Een investering in mezelf

Mijn ervaring was op sommige momenten erg confronterend voor mezelf: wie ben ik en wat wil ik? Wat vind ik belangrijk en hoe handel ik daar naar? Dit traject heeft mij geholpen op mijzelf beter te begrijpen. Daardoor weet ik nu beter wie ik ben, wat ik belangrijk vind en hoe ik de toekomst tegemoet wil gaan. Hester heeft mij, mede door mindfulnessoefeningen en concrete denkoefeningen, in laten zien welke onbewuste factoren invloed kunnen hebben op mijn gemoedstoestand. Verder heeft dit traject mij geleerd bepaalde ‘negatieve’ aspecten te omarmen en deze te beschouwen als onderdeel van wie ik ben. Een aanrader voor iedereen die (even) in de knoop zit.

Dag Julia, Hartstikke bedankt voor de 9 en de mooie recensie! Super om te lezen dat je jezelf nu beter begrijpt dan aan het begin van het traject. Verder ook goed om te zien dat je nu er nu beter van bewust ben welke factoren invloed kunnen hebben op je gemoedstoestand en hoe je er beter mee om kan gaan. Wij wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijk groet, StressWise

Alsof je met jezelf op reis gaat met een gids die niet alles weet maar wel alles begrijpt

Door de Covid perikelen is het helaas niet makkelijk om fysieke bijeenkomsten te volgen. Gelukkig was er vanuit StressWise een mooie oplossing via de video waarbij lesmateriaal werd thuisgestuurd inclusief kussen en yogamat van prima kwaliteit. Samen met Jen afspraken gemaakt over onze 8 afspraken, maar die afspraken liepen allemaal in de soep door eigen werk- en of privé omstandigheden. Met onuitputtelijk geduld toch uiteindelijk 8 bijeenkomsten gevolgd waarbij de nadruk niet zozeer lag op het boek zelf, maar om de ervaringen tijdens het proces. Jen wist goed aan te voelen wat op welk moment nodig was, en was bijzonder creatief in het aanpassen van de cursus op mijn behoeften. Naast haar prettige uitstraling en kennis komt zo mij over als een bijzonder goed mens. Ik kan dat niet anders dan iedereen aanraden om bij Jen een 1 op 1 mindfulness cursus te volgen.

Dag Pieter, Wauw een 10! Dank je voor het prachtige cijfer en de mooi geschreven recensie! Ook heel fijn om te zien dat je zoveel uit het traject heb kunnen halen desondanks de volle agenda. We zullen aan Jen doorgeven dat je het zo ontzettend tof bij haar hebt gehad en dat je zou aanraden dat iedereen een training bij haar zou moeten volgen. Wij wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Erg fijn

Therapie met Jeroen Kortooms was erg fijn, het heeft mij enorm geholpen. Jeroen is geduldig en fijn om mee te praten.

Dag Robin, Hartelijk dank voor de mooie recensie en de negen! Goed om te horen dat je de training zo fijn vond om te volgen en dat je een goede aansluiting had met Jeroen. Het is natuurlijk erg belangrijk dat er een goede aansluiting is met de trainer om het traject zo goed mogelijk te doorlopen dus wij zijn altijd blij als dit het geval is. Wij wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Meer inzichten, bewustere kijk op situaties, gevoel en zelfbeeld

Ik heb de sessies met Sylvia als erg prettig ervaren. Ik voelde me niet alleen gehoord, maar ik had ook het gevoel dat we echt doelgericht en praktisch bezig waren. Ik heb handvaten gekregen waarmee ik kan oefenen, en die ik kan toepassen in m'n dagelijks leven.

Een openbarende, leerzame en verwarmende ervaring.

