Heel tevreden

Ik zat vanwege mijn depressie bij Stresswise, ik had therapie van Silvia. Een hele aardige vrouw die de tijd voor je neemt als ik me verhaal vertelde. Ook komt Silvia rustig over wat mij ook rustig maakte. Ik volgde een Act therapie wat erg fijn bij haar was, ik had het gevoel dat ik er toe deedt. Act therapie heeft mij daarbij goed geholpen, je zit in een warm ingerichte kamer waardoor ik me snel op me gemak voelde. Silvia is een spontane vrouw die af en toe een grapje met me maakte om me even van me gedachte weg te houden waarna ze act therapie gaf, wat mij erg rustig maakte.

Leerzaam

Ondanks dat de ACT niet helemaal aansloot op wat ik zocht, waardoor ik eerder ben gestopt, ben ik toch heel blij met wat ik heb geleerd. Ik vond het erg leerzaam en ga aan de slag ket de handvatten die ik tot nu toe heb gekregen. Ook was ik erg blij met Sylvia. Zij was een luisterend oor en legde ze alles duidelijk uit. Ook was ze altijd via de mail bereikbaar als ik een vraag had.

De ACT-training heeft mij handvatten gegeven voor mijn knelpunten die ik voor altijd met me mee neem

Mijn ervaring met Stresswise omschrijf ik als zeer positief. Ik heb geleerd om om te gaan met de chaos, stress en knelpunten in mijn leven. Daarnaast heb ik geleerd en handvatten gekregen om alles uit het leven te halen.

Dag Sanne, Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve recensie! Heel fijn om te horen dat mindfulness je handvaten heeft gegeven om om te gaan met de chaos en stress van het leven. Ook heel fijn dat je zo positief bent over de ervaring bij ons. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Interessant, leerzaam, soms wat zweverig

Ik vond het een mooie introductie in de mindfulness. Soms was het wat zoeken naar de exacte bedoeling van opdrachten, was het lastig om er tijd in te steken, maar daar zit toch juist de uitdaging van mindfulness in: als je er geen tijd voor hebt, dan heb je het juist nodig... Dat ben ik wel gaan inzien. Docente rustig, geduldig, vriendelijk.

Dag Marieke, Fijn dat je de sessies als een goede start in de wereld van mindfulness ziet. Ook heel goed dat je doorhebt dat mindfulness juist handig is als je weinig tijd over hebt. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Zeer prettige, rustige ervaring met Henriëtte

Heel prettig ervaren. Ik had 1 op 1 mindfullness 8 weekse cursus. Het sprak me erg aan. Je krijgt handvatten die echt bij jou passen. Ik kon eerlijk zijn over dingen, die mij niet zo goed afgingen.

Dag Desiree, Hartstikke bedankt voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je nu handvatten hebt om ervoor te zorgen dat je nu beter om kan gaan met de zaken die misschien op het moment net iets minder goed gaan voor jou. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Ontzettend leerzaam

Het was een zeer leerzame cursus. Henriëtte heeft daarbij een grote rol gespeeld als een zeer betrokken en open docent. Ik kan het iedereen aanraden.

Dag Aria, Fijn dat je de cursus als leerzaam hebt ervaren! Ook heel goed dat je het zo goed kan vinden met Henriëtte. Een goede band met de trainster is natuurlijk van groot belang. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Inspirerend en leerzaam

Vriendelijke en enthousiaste docent, fijne groep. Lange oefeningen zijn voor mij nog een brug te ver, maar de theorie en korte mindfulness momenten en oefeningen helpen me zeer!

