Fijn dat jullie begrepen welke messen ik bedoelde en prima aangekomen!

Onmiddellijke en perfecte levering!

De verpakking op zich is al een feest voor het oog.

Zeer attent om te bellen direct na mijn bestelling met de vraag of het een cadeau is!

Keurig op tijd bezorgd, met verplichting om te tekenen voor de ontvangst. Zo hoort het.

Super service en attent!

Besteld en Andre kwam zelfde middag zelf langsbrengen (dus geen gezeur met postnl in drukke tijd voor kerst)! Super tevreden! De website is trouwens veel beter dan die van Christophle zelf, met duidelijke maten en beschrijvingen en veel makkelijker te navigeren. Ademt deskundigheid!

Professioneel, snel, betrouwbaar!

Perfect !

Zeer klantvriendelijk ! Pro-actieve aanpak : onmiddellijk telefonisch contact opgenomen om alles duidelijk toe te lichten en af te spreken. Correcte opvolging van de levering en de nalevering. De nalevering gebeurde veel sneller dan verwacht en werd ook vooraf tijdig bevestigd. Leveringen correct en binnen het voorgestelde tijdsbestek. Zeer positieve ervaring!

Perfecte service

Een eerste bestelling Alles is vlot verlopen Aanrader

Snelle levering, alles netjes verpakt en in zeer goede staat

uitstekende service

Het Porselein-en kristalhuis deed alles om mijn bestelling netjes af te werken. Ik werd via mail en per telefoon op de hoogte gehouden van het verloop van de levering: prima werk. Hier bestel ik opnieuw.

Persoonlijke service!

Omdat de koerier vertraging had is mijn bestelling door verkoper persoonlijk aan huis bezorgd omdat hij wist dat ik het voor het weekend nodig had! Klasse en hartelijk dank!

Duidelijk overzicht van de artikelen, verzorgd pakket, zeer snelle levering.

Vertrouwde adres voor prachtig Porselein, Zilver en Kristal.

Al jarenlang uitstekende ervaring met het Porselein - en Kristalhuis!

Snel en accuraat en een duidelijke site.

Snel en accuraat en een duidelijke site. Mooie producten.

Duidelijke aankoop procedure. Direct contact over de verzending. Pakket te volgen via track and tracé. Binnen 24-uur in huis!

Levering snel en compleet

Werd goed en tijdig geïnformeerd over de status van de aflevering.

Dag na bestellen ontvangen, met aanmelding van post Nl. Netjes binnen aangegeven tijdslot. Zilver keurig verpakt in nette doos. Zag er echt als een luxe cadeau uit. Zeer tevreden, precies wat we wensten.

Een bijzonder snelle levering

Eeen bijzonder snelle levering . Na bestelling geplaatst te hebben binnen 2 dagen ontvangst van de bestelde spullen.

Prima webshop

Ik had enkele vragen, en werd telefonisch goed te woord gestaan. Daarna de gewenste artikelen besteld en deze de volgende dag ontvangen.☺

Keurig

Goed verpakt en snel geleverd.

snel en accuraat

duidelijke website snel en accuraat geleverd tegen gunstige prijs

geweldige service. Snel en correct.

Prima service. Snel en correct. Ben heel blij met mijn dessert lepels.

Uitstekend!

Artikelen waren perfect ingepakt en het pakket werd zeer vlug geleverd.

Zeer correct

Directe levering uit voorraad. Uit eerdere ervaring over een bestelling. Bij deze bestelling had ik een fout gemaakt met de keuze van de messen. Bij levering kwam dat naar voren. Een belletje en ik werd direct geholpen en het juiste mes werd toegezonden. Het prijsverschil zat keurig verpakt bij de nieuwe levering.

Excellente service

Ik had een mes met een gebroken lemmet. Christofle kon dat niet meer repareren, André heeft gezorgd voor een reparateur die dat wel kon. Uiteindelijk is het mes gemaakt voor prijs die lager was dan vooraf was aangegeven. Klasse!

Top! Zeer snelle levering!

Makkelijk te bestellen via de website en zeer snelle levering.

Over Het Porselein- en Kristalhuis

Online verkoop van bestek en overige artikelen van het Franse luxemerk Christofle. Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar zodat een snelle levering gegarandeerd is. Hét adres voor aanschaf van Christofle artikelen, de webwinkel met 50 jaar ervaring.