service is goed, maar ik wacht nog op mijn bestelling

Het duurt een beetje lang voordat ik mijn bestelling ontvang.

Snelle levering goede producten

Ik ben erg blij met mijn Repinique die ik besteld heb. Het was een demo model in uitstekende staat voor een hele mooie prijs.

Snel, adequaat en met top persoonlijk advies

Fijn dat er tijd voor vragen en uitleg is

Deskundig geholpen

Werd goed geluisterd naar mijn wensen. ook in overleg de juiste accessoires aangeschaft.

Aardige mensen en super service!

Mooie zaak en toegewijde mensen. Helaas voor mij niet om de hoek, maar online bestellen kan uiteraard ook.

Snelle levering en goede en persoonlijke service! Top!

Keurige verzending, en de volgende dag had ik de artikelen al in huis. Snel, goed en persoonlijk, door de leuke kaart die bij de verzending was gevoegd. Prettige eerste kennismaking! Wel een vraag: volgens de beschrijving bij het product past de onderhoudsborstel (Slide-3-rd) op een 'cleaning rod'? Die zit er niet bij... En moet je dat rode stoffen schoonmaakomhulsel ergens omheen schuiven? Zo te zien heb ik iets niet... of moet je dat apart bestellen? Hartelijke groet, Ard

Heel goed!

Goed bereikbaar, ook telefonisch. Vriendelijk, denkt mee en een snelle verzending. Goed kwaliteit van het product.

Zendings proces prima! Produkt is helaas niet goed!

Betreft: Fender Hotrod 3 versterker. Webshop bestelling #000004721 De versterker is helaas kapot! In het distortion gedeelte zit een hevige (kraak) storing. Ik heb het getest met verschillende kabels en verschillende gitaren, de "kraak" blijft echter aanwezig! Ik zie jullie reactie graag tegemoet! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Bert Hendriks 06-12215228

Zoals altijd.

De ene dag besteld de andere geleverd. Al jaren mijn vaste leverancier!

Vriendelijke mensen, correct geholpen

Tweedehands Trompet gekocht,zoals beschrijving was hebben we hem ook ontvangen.

Fantastische service! Aanrader!

De echte kwaliteit van een bedrijf zie pas wanneer er dingen niet gaan zoals gepland. We hebben bij Van der Glas een digitaal drumstel gekocht voor onze zoon. Bij de order zat ook een drumpedaal maar deze werd niet direct meegeleverd. Na een kort en vriendelijk telefoontje werd het probleem gelijk opgelost. Binnen 30 minuten had ik al een nieuwe track en trace code gekregen en het product was al onderweg! Dat noem ik pas service!

Product bekeken, besteld, geleverd.

Duidelijke info, goede service en communicatie!

Ik kon goed vinden wat ik nodig had op de website. Omdat een onderdeel niet geleverd kon worden werd ik gemaild met de vraag of dit onderdeel ook van eigen merk mocht zijn. Dit werd snel opgepakt en zorgde ervoor dat er geen vertraging was. Fijne communicatie, klantvriendelijk.

Erg goede service, prettig contact, snelle levering en komen alle afspraken na.

Erg goede service, prettig contact, snelle levering en komen alle afspraken na.

Snel en prima product

Snel geleverd en precies wat ik gevraagd heb met een mooie persoonlijke tint in de vorm van een handgeschreven kaartje! Zeer klantgericht

Mooi object voor het nieuwe jaar binnen.

Van der Glas levert vlot, heeft een groot assortiment en ook in geval van vragen kun je snel bij hen terecht.

Maar ik vind het wel een min dat er geen olie bij de bugel werd geleverd.

Prettig, snel, accuraat, goede communicatie over een gedeelte van de bestelling wat niet leverbaar was en gelijk een voorstel voor een alternatief.

Prima prima prima.

Dwarsfluit is ontvangen. Ik dacht het gaat niet goed. Maar er eas alleen vertraging.

PrIma

Goede service van de verzending

prima info netjes verpakt

Als boven

Goedcen snel

Goedcen snel

Bugel mondstuk besteld , opgegeven maat een dag later binnen. Top.!

Binnen 2 dagen binnen, prima

Pastorielaan 4