Een zin- en betekenisvolle cursus die heeft bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Gwen zorgt voor een prettige en veilige sfeer. Ik voelde me gehoor en gezien tijdens de cursus. Er is ruimte voor eigen inbreng. Ook het contact met de andere cursisten heb ik als prettig ervaren.

Hallo Renée, Wauw! Dank je wel voor een 10! Super om te horen dat Gwen je gezien en gehoord liet voelen tijdens het traject en dat het contact met de andere deelnemers als prettig hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ik voelde me van begins af aan heel goed begrepen en comfortabel

Vanaf de eerste sessie voelde ik me op mijn gemak, en in de maanden daarna heb ik van Claudia heel gericht hulp gekregen. Ze was heel begripvol en snapte duidelijk waar ik hulp bij zocht. Ik heb nu het idee dat ik door middel van dit traject zelf verder kan.

Hallo Renske, Een 10! Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat het traject bij Claudia je zoveel heef geholpen en dat je nu zelfstandig verder kan gaan. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Uitstekend op weg geholpen

Na Stresswise geschreven te hebben, werd ik snel en efficiënt geholpen en in contact gebracht met persoon( zie hieronder) die meta- cognitieve en ACT therapie doet. Daar ben ik in 6 sessies op een uitstekende, betrokken, kundige manier geholpen om mijn specifieke ‘probleem’ op te lossen. De begeleidende tekst hielp ook zeker. Er was een luisterend oor, met begrip, kennis en ervaring. Ik ben enorm blij dat ik dit traject gevolgd heb en ben dankbaar dat ik nu in betere doen ben.

Hallo Annemart, Wauw! Een 10! Dank je wel voor het mooie cijfer! Super om te horen dat Henriëtte je zo goed heeft geholpen en dat je nu beter in het leven staat. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne cursus, veel tips gehad en aangeleerd

Fijne cursus, veel tips gehad die makkelijk op te pakken zijn in het dagelijkse leven, waardoor stress minder kans heeft en druk minder vat heeft op mij als persoon

Hallo Sel, Dank je wel voor het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat je door de cursus handvaten hebt gekregen waardoor je bestendiger bent tegen stress en druk. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Echt het gevoel dat ik mezelf kon en mocht zijn

Na een eerdere behandeling bij een GZ-psycholoog bleef een onvoldaan gevoel de boventoon voeren. Op eigen initiatief ben ik een zoektocht gestart en zo kwam ik uit bij ACT en Stresswise. De eerste ontmoeting met therapeut Tanya Reitsma voelde meteen al als een grote opluchting. Ze gaf me meteen het gevoel dat ik mezelf kon en mocht zijn. Vanuit mijn eigen ervaringen werd er gekeken hoe ik beter met bepaalde situaties om zou kunnen gaan. Er is door Tanya echt gefocust op het liefhebben van mezelf. In plaats van dat er een 'probleem' werd opgelost, ging het erom te leren mezelf te accepteren. Het is makkelijk om te zeggen dat het goed gaat als er niet verder wordt doorgevraagd door anderen, maar nu gaat het écht goed met me en dat geeft me enorm veel rust en vertrouwen voor de toekomst. Ik mag er zijn!

Hallo Nathalie, Dank je wel voor je mooie recensie! Wat fijn om te lezen dat Tanya je zo goed geholpen heeft met het leren omgaan met bepaalde situaties en dat je daardoor meer vertrouwen hebt in de toekomst! Wij wensen jou alle voorspoed toe, Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een leuke, leerzame en interactieve set van meetings

Wanneer chronische stress de oorzaak is van je disfunctioneren dan is ieder advies om je weer energiek en gelukkig te voelen welkom. Ik heb mindfullness als welkom ervaren maar het betekent ook hard werken, dagelijks blijven oefenen, waarbij je bewust blijft van je lichaam. Van het hoofd naar het hart. Bewust ademhalen en dit blijvend als basis blijven hanteren. De beloning is groot. De motivatie blijft voorwaardelijk. Voor mijzelf zijn 8 sessies te kort, En zoek een vervolg van deze prettige en interactieve bijeenkomsten.

Hallo Louis, Hartelijk dank voor je mooie recensie en het goede cijfer. Wat fijn om te horen dat je ervaringen met Sijmen zo positief waren en dat je handvaten hebt om bewust, en in het hier en nu te zijn. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Met Stresswise heb ik op een hele plezierige manier coaching kunnen ervaren

Jeroen Kortooms wist op een professionele wijze mij de juiste vragen voor te leggen, waardoor ik ontzettend veel inzicht in mijn casuïstiek heb gekregen. Zijn relaxte, onbevangen manier van benaderen zorgde ervoor dat ieder gesprek snel diepgang had, zonder te forceren. Een hele positieve ervaring.

Hallo Leon, Een 10! Wat een prachtig cijfer! Wat fijn om te horen dat Jeroen je zoveel heeft geholpen om meer zelfinzicht te krijgen en dat de ervaring zo positief was. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Hele fijne begeleiding van Henriëtte

Hele fijne lessen gehad onder de begeleiding van Henriëtte. Zowel tijdens de lessen als daarbuiten, zeer betrokken en empatisch. Haar zou ik 5 sterren geven. De communicatie vanuit de Mindfulnessfabriek kan iets beter, vandaar de 4 sterren.