Ik heb via Stresswise bij Hanna een ACT-traject gevolgd. Ik voelde me al tijden heel alleen en anders dan anderen, en had dikke twijfels over of ik een psycholoog zou treffen die bij mijn persoonlijkheid aan zou sluiten. Maar ik kon me vinden in de beschrijving van ACT, en na een paar maanden worstelen met het idee van hulp zoeken heb ik toch contact gezocht. Dat bleek een goede keuze. Ik heb nog nooit eerder om psychologische hulp gevraagd, en was enorm bang. Gelukkig bood Hanna aan om voorafgaand een eventuele afspraak even te bellen om te kijken of ik het fijn zou vinden om met haar te praten. In een halfuurtje aan de telefoon kon ik mijn verhaal kwijt en werd ik warm en vriendelijk ontvangen. Het was dusdanig fijn dat ik zo snel mogelijk een afspraak wilde vastleggen. Uiteindelijk heb ik 3 maanden bijna wekelijks met Hanna gepraat over mij. Ik werd begrepen en ik voelde me volledig geaccepteerd. Er was ruimte om alles te zeggen wat ik voelde, en ik werd door Hanna aangemoedigd om dat ook echt te doen. Op die wijze heb ik onverwachts dingen behandeld en verwerkt die ik allang had afgeschreven. In mijn laatste sessie met Hanna was het voor ons beiden duidelijk dat ik er voor nu niets meer te zoeken heb. Ik heb een immense groei doorgemaakt en ben rijk geworden aan hele waardevolle nieuwe perspectieven. Dit traject heeft heel goed aangeslagen, maar ik heb door dat ik nu klaar ben om met deze verrijking mijn vleugels uit te slaan en de wereld te verkennen. Het is heel fijn om niet het gevoel te krijgen dat er nog redenen waren om te blijven. Ik ben heel dankbaar voor de relatie die ik met Hanna heb opgebouwd. Ze is een uniek, inspirerend en wonderlijk persoon, en iemand die ik van mijn leven niet zal vergeten.

Dag Brian, Wat een prachtige recensie! Super dapper van je dat je toch had besloten om hulp te zoeken bij ons. Het is een hele stap om te zetten en je hebt er echt wel lef voor nodig. Ook echt super dat Hanna zo goed bij je persoonlijkheid, dat is zeer belangrijk voor een effectief traject. Het feit dat je zo gegroeid bent als persoon is iets waar wij bij StressWise altijd blij van worden als we het horen, zeker als iemand er zo enthousiast over kan praten zoals jij! We zullen dan ook zeker een goed bericht naar Hanna sturen en haar vertellen over het feit dat je hele leuke ervaringen hebt opgedaan bij haar! Wij wensen jou veel voorspoed toe! Hartelijke groeten, StressWise

Hester is een hele prettige trainer

De MBSR training heeft mij inzicht gegeven in hoe ik bewuster om kan gaan met stress, gevoelens en gedachten. De basistraining is een eerste stap. Omdat ik heb ervaren wat de oefeningen voor me kunnen doen, ben ik gemotiveerd om dit in het dagelijks leven door te voeren. Hester is een prettige en vriendelijke trainer. Ze legt alles heel goed uit, is rustig, gedecideerd en luistert aandachtig.

Dag Caroline, Heel erg bedankt voor de 10! Super om te horen dat je in het dagelijks leven door zal gaan met de oefeningen. En ook heel erg mooi om te horen dat je het goed kon vinden met Hester. Het is natuurlijk super belangrijk om een goede aansluiting te hebben met je trainer omdat het hele traject dan ook een stuk prettiger wordt om te doorlopen. We zullen aan Hester doorgeven dat je het als een hele prettige training hebt ervaren! Wij wensen jou veel voorspoed! Hartelijke groet, StressWise

Er is een last van mijn schouders af

Manon zette vanaf het eerste moment een veilige omgeving voor mij neer. Ze is vanaf het begin duidelijk. Geen zweverig gedoe. Zij heeft mij over dingen na laten durven denken, waar ik voorheen niet over na durfde te denken. Zij heeft mij bij elke stap goed begeleid. Door Manon heb ik een belangrijke beslissing in mijn leven kunnen nemen, waar ik volledig achter sta.

Dag Malou, Wauw, een 10! Wat een prachtige recensie! Heel fijn om te horen dat Manon je heeft geactiveerd om te durven over dingen na te denken waar je misschien eerst niet zo graag aan zou willen denken. Ook heel erg knap van je dat je toch die beslissing hebt durven nemen die je eerst niet durfde, daar heb je volgens mij best wel wat lef voor nodig! Wij wensen je veel voorspoed toe en zullen het aan Manon doorgeven dat je de training als erg prettig hebt ervaren! Hartelijke groet, StressWise

aangenaam, verhelderend en geestverruimend

Sylvia is een open persoonlijkheid die er ook niet voor terug schrikt om de mens achter de therapeut zichtbaar te laten zijn. Dit zorgt voor verbinding en fijne samenwerking. Sylvia observeert en luistert en past de therapie aan daar waar nodig om tot een gericht resultaat te komen. Ze neemt je mee op een reis waarin je leert zelf een passende koers te ontdekken die je verder brengt. Daarmee wordt de therapie een bijzondere ontdekkingstocht die inzichtelijk maakt welke waarden leiden tot een inspirerend en creatief leven waarin emotie en ratio er beiden kunne zijn.

