer toe toch niet op voorraad bleek. Ik kreeg toen een mooiere en veel duurdere versie die wél aanwezig was aangeboden voor dezelfde prijs. Dat was een heel loyale oplossing, waar blij mee ben !

prima in contact en levering

prima in contact en levering

Snel vlot geholpen!

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon voor informatie het betreffende artikel volgende dag in huis!

Goede telefonische uitleg en snelle verzending.

Product zoals uitgelegd. Prima.

Toevallig op deze website terechtgekomen en zeer tevreden! De bestelling werd snel geleverd en zorgvuldig ingepakt! Enige minpunt is de hoge transportkosten naar België...

Fijn geholpen

Er wordt mee gedacht, goed geadviseerd en de levering is snel. Heel erg fijn.

Top geregeld!

Snel geleverd, prima instrument!

Goede service met betrekking tot mijn vragen.

Vragen over diverse dempers voor bugels snel beantwoord en door van der Glas gepast.

Snelle levering Prachtig instrument. Basis artikelen extra bijgeleverd. Met zorg en liefde ingepakt.

Snelle en nette verzending

Product werd keurig verpakt en afgeleverd 2 dagen na bestelling.

Goed geholpen

Ik wist wat ik wilde hebben en deze webshop had een leuke aanbieding. Na contact te hebben gehad, het instrument via de webshop gekocht. Een paar dagen later had ik het instrument gekeurd door de webshop in huis en kon ik meteen aan de gang. Alles conform verwachting en een leuk briefje als persoonlijke noot in de doos mogen ontvangen.

Great store with personal approach to customers

Great experiences so far! Bought two instruments and a bunch of accessories at van der Glas. The staff are very attentive, even though time to time they mess up with the items sent. Not a big deal though as they always make up for it by sending the right item right away.

Altijd een hartelijk welkom en fijne service!!

Al meer dan 50 jaar een mijn vaste adres voor problemen met m'n instrumenten en leveringen voor benodigdheden. Natuurlijk helpt daarbij de wederzijdse persoonlijke kennis en vriendelijke benadering.

afspraak is afspraak

ze doen wat ze zeggen en dat vind ik heel belangrijk

Snel verzonden en goed verpakt!

Snelle verzending, goed verpakt en een leuke persoonlijk geschreven kaart. Tevens leuke acties af en toe voor demo modellen.

Mooie demper, netjes afgeleverd en optijd.

Geen

Mijn bestelde artikelen binnen zeer korte tijd in huis, met een leuk aanbiedingsbriefje wat wil je nog meer!

Klantvriendelijk en snel

De mensen van Van der Glas ervaar ik als klantvriendelijk en de service is goed en snel. Wel een adviespuntje: de website vind ik heel slecht. Absoluut niet meer van deze tijd. Een dergelijke gedateerde site kom ik nergens tegen. Ik zou flink investeren in een nieuwe professionele site. Een bedrijf als Van der Glas verdient dat.

Goed telefonisch geholpen en mijn bestelling de volgende dag ontvangen

Na telefonisch advies heb ik mijn bestelling de volgende dag al ontvangen. Met een leuk briefje erin.

Persoonlijke service

Product werd snel geleverd en was een stuk goedkoper dan elders. Er ging wel iets fout bij de levering. Ik had namelijk een bassdrumpedaal besteld, maar kreeg er vier geleverd. Nadat ik de overige drie had teruggestuurd, kreeg ik een leuk presentje (3 setjes drumstokken in verschillende maten). Al met al zeer tevreden over de service.

zeer goed en snel

Snel de keuze kunnen maken uit een overzichtelijk scherm

Klantvriendelijk

Goed geholpen door de nedewerker die kennis heeft van koper.

Goede prijs. Prettig klantcontact.

Prettig contact met Kees van der Glas. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Betrouwbare webwinkel.