Biedt ontspanning en inzicht.

Annegreetje Wolfs heeft mij op een aangename wijze aten kennismaken met mindfulness. Zij is rustig, wijs en geduldig en neemt de tijd om naar je verhaal te luisteren en goede adviezen te geven.

Hallo Grace, Wauw, een 10! Hartstikke bedankt voor dat prachtige cijfer! Wat geweldig fijn om te lezen hoe je kennis hebt gemaakt met mindfulness. Ook schrijf je prachtige woorden over de trainer, dankjewel! Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Prettige en duidelijke ondersteuning

Ik heb de individuele ACT-training als zeer zinvol en ondersteunend ervaren. De trainster was/is een vriendelijke, ervaren vrouw, met wie ik snel een klik had. Ik zit ook in een coaching-traject. De ACT-oefeningen zijn een goede aanvulling op mijn coaching, mijn begeleider heeft me ACT aangeraden.

Hallo Jane, Hartelijk bedankt voor dat cijfer! Het is erg fijn om te lezen dat je de ACT-training als zinvol en ondersteunend hebt ervaren. Mooi dat je zo'n fijne ervaring gehad hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Fijne coaching

De act therapie en coaching heeft mij meer inzicht gegeven in mijn 'problemen' en hoe ik daar mee omga. Het heeft me zeker een stapje verder geholpen. Claudia geeft je de ruimte om je verhaal te doen en om zelf regie te hebben over je traject.

Hallo Jorian, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, hartstikke bedankt daarvoor! Het is super fijn om te lezen dat de act therapie en coaching je meer inzicht heeft gegeven. Goed dat je zo veel aan de training gehad hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Een lading aan bewustwording en inzichten

Samen met Tanja in het verleden gedoken en de bron achterhaald van mijn faalangst en onzekerheden. Doormiddel van de therapietechnieken veel ongeuite emotie naar boven laten komen en een lading aan inzichten gekregen in mijn denkprocessen, gedrag, oorzaken en handvatten om mijn huidige problemen aan te pakken.

Hallo Rienk, Wauw een 10! Geweldig bedankt voor dat mooie cijfer. Het is zeker mooi om te lezen hoe je deze therapie hebt ervaren en wat het allemaal met je heeft gedaan. Fijn dat je dat inzicht hebt gekregen en dat je het nu kan gebruiken. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Goede coaching, fijne persoonlijkheid

Fijn persoon om mee te praten, vooral met de klachten waarmee ik heen ging. Ze weet waar ze het over heeft door haar eigen ervaringen en levenslessen. Enthousiast het gesprek afsloten en precies hetgene waar ik last van had is nu door dit proces verholpen. Ik weet waar ik aan toe ben, en weet in de toekomst precies waar ik kan werken als ik weer tegen dingen aan loop.

Hallo Jordy, Wat mooi om te lezen hoe je over jouw ervaringen praat. Fijn dat je de therapie enthousiast hebt afgerond en dat je de betreffende lasten achter je hebt gelaten. Nog veel voorspoed gewenst in de toekomst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Heb weer de regie over mijn leven

Het leven is zo veel fijner als je zelf de regie over je leven kan voelen, het besef dat je altijd een keuze hebt en er nieuwe kansen voorbij komen als je ze kunt zien. ACT-therapie helpt hierbij, het zou naar mijn mening een les mogen zijn op school waar iedereen baat bij heeft in dit (drukke) leven om om te gaan met de uitdagingen die het leven ons biedt. ACT therapie maakt dat je weer krachtiger staat, je bewust wordt van je gevoel en (vaak niet helpende) gedachten. En gebeurtenissen je de volgende keer niet weer zo onderuit laten halen. Het prettige contact met Daniella hierbij heeft me ondersteund in dit proces. Daniella is betrokken, denkt mee en biedt een fijn luisterend oor.

