Super trage levering

Ik heb verschillende materialen besteld begin maart, voor een visweekend eind maart. Ondertussen zijn we ons klaar aan het maken voor ons visweekend van mei. De spullen zijn nog steeds niet verzonden. Desondanks de website aangaf dat de bestelling mogelijks in verschillende delen werd verzonden doordat niet alles binnen was vragen ze nu afzonderlijke verzendkosten indien ik een deel eerder verzonden wil hebben. Het zotte is dat alle materialen ondertussen ook gewoon bij de lokale vishandelaar verkrijgbaar zijn waar ik dus nu delen dubbel aan het kopen ben. De reactie snelheid op mailing is wel snel.

Snelle en goede levering

Mijn bestelling is snel geleverd. Mooi op tijd om naar Frankrijk te gaan.

TOP

"Fantastische aankoopervaring bij Team Outdoors! Ik heb gisteren de Trekker Tempest 100T Brolly en het voorpaneel besteld, en ze werden vandaag al geleverd. De snelheid en efficiëntie van de levering waren indrukwekkend. De kwaliteit van de producten overtrof mijn verwachtingen - stevig, duurzaam en perfect voor mijn buitenavonturen. Ik kan Team Outdoors ten zeerste aanbevelen voor hun uitstekende service en hoogwaardige producten. Ik kijk er nu al naar uit om ze aan het water op te stellen!

Eens en nooit meer

Eens en nooit meer! Dit is geen hengelsportzaak maar een tussenhandelaar die alleen door verkoopt. Totaal niet klant gericht of meedenkend naar passende oplossingen, ivm alternatief voor lange levertijden van bestelde product. Site ziet er veelbelovend uit maar ik weet nu beter...

Snelle bezorging en de beste prijzen

Zeer snelle bezorging. En de producen zoals altijd met de laagste prijzen op de markt met de hoogste kwaliteit.

Leuke zaak, die gelukkig steeds groter wordt en een steeds groter assortiment krijgt

Ze hebben regelmatig goede aanbiedingen en bieden producten die ik moeilijk elders kan vinden. Daarom blij dat ze op redelijke afstand van mijn huis zitten.

Elke keer als ik bestel altijd alles netjes geleverd en verpakt en binnen een paar dagen

Scherpe prijzen, ruim assortiment

’s’avonds besteld volgende dag thuisbezorgd. Ruime keuze en scherpe prijzen. Aanrader.,!!

Bonjour Excuser mon ignorance svp mais envoyer moi le courrier en français. bien a vous et merci

zwaar kut

Ik had artikelen besteld,die had dinsdag opgehaald en gepint de mono lijn die gekocht heb ik netjes teruggebracht in nieuw staat,ik had de Trakker mono lijn die was groen en beviel me niet ik wou mono clear van nash maar ze alleen de diameter van 0.70 en dat vind ik te dik,ik zou het bedrag van de teruggestort krijgen,na vijf dagen had nog steeds geen geld terug op mijn bankrekening en dat is beloofd,ik ga hier niet meer naar toe,er zijn genoeg andere viswinkels waar ze de administratie wel op orde hebben,

Snelle levering.

Netjes en goed verpakt zodat het niet kan beschadigen. Ben ook zeer tevreden met de hengel, voldoet aan mijn verwachting.

Supersnel geleverd, en bijna altijd op voorraad

Vrijdag met spoed nog wat besteld om zaterdag te kunnen vissen, en zaterdag in de ochtend al geleverd, top al vaker hier besteld en altijd netjes op tijd geleverd, kan niks anders doen dan winkel/website aanbevelen

super

tres bon site a des prix tres attractifs je recommande pleinement delais de livraison assez court

Super uitstekend

Uitstekend spullen snel geleverd

Snel en goed geregeld.

Geweldige zaak

Goed personeel wat je goed helpt met als je vragen hebt ruime keuze

Super snelle levering!!

S' avonds besteld en de volgende dag al in huis. Dus zeer tevreden!!

prima service

duidelijke webshop waar je genoeg kan vinden om volledig aan je trekken te komen, en als er dan iets niet is wordt het goed opgelost met een vervangend vergelijkbaar product

100 procent tevreden over zowel online als het personeel in de winkel

Top winkel word altijd super geholpen met welk probleem dan ook pesoneel goed me denkent enigste nadeel is dat je altijd te weinig geld mee van huis neemt hahahah

Goede snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht,

Buitengewoon goed

Goede prijs en kwaliteit, klantvriendelijk en zorgvuldig omgaan met verpakking en verzending maken Team Outdoors tot mijn favoriete buitensport winkel.

Super service.

Op zoek naar een goede bedchair werden diverse stretchers uit de verpakking gehaald om te proberen. Dit aangezien er geen showroom was.waar de modellen stonden. Goed advies, vriendelijk en kundig personeel.

Prima collectie voor prima prijzen en prima levering

Mijn keuze kunnen maken uit het grote aanbod aan afstandshengels van Team Outdoors en deze snel en onbeschadigd afgeleverd gekregen.

I am satisfied with the purchase. I recommend

I am satisfied with the purchase. I recommend

uitstekende service

Besteld en volgende dag al binnen. Uitstekend gedaan! zeker een aanrader!

Over Team Outdoors

Zoals onze meeste favoriete verhalen begon ook dit avontuur aan de waterkant. Vanuit passie en vriendschap zijn we kleinschalig gestart met onze onderneming en gingen we ons binden met merken en spullen waar wij in geloofden. Onze filosofie werkte en we vonden steeds meer een draai in onze branche en groeide langzaam uit tot serieuze speler en zijn ongelofelijk trots op de doelen die we samen hebben bereikt. Waar we met zijn tweeën begonnen aan dit avontuur groeide niet alleen ons bedrijf. Dromen werden avonturen, Collega’s en klanten werden vrienden voor het leven. Team Outdoors werd echt een team, een club een familie waar mensen met trots dagelijks voor elkaar en onze klanten klaar staan. Wekelijks worden we verrast door de mogelijkheden die op ons pad komen en de mooie plekken waar ons werk ons brengt. We zijn gezegend dat we dit werk kunnen doen en delen jouw passie voor avontuur. Bedankt voor je vertrouwen in Team-Outdoors!