Professionele dienstverlening en heel bruikbaar in de praktijk

Heel erg tevreden met de coachinggesprekken die ik via StressWise had gehad. Veel bruikbare tips gekregen en door oefeningen tijdens de sessies ook echt in de praktijk kunnen toepassen. Meer inzicht in mijn handelen en valkuilen gekregen.

behulpzame service

Positieve ervaring, heeft veel geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heldere presentatie. duidelijk over de kosten. Zeer vakkundig en ervaren psycholoog.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met Myrthe mijn coach. Ik kwam met een soort van mist om mij heen de eerste sessie binnen en ben met een opgeklaard gevoel de laatste sessie de deur uitgelopen. Het is fijn dat er stapsgewijs met je wordt gekeken naar de punten waar je vast loopt. Samen met je coach door loop je die stappen die nodig zijn om weer in je kracht te staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dichtbij huis, kundige therapeut. Mooi werkboek.

Beetje aan dure kant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn ervaringen met StressWise en in het bijzonder met Anne heb ik als zeer prettig ervaren. Tijdens het eerste gesprek heb ik duidelijk kunnen uitleggen waar ik tegen aan loop in mijn leven. Meteen voelde ik me begrepen. Anne heeft nooit onrealistische beloftes gedaan dat ik een totaal ander mens zou worden, maar heeft me juist geleerd hoe ik om kan gaan met de karaktereigenschappen die ik heb. Tijdens het traject heeft ze mij via opdrachten die simpel uit te voeren waren, laten zien hoe ik met mijn problemen om kon gaan door ze te accepteren. Tijdens het traject merkte ik al verschil, maar zeker nu ik klaar ben kan ik met slechts positieve gevoelens terugkijken naar de afgelopen periode. Ik durf te zeggen dat ik beter weet hoe ik met tegenslagen om kan gaan en meer rust in mijn hoofd en leven heb gevonden. Anne heeft altijd een luisterend oor geboden, me het gevoel gegeven dat ik begrepen werd en het traject gedaan op de manier waarvan zij dacht dat dat goed bij me paste.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over mijn traject bij Stresswise. Ik voelde me tijdens de sessies met Barbara erg op mijn gemak en heb in vrij korte tijd heel veel ontdekt, geleerd en besproken en toegepast. Ik heb het contact met Barbara ervaren als toegankelijk, professioneel, leerzaam en inspirerend. Ik zou haar zeker aanbevelen bij de mensen om mij heen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- toegankelijke therapeut. - geen wachtlijst. Ik werd snel gebeld voor een afspraak. - vergoed door mijn werkgever - veel aan gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne therapie gehad. Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Yvonne is een echte professional in het vak met jarenlange ervaring. Ze is praktijkgericht, empathisch en een goede luisterraar. Ik heb veel uit onze gesprekken kunnen halen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele fijne coach met een oprecht luisterend oor. De act therapie heeft een duidelijke structuur en heeft mij geholpen om stress te herkennen en hier beter mee om te gaan. Ik ben Yvonne zeer dankbaar voor haar coaching tijdens mijn opbouw periode.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Allereerst een zeer snelle en betrokken reactie na de aanmelding ( dezelfde dag). De klachten werden direct serieus genomen en ben ik gekoppeld aan een ervaren psychologe welke bekend is met de somberheidsklachten. Ook de psychologe reageerde binnen enkele dagen en stuurde alvast wat leeswerk op om mijzelf voor te kunnen bereiden op de eerste sessie ( binnen 1 week!). Ervoer ik als hoopvol in een periode waar ik er liever niet meer was. De kennismaking met de psychologe ( vrijblijvend)verliep zeer prettig en er werd een behandeling op maat ingezet. IK heb bewust gekozen voor Stresswise in plaats van een reguliere GGZ instelling om te voorkomen dat ik mijzelf een nummer zou gaan voelen. Dit is de perfecte keuze geweest aangezien ik geen ellenlange lijsten hoefde in te vullen waarbij ik scores bij moest houden. Wekelijkse gesprekken verliepen prettig zonder vast te moeten houden aan een vast stramien en zonder verplichtingen. Per sessie werd gekeken waar de behoefte en de pijn lag en kreeg dan de volle aandacht. De verschillende hulpmiddelen ( ACT, TRE) hebben mij veel handvatten geboden om weer terug te komen in het hier en nu bij mijzelf. Bewust zijn van wat ikzelf belangrijk vindt in deze maatschappij vol verwachtingen heeft er aan bijgedragen dat ik weer kan genieten van het leven en mijn omgeving. De psychologe had veel kennis en houdt haar kennis bij. Hierdoor had ze ook veel persoonlijke adviezen welke zich op mij als individu aansloten, Ze bereidde haar sessies

Momenteel geen. Geen tegenvallers gehad en enorm goed geholpen. ( oh ja, misschien meer ruimte voor het schrijven van een positieve reactie over jullie hulp :))

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er wordt een enorm fijne sfeer gecreeerd waardoor je al snel jezelf durf te zijn en tot de kern durft te komen. Dit vind ik heel fijn. Ook straalde de therapeut veel rust en kalmte uit wat ik als erg prettig ervaren heb.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze nemen de tijd voor je en doen niks gehaast. Dat vind ik persoonlijk heel fijn.

Niks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Trainingen die je echt vooruit helpen, met maar 8 training sessies.

Zorgen dat de reader klaar is voor de start van de trainingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reacties op vragen. Duidelijke en fijne training door een ervaren trainer. Ik heb veel aan de training gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Maaike heeft een veilige omgeving gecreëerd waarin persoonlijke ervaringen gemakkelijk gedeeld konden worden - Maaike was erg bekwaam om de stof over te brengen en kon spontaan reageren op vragen vanuit de groep - zinvolle oefeningen die veel zelfinzicht bieden - Maaike heeft een hele prettige houding. Zachtaardig, geduldig en erg competent. - mooi dat stresswise ook mindfulnesstrainingen, stiltedagen etc. aanbiedt die hierop aansluiten

- een aantal spelfouten in de reader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze weten echt wat je nodig bent als je als doel hebt om rustiger te worden. Ze geven je voldoende oefenstof mee, waar je later ook nog wat aan hebt in het dagelijks leven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Myrthe is buitengewoon goed in staat om het probleem/hulpvraag vast te stellen. Daarna heeft ze zorgvuldig het probleem aangepakt. Hoewel de training vergezeld ging van een boek/stappenplan, volgde Myrthe de route die het meest aansloot bij mijn behoefte. De sessies zijn erg behulpzaam geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een individuele mindfulnesstraining gedaan bij Hester Noort. Deze training heeft mij erg geholpen om beter met stress om te gaan, zowel op het werk als prive. Vooral accepteren van wat is en het loslaten (laten zijn), hebben mij erg geholpen. Mindfulness helpt je inzicht te krijgen in je eigen gedrag, en ook om lief te zijn voor jezelf;) StressWise is een fijne organisatie, die meedenkt in je zoektocht naar het vinden van een juiste training.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik voelde me bij Riemke direct op mijn gemak. Met de oefeningen die ze aandroeg, haar observaties en compassie kon ik steeds beter leren voelen en ging ik direct aan de slag met het uitdragen van mijn waarden. Ik merkte dat ze vanuit kennis, gevoel en intuïtie aan het werk was om mijn proces te begeleiden. Nu ik ACT heb afgerond ben ik met vertrouwen mijn eigen keuzes aan het maken en ga ik steeds meer staan voor wat ik belangrijk vind in mijn leven.

Locatie veranderde gedurende traject naar Amersfoort. Op zich goed te doen, maar hierdoor was het soms lastiger om afspraken te plannen vanwege extra reistijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hester neemt de tijd voor je en neemt je mee in de wereld van mindfulness. Het was voor mij volledig nieuw dus in het begin was alles vreemd en apart. Toch, door het gewoon te doen ga je de toegevoegde waarde zien en ervaren. De geleerde oefeningen moet je wel blijven herhalen maar uiteindelijk zal dit minder worden. Ik ben nu bijna een jaar weg en sta heel anders in het leven. Mindfulness is voor mij een grote spiegel geweest die mij is voorgehouden. Ik accepteer meer dingen, heb het verschil tussen willen en moeten geleerd en ben mijzelf meer bewust van spanning en ontspanning. Ik ben ontzettend blij dat ik het heb gedaan en heb gekozen voor de individuele sessies. Enorm bedankt Hester voor je geduld en adviezen!

Het bedrijf zit middden in het centrum van Utrecht. Dit betekent lastig te bereiken met de auto en parkeren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ACT training heeft me een hoop bruikbare handvatten en inzichten gegeven om beter om te gaan met stressvolle situaties. Het was moeilijk om de stap te zetten, maar na een paar sessies zag ik al de waarde van de tijd nemen om deze dingen te mogen en kunnen bespreken, vrij van oordelen. Loes heeft me vakkundig en met beleid gecoacht om meer ruimte voor mezelf te durven nemen, en negatieve ervaringen te kunnen relativeren.

De website voelt een beetje generiek en onbetrouwbaar aan. En de prijsstructuur is niet super duidelijk. Dat is het enige.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg goede begeleiding, Mariëtte heeft onwijs veel ervaring. Ze luistert goed en het voelt al snel erg vertrouwd. Ik kan het iedereen aanraden om gecoacht te worden door Mariëtte!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op aanraden van een kennis contact opgenomen met StressWise, waar ik na een intakegesprek 8 sessies heb gehad met Hester Noort. Dit is mij zeer goed bevallen en heeft mij veel nieuwe inzichten opgeleverd waar ik dagelijks wat aan heb. Hester was in staat het programma voor mij op maat te maken en accenten te leggen op de onderdelen waar ik het meest aan had. Daarnaast was de organisatie zelf behulpzaam, duidelijk in communicatie en op een centrale locatie, Een aanrader!

Geen.

Over StressWise