Hallo Astrid, Hartelijk dank voor je mooie recensie en het goede cijfer. Wat fijn om te horen dat de ervaring met Henriëtte zo positief was. Jammer om te lezen dat de erveringen met MindfulnessFabriek wat minder goed waren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een fijne ervaring waarin ik mij 100% veilig heb gevoelt

Ik heb dmv mijn sessies met Tanya veel kunnen ontdekken over diepzittende emoties en hoe ik hier aandacht aan kan geven. Ik heb mij altijd veilig gevoeld bij haar en heb waardering voor hoe ze mij heeft kunnen helpen inzien dat ik mezelf tijd mag gunnen om dit proces te doorlopen. Eveneens zijn haar holistische blik en behandelmethodes verfrissend na de standaard ggz gesprekken die ik eerder heb ervaren. Dit heeft mij meer ruimte geboden om precies te werken aan de kwesties die mij in de weg zaten. Ik kan nu zeggen dat ik meer open sta voor mijn eigen emoties, ze beter een plek kan geven/verwerken en ze minder wegdruk wat voorheen stress veroorzaakte (terwijl ik niet wist waar die stress vandaan kwam).

Hallo Francesca, Een 10! Wat een prachtig cijfer! Wat fijn om te horen dat Tanya je zoveel heeft geholpen en dat je nu beter in staat bent om met je emoties om te gaan en daardoor minder stress ervaart. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Geweldige ervaring.

Met lage verwachtingen ben ik begonnen en verrijkt ben ik eruit gekomen. Zelfinzicht geleerd. Ik ga zeker verder de mindfulness weg.

Hallo Anoniem, Een 10! Wat een prachtig cijfer! Wat fijn om te horen dat ondanks je lage verwachtingen toch inzichten hebt gekregen in jezelf en dat je verder gaat met mindfulness in je dagelijkse leven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

An eye opener

In het begin wat sceptisch omdat ik niet precies wist hoe dit mij zou helpen. Na een paar lessen zag ik aan mezelf dat ik er al onbewust mee bezig was en mij dus meer vertrouwen gaf in het process. Uiteindelijk heb ik er zeker wat aan gehad en ga ik steeds meer oude gewoontes uit de weg waardoor ik ook meer bewuster ben met mijn keuzes.

Hallo Suheda, Een 8! Wat een mooi cijfer! Wat fijn om te horen dat Michel je zo goed heeft kunnen helpen met het doorbreken van oude gewoontes en dat je bewuster bent geworden over deze gewoontes. Wij wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Geestverruimend en vooruitstrevend

Positieve ervaring onder omstandigheden natuurlijk. Dan heb ik het over relatietherapie. In principe kom je hier alleen als het niet goed gaat of als er nog iets te verbeteren valt, zo ook voor mij/ons. De sessies waren bij Susanne. Er wordt goed geluisterd, geobserveerd en op het juiste moment de juiste vragen gesteld waardoor je zelf tot je blinde vlekken kan komen. Stukje bewustwording op een subtiele manier wat je ook laat nadenken over de oplossingen. Dit is een kwaliteit waar Susanne over beschikt. Op een empathische manier toch kritisch zijn en het probleem aankaarten om je zo vooruit te helpen. De rest moet je zelf doen. Ik zou Susanne iig aanbevelen.

Heel ontspannen en duidelijke lessen

Heb hier zelf heel veel van geleerd en meer bewust geworden in het mindfulness toe passen in het dagelijks leven. Seimen die les gaf aan onze groep deed het op een hele ontspannen en duidelijke manier en nam voor iedereen in de groep echt de tijd.

Hallo Jeroen, Een 8! Dank je wel voor het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat je nu handvaten hebt om mindfulness toe te passen in het dagelijkse leven en dat je de training van Sijmen zo positief hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne openlijke en begripvol contact en aanpak, proffesioneel en vertrouwd gevoel

Stresswise heeft duidelijke communicatie, staan voor je klaar en zijn op een fijne manier met je in contact. Na aanleiding van mijn persoonlijk verhaal heeft Stresswise mij doorverwezen naar Tanya Reitsma wat mij heel goed heeft bevallen. Tanya is duidelijk, plezierige vibe, openlijk en kan op een fijne manier je gevoelens, emoties en gedrag naar voren brengen waardoor je wat hebt om aan te werken en tegelijk met een vertrouwd gevoel je ei kwijt kan. Ze doet wat goed is voor jou en laat je nadenken. Ik ben zeer dankbaar.

Hallo Cor, Een 9! Wat een prachtig cijfer en een mooie review! Wat fijn om te horen dat je zowel de ervaring met StressWise als met Tanya als positief hebt ervaren! Ook heel fijn om te lezen dat Tanya zorgde voor een veilige omgeving. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Mindfulness heeft mij veel geholpen om beter te luisteren naar je lichaam.