Dag Corine, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Heel fijn dat je het zo goed kon vinden met de docent en dat de oefeningen zeer veel helpen in het dagelijkse leven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Van een zoektocht naar meer structuur en verbinding in mijn leven

Ik heb een vervelende periode gehad en ben op zoek naar meer verbinding met mijn gezin. Ons gezin is met vijf individuen en ik vind het lastig om verbinding te krijgen met mijn zoon. Mijn dochters gaan op zich prima. Door een keuzepunt te kiezen (positief of negatief) en daar bij stil te staan kan ik door op een opbouwende manier. Verder oefen ik met twee knoppen namelijk de ongemak knop maar ook de knop van meer ruimte geven aan anderen.

Dag Raymond, Heel fijn om te horen dat Jeroen je tools en handvatten heeft kunnen geven waardoor je nu meet in verbinding staat met je gezin. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Veel praktijk en fijne conversaties, onder leiding van duidelijk ervaren Henriëtte.

Ik heb echt goed kennis kunnen maken met mindfulness.

Dag Johanneke, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je heel goed kennis hebt gemaakt met de wereld van mindfulness. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Doelgericht, persoonlijk en helpend

Wij hebben het traject bij Hester als erg prettig ervaren. Ze was goed in staat om ons tweeën dichter bij elkaar te brengen. Hester kan goed luisteren, samenvatten, vertalen van de boodschap, zet je aan het denken en geeft prettige aanvullingen bijvoorbeeld door middel van theorie over het stresssysteem.

Dag Josje, Hartelijk dank voor het mooie cijfer en de warme recensie! Heel fijn om te horen dat jullie het zo goed konden vinden met Hester. Het is natuurlijk heel belangrijk dat er een goede band ontstaat met de trainer om ervoor te zorgen dat het traject zo goed mogelijk doorlopen kan worden. Wij wensen jullie alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Prettige ervaring

Leerzaam. Je krijgt niet alleen de kans om je gevoelens uit te spreken, maar daarnaast krijg je goede trucs en handvatten om met bepaalde gevoelens om te gaan. Werkt dus (hopelijk) ook goed op de lange termijn.

Dag Mathilde, Bedankt voorde recensie! Heel fijn om te horen dat je nu meer handvatten hebt om gevoelens te verwerken. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Mijn problemen werden met een directe en begripvolle manier snel aangepakt.

Mijn therapie bij Stresswise zorgde ervoor dat ik mijn problemen omarmd heb. Met specifieke behandeling, die bij mij paste, en met toegevoegde uitleg via de mail kan ik veel beter met mijn problemen omgaan. Mijn therapeute gaf mij een veilige en begripvolle omgeving tijdens persoonlijke gesprekken. Hierdoor kon ik mijn problemen begrijpen en het advies goed toepassen.

Hallo Wendy, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat je nu beter met jouw problemen om kan gaan en dat je nu beter met jouw problemen om kan gaan. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Het heeft me goed geholpen weer een beetje de weg terug te vinden.

Ik vond de trainingen en de methode die gebruikt werd goed bij mij passen. Ik ben zelf redelijk rationeel, en ik vond dat de methode en de gesprekken die ik had daar goed op inspeelde. Mijn gedachtes werden niet voor mij ingevuld, in plaats daarvan werd ik veel aan het woord gelaten en werd ik gepushed om zelf te gaan graven naar wat ik wilde zeggen. Voor mij was dit heel fijn, omdat ik nooit goed ben geweest in vertellen wat er in mij omgaat. Jolanda heeft mij echt goed ondersteund, ik heb me nooit ongemakkelijk bij haar gevoeld, en ze wilde altijd zeker weten dat ik alles verteld had wat ik eigenlijk wilde vertellen, maar soms niet durfde. Af en toe gingen de sessies niet helemaal over de methode, maar meer over waar ik op bepaalde momenten mee zat. Ik vond dit juist heel prettig, omdat ik de methode thuis zelf kon doornemen, en tijdens de sessies met Jolanda kon praten over wat me dwarszat. Vaak koppelde we dat aan het einde wel met de theorie, wat voor mij voor een goede balans zorgde. Ik zou het zeker aanraden, want ik ben er voor mijn gevoel beter uitgekomen.