Dag Desiree, Superfijn om te horen dat je het zo goed hebt gehad met Sylvia. Het is natuurlijk van groot belang om een goede aansluiting te hebben met je therapeut zodat het traject niet lastiger wordt voor jou dan het al is. We zullen het aan Sylvia doorgeven dat je haar als een erg goede trainster hebt ervaren. Hartelijke groet, StressWise

Een zeer leerzame cursus naar de ontdekking van jezelf

Ik ben door de cursus meer na gaan denken over hoe ik in het leven sta en hoe ik verder wil. De cursus rijkt je door middel van een zeer deskundige therapeute en een cursusboek een helpende hand. Je leert dat je gedachten er mogen zijn en dat je de regels die je jezelf oplegt niet altijd te hoeven worden nageleefd, je moet niks maar mag alles! Een cursus die ik iedereen, die altijd maar druk in zijn/haar hoofd is, kan aanraden. Dank je wel Jolanda voor de fijne sessies!

Dag Pia, Wat een prachtige recensie! Goed om te horen dat je nu meer zekerheid hebt in het leven! Het is belangrijk voor iedereen om door te hebben dat de regels die men zichzelf oplegt niet verplicht hoeven te worden nageleefd dus top dat je hiervan leer hebt getrokken. We zullen Jolanda doorgeven dat je heel blij was met haar als trainer. Hartelijke groet, StressWise

Een goede en vooral een leerzame training.

In het begin was ik een beetje sceptisch. Dacht waarom is de training vooral gebaseerd op mindfulness. Maar na de eerste les, werd het me al snel duidelijk dat het anders eten en je leefstijl aanpassen een eerste stap is naar het afvallen. Daarna kwam de tweede stap, het herkennen van de signalen waarom je van die eetbuien heb en het achter komen wat voor soort eter je bent. Dat heeft mij aan het werk en denken gezet. Het belangrijkste wat ik heb geleerd van de trainingen is dat ik bewuster ben gaan eten, wanneer ik een terugval heb de aangeleerde oefeningen toepas en dat ik doordat ik aan mijn mindset ben gaan werken veel beter in mijn vel zit en daardoor alleen maar meer zin heb om verder te gaan met hetgeen wat ik de afgelopen maanden geleerd heb. Vond het een hele fijne manier van training geven. Individueel en via zoom. Ik ben meer dan tevreden en heb het verschil van toen ik begon naar waar ik nu sta heel bewust ervaren. Dank daarvoor Hanna!

Dag Jessica, Goed om te horen dat je gemotiveerd bent geraakt om de oefeningen te blijven doen. Het goed voelen in je eigen vel is natuurlijk heel belangrijk voor je zelfbeeld en je zelfverzekerdheid dus wij zijn alleen maar blij om te horen dat de trainingen dit effect op je hebben gehad. We zullen Hanna namens jou nog bedanken! Hartelijke groet, StressWise

Doen. Pragmatische ACT Mindfullness training.

In een 8 weekse 1 op 1 mindfullness training van Jeroen Kortooms heb ik veel geleerd over mijn eigen verleden en toekomst. De training volgt de ACT aanpak en wordt ondersteund met een goed opgebouwde handout en een tweetal apps. Ik heb leren omgaan met negatieve ervaringen en om zelfverzekerder en vriendelijker in het leven te staan. Het heeft mijn zelfreflectie verbeterd. De sessies zijn niet zweverig maar juist heel pragmatisch. De omgang met Jeroen is ontspannen en open, met af en toe een flinke challenge voor mezelf.