Mindfulness is geweldig om te doen.Ik wou eerst niet ik dacht dit is niks voor me.Toen mijn collega zie probeer het maar,Mindfulness is luisteren naar je lichaam zoals adem halen oefeningen ,gevoelens,accepteren en hoe moet je om gaan met gedachten en bodyscan en mediteren,tijd maken voor je zelf,dit is mijn ervaringen.ik raad jullie ga proberen.

Hallo Ninder, Wauw! Een 10! Wat een prachtig cijfer en een mooie review! Heel fijn om te horen dat je zo positief bent over de mindfulness cursus bij Sijmen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Hele fijne, goede en helpende therapie

De therapie had een fijne opbouw in sessies en sloot goed aan bij wat wij wilde. De therapeut was heel goed in doorvragen, open en ook kritische vragen stellen. Daarnaast was het huiswerk wat we elke keer kregen heel helpend, waardoor we buiten de sessies ook aan de slag gingen. Vaak werd er in de sessie door de therapeut een beknopte samenvatting gegeven van wat we hadden besproken, dit was ook erg fijn. Mijn vriend en ik zijn inmiddels vanuit een zware periode weer het sterkte en liefdevolle team die we daarvoor waren. Dit hebben we zelf gedaan, maar zeker ook goede ondersteuning en coaching gehad vanuit onze therapeut Susanne.

Hallo Marley, Wat een prachtige review heb je achtergelaten! Wij zijn als team heel blij om te horen dat jullie, met ondersteuning van Susanne, elkaar weer hebben gevonden. Wij wensen jullie dan ook alle voorspoed en geluk toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Bijzonder

Fijne groep en therapeut. In het begin stond ik wat sceptisch tegenover de cursus. Maar het heeft mij rust gebracht en handvatten voor de toekomst.

Beste Audrey, Bedankt voor jouw prachtige cijfer! Wat goed om te horen dat de training jou rust heeft gebracht en handvatten heeft gegeven voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een waardevolle investering in jezelf om meer te leven in het nu

Voordat ik deze cursus ging starten was ik wat sceptisch, want ik was altijd van mening mindfulness is toch wat zweverig en dit past niet bij mij. Uiteindelijk heb ik besloten om uit mijn comfortzone te stappen en deze mindfulness-cursus open in te gaan. Door tijdens de trainingen stil te staan bij de achtergrond van bepaalde theorieën en trainingsmethodes is mindfulness meer gaan leven voor mij. Ook de oefeningen hebben mij bijgebracht dat ik meer stil kan staan bij momenten en meer kan leven in het nu. Hierdoor is deze cursus waardevol geweest voor mij.

Beste Stef, Wat goed dat je uit je comfortzone bent gestapt en dat dit waardevol is gebleken! Wij zijn als team heel blij om te horen dat je meer in het nu kan leven. Wij willen je dan ook bedanken voor het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Boven verwachting

Bij het ontdekken van mindfulness op de website van de Mindfulness fabriek kreeg ik de indruk dat dit wel wat voor mij kon zijn. Ik had niet kunnen bedenken dat de toepasbaarheid nog zoveel groter is dan verwacht. Ik heb echt handvaten gekregen om mijn weg te vervolgen. Ja, ik ervaar meer rust en ontspanning, maar soms ook helemaal niet en dat is niet erg. Je kan altijd teruggaan naar de oefeningen die je hebt geleerd en dat is het meest waardevol. Igor was een hele fijne begeleider. Rustig, met niet teveel woorden, maar goede vragen en zo nu en dan wat humor. Als ik een idee zou aandragen om deze training te verdiepen, zou er voor mij niet alleen vooraf aan de training een telefonisch gesprek mogen plaatsvinden, maar ook een keer tussentijds en aan het einde. Dan kan je eigen reflectie nog wat meer verdieping krijgen.

Beste C., Wat zijn wij als team blij om te horen dat de training jouw handvaten hebben gegeven om jouw weg te vervolgen en dat de trainer jou zo goed is bevallen. Wij zullen jouw idee doorgeven achter de schermen! Bij deze willen we jou alle voorspoed wensen! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne 8-weekse cursus gevolgd bij Sijmen

Fijne 8-weekse cursus gevolgd bij Sijmen, iemand die je snel op je gemak weet te stellen. 2,5 uur per keer leek me aanvankelijk lang, maar de tijd vloog steeds voorbij. Van harte aan te raden!

Beste Laura, Bedankt voor het prachtige cijfer en de aanbeveling! We zijn blij om te horen dat de tijd voorbij vloog. We hopen dan ook dat je hier mooie lessen uit hebt gehaald. Wij wensen jou als team alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

ACT therapie is voor mij veelzijdig en voelt als een begin van meer neutraliteit en contact .

Ik voel me door de toepassing van ACT als een toeschouwer in een web, waarvan de draden me terugbrengen naar mezelf, op een meer neutrale wijze, dan voorheen. Het steeds teruggaan naar jezelf, ondanks pijