Verschrikkelijke klantenservice !

Ik wil iedereen waarschuwen voor Team Outdoors. Deze firma heeft een verschrikkelijke klantenservice. Als je hier online bestelt en je bestelling wilt terugsturen omdat de firma zelf een fout heeft gemaakt tijdens de bestelling, dan zijn alle kosten voor jouw rekening. Vervolgens willen ze niet meewerken aan een retourformulier of een verzendservice. Ze beloven je meerdere keren terug te bellen, maar van service is geen sprake. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt letterlijk aan de telefoon gezegd dat het jouw eigen probleem is. Ze geven letterlijk aan dat het ze niks kan schelen wat klanten van hen vinden; het gaat hen alleen om omzet en geld verdienen. De totale aftersales is dramatisch. Pas op voordat je hier iets bestelt!

Top winkel

Mooi assortiment alles wat je nodig hebt vind je er

Klasse

Bestelling op tijd geleverd,en zeer goed verpakt,dat is bij sommige andere leveranciers wel eens anders,klasse gedaan ,artikel zoals omschreven.Bedankt voor snelle afhandeling,kan het iedereen aanraden.

Afgelopen week slipschijven en gevlochten lijn besteld voor mijn 14000 XTE molens. Het werd de volgende dag keurig bezorgd. Ik merk wel dat men het druk heeft want om telefonisch contact te krijgen moet je wel meerder pogingen doen. Groet Tom.

Fijne winkel met uitstekende service!

Weer een bestelling gedaan en weer lekker snel geleverd doordat er veel op voorraad is! Had nog een vraag over het product en ik ben vriendelijk en juist geholpen om een keuze te maken. Top geregeld Team Outdoors!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Een hele fijne winkel

Ik koop echt bijna alles bij team Outdoors! Gewoon omdat ze alles op voorraad hebben en als je het via de webshop besteld je het al vaak de volgende dag in huis hebt! Prima service vriendelijk personeel!!

Uitgebreide webshop

Alle artikelen kunnen vinden voor onze visvakantie. Zeer uitgebreid assortiment met ook nog eens scherpe aanbiedingen. Alles netjes op tijd volgens afspraak geleverd. Ook keurig verpakt zodat het niet kon beschadigen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bestelling geleverd zoals afgesproken

Bestelling geleverd zoals afgesproken

Solar rig cone tool

De 'rig cone tool' van het gerenommeerde (lees dure) merk Solar besteld omdat ik toch weer zelf mijn 'line aligners' wil maken. Samen met nieuwe haken. Alles op tijd (snel) binnen (wat dit betreft gewoon vijf sterren) maar toen ik de Solar tool had uitgepakt en het handvat in de tool wilde bevestigen bleek dat met geen mogelijkheid te gaan. Uiteindelijk wel gelukt door de "cone" onder warm water te houden maar dit zou niet mogelijk moeten zijn bij dit dure merk........ Dus nadenken over de aanschaf van dit product gezien de dubbelfunctie van het handvat!

Prima ervaring met Team Outdoors!! Supersnelle levering en prima kwaliteit van het product! Zonder meer een aanrader!!

Leuke winkel Goede service Gezellige vriendelijke mensen

Geweldige zaak, met hun heb je altijd vis aan de haak.

Leuk spontaan en enthousiast team wat altijd meedenkt. Ik kom er graag en raad het iedereen aan om een keer binnen te lopen. Ook hun website is prima voor elkaar waar je echt alles kunt vinden wat je zoekt. Go Team, blijf zo doorgaan.

Snel en efficiente aanpak en overleg met de klant

Prettige website, mooi assortiment, eigenlijk altijd wel interessante aanbiedingen, spullen op voorraad en erg fijn, levering de volgende dag indien voor 20.00 besteld. Dus ja, goed bezig daar in wijchen. Misschien ook eens kijken bij het outdoor gedeelte, want daar zitten vaak ook handige producten voor het sportvissen tussen.

Snelle levering.

Top service.

Als je iets besteld dan wordt alles keurig netjes afgehandeld. Zeer snel geleverd. Louis

Zeer snelle levering ( volgende dag)

Top producten

Snelle levering. Goed product

Snelle levering en goed product en prijs

Bestelling lopen goed en zijn ook snel aanwezig ook al is het in België

Volledig naar verwachting!

Mijn bestelling was volledig volgens verwachting, de omschrijving op de site, compleet en correct. Goed ingepakt en vlot ontvangen, als altijd!

Uitstekende service...

Winkelen ( online ) bij Team Outdoors is een ervaring op zich. Een zeer ruime voorraad, met up to date voorraad beheer zodat je niet mis grijpt. En mocht er onverhoopt een probleempje voordoen, dan is de klantenservice razend snel om of jou te bellen of om jou te mailen en een passende oplossing te bieden om jou alsnog zo snel mogelijk aan de bestelde goederen te helpen, waarbij kosten noch moeite gespaard worden. Al met al een uitstekende online winkel ervaring bij Team Outdoors!

Top service van deskundige verkoper

Ondanks de beperkte keuze in de "winkel", Team Outdoors is eigenlijk een webshop, zeer goed geholpen. Verkoper is diverse keren voor mij naar het magazijn gelopen en heeft deskundig advies gegeven. Aanrader is wel om doordeweeks te gaan zodat ze voldoende tijd voor je hebben. Geen advies nodig, dan is de website zeer overzichtelijk!! Zeer tevreden met mijn Sonik 10ft hengels en bijpassende foudraal.

Snelle levering, geen fouten en een breed assortiment met goede voorraden, zi door gaan, vr groet Cor Wessel

Prima service,

Mooie prijs,snelle levering

Edisonstraat 22 A

6604 BV Wijchen

Over Team Outdoors

Zoals onze meeste favoriete verhalen begon ook dit avontuur aan de waterkant. Vanuit passie en vriendschap zijn we kleinschalig gestart met onze onderneming en gingen we ons binden met merken en spullen waar wij in geloofden. Onze filosofie werkte en we vonden steeds meer een draai in onze branche en groeide langzaam uit tot serieuze speler en zijn ongelofelijk trots op de doelen die we samen hebben bereikt. Waar we met zijn tweeën begonnen aan dit avontuur groeide niet alleen ons bedrijf. Dromen werden avonturen, Collega’s en klanten werden vrienden voor het leven. Team Outdoors werd echt een team, een club een familie waar mensen met trots dagelijks voor elkaar en onze klanten klaar staan. Wekelijks worden we verrast door de mogelijkheden die op ons pad komen en de mooie plekken waar ons werk ons brengt. We zijn gezegend dat we dit werk kunnen doen en delen jouw passie voor avontuur. Bedankt voor je vertrouwen in Team-Outdoors!