Top!!!

Snelle levering en reactie op vragen. Echt top! Kan er niets anders van zeggen.

Tot nu toe goed, maar nog niets ontvangen.

Ik had gemaild omdat ik géén bevestiging van de bestelling had ontvangen. Maar zeer snel bericht terug. Heel fijn.!! Nu maar hopen dat de bestelling ook optijd komt.

Goed verpakt

snelle levering en blij met dit instrument

Goede weergave met detail fotos op de site, snelle levering. Heel blij met dit instrument. Is een tweedehands maar alles ziet er top uit en functioneert zoals het hoort.

Goed met een persoonlijke touch.

Product goed en snel geleverd. Het handgeschreven kaartje erbij maakt het af. Prima!

geleverd wat is beloofd in advertentie

Vlotte afhandeling en een goed spelend en nagekeken instrument geleverd.

Superservice

Marion heeft alle moeite gedaan om mn bestelling nog op tijd te laten arriveren voor de concertreis.

helamaal top

blij verrast

snelle levering, vriendelijk kaartje erbij. onnodig veel te veel plastics gebruikt als verpakkingsvulling. deze plasic cupmute heeft kurkjes die meteen los gaan zitten bij eerste gebruik. dus herplakken met betere tape. ik zocht naar het Vincent Bach merk maar niet gevonden. De mute functioneert goed.

Op tijd geleverd en een leuk briefje bij de bestelling!

Snel en betrouwbaar!

Goeie prijs goeie kwaliteit goed verpakt. Verbeterpunt: aangeven wanneer ik de zending kan verwachten. Daar kwam ik achter op de dag van ontvangst.

Niet op voorraad terwijl het wel op voorraad staat op de site.

Niet alleen bij van der Glas maar ook bij andere leveranciers zie je steeds vaker dat spullen op voorraad zijn maar uiteindelijk voorlopig niet leverbaar blijken te zijn. Daar staat wel tegenover dat de communicatie wel goed is. Echter een review geven over het product is helaas voorlopig nog niet mogelijk.

Ruim aanbod en snelle levering

De website is overzichtelijk en een bestelling is snel geplaatst. De levering was snel, netjes en er zat een kaartje in met een persoonlijke boodschap.

Snelle bezorging, goede prijs en vriendelijke medewerkers

Ik heb een probleem met mijn Sousafoon, bel van der Glas, maak een afspraak en mijn Sousafoon wordt vervolgens naar wens gemaakt. Ik kan erop wachten! Super gemaakt!

Mijn vraag werd snel beantwoord, waarnaar er snel werd geleverd, met een handgeschreven bedankje in het pakketje.

Een fijne aankoop met een zure nasmaak

Mooie aanbieding op een gitaar van Sterling By Music Man gezien op Marktplaats, en die bleek van Van Der Glas. Het zou gaan om een demomodel. Ik heb van tevoren gebeld (prettig gesprek) en er zouden geen beschadigingen op zitten. De gitaar werd vlot verzonden en kwam snel aan, erg blij mee. Echter zit er aan de achterkant bij de nek een flink zichtbare beschadiging, en dat vind ik toch jammer. Voor de prijs vind ik het prima om de gitaar te houden, dus terugsturen wil ik niet doen. Maar wat ik erg jammer vind is dat de beschadiging NIET op de foto's van het instrument stond. Dat is niet netjes. Ik weet overigens zeker dat het niet tijdens transport is gebeurd, want dan had ik de restjes in de verpakking terug moeten vinden. De gitaar had verder een setup nodig, en speelt daarna fijn. Over het algemeen dus een prima gitaar, leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat, maar toch een zure nasmaak vanwege de beschadiging die er niet zou zijn, niet op de foto's stond maar er toch was. Een eerlijke foto had voor mij een hogere score betekend, want ondanks de schade is de gitaar z'n geld wat mij betreft nog steeds waard.

Prima afhandeling

Product goed, verpakking goed, alleen levering laat.

Alles was goed, behalve dat de levering enige dagen langer duurde vanwege een sorteerfout bij DHL. Was op zich geen probleem.

Vriendelijk, verstand van zaken en snel en netjes geregeld.

Wij komen er geregeld voor onderhoud van onze instrumenten. Alt Sax en Euphonium. En we gaan er ook graag even naar toe. Top.

Vriendelijk en zeer klantgericht

Ik ben zeer tevreden over Van der Glas. Hoewel op maandag gesloten werden mijn vragen op die dag toch adequaat en vriendelijk beantwoord. De cornet die ik heb gekocht werd op Marktplaats voor een lager bedrag aangeboden dan op de website. Het verschil werd keurig snel aan mij terugbetaald. Top!

Helemaal top

Snelle service, pakket mooi op tijd, en uiteraard de prijs van mijn produkt cymbal cy 13r was scherp geprijst dus goedkoper als bij andere aan bieders, en toen ik mijn pakket open maakte zat er een leuk kaartje in met " veel plezier met cymbal cy 13r " zeer klantvriendelijk helemaal top.

service is goed, maar ik wacht nog op mijn bestelling

Het duurt een beetje lang voordat ik mijn bestelling ontvang.

Pastorielaan 4 8441 AA Heerenveen

0513 - 468040