Bijzonder

Fijne groep en therapeut. In het begin stond ik wat sceptisch tegenover de cursus. Maar het heeft mij rust gebracht en handvatten voor de toekomst.

Een waardevolle investering in jezelf om meer te leven in het nu

Voordat ik deze cursus ging starten was ik wat sceptisch, want ik was altijd van mening mindfulness is toch wat zweverig en dit past niet bij mij. Uiteindelijk heb ik besloten om uit mijn comfortzone te stappen en deze mindfulness-cursus open in te gaan. Door tijdens de trainingen stil te staan bij de achtergrond van bepaalde theorieën en trainingsmethodes is mindfulness meer gaan leven voor mij. Ook de oefeningen hebben mij bijgebracht dat ik meer stil kan staan bij momenten en meer kan leven in het nu. Hierdoor is deze cursus waardevol geweest voor mij.

Boven verwachting

Bij het ontdekken van mindfulness op de website van de Mindfulness fabriek kreeg ik de indruk dat dit wel wat voor mij kon zijn. Ik had niet kunnen bedenken dat de toepasbaarheid nog zoveel groter is dan verwacht. Ik heb echt handvaten gekregen om mijn weg te vervolgen. Ja, ik ervaar meer rust en ontspanning, maar soms ook helemaal niet en dat is niet erg. Je kan altijd teruggaan naar de oefeningen die je hebt geleerd en dat is het meest waardevol. Igor was een hele fijne begeleider. Rustig, met niet teveel woorden, maar goede vragen en zo nu en dan wat humor. Als ik een idee zou aandragen om deze training te verdiepen, zou er voor mij niet alleen vooraf aan de training een telefonisch gesprek mogen plaatsvinden, maar ook een keer tussentijds en aan het einde. Dan kan je eigen reflectie nog wat meer verdieping krijgen.

Beste C., Wat zijn wij als team blij om te horen dat de training jouw handvaten hebben gegeven om jouw weg te vervolgen en dat de trainer jou zo goed is bevallen. Wij zullen jouw idee doorgeven achter de schermen! Bij deze willen we jou alle voorspoed wensen! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne 8-weekse cursus gevolgd bij Sijmen

Fijne 8-weekse cursus gevolgd bij Sijmen, iemand die je snel op je gemak weet te stellen. 2,5 uur per keer leek me aanvankelijk lang, maar de tijd vloog steeds voorbij. Van harte aan te raden!

Beste Laura, Bedankt voor het prachtige cijfer en de aanbeveling! We zijn blij om te horen dat de tijd voorbij vloog. We hopen dan ook dat je hier mooie lessen uit hebt gehaald. Wij wensen jou als team alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

ACT therapie is voor mij veelzijdig en voelt als een begin van meer neutraliteit en contact .

Ik voel me door de toepassing van ACT als een toeschouwer in een web, waarvan de draden me terugbrengen naar mezelf, op een meer neutrale wijze, dan voorheen. Het steeds teruggaan naar jezelf, ondanks pijnlijke gedachten of gevoelens, brengt meer acceptatie, en rust.

Beste Marianne, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat je meer acceptatie en rust hebt gevonden door het toepassen van ACT. We wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Door tools en inzicht kan ik nu beter keuzes maken in mijn eetpartroon gekregen

Door de cursus heb ik veel inzicht gekregen over mijn gedachtes en emoties over eten en kan ik beteren keuzes maken als het gaat om voeding.

Hallo Karen, Bedankt voor jouw prachtige cijfer! Wij zijn als team verheugd om te horen dat je door de cursus meer inzichten hebt gekregen en hierdoor betere keuzes maakt betreft voeding. We wensen jou alle voorspoed! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Prima cursus!

Ik heb een cursus gevolgd bij StressWise en ben hier heel tevreden over. Ik vond de cursus prettig en heel erg leerzaam. De opbouw en de informatie was goed. De therapeut, Michel Meima was deskundig, betrokken, een goede leraar en een fijn persoon. De oefeningen waren soms echte eye-openers, met een direct effect waarbij ik regelmatig vol verbazing zat te lachen dat het ook daadwerkelijk werkte. De cursus had - zeker ook door alle schriftelijke informatie die we kregen toegestuurd - genoeg inhoud en diepgang. Een aanrader! Bedankt Michel voor de fijne lessen!

Beste Nina, Bedankt voor jouw prachtige beoordeling en cijfer! Wij zijn als team enorm blij om te horen dat je een zowel leuke als leerzame ervaring hebt met Michel. Wij wensen jou dan ook alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne en zinvolle sessies - snel nuttige tips om meteen toe te passen

Ik heb de ACT-therapie bij Jeroen als prettig en zinvol ervaren. Na de eerste, verhelderende sessie werd direct meer duidelijk over de kern van het probleem waarna al snel nuttige tips konden worden toegepast in de praktijk. Aan de hand van opdrachten en de gesprekken kreeg dit steeds meer vorm waarna ik het gevoel heb dat ik meer controle heb in bepaalde situaties dan voorheen. Nogmaals bedankt voor de fijne sessies.

Beste Eefje, Bedankt voor jouw prachtige cijfer! Wij zijn als team blij om te horen dat Jeroen jou heeft geholpen bij het vinden van meer controle in situaties. We wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Hele fijne therapeut!

Prettige gesprekken. Kan goed luisteren en werkt met fijne methodes.

Hallo Amanda, Enorm bedankt voor dit prachtige cijfer! Wij zijn als team heel blij om te horen dat de gesprekken met Suzanne zo goed zijn bevallen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Deze ervaringen voor geen goud willen missen

Geleerd hoe ik minder in mijn hoofd kan gaan leven, en meer bewust te worden van het hier en nu. Mindfullness is een waardevolle aanvulling op je leven.

Hallo Patrick, Allereerst willen wij jou bedanken voor het fantastische cijfer dat je ons hebt gegeven. Daar zijn wij blij mee! Verder zijn wij blij om te horen dat je zo tevreden bent met de therapie en dat je hebt geleerd over bewustwording en mindfulness. We wensen jou dan ook namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

leerzaam

Ik kwam binnen met een hele hoop stress en spanning. Ik had en heb faalangst. Wat snel duidelijk werd gemaakt, is dat dat niet weg gaat, maar dat er dingen aan te doen zijn waardoor het makkelijker is om er mee om te gaan. Ik heb veel geleerd over het praten over hoe ik me voel, beter zelfbeeld krijgen en het accepteren van tegenslagen. Mijn therapeut heeft er alles aan gedaan om mij vertrouwd te laten voelen en het voelde als een opluchting als ik buiten kwam. Mijn therapeut hielp me niet alleen, maar begreep mij ook. Iets wat ik als iets heel fijns heb ervaren.

Hallo Sanne, Wat fijn om te horen dat jouw ervaring zo goed was! We zijn dan ook ontzettend blij het met prachtige cijfer dat je ons hebt gegeven. Wat goed om te horen dat je opgelucht voelt na je therapie en dat je veel het geleerd over je gevoelens, zelfbeeld en acceptatie. We wensen jou namens het hele team alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ontzettend geholpen.

Goede hulp gehad van Jeroen! Aanrader voor iedereen!

Hi Joost, Allereerst willen wij jou bedanken voor het prachtige cijfer. Wauw, een tien! Daarnaast zijn wij heel blij om te horen dat Jeroen jou heeft kunnen helpen. Wij wensen jou namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Heel zinvol

Mijn vriendin en ik twijfelden of we dit moesten doen, maar het is heel zinvol voor verbetering van je relatie. Omdat je onder begeleiding naar elkaars standpunten leert te luisteren, volgt er meer begrip wat weer tot minder Ter verbetering zouden wij willen voorstellen om de opdrachten te digitaliseren.

Hi Dionne, Een 8, bedankt voor dit prachtige cijfer! Het doet ons goed om te horen dat jullie meer begrip voor elkaar hebben gevonden. Jouw tip om de opdrachten te digitaliseren ga ik doorgeven. Namens het hele team wensen wij jullie veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Heel erg fijn!

Tanya heeft mij veel spiegels voor gehouden en inzichten gegeven waar ik veel aan heb gehad en nog steeds heb. Al deze lessen neem ik mee en ben ik dankbaar voor!

Hallo Merel, Een 10, wat een prachtig cijfer! Wij zijn als team ontzettend blij om te horen dat Tanya jou veel nieuwe inzichten heeft gegeven. We wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Kiezen voor gezondheid

Een compacte cursus mindfull afvallen waarbij elke les nieuwe informatie en voldoende herhaling wordt aangeboden. Michel was deskundig, ervaren en vol compassie. Het was een goede mix van oefeningen, kennis en praktische toepassingen. Heb mij hier enorm gesteund en begrepen gevoeld. Met een duidelijk stappenplan ook voor na deze cursus om te kunnen werken aan gezonde keuzes en een bewust eetgedrag. De cursus was voor mij duidelijk een grote stap naar een gezonde levensstijl. Heel erg bedankt Michel.

Hallo Jeanette, Wauw, bedankt voor het prachtige cijfer! Wat goed om te horen dat jij je gesteund en begrepen hebt gevoeld tijdens de cursus. We zullen deze mooie feedback doorgeven aan Michel. We wensen jou namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ik heb de sessies met Jeroen heel positief ervaren.

Hij is vriendelijk en geduldig en helpt je goed met bepaalde inzichten en door het stellen van de juiste vragen.

Hallo L, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de sessies met Jeroen als positief hebt ervaren en dat je betere inzichten hebt gekregen door de training. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Deze cursus heeft me heel veel wijsheid gebracht.

Hele complete cursus die je echt de inzichten geeft die je nodig hebt om een andere leefstijl aan te nemen. Ik heb van iedere bijeenkomst genoten en steeds nieuwe dingen geleerd. Je wordt begeleid in het proces van groei. Dit neem je voor altijd mee. Michel is een empathische, kundige coach. Je voelt ook echt dat hij betrokken is. Hij weet ook de juiste vragen te stellen om je tot inzichten te brengen. Ik raad iedereen aan: als je nog twijfelt, DOEN.

Hallo Anja, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van de trainingen en dat je Michel als een empatische en kundige coach hebt ervaren. Wij zullen dit aan hem doorgeven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Erg goed begeleid in het onder de knie krijgen van mijn gepieker

Na het lezen van het boek "Leef meer, denk minder" van Pia Callesen, wilde ik graag begeleid worden om haar theorie in de praktijk te brengen. De begeleiding door Bree Smej bracht de theorie tot leven met goede oefeningen, fijne opdrachten en prettige reflecties op mijn piekergedrag. Dit heeft ertoe geleid dat ik mijn gepieker heb geminimaliseerd tot twee 'piekerkwartiertjes' per dag en de techniek onder de knie gekregen heb om niet iedere triggergedachte te hoeven/willen/moeten vastgrijpen. Hierdoor geniet ik aanmerkelijk meer van het leven.

Hallo Julius, Wauw! Een 10! Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn dat de training erin heeft geresulteerd dat je nu een stuk minder aan het piekeren bent. Ook heel fijn dat je door de trainingen meer aan het genieten bent van het leven! Dit horen wij super graag! Wij wensen jou alle voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Mindfulness is een levenswijze, niet iets wat je 'even' doet

Eérst dacht ik dat Mindfulness vooral bestond uit mediteren, maar dat is slechts een van de middelen om meer mindful in het leven te staan. Door de cursus ben ik mij beter bewust van mijn eigen gedachtes, leef meer in het hier en nu, en heb dit te danken aan Hester. Zij heeft mij bij de hand genomen en kennis laten maken met Mindfulness. Een heel fijne en leuke coach, en ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan. Hier heb ik de rest van m'n leven profijt van!

Hallo Michiel, Dank je wel voor je prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat je nu bewuster bent van je gedachtes en meer leeft in het hier en nu. Ook heel fijn dat je Hester als een fijne en leuke coach hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Cursus om aan te bevelen

In januari 2022 laatste bijeenkomst cursus mindfulness gehad. Ik heb het als zeer fijn ervaren om onder leiding van Annegreetje Wolfs deze cursus te volgen. Het woord begeleiding is hier meer op zijn plaats. Annegreetje deed dat op een heel rustige manier. Ook de oefeningen sprak ze met een heel rustige stem. Hoewel mindfulness nog meer deel kan uitmaken van de dagelijkse bezigheden kan ik zeggen dat ik een aantal oefeningen regelmatig gebruik. Kortom echt aan te bevelen.

Hallo Geertje, Dank je wel voor het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training bij Annegreetje fijn en rustig hebt kunnen doorlopen. Ook heel fijn om te lezen dat je nu al oefeningen toepast in het dagelijks leven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Behalve veel inzicht heb ik praktische tools gekregen om mee te blijven oefenen

In de 8 gesprekken kreeg ik inzicht in mijn gedrag, waar het vandaan komt en hoe ik er zelf invloed op heb. Vooral de hele praktische insteek van hoe je hier mee om kunt gaan sprak mij aan. Ik heb nu voor mijzelf een klein boekje met mijn Super Tools & Tips waar ik altijd even in kan neuzen of op terug kan vallen.

Hallo Monique, Een 9! Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training als praktisch hebt ervaren en dat je nu een handboekje hebt met handvatten. Wij wensen jou alle voorpsoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne bijeenkomsten, met veel rust en ruimte voor jezelf.

De groep was erg fijn en divers. We hebben van elkaars ervaringen geleerd. Sijmen begeleide de trainingen erg prettig en rustig. Ik heb veel geleerd over mindfulness en hoe ik dit kan toepassen. Bedank!

Hallo Aaf, Dank je wel voor je prachtige cijfer! Heel fijn om te lezen dat je de training als prettig en rustig hebt ervaren en dat je veel hebt geleerd van de training! Wij wensen jou alle voorpsoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een fijne therapeute: prettig in de omgang, eerlijk en met humor

Wij hadden al wat (slechte) therapie-ervaringen dus we waren een beetje afwachtend toen we voor het eerst bij Mariëtte kwamen. Die twijfels waren echter snel verdwenen. Mariëtte is een prettige therapeute die haar afspraken nakomt en zegt waar het op staat. Ze is absoluut niet zweverig, integendeel: ze weet snel door te dringen tot de kern van de problemen. Bovendien prikkelde ze ons voortdurend om anders te kijken naar ons eigen gedrag. Mariëtte heeft ons in een aantal sessies geholpen om beter met elkaar te communiceren. Met haar tips en adviezen kunnen we samen weer vooruit.

Geweldige therapie! Leerzaam, opent perspectieven, en is betrouwbaar!

Mijn relatie stond op de brink van de afgrond toen ik begon, maar is nu weer dusdanig hersteld dat er volledige liefde tussen ons is. Als beide personen er open minded in gaan en bereid zijn aan zichzelf te werken, dan is deze therapie zeker de moeite waard om goede handvaten te geven tot herstel!

Super, Ilse komt erg vertrouwd over!

We zijn erg blij met de gesprekken! Het heeft ons geholpen in onze relatie. Ilse is zeker aan te raden.