super

tres bon site a des prix tres attractifs je recommande pleinement delais de livraison assez court

Super uitstekend

Uitstekend spullen snel geleverd

Snel en goed geregeld.

Geweldige zaak

Goed personeel wat je goed helpt met als je vragen hebt ruime keuze

Super snelle levering!!

S' avonds besteld en de volgende dag al in huis. Dus zeer tevreden!!

prima service

duidelijke webshop waar je genoeg kan vinden om volledig aan je trekken te komen, en als er dan iets niet is wordt het goed opgelost met een vervangend vergelijkbaar product

100 procent tevreden over zowel online als het personeel in de winkel

Top winkel word altijd super geholpen met welk probleem dan ook pesoneel goed me denkent enigste nadeel is dat je altijd te weinig geld mee van huis neemt hahahah

Goede snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht,

Buitengewoon goed

Goede prijs en kwaliteit, klantvriendelijk en zorgvuldig omgaan met verpakking en verzending maken Team Outdoors tot mijn favoriete buitensport winkel.

Super service.

Op zoek naar een goede bedchair werden diverse stretchers uit de verpakking gehaald om te proberen. Dit aangezien er geen showroom was.waar de modellen stonden. Goed advies, vriendelijk en kundig personeel.

Prima collectie voor prima prijzen en prima levering

Mijn keuze kunnen maken uit het grote aanbod aan afstandshengels van Team Outdoors en deze snel en onbeschadigd afgeleverd gekregen.

I am satisfied with the purchase. I recommend

I am satisfied with the purchase. I recommend

uitstekende service

Besteld en volgende dag al binnen. Uitstekend gedaan! zeker een aanrader!

Snel en correct

Snel en correct

Top webshop met mooie spullen en prijzen.

Team Outdoors levert snel en tegen concurrerende prijzen.

Snelle levering en altijd goeie kortingen

Goede voorraden en snelle levering en altijd mooie kortingen

Vandaag besteld is morgen in huis

Groot assortiment met kwaliteits producten. Keurig verpakt en snel geleverd. De prijzen zijn ook goed.

Snelle bezorging.

Na een bestelling werd het bestelde de volgende dag al bezorgd. Keurig verpakt. Grote klasse!

Snel en gemakkelijk zelf met 3in1

Snelle levering zoals ik gewend ben bij Teamoutdoors

Gemoedelijk met kennis

Voor mij is het een uurtje rijden, lekker gemoedelijk en bij vragen word je voorzien van kundig advies. Alles wat je nodig hebt als beginnende (zoals ik) of de ervaren karpervisser.

Altijd alles goed

Alleen beetje lang wachten op men molens 2 maanden

Uitstekende service en advies

Toffe gasten met passie voor de hobby. Hierdoor snappen ze wat ik bedoel en kunnen ze uitstekend advies en service verlenen bij mijn aankopen. Ik kom altijd weer graag terug naar de winkel!

Team Outdoors!, Een Voorbeeld voor anderen!!

Ik heb sinds kort er voor gekozen om te beginnen met vissen. Echter wist ik niet wat ik allemaal nodig had.. heb verschillende keren gebeld met Team Outdoors voor advies, ben zeer vriendelijk geholpen met het uitzoeken van het bij passende en juiste vis materiaal. Nadat ik de vragen had gesteld kreeg ik via mail een overzicht met alle bijpassende spullen, kon ze aanklikken en toevoegen aan mijn winkelmandje. Alles was na 1 dag al bij me thuis. Ik ga hier zeker mijn andere spullen ook bestellen. Heel erg bedankt voor het goede advies en alle vriendelijkheid. Jullie zijn een voorbeeld voor anderen., Team Outdoors verdiend 5 sterren!!! Groetjes Familie Jansen

Goed en snel geholpen.

Alles voor m'n hobby aanwezig.

Edisonstraat 22 6604 BV Wijchen

Over Team Outdoors

Zoals onze meeste favoriete verhalen begon ook dit avontuur aan de waterkant. Vanuit passie en vriendschap zijn we kleinschalig gestart met onze onderneming en gingen we ons binden met merken en spullen waar wij in geloofden. Onze filosofie werkte en we vonden steeds meer een draai in onze branche en groeide langzaam uit tot serieuze speler en zijn ongelofelijk trots op de doelen die we samen hebben bereikt. Waar we met zijn tweeën begonnen aan dit avontuur groeide niet alleen ons bedrijf. Dromen werden avonturen, Collega’s en klanten werden vrienden voor het leven. Team Outdoors werd echt een team, een club een familie waar mensen met trots dagelijks voor elkaar en onze klanten klaar staan. Wekelijks worden we verrast door de mogelijkheden die op ons pad komen en de mooie plekken waar ons werk ons brengt. We zijn gezegend dat we dit werk kunnen doen en delen jouw passie voor avontuur. Bedankt voor je vertrouwen in Team-Outdoors!