Precies wat ik zocht, juiste tools en inzichten waar ik mee verder kan!

Fijne therapeute, goede uitleg over ACT en direct aan de slag! Zeer tevreden.

Slechte ervaring

Lijkt allemaal heel mooi op de website, maar helaas niet in het echt.

Beste Roy, Wij vinden het heel vervelend dat wij jouw verwachting niet hebben kunnen waarmaken. Ik heb contact gezocht met onze therapeut in Groningen. Zij vertelde me dat ze je niet kon helpen vanwege je specifieke problematiek en je omstandigheden. Ze heeft jou verwezen naar collega’s van de ggz en maatschappelijke dienstverlening. Wij hopen van harte dat je de juiste hulp mag ontvangen en het geluk in je leven weer mag verwelkomen. Harrie Kolsteeg, directeur StressWise

Baken van rust

Tijdens de coronacrisis kwam ik bij Jen terecht, iedere week weer een baken van rust als ik in welke gemoedstoestand dan ook binnen kwam. Ik heb de cursus mindfulness als heel fijn ervaren, daarnaast nam Jen altijd ruim de tijd om de ervaringen/struggles die ik had met me te bespreken en me het antwoord in mezelf te laten vinden. Nooit was ze daarbij sturend, altijd vol vriendelijke aandacht en objectief.

Exactly what needed

The experience was excellent as per Lukas have directly pointed what was needed for me. Everything ran smoothly despite I needed sometime to re-schedule some appointments .. All the technics learned & shared are still usefull and I won't be shame to come back later if needed ...

Leerzaam, persoonlijk feedback en veilig

Ik heb echt geleerd meer mindfull te zijn. Tijdens deze sessies krijg je veel handvaten en tips om meer in het hier en nu te leven. Het voordeel aan de persoonlijke sessies is dat je persoonlijke tips voor in de praktijk krijgt. Hanna vond ik geïnteresseerd en ze stelde kritische vragen waarover je na ging denken. Het grootste gedeelte van mijn ontwikkeling lag natuurlijk bij mezelf. Je moet openstaan voor verandering en er daadwerkelijk tijd en energie in steken.

Prettige en mensgerichte begeleiding

In verband met een burn-out ben ik in contact gekomen met Mariëtte. Vanaf het begin toonde zij zich begripvol, scherp doch opbouwend op zowel de werk als de privé situatie. Daarbij zet ze de persoon (met alle rariteiten, patronen en aannames) centraal en zorgt ze dat de inzichten en verbeterpunten vanuit de cliënt zelf komen. Wat hierbij helpt is een grote interesse en een rotsvast geloof in het goede van ieder mens.

Heel fijn gesprek

Heel fijn gesprek gehad met Hanna, waarin echt goed naar me geluisterd werd en ze voor mijn gevoel met mij veel dingen naar voren haalde over mij die ik zelf niet echt wist. Ik heb zelf last van burn out en door Hannas aanpak heb ik nu in elk geval wat tools om me te helpen. Ik heb maar 1 sessie gehad, maar heb het gevoel veel geleerd te hebben. Erg prettige ervaring, zou het aanraden!

Plezierig en leerzaam

Prettig en leerzaam ..hoop dit in de praktijk te kunnen gebruiken ...tijd zal het leren

Verhelderend voor lichaam en geest.

Als persoon ben ik niet iemand die zich snel bloot geeft. Maar al na het eerste gesprek was er gelijk een klik met Mariëtte. Dit heeft er in geresulteerd dat we open en zonder belemmeringen van mijn kant het traject hebben kunnen afwerken. Ik heb er heel veel mee gekregen vooral om mij zelf beter te herkennen in veel opzichten. Niet dagelijks maar toch een paar keer per maand kan ik mij zelf nu heel erg makkelijk resetten. Waarvoor dank !

Bewustwording en daardoor meer inzicht krijgen

Vaak ga ik mee in de gevoelens en gedachten die ik op dat moment ervaar. Dit beïnvloedt mijn keuzes en het maakt me vaak erg onrustig en niet meer gefocust. Ook vaak zijn het negatieve gedachten die mij uit balans brengen. Jij bent het niet waard, je doet het alweer verkeerd, je bent ook te langzaam, dat had je niet moeten zeggen en je doet veel te weinig op 1 dag, wat een loser ben jij... en zo kan ik nog wel even doorgaan. In de cursus heb ik geleerd meer te relativeren, te aanschouwen, gevoelens en gedachten te zien als golven die toch wel over je heenkomen, maar altijd erop vertrouwend dat het ook weer weggaat. En dat ik dat allemaal aankan. Ik ben er nog lang niet, maar deze cursus met Jen als onze guide heeft mij heel veel gebracht. Ik noem het een aanrader!

Goede mindfulness training met oog voor je persoonlijke situatie

Training gevolgd bij Hester Noort. Goede ervaring! We volgden een programma maar er was ook ruimte om dit aan te passen op eigen vragen/situatie. Ik kan Hester aanbevelen!

Fijn en toegankelijk

De sessies bij Claudia heb ik als erg fijn ervaren en erg veel van geleerd. Het was een open omgeving met veel rust.

De ACT training heeft mij meer rust en zelf compassie gegeven.

De meditatieoefeningen waren erg fijn, deze zal ik nog vaak gaan toepassen. Vooral het accepteren van je gevoelens, ook de negatieve, geven mij rust en het gevoel niet meer te hoeven vluchten. De training is persoonlijk en professioneel. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Elke sessie met Myrthe was weer verrassend en leerzaam

Vanwege een burn-out ben ik op zoek gegaan naar een coach/psycholoog die ook een mindfulness achtergrond had, om niet alleen te praten, maar vooral ook meer aandacht te besteden aan mijn gevoel. Samen met Myrthe heb ik o.a. gekeken naar waar ik teveel energie aan kwijt ben (zowel privé als op werk) en hoe ik dit anders wil en kan doen. Elke sessie leverde weer heel nuttige inzichten op en gaf mij concrete handvatten om verder thuis mee te oefenen. Ik heb Myrthe ervaren als een hele fijne, betrokken en kundige coach die mij steeds weer herinnerde terug te gaan naar hoe iets voor mij voelt, ipv wat mijn hoofd mij allemaal vertelt. Dat is heel waardevol!

Ik kan weer verder!

Via StressWise heb ik de achtweekse ACT gevolgd bij Hanna. Dit was voor mij een geweldige ervaring. Ik ging naar haar toe met een hoofd vol - met name negatieve - gedachten en leerde gaandeweg om mijn gedachten te observeren, terug te keren naar mijn gevoel en mijn lichaam en ik heb verschillende technieken aangereikt gekregen om zelf om te gaan met deze gedachten. ACT is ontzettend praktisch en gericht op het hier en nu, waardoor je in korte tijd veel stappen zet en waardoor ik weer veel meer rust heb, geniet van kleine dingen en meer in het hier en nu leef. Hanna is een energieke en duidelijk therapeut, die aanvoelt waar jouw behoefte ligt en dit in alle respect en veiligheid bespreekbaar maakt. Ik heb veel geleerd van haar, en van de stappen van ACT. Bedankt!

Levensveranderend

In een warme, ontspannen en nuchtere setting heb ik inzichten kunnen opdoen die mijn leven serieus hebben verrijkt. Ik heb tools gekregen waarmee ik mijn levenspad kan bijsturen, meer in de richting van wat er echt toe doet voor mij. Super waardevol!

Leerzaam en inspirerend!

Ik heb veel geleerd over mindfulness en vond het inspirerend. De therapeute sprak van binnenuit, wat ze zei en uitlegde deed ze ook zelf (authentiek). Ze wist een goede sfeer te creëren en op vragen ging ze goed in. Daar waar nodig gaf ze goede tips. Materiaal van het boek was en is behulpzaam qua tekst en links naar oefeningen. Ik ben van plan om er blijvend gebruik van te maken om zo een gezonde balans te houden.

Zeer positieve ondersteunende sfeer om mindfulness in je dagelijks leven te integreren.

Zeer prettige sfeer die Maaike creëerde tijdens de cursus-avonden, waardoor er voldoende veiligheid ontstond om vanuit kwetsbaarheid te delen. Haar positieve houding en enthousiasme hielpen om ACT vaardigheden in het dagelijks leven toe te gaan passen. Geheel in haar eigen stijl, niet te theoretisch, heel authentiek.

Goed, prettig

Goede uitleg. Rustig alle tijd. Erg prettig. Een zeer prettige ervaring waar ik in het dagelijks leven zeker profijt van heb.

Prima, communicatie kan beter

Op moment van aanmelden bijna direct een factuur sturen dat je binnen 14 dagen moet betalen komt niet vriendelijk over! Zeker als nog niet zeker is dat het doorgaat. Ik heb direct betaald toen ik definitief hoorde dat het doorging. Dat lijkt mij vroeg genoeg. Hierna te lang moeten wachten op factuur die je nodig bent om declaratie in te dienen. Marieke is verder een erg prettige trainer! Hiervoor alleen maar complimenten!!

Ik ben de weg op gestuurd richting rust en acceptatie

Gedurende de cursus heb ik geleerd tot rust te komen en heb ik ervaren hoe het is om de situatie te accepteren hoe die is, in plaats van te berusten. Dit lukt echter wel pas na een aantal weken oefenen. Juist als je er zonder verwachting instapt leer je ontzettend waardevolle dingen die ik in mijn rugzakje meeneem in de reis door mijn leven. Ik kan de therapeut ontzettend aanbevelen. Ze kon goed uitleggen, is erg vakbekwaam, vriendelijk en was altijd bereid te helpen met vragen.

Een nieuwe wereld binnen getreden

Het leven in het hier en nu was een leerzame ervaring en zal mij zeker helpen.

DeACT-training heeft ervoor gezorgd dat ik vanuit een diep dal nu in mijn kracht mag staan.

Ik kan deze training bij iedereen van harte aanraden m.i. hoef je hiervoor niet in een dal te zitten. Onder leiding van mijn therapeut Hanna van Ebbenhorst Tenbergen heb in 8 sessies mogen leren hoe ik ACT kan toepassen in mijn leven van alle dag. Mijn ervaringen met deze therapeut zijn uitstekend geweest en beveel haar dan ook van harte aan bij een ieder die deze training wil gaan volgen.

Een fijne ervaring

Ik heb een prettige ervaring gehad met Mariette van Stresswise. Ik was vooral op zoek naar een behandelaar bij wie ik snel terecht kon. Ik vind het altijd moeilijk om mijn verhaal te vertellen, maar bij Mariette ging dat eigenlijk heel gemakkelijk. Ik voelde me van het begin tot het eind op mijn gemak. Mariette luistert aandachtig, met empathie, en nooit oordelend. Ze faciliteert een gesprek waarin ik tot nieuwe inzichten ben gekomen, waar ik altijd dankbaar voor zal zijn. Vanuit het ACT-framework heb ik een nieuwe filosofie geleerd die ik in mijn leven zal blijven toepassen. Mariette pastte zich ook aan wat ik nodig heb. Elke sessie begonnen we met een korte meditatie, dat was fijn om even te landen. Het was fijn om met Mariette te werken.

Meer rust en inzicht in mezelf gekregen door mindfulness, ruimte maken en een coach met compassie

Tijdens mijn burn-out heb ik 10 sessies mogen volgen bij Hanna. Ze heeft me met veel compassie bij gestaan, maar wist ook een spiegel voor te houden waardoor ik tot meer inzichten in mezelf kwam. Hanna luistert oprecht en staat als coach echt naast je. Ze beschikt over creativiteit als het gaat om opdrachten voor het defuseren van gedachten of mindfulness oefeningen. Hierdoor heb ik op een vriendelijke (en soms ook grappige) manier geleerd onderscheid te maken in denken en voelen en meer te leren luisteren naar mijn lichaam.