Hallo M, Super bedankt voor dat mooie cijfer! Prachtig om te lezen hoe je schrijft over het hebben van de regie in je eigen leven. Super fijn dat ACT je hierbij heeft geholpen. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

Een goede spiegel

De ACT therapie is een goede mix van theorie en praktische handvatten. De therapeut was goed bekend met de methode en kon soepel naar eigen inzicht de stof in aangepaste volgorde inzetten. De sfeer voelde vertrouwd. Ik heb zodoende een goed begin gemaakt naar een waardevoller leven.

Hallo Eveline, Bedankt voor dat mooie cijfer! Wat schrijf je mooie woorden over de ACT therapie, bedankt daarvoor! Fijn om te lezen dat je die eerste stappen stappen hebt gezet richting een waardevoller leven. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Leren om uit de voortdenderende gedachtentrein te stappen

Ik ging aanvankelijk met aarzeling naar de training. Maar het plezier groeide. Ik kon dingen meenemen naar mijn eigen leven, beter naar mezelf en mijn automatische patronen kijken en maakte een begin met daar door heen te breken.

Hallo Kees, Bedankt voor je review en je cijfer! Wat fijn om te lezen dat de training je verwachtingen heeft overtroffen en dat je naarmate de training voortging steeds meer plezier erin hebt kunnen ervaren. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Waardevolle cursus

Ik gun iedereen een moment in zijn of haar leven om deze cursus te doen. Voor mij was Mindfulness niet nieuw en toch is Mindfulness elke weer weer nieuw :) Ik vond het boek erg fijn van opbouw, de docent een prachtige leermeester, de cursisten met hun verhalen en inbreng een mooie spiegel en het gebouw een fijne plek om iedere keer naar toe te gaan. De cursus zit erg goed in elkaar. Het maakt niet uit wat je ervaring is met Mindfulness of waar jij je bevindt in je leven. Ik ben erg dankbaar dat ik deze cursus heb kunnen volgen.

Hallo Lotte, Wat een subliem cijfer, dankjewel! Bedankt voor je mooie woorden over dat je iedereen de cursus gunt. Mooi dat je de cursus zo fijn vond. Nog heel veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Minder druk hoofd en geinspireerd

Ik had moeite om me te focussen. Mijn creatieve hoofd is altijd druk met dingen bedenken en dan veel tegelijkertijd. Nam me voor meer te mediteren, maar het kwam er vaak niet van. Door de training heb ik meer rust in mijn hoofd. Ik voel me lichter en gelukkiger. En ben nu nog beter in staat om anderen te helpen met het vinden en leven van hun purpose. Ik ben zo geïnspireerd, dat ik me heb ingeschreven voor een mindfulness trainer opleiding. Dit gun ik meer mensen en het helpt bij het ontdekken van wie je bent en wat jouw "Why" is.

Hallo Mertine, Een 10? Super mooi, dankjewel! Prachtig om je verhaal te lezen. Het is erg mooi dat je door de training nu meer rust ervaart en dat jij je nu lichter en gelukkiger voelt. Schitterend om te lezen dat je zo geïnspireerd bent dat je een mindfulness trainer gaat worden! Veel voorspoed en succes gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

waardevol

In de loop van de training meer zicht gekregen op mijn stresstriggers, meer rust gekregen en daardoor stappen gezet richting structurele verandering van het gedrag dat me als zorgprofessional regelmatig in de problemen brengt. Als kers op de taart ook weer meer plezier in de dingen, omdat ik de waarde van aandacht opnieuw heb leren kennen. Met dank aan de zeer professionele docente!

Hallo Corinne, Wat een prachtig cijfer geef je ons voor de training. Het is prachtig om te lezen dat je allerlei positieve effecten ervaart. Ook mooi om te lezen dat je weer meer plezier hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Uitstekend geholpen

Sylvia heeft me uitstekend geholpen, ze is geduldig, kan concepten helder uitleggen en past de therapie aan naar je behoefte.