Dag Melle, Hartelijk dank voor je mooie cijfer en de hele uitgebreide recensie! Heel fijn om te horen dat je zo'n goede band met Jolanda hebt opgebouwd. Het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band ontstaan zodat het traject zo goed mogelijk doorlopen kan worden. Ook heel fijn om te lezen dat je er uiteindelijk beter uit bent gekomen dan toen je was begonnen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Perfect.

In totaal heb ik nu 8 sessies met Corine gehad en elke sessie heeft me geholpen met verschillende relatieproblemen. Zo begrijp ik nu beter wat ik nodig heb in verschillende relaties, zie ik bepaald gedrag van anderen anders en kan ik door deze inzichten beter om gaan met relaties waarin mijn behoeftes niet worden voldaan. Zo liet Corine me inzien dat door een relatie los te laten ik ruimte creëer voor een nieuwe relatie waarin mijn behoeftes beter worden vervuld - iets waar ikzelf niet op zou komen. Al tot al ben ik heel erg tevreden met Corine haar hulp en ik raad haar sterk aan. Ze is een geweldige therapeut en ze heeft me zeker geholpen mezelf en anderen beter te begrijpen; iets wat naar mijn mening mijn hele leven waardevol is.

Dag Robin, Ten eerste bedankt voor de fijne recensie en het prachtige cijfer! Heel fijn dat je het zo ontzettend goed kon vinden met Corine. Het is natuurlijk super belangrijk dat er een goede band ontstaat met de trainster zodat het traject zo goed mogelijk doorlopen worden. Ook heel fijn dat de sessies jou nieuwe inzichten hebben gegeven die je toe kan toepassen in het dagelijkse leven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Goed, maar te weinig tijd voor de stof

Ik vond de cursus goed en inzichtgevend. Waar ik moeite mee had, is dat de stof die normaal in een live cursus wordt gegeven, nu in minder tijd wordt gegeven, omdat de online cursus bijeenkomsten korter duren. Waardoor we er wat snel doorheen moesten, en ook niet alles konden behandelen. Er ging ook tijd verloren aan wachten op bijvoorbeeld mensen die te laat waren of powerpoints die het niet deden. Hierdoor ging er een stukje verdieping verloren en dat vond ik jammer. Op die manier beklijft het ook minder. Ik vond de therapeut wel heel prettig!

Dag Linda, Jammer dat je minder hebt kunnen leren en zeker jammer dat de oefeningen minder goed zijn blijven hangen doordat het online moest. Gelukkig was er wel een goede band met Henriëtte dus is de training vrij soepel verlopen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Ontzettend goed en prettig geholpen!

Al direct vanaf de intake heb ik een goed gevoel gehad bij Mariëtte. Het behandelplan sloot goed aan bij wat ik nodig had om weer verder te komen. Mariëtte stelt je op je gemak, stelt de juiste vragen en laat de invulling van de afspraak goed passen bij wat er op dat moment speelt. De gesprekken waren persoonlijk en voelde veilig aan. Als ik weer hulp nodig heb weet ik met wie ik contact opneem!

Dag Stephanie, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer en de goede recensie! Heel fijn om te horen dat er een goede band gevormd was tussen jou en de trainster. Dit is natuurlijk van groot belang om zo goed mogelijk door de training heen te komen. Ook heel goed om te weten dat je nu een adres hebt voor een therapeut mocht je die ooit weer eens nodig hebben! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Veel ontdekt en geleerd, goede ervaring

Als je nooit tijd (over) hebt, ga dan juist mindfulness doen. Drukte blijft er altijd maar het is fijn als je desondanks de rust in jezelf kunt vinden en bewaren. Ik heb veel inzichten opgedaan en ik voel dat ik er echt profijt van heb. Fijne & ervaren therapeute.

Dag Ineke, Fijn om te horen dat je nieuwe inzichten hebt opgedaan en je nu beter de rust in jezelf kan vinden en bewaren. Ook heel goed dat je zoveel profijt hebt gehad van de cursus. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Prima geholpen tijdens een lastige periode

Het eerste telefonisch contact voelde al goed. Gedurende de 8 sessies die ik met Jeroen heb ervaren, gaf hij mij een vertrouwd gevoel en heeft mij prima begeleid. Door de juiste vragen te stellen en opdrachten te geven ben ik in positieve zin, beinvloed om mijn leven extra inhoud te geven. De aansluitende online modules en duidelijke documentatie hebben daar zeker bij geholpen. Al met al een prima ervaring.

Dag Anton, Allereerst hartstikke bedankt voor het goede cijfer en de mooie recensie. Heel fijn om te horen dat de therapie ervoor heeft gezorgd dat er nu meer inhoud is in jouw leven. Wij zijn heel blij om te horen dat wij zo'n impact hebben gehad! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Tijdens een zware periode doorverwezen via Stresswise naar Manon Claassen. Ze heeft mij ontzettend fijn geholpen. Ze heeft mij handvaten gegeven, zodat ik mijn leven weer op de rit kon krijgen. Mijn beeld is nu weer helder en het lukt mij om te focussen en te genieten. de gesprekken heb ik als heel prettig ervaren! Bedankt Manon!

Dag Ger, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Super om te horen dat de trainingen je handvaten heeft gegeven zodat je je leven weer op de rit kon krijgen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Respectvolle en eerlijke coaching

Gesprekken die moelijk en fijn waren tegelijkertijd. Helpende oefeningen, die ik nu zelf goed kan toepassen in mijn dagelijkse leven.

Dag Jolanda, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat je nu bekend bent met oefeningen die je kan toepassen in het dagelijkse leven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Een flinke stap verder

Ik ben te zwaar, heb diabetes en ik heb vele soorten diëten geprobeerd. Veel methodes gevolgd, veel lijstjes gemaakt, mezelf veel restricties opgelegd en vooral veel plannen gemaakt. En elke keer liep ik toch weer tegen dat ene keuze moment. Ik ben moe: ga ik nu slapen of ga ik nog een filmpje kijken? Ik heb al gegeten: ga ik nog iets snaaien of laat ik het erbij? En elke keer weer is het patroon: 2 weken goed gedrag om vervolgens 3 weken slecht te gaan met als resultaat: een zwaarder lichaam en een negatief zelfbeeld. Diep van binnen wist ik dat ik handvaten nodig had voor dat keuze moment en toen kwam ik uit op StressWise: Begeleid Afvallen en lieve Hanna :-). Die handvaten heb ik nu gekregen en daar ben ik StressWise en Hanna zo ongelooflijk dankbaar voor. In 8 mooie sessies heb ik kennis gemaakt met de wereld van Mindfullness en ACT. In die 8 sessies heb ik geleerd hoe om te gaan met dat ene keuze moment. Eerder had ik al gehoord van termen zoals: leven in het hier en nu, acceptatie en commitment. Maar het wordt echt pas duidelijk in een traject zoals deze waarbij je elke week op onderzoek gaat. Je krijgt huiswerk mee en je leert jezelf helemaal opnieuw kennen. Het was echt precies wat ik nodig had. Ik ben al afgevallen en mn suikerspiegel is gedaald: en nog belangrijker: ik ben weer een stuk aardiger tegen mezelf. In die 8 sessies kom je zeker tot een resultaat, maar het echte werk begint uiteraard erna. In mijn reis naar een gezonder levensstijl ben ik nu in ieder geval een stap verder, een flinke stap verder!