Dag Thijs, Wauw een 10! Hartstikke bedankt! Super om te horen dat je door de trainingen beter hebt leren omgaan met negatieve ervaringen en je zelfreflectie. Het is natuurlijk erg belangrijk om positief te staan in het leven en we zijn blij dat we jou hierbij hebben kunnen helpen! Ook heel mooi om te horen dat je de training niet als zweverig hebt ervaren. Wij doen ons best om de trainingen niet zweverig te laten worden, maar dat je ook daadwerkelijk het gevoel hebt dat je met jezelf aan de slag bent. Dus we zijn altijd blij om te horen dat mensen ook daadwerkelijk de trainingen als nuttig hebben ervaren. We zullen het doorgeven aan Jeroen! Wij wensen jou veel voorspoed in de toekomst! Hartelijke groet, StressWise

Een hele fijne en leerzame ervaring

Het doorlopen van de cursus samen met Henriëtte vond ik erg fijn en leerzaam. Met het boek en een aantal praktische oefeningen van mindfulness en meditatie leer je hoe je met de dagelijkse obstakels om kunt gaan die je uiteindelijk helpen op de langere termijn zowel geestelijk als lichamelijk. Het heeft mij persoonlijk een stuk kalmer gemaakt en het heeft mij geholpen met de opvoeding van mijn kinderen en in de relatie met mijn partner. Ik kan het dan ook iedereen van harte aanbevelen.

Dag Jim, Goed om te horen dat je een fijne en leerzame ervaring hebt gehad met Henriëtte. Het is heel goed om te horen dat je nu een stuk kalmer bent geworden en dat het heeft geholpen met de thuissituatie! En natuurlijk hartstikke bedankt voor de goede recensie en het feit dat je het aan anderen zou aanraden! Wij wensen jullie allen voorspoed toe! Hartelijke groet, StressWise

Andere kijk op mijzelf gekregen

Door deze stap te nemen, een echte sprong in het diepe, niet wetende wat het me zou brengen.. ben ik erg blij dat ik het heb aangedurfd. Mijn hoofd stond altijd aan, met wat andere vonden, wat ik er van vond, enzovoort. Tijdens het traject heb ik geleerd dat sommige ervaringen / gedachten / gevoelens er mogen zijn en dat juist andere het alleen maar moeilijker maken. Het is moeilijk uit te leggen, je moet het ervaren!! Het heeft mij weer meer met de benen op de grond gezet, bewuster te leven en daardoor minder onzeker te zijn. Alle dank daarvoor.

Dag Anneleen, Erg dapper van je dat je toch de stap hebt durven zetten, daarvoor moet je wel lef hebben! Heel erg goed om te horen dat het je zo goed geholpen heeft om weer met beide benen op de grond te staan en bewuster te worden in het leven. Het is natuurlijk van groot belang dat je vertrouwen hebt in jezelf en we zijn blij dat we je daarmee hebben kunnen helpen. Wij wensen jou alle goeds toe! Hartelijke groet, StressWise

Zeer leerzaam

Zeer leerzame cursus waarbij goed gekeken wordt naar de cursist zijn of haar persoonlijkheid waarop vakkundig ingespeeld word. De therapeut was zeer bekwaam in het aanleren van de materie.

Dag Stefan, Goed om te zien dat je het zo ervaren hebt! Iedereen zit natuurlijk net weer ietwat anders in elkaar waardoor het traject voor de een net ietsje anders moet worden gegeven dan de ander. Ook goed om te zien dat je blij bent met de manier waarop de materie is overgebracht. Hartelijke groet, StressWise

Laagdrempelig, behulpzaam, nieuwe inzichten

Mijn contact met de therapeut heb ik als erg fijn ervaren; rustige, vriendelijke vrouw die goed naar je luistert en je aanspoort dieper na te denken. Veel oefeningen mee gehad, de een passender dan de ander, maar allen goede inzichten gebracht. Ik heb het idee dat ik meer over mezelf ben komen te weten en daarom ook beter om kan gaan met bepaalde situaties.

Dag Lize, Een 10! Wat fijn voor je dat het zo goed klikte met je therapeut! Het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band vormt tussen een therapeut en een cliënt. Ook heel fijn om te weten dat alle oefeningen ook daadwerkelijke inzicht geven waardoor je nu beter om kan gaan met situaties. Wij wensen jou alle goeds toe in de toekomst en zullen doorgeven aan Anna dat je zo’n goede beoordeling hebt achtergelaten! Hartelijke groet, StressWise

Ik heb meer rust in mijn hoofd

Mijn hulp vraag was o.a. meer rust in mijn hoofd. Mijn emmer zat vol en ik was non stop gespannen. Vanaf het eerste telefoon gesprek voelde ik me op mijn gemak bij Ilonka. Door haar fijne open houding durfde ik al vanaf de eerste sessie mijn hart te luchten. Ze heeft een persoonlijke aanpak en kijkt echt naar wat per sessie bij mij aansloot op dat moment. Zo was elke sessie erg waardevol en ging ik altijd met een fijn en opgelucht gevoel weg. Mijn hoofd heeft zoveel meer rust gekregen. Ik krijg reacties op mijn werk (jeugdzorg) dat er een groot verschil is tussen "Franny voor ACT en Franny na ACT!" of "Ik wist niet dat jij zo gezellig kon zijn". Ik heb veel over mezelf geleerd en veel handvaten gekregen die ik kan blijven gebruiken en daarmee de rust in mijn hoofd kan bewaren. Ik ben erg dankbaar dat Ilonka mij zo heeft kunnen helpen. Bedankt!