Hallo Maureen, Een 10! Super bedankt! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Een verrijking van mijn leven

Ik heb de ACT therapie van Sylvia van Nierop als zeer prettig ervaren. Tijdens de sessies heb ik mezelf en de problemen waar ik persoonlijk tegenaan loop beter leren (her)kennen. Dankzij de sessies ben ik voortaan mentaal gewapend en zijn de problemen waar ik voorheen tegenaan liep steeds minder vaak voorkomend, en indien ze voorkomen zijn ze vrij vlot opgelost. Iedere dag merk ik vooruitgang dankzij de therapie. Heel erg bedankt Sylvia!

Hallo Jimmie, Ten eerste willen we je hartstikke bedanken voor dat mooie cijfer! Wat een prachtige review heb je ook geschreven. Het doet ons goed om te lezen dat je jezelf en de problemen beter herkent en dat je nu "mentaal gewapend" bent. Nog veel voorspoed gewenst en hou die vooruitgang vast. Vriendelijke groeten, StressWise

Het was een eye - opener

Het was voor mij een eye opener er achter te komen dat ik zo weinig in mijn gevoel zat en maar onbewust de dag door denderde. De training heeft mij heel veel rust en bewustwording gebracht, ik sta echt veel meer stil bij de keuzes die ik maak. Het online trainen met elkaar vind ik heel fijn, doordat je in je eigen omgeving bent helpt dit om de oefeningen makkelijker toe te passen in je dagelijkse leven, je oefent immers al thuis. Hierdoor is het makkelijker toe te passen.

Hallo Tineke, Wauw een 10! Wat een super mooi cijfer, dankjewel! Wat fijn om te lezen dat het zo'n eye opener voor je is geweest en dat je veel rust en bewustwording hebt gevonden. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Baanbrekend!

Mijn psycholoog raadde destijds mindfulness aan als een optie voor mij. Ik zat mentaal (én daardoor uiteindelijk ook fysiek) aardig in de put en wellicht dat mindfulness mij ook kon helpen herstellen. Ik heb gekozen voor de één-op-één sessies samen met Sijmen. Terugkijkend op deze periode, ben ik een heus proces ondergaan. Als 22-jarige high performer kreeg ik best wat voor de kiezen en maakte ik het mijzelf daarbij soms bijzonder ingewikkeld. Samen met Sijmen ben ik in een diep proces van zelfontwikkeling gestapt, waarbij wij elkaar wekelijks zagen en ik ook thuis en in het dagelijks leven met de beoefening aan de slag ging. Hoewel mindfulness zich vooral bezig houdt met de interne huishouding, volgde door de nieuwe inzichten en manier van leven ook vanzelfsprekend de externe acties die nodig waren. Reflecterend ben ik dankbaar voor deze nare gebeurtenissen en daarbij aansluitend de mIndfulnesstraining, misschien had het gewoon zo moeten zijn om mij naar een hoger niveau te tillen? Ik kan een mindfulnesstraining bij Stresswise van harte aanbevelen.

Hallo, Een 10! Super bedankt voor dat mooie cijfer! Enorm bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te lezen dat dit proces je zo heeft geholpen in het leven. De zelfontwikkeling die jij aangeeft te hebben meegemaakt is iets super moois. Dit is het doel van mindfulness en het is prachtig om te lezen dat het zo'n groot succes is geweest voor jou. Nog heel veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Zeer prettig training

De sessies die ik in de afgelopen weken heb doorlopen heb ik zeer prettig ervaren. Vooral het begrip tonen van mijn problemen en de hierop gevolgde trainingen is op kalme en op professionele manier door de trainer verricht. Ik ervaar minder spanningen in mijn lichaam.

Hallo Peter, Een 9 is echt een super mooi cijfer! Dankjewel! Wat geweldig dat je de training als prettig hebt ervaren en dat je nu minder spanningen in je lichaam ervaart. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Ontzettend geholpen door Sylvia, waardoor ik beter bewapend ben tegen mijn problemen.