Dag George, Hartstikke bedankt voor de prachtige recensie en het mooie cijfer! Wij zijn echt super blij voor je dat je zo ontzettend veel hebt gehad aan de cursus! Ook prachtig om te horen dat het ook zoveel direct effect heeft gehad op je en dat je weer een stuk aardiger bent tegen jezelf. En natuurlijk prachtig om te horen dat je het zo goed kon vinden met Hanna. Het is van groot belang dat er een goede band ontstaat met de trainster en als ik de recensie lees dan heb ik het vermoeden dat er een hele goed band is ontstaan tussen jullie. Wij wensen jou alle voorspoed en succes toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Het zachte duwtje in de rug dat ik nodig had!

De ACT-training heeft me waardevolle inzichten en handvatten gegeven waarmee ik zelf verder kan. Het contact met Hanna heb ik als erg prettig ervaren; ze laat je altijd op je gemak voelen. Met een open, liefdevolle en flexibele benadering wist ze me te bereiken op momenten dat ik dat zelf niet kon. Ze kijkt met je mee zonder oordeel te vellen, is altijd bereid om bij te sturen en de sessie in te richten naar datgene waar jij op dat moment nodig hebt. Hanna heeft me het zachte duwtje in de juiste richting gegeven dat ik nodig had. Er is nog een lange weg te gaan, maar met kleine stapjes kom je ook vooruit. Ik zal de goede gesprekken koesteren!

Dag Kelly, Hartstikke bedankt voor de mooie recensie en het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je nu meer handvatten hebt waar je wat mee kan! Ook heel goed om te horen dat je het zo goed kon vinden met Hanna. Het is van groot belang dat er een goede band ontstaat met de trainer omdat het traject dan zo goed mogelijk doorlopen kan worden! We zullen Hanna erop attenderen dat je het zo goed met haar hebt kunnen vinden! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Enorm veel geleerd

Ik was een beetje huiverig voor het online gedeelte maar het was super gedaan. Thuis in je eigen fijne omgeving de oefeningen doen, voldoende persoonlijke begeleiding ook. Ik heb er enorm veel van geleerd.

Dag Gaby, Hartstikke bedankt voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je zoveel hebt geleerd van de trainingen, ondanks het feit dat alles online werd gegeven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Een ontzettend praktische, nuttige en toegankelijke training.

Ik ben er in de training achter gekomen dat ik door de jaren heen een chronische stress heb opgebouwd, Ik heb mezelf beter leren kennen. Confronterend maar tevens leerzaam. Nu heb ik handvatten aangereikt gekregen om hiermee om te gaan en is het zaak om deze te blijven toepassen. Met handvatten bedoel ik dan het mediteren, het mindfulness bezig zijn èn blijven. Het heeft een enorme toegevoegde waarde om de stress op dat moment te handelen. Vooral ook de 3 minuten ademhaling om ruimte te krijgen. Henriëtte Rutten, onze trainster heeft het op een hele fijne, begrijpelijke en warme wijze aan ons verteld. De 8 avonden zijn voorbij gevlogen, het was 1.5 uur maar dat is eigenlijk te kort voor de informatie en theorie die je krijgt aangeboden. Maar toch, een dikke pluim!

Dag Ria, Hartstikke bedankt voor de mooie recensie en het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je nu handvaten hebt om beter om te gaan met de stress die je ervaart en dat de oefeningen nuttig bleken te zijn. Ook heel goed om te horen dat je een goede band had met Henriëtte. Het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band ontstaat zodat het traject zo goed mogelijk te doorlopen. Wij wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Hele fijne cursus en veel geleerd

Fijne cursus met zowel theorie als praktijk. Ook online kan deze cursus goed gegeven worden. Het was heel fijn om de verschillende meditaties te leren. Starttijd was voor mijn prima, maar veel medecursisten hadden moeite om het te halen. De cursustijd van 1.5 uur is wel krap. Tip: oefenen met via zoom een presentatie delen

Hallo May-Lin, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te horen dat de cursus je zo goed is bevallen ondanks de starttijd of de lengte van de sessies. Wij zullen jouw tip aan Henriëtte doorgeven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise