Zeer correct

Directe levering uit voorraad. Uit eerdere ervaring over een bestelling. Bij deze bestelling had ik een fout gemaakt met de keuze van de messen. Bij levering kwam dat naar voren. Een belletje en ik werd direct geholpen en het juiste mes werd toegezonden. Het prijsverschil zat keurig verpakt bij de nieuwe levering.

Excellente service

Ik had een mes met een gebroken lemmet. Christofle kon dat niet meer repareren, André heeft gezorgd voor een reparateur die dat wel kon. Uiteindelijk is het mes gemaakt voor prijs die lager was dan vooraf was aangegeven. Klasse!

Top! Zeer snelle levering!

Makkelijk te bestellen via de website en zeer snelle levering.

Prima, valt niets op aan te merken!

Zie bovenstaand.

helemaal top

snelle service ,fijn dat het "verloren" botermesje na te bestellen was.

doen wat men belooft

Prima service , goed product, snel bezorgd.

Geweldige service

Een aantal maanden geleden een bestelling gedaan van een Christofle bestek dat op dat moment niet leverbaar was. Maanden later ontving ik bericht dat het bestek geleverd was en dezelfde avond werd het al bij me afgeleverd. Geweldige service, veel dank!

Snelle en correcte levering

Zie boven.

Besteld online en de volgende dag in huis.

Product besteld en de volgende dag keurig vis PostNL in huis.

Geweldige service

Snelle afhandeling vraag, accuraatheid en snelle levering, in één woord klasse!

Een snelle nette bestelling

Een snelle nette bestelling

Uitstekend!

Bestellingen worden accuraat en snel uitgevoerd. Dat geldt ook als er bijzondere afspraken worden gemaakt voor de levering van "niet-standaard" artikelen. Aanbevelenswaardig!

Heel goed.

Geweldig,op tijd en mooi verpakt. Zo kun je het zonder verdere moeite cadeau doen.

Een mooie winkel!

Als je van mooi en rijk gedekte tafels houdt, moet je hier zijn; een van de weinige plekken, waar je nog fraai tafelzilver kunt kopen. En waar je als klant ook persoonlijke aandacht krijgt!

Excellent service

Fast and amazing service. Very happy with the quality and personal touch.

Vlot efficiënt en kwalitatief hoogwaardig.

Contact telefonisch met verwijzing naar de bestelsite was kort, zakelijk en duidelijk. De site zelf ; perfect ! Verpakking dito.

Prima service, deugdelijk verpakt

PostNL waardeloos, had pakketje zo onder hek doorgeschoven waar iedereen het kon pakken. Heb me niet hoeven legitimeren en heb ook geen handtekening gezet. Gelukkig tijdig ontdekt door tuinman die er toevallig was.

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wat de bezorging door PostNL betreft; We versturen onze artikelen verzekerd, en gaan er dan ook vanuit dat PostNL dit netjes afhandelt. Excuses dat dit bij u misging. Vriendelijke groet, André Verburg

Bestelling in de ochtend geplaatst. In de middag kwam de eigenaar van de zaak het al persoonlijk langs brengen. Keurig ingepakt, klasse!

Toppie.

Helemaal zoals het hoort ;)

goed product

goede service

Goede ervaring, duidelijke site, snelle correcte levering

Als boven, site is duidelijk, snelle levering en correcte levering.

Snel en accuraat

Snelle levering van precies wat ik had besteld. Wat wil een mens meer?

Uitstekend bedrijf !

Ik ben al jarenlang klant. Ik ben zeer tevreden, zowel over de website als over de vlotte en correcte behandeling.

Heel tevreden

Vanuit buitenland bestelling gedaan voor Nederlands adres. Via omwegen ging dat goed. Kon echter buitenlandse adres niet als rekeningadres invoeren daar het land en postcode niet geaccepteerd werd op de website. Toen voor rekening en leveradres het Nederlandse adres gebruikt en met ApplePay betaald. Prima verlopen en snelle levering.

snelle en goede service

snelle en goede service

Diepenbeekplantsoen 15

1066 KE Amsterdam

206186166

Over Het Porselein- en Kristalhuis

Online verkoop van bestek en overige artikelen van het Franse luxemerk Christofle. Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar zodat een snelle levering gegarandeerd is. Hét adres voor aanschaf van Christofle artikelen, de webwinkel met 50 jaar ervaring.