Hele prettige ervaring gehad met Sylvia vanaf de intake tot en met de laatste afspraak. Een goed luisterend oor die je kan dwingen om goed over zaken na te denken of het van een andere kant te bekijken. Veel realisaties/openbaringen gehad door de gesprekken en therapie. Door de gesprekken en therapie met Sylvia ben ik beter bewapend tegen de problemen waar ik tegen aan loop, en probeer ik anderen te helpen met de handvaten die ik heb gekregen. Het is een prettig idee dat ik dit heb kunnen bereiken, en eventueel terug kan gaan als het minder gaat. Sylvia nogmaals hartelijk dank voor de prettige samenwerking en stappen die ik daardoor heb kunnen maken.

Hallo Alexander, Een 10! Wat een super cijfer! Wat enorm fijn om te lezen dat Sylvia je zo goed heeft kunnen helpen doormiddel van de gesprekken en de therapie. Mooi om te lezen dat je nu beter bewapend bent tegen de problemen waar je tegenaan loopt. We wensen je nog veel voorspoed. Vriendelijke groet, StressWise

Ik voelde me gehoord en geholpen

Ik vond het fijn om op deze manier geholpen te worden. Er werd zonder oordeel naar me geluisterd en ik heb zinvolle tips en advies ontvangen.

Hallo Ellen, Super bedankt voor je prachtige cijfer. Wat mooi dat deze manier bij je heeft gepast en dat je zinvolle tips en advies ontvangen hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groet, StressWise

Geeft je fijne handvaten!

Ik zat vast met mezelf en door dit traject ben ik mezelf veel beter gaan begrijpen en gaan zien. Het traject was precies wat ik nodig had. Een therapeut die mij begreep en hielp mezelf te begrijpen. Een combinatie van therapie en mindfulness. Ik kan nu veel rustiger weer zelf verder.

Hallo Sanne, Een 9! Super bedankt voor dit mooie cijfer! Wat goed om te lezen dat je jezelf meer begrijpt en ziet. Heel fijn dat je nu rustiger verder kan. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Prettig, en warm waarmee je snel tot de kern komt

2,5 maand geleden kwam ik uitgeput aan bij mijn eerste sessie bij Tanya. Ik liep al tijden met burn-out klachten en was opzoek naar een therapeut om niet alleen mijn klachten te verhelpen maar ook om te zorgen dat ze nooit meer terug komen. Met zowel mindfulness training als ACT therapie kwamen we vrij snel tot de kern van mijn burn-out. Overtuigingen waaruit ik leefde zonder dat ik mij daarvan bewust was door vroegere gebeurtenissen / herinneringen. Tanya heeft mij op een hele fijne en warme manier door de sessies heen begeleidt. Na 6 sessies ben ik vol nieuwe energie de deur uitgelopen en kan ik mijn leven weer gaan oppakken in veel meer rust en vrijheid dan ik had durven dromen. Tanya ontzettend bedankt voor alle fijne sessies en de nieuwe inzichten!

Een 10? Geweldig! Wat een prachtig cijfer dat je ons gunt. Wat een mooi verhaal dat je ons verteld over je ervaringen. Je bent bij ons bent gekomen vanwege burn-out klachten om ervoor te zorgen dat ze niet meer terug zouden komen. Om te lezen dat dat ook gelukt is is echt geweldig. Die rust en vrijheid is je enorm gegund, Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Angsten overwonnen

Na een lange tijd met neerslachtige en depressieve gevoelens rond gelopen te hebben kwam ik bij Sylvia /Stresswise terecht. Ik durfde dit nooit aan maar ik kwam gewoonweg niet verder in mijn leven. Na een aantal sessies kreeg ik al meer vat op mijn leven maar vooral ook op mijzelf, en dit breidde zich uit naar een positievere instelling. Durf nu ook meer mijn angsten te overwinnen en veranderingen aan te gaan.