Dag Franny, Wat fijn dat de klik meteen zo goed was tussen jou en Ilonka. Dat is een belangrijke eerste stap. En knap dat je je meteen zo open hebt opgesteld. Dan haal je een stuk meer uit de sessies, mooi gedaan! Als zelfs anderen een grote verandering bij je opmerken dan mogen we het traject wel als geslaagd bestempelen. Wat fijn dat je zoveel handvaten hebt kunnen krijgen die je de rest van je leven kunt gebruiken. Dit allemaal draagt vast en zeker bij aan een gelukkiger en gezonder leven. Hopelijk zal ACT het leven een stukje lichter maken. Wij wensen jou alle goeds toe voor de toekomst. Hartelijke groet, StressWise

Betere omgang met stress

Door het volgen van de sessies heb ik een beter inzicht gekregen in de oorzaken v.w.b. de stress die ik ervaar. A.d.h.v. van de handvaten die ik heb verkregen ben ik beter in staat om me meer bewust van de automatische piloot af te sluiten en kan daardoor beter met stress omgaan. Vandaar dat ik Claudia hartelijk wil bedanken voor haar professionele adviezen en begeleiding gedurende mijn traject.

Dag John, Hartelijk dank voor je super positieve review. Een 10! Beter kan niet zou je zeggen. Zo te lezen kon het traject ook niet beter. Fijn dat je door de sessies een beter inzicht hebt weten te krijgen in je stress en emoties. En vervolgens ook nog eens handvatten hebt gekregen om hier mee om te gaan. Dat is super waardevol voor de rest van je leven. Hopelijk mag alles bijdragen aan een gezonder, gelukkiger en lichter leven! Wij wensen je alle goeds toe voor de toekomst en zullen je complimenten doorgeven aan Claudia. Daar is ze vast blij mee! Hartelijke groet, StressWise

Het coaching traject met Claudia heb ik als erg prettig ervaren en heeft me enorm geholpen!

Omdat ik overspannend thuis zat, heb ik contact gezocht met Stresswise. Het eerste contact met Claudia voelde meteen goed. Ze deed een korte analyse waaruit direct een aantal pijnpunten inzichtelijk werden gemaakt. We zijn hiermee aan de slag gegaan en dat heeft me enorm geholpen weer vertrouwen te krijgen in mezelf. Ik heb veel geleerd over stress, het verschil tussen goed voelen en 'goed voelen'. Een waardevol traject.

Dag Nienke, Wat goed dat je deze stap hebt gezet en wat fijn om te lezen dat de klik met Claudia meteen goed was. Dat is erg belangrijk in de rest van het proces. De therapeutische relatie heeft daarna ook haar vruchten afgeworpen zo te lezen. Wij zijn erg blij om te lezen dat je weer vertrouwen hebt gekregen in jezelf en veel hebt geleerd omtrent stress en emoties. Alles wat je hebt geleerd draagt bij aan een gezonder en gelukkiger leven en wij wensen jou alle goeds toe voor in de toekomst! Hartelijke groet, StressWise

Beter inzicht in mijzelf en mijn situatie

Ik kan nu veel beter met lastige gevoelens omgaan en mijzelf ruimte geven. Rust momenten nemen lukt mij nu ook erg goed. Ik zie de toekomst een stuk rooskleuriger tegemoet.

Beste Maureen, Wat fijn dat je deze inzichten uit de sessies hebt mee kunnen nemen. En dan ook nog eens met het resultaat dat je de toekomst rooskleuriger inziet! Dat biedt veel hoop voor het nieuwe jaar. Hopelijk kan je de inzichten in jezelf en in de situaties meenemen om 2021 goed van start te gaan. Wij wensen jou in ieder geval alle goeds toe voor de toekomst! Hartelijke groet, StressWise

Super veel geleerd over mezelf en gedrag.

