Heldere website. Snelle, accurate service.

De website is zo ingericht dat eenvoudig de juiste keuze gemaakt kan worden. De levering was snel en conform afspraak. De bestelling was uitstekend verpakt.

Snelle reacties, prettig en goed contact, niets op aan te merken of te verbeteren.

levering en service op hoog niveau

mooie en zeer heldere website, zending is fraai verpakt en snel geleverd

geslaagd!

prachtig kado, ook bijzonder mooi verpakt. Chapeau!

Easy to order. Excellent products. Perfect delivery.

Purchased a couple of time some christofle pieces and was easy, efficient and fast delivery. Perfect correspondence via email and whatsup. .

Zeer zorgvuldig ingepakt.

Zeer tevreden. Werd persoonlijk opgebeld voor een product dat niet op stock was en dat apprecieer ik.

Uitstekend!

Snelle levering in een mooie verpakking!

Alles was perfect de levering en het artikel.

Ik zoek een oplossing voor zo weinig mogelijk onderhoud voor het Christofle bestek.

Uitstekend!

Fijne communicatie, snelle levering en uitstekend verpakt! Tot een volgende keer!

Meedenken met klant en niets teveel om vraagstuk op te lossen!

Wij zochten bestek waarvan de grote vork niet meer leverbaar was. Porcelijn en kristalhuis heeft - op zaterdag - geen steen onberoerd gelaten in heel europa om ons alsnog te kunnen bedienen. Daarbovenop het overige bestek neteen thuis afgeleverd, nog dezelfde dag. Zeldzaam goede service!

Grote voorraad en snel geleverd.

Ik heb eerst telefonisch contact gehad over de mogelijke bestelling en ben toen goed geholpen. Ruime voorraad, snel geleverd, mooi bestek, apart verpakt om krassen te voorkomen.

Perfecte service

Raad en daad bij het verzorgen van een aanvulling op een oude serie Christofle bestek

Geweldige klantenservice en zeer snelle levering

Mijn vragen werden meteen beantwoord en de afhandeling van de bestelling was beter dan ik zou kunnen wensen.

Prettig zakelijk

Snel, van het juiste niveau.

Snel en correct

Vakkundig, vriendelijk, correct

Zoals het hoort te zijn !

Goede communicatie en snelle service. We zijn blij met ons bestek.

Vriendelijk en duidelijk

Fijne, duidelijke website. Prima en vriendelijke service. Mijn bestelde artikel was niet op voorraad (stond netjes aangegeven op de site), ik kreeg een vriendelijk telefoontje of ik het gezien had dat de levering langer kan duren.

Gewoon top

Mijn bestek was even niet meer in gebruik . Dus met de lente in aantocht dacht ik . Deze gaan we eens laten schitteren!! En met het materiaal dat besteld had was dit echt perfect! Super blij .

Betrouwbaar en snel

Prima geregeld en snelle service!

Snelle service en correcte afhandeling van bestelling

Online bestelling gedaan van een luxe bestek, 2 dagen nadien ontvangen. De ontbrekende stukken van de bestelling hebben we 1 week later mogen ontvangen. Sneller dan verwacht.

Zeer overzichtelijke website, snelle levering, netjes verpakt.

Super o.k.

Zeer goed, ben niet voor niets al jarenlang klant

Zeer correct, snelle levering !

Zeer correct

Uitmuntende kwaliteit qua service en product

Top klantenservice

Altijd een plezier om hier online aankopen te doen van de mooie collecties. Zeer vriendelijke eigenaar die altijd zijn best doet om alles perfect te laten verlopen. Een winkel die online nog de ouderwetse service geeft.

Prima contact en snelheid van levering

Na bestelling werd het snel geleverd, netjes verpakt en verzekerd. Dus ik prima betrouwbaar leverancier. Ik kom hier zeker terug voor verdere uitbreiding.

Over Het Porselein- en Kristalhuis

Online verkoop van bestek en overige artikelen van het Franse luxemerk Christofle. Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar zodat een snelle levering gegarandeerd is. Hét adres voor aanschaf van Christofle artikelen, de webwinkel met 50 jaar ervaring.