Een 9, wat een mooi cijfer, dankjewel! Hartstikke bedankt dat je je ervaringen met ons deelt en wat fijn dat Sylvia je zo goed heeft kunnen helpen. Mooi om te lezen dat je meer vat hebt gekregen op jezelf en je leven. We wensen je nog heel veel voorspoed. Vriendelijke groeten, StressWise

Een waardevolle therapie

Mijn man en ik hebben relatietherapie gevolgd bij Mariëtte. Mariëtte is een hele fijne vrouw waarbij wij ons heel erg op ons gemak voelden. Ze is een eerlijke vrouw en zegt waar het op staat. Dit is misschien niet altijd leuk, maar was wel nodig om vooruit te komen in onze relatie. De gesprekken met haar hebben ons heel erg geholpen om onze relatie te verbeteren. Ze heeft ons meerdere handvatten gegeven waarmee we kunnen blijven werken aan onze relatie. We kunnen het aan iedereen aanraden, ook (en misschien dan vooral) als er geen problemen in de relatie zijn.

Een 10! Wat een prachtig cijfer heb je ons gegeven voor de relatietherapie! Erg mooi om te lezen dat Mariëtte jullie heeft kunnen helpen in jullie relatie en dat er nu handvaten zijn waarmee jullie kunnen werken. Veel voorspoed gewenst! Vriendelijke groeten, StressWise

Goede persoonlijke klik, veel aan gehad

Ik heb ACT-therapie gevolgd bij Stresswise naar aanleiding van een burnout op mijn werk. Ik heb de sessies bij Silvia als zeer prettig ervaren, ze is een fijn persoon met kennis van zaken, oprechte persoonlijke interesse en ze is niet bang om je de spiegel voor te houden of door te vragen. Mede daardoor heb ik veel nieuwe inzichten gekregen en er ook echt veel aan gehad.

Hallo Mathijs, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, voor de ACT-therapie die je gevolgd hebt! Super mooi om te lezen dat je nieuwe inzichten hebt gekregen en dat je er wat aan hebt gehad. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

De zachte krachten overwinnen

De cursus 'Mindful eten' beviel zo goed dat ik twee keer heb meegedaan. Omdat ik al bij de eerste cursusavond merkte dat de stof waardevol is en diepere lagen aanraakt. En omdat ik besefte dat verandering echt mogelijk is, zodra ik zou 'begrijpen' waarom ik al zo lang in hetzelfde kringetje ronddraai. En het is gelukt. Ik ben uit het kringetje gestapt. Eten is van een voortdurend gevecht in mijn hoofd veranderd in een paar genoeglijke momenten per dag. Wat een bevrijding. En o ja, ik val af, langzaam maar zeker. Inmiddels is het veel belangrijker voor me dat ik energie overhoud die niet meer naar het gevecht in mijn hoofd hoeft te gaan. Mijn gehechtheid aan (over)eten heeft plaatsgemaakt voor een gezonde relatie met voedsel. Hoera!

Hallo Mar, Wauw, wat een prachtige recensie heb jij ons achtergelaten. Het is echt prachtig om te lezen wat jouw ervaring was met onze therapie! Wat fijn om te lezen dat je uit dat kringetje hebt kunnen stappen en dat dit allerlei voordelen met zich mee brengt in je leven. Die gezonde relatie met voedsel is iets prachtigs wat we iedereen gunnen en we zijn erg blij dat ook jij die hebt kunnen vinden. We wensen je nog enorm veel voorspoed. Vriendelijke groeten, StressWise

Héél positief

Ik vond de trainer héél prettig, ontzettend veel geleerd.

Hallo Alexandra, Bedankt voor dat geweldige cijfer! Mooi om te lezen dat je de trainer prettig vond en dat je veel geleerd hebt. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groet, StressWise