Prettige sessies gehad met een ontspannen sfeer. Leuke opdrachten als huiswerk en veel variatie in oefeningen.

Beste Clement, Wat fijn om te lezen dat je zo veel over jezelf en je gedrag hebt kunnen leren door middel van leuke oefeningen. Een groot deel heb je dus zeker aan jezelf te danken! Op die manier levert het huiswerk een mooi resultaat op. Bedankt voor je positieve recensie en wij wensen jou alle goeds toe voor in de toekomst! Hartelijke groet, StressWise

Hanna heeft mij geholpen met dat ik weer gelukkig kan zijn met mijzelf.

Hanna heeft vanaf het begin naast mij gestaan en mij ondersteund in een lastig proces. Daar waar ik tegen dingen aan liep heeft ze mij geholpen om er op een andere manier tegen aan te kijken/mee om te gaan en er niet voor weg te lopen. Het waren veilige gesprekken waar ik er echt mocht zijn zoals ik ben. Daarnaast heb ik geleerd om trots te zijn op wie ik ben en op mijn prestaties. Mede dankzij Hanna sta ik veel gelukkiger in het leven.

Beste Sara, Zo te lezen heb jij heel veel waardevolle dingen geleerd in het traject met Hanna. Mooi om te zien dat je haar zo dankbaar bent. Het zijn zaken die je de rest van je leven bij je zal dragen met als resultaat een gezonder en gelukkiger leven. Hopelijk zal dit een mooie start voor je zijn voor het nieuwe jaar! Wij wensen je in ieder geval alle goeds toe voor in de toekomst. Hartelijke groet, StressWise

Fijne ervaring, vol begrip en respect.

Voor mij was het bij Loes als thuiskomen. Iemand die mij begrijpt en dezelfde taal spreekt. De gesprekken met Loes hebben mij veel nieuwe en waardevolle inzichten gegeven. Het feit dat het online was voelde nooit als een belemmering. Het ACT traject dat ik volgde sloot precies aan op mijn wensen en behoeften!

Beste Marieke, Wat fijn dat wij jou deze huiselijke en toegankelijke sfeer hebben kunnen bieden. Dat zijn voor ons belangrijke waarden. Gelukkig hebben we online dezelfde kwaliteit kunnen bieden. Wij wensen je alle goeds toe voor de toekomst en hopelijk mogen de ervaringen bijdragen aan een gezonder en gelukkiger leven voor 2021! Hartelijke groet, StressWise

Heeft mij veel inzicht en bewustzijn gegeven

Mijn coach Ilonka heeft mij perfect begeleid. Haar manier van coaching vond ik zeer prettig. Ik ben Ilonka zeer dankbaar!

Beste Ghoeria, Goede begeleiding, dat stralen we graag uit. En zo te zien is dat gelukt! Dat is fijn om te lezen. We zullen de complimenten doorgeven aan Ilonka en hopen dat je nog veel profijt hebt van de inzichten en het bewustwordingsproces! Hartelijke groet, StressWise

Aanrader! Ontzettend veel aan mijn ACT traject gehad

Ik kwam met burn out klachten bij Anna & Stresswise. In 8 weken heb ik voor mijn gevoel een transformatie doorgaan, ik heb er enorm veel aan gehad. Eigenlijk zou iedereen (ook zonder stress / burnout) een ACT traject moeten doorlopen! Absoluut een aanrader en mijn dank is groot. Anna is top, fijne klik, humor en scherpe inzichten.

Beste Manon, Een 10! Wauw. Wat fijn dat je in acht weken een hele transformatie bent doorgaan. Dat is het resultaat wat we graag willen zien. Daar heb je vast en zeker zelf ook hard voor gewerkt. Bedankt voor je recommendatie en wij zullen de complimenten doorgeven aan Anna. Daar zal ze vast blij mee zijn! Tot slot wensen wij jou alle goeds voor de toekomst en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst. Hartelijke groet, StressWise

Leerzaam, rustgevend, nieuwe kijk op jezelf

Fijn om meer over jezelf te leren. Uiteindelijk krijg je meer vertrouwen

Beste, Fijn om te horen dat je zo veel over je zelf hebt mogen leren met als resultaat meer vertrouwen in jezelf. Daar zul je zeker de vruchten van plukken de komende tijd. Bedankt voor je positieve recensie! Hartelijke groet, StressWise