Geweldige service!

Snel, efficiënt en klantvriendelijk, wat wil je nog meer.

geweldig snelle service

prettige communicatie en zeer behulpzaam

Geweldig bedrijf.

Bestelling zeer zorgvuldig ingepakt en correct afgeleverd met als resultaat een hoge score voor klant tevredenheid.

verzorgde en snelle levering

duidelijke en overzichtelijke website

Topservice en topkwaliteit product! Een aanrader!

Zeer goede opvolging van bestelling. Ik werd zelfs gebeld om te vragen of ik zeker was dat ik het juiste model bestek had gekozen omdat in het verleden andere klanten zich hadden vergist tussen europees en amerikaanse type. En dit bleek dan ook inderdaad zo te zijn. Daardoor kon ik tijdig mijn online bestelling corrigeren zonder enig probleem. Echte proactieve topservice! Ook snelheid vsn levering en kwaliteit van product is voorbeeldig!

Super goede service

Gisteren ons nieuwe bestek binnen gekregen ziet er top uit.. goede uitleg gekregen over mijn bestelling dankjewel

Uitstekende service , snelle levering.

Bij toeval ontdekt, gelijk een bestelling geplaatst, het bestelde met twee dagen in huis, ga in de toekomst beslist weer hier naartoe.

top bedrijf, aanrader

Goede website, zeer snelle levering, erg goed verpakt en mooie kwaliteit, blij mee! Zeker een aanbeveling waard.

Ouderwetse service!

Mijn bestelling werd door de zaak zelf aan huis bezorgd.Snelle levering ook!

Klantgericht en hele mooi bestek!

De site is overzichtelijk. Bij vragen is het mogelijk om zowel per mail als telefonisch contact op te nemen. Een reactie volgt dan ook snel. De reactie was vriendelijk en zeer klantgericht. Ik kreeg een duidelijke uitleg en het was mogelijk om onder voorbehoud een bestelling te plaatsing. Deze bestelling kwam veel eerder binnen dan verwacht en meteen kreeg ik bericht en de mogelijkheid om de bestelling definitief te maken. Als ik dit niet wilde doen was dat ook geen probleem. Echt super!

Korte lijnen en betrouwbaar in communicatie.

Complimenten!

Overzichtelijk site, snel geleverd, goed verpakt Ik had verkeerde bestek besteld.. werd keurig en snel opgelost. Super service

Prima service. De producten waren zeer snel in huis

Snel en betrouwbaar

Ben al jarenlang klant. Uitstekende service, uiterst snelle levering, zeer ruime keuze, zeer goede after sales !

snelle levering!

Het betrof hier slechts de bestelling van een bij mij reeds eerder gebruikt onderhoudsmiddel.

Snel en zorgvuldig

Had een uitbereiding van verzilverd bestek besteld. Binnen een dag werd het geleverd. Wat mij direct opviel was de zorgvuldige manier waarom het verpakt was en beschermd tegen mogelijke beschadigingen tijdens het transport. Complimenten!

Prima, snel !

prima afgeleverd.

Erg duur

....

Over Het Porselein- en Kristalhuis

Online verkoop van bestek en overige artikelen van het Franse luxemerk Christofle. Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar zodat een snelle levering gegarandeerd is. Hét adres voor aanschaf van Christofle artikelen, de webwinkel met 50 jaar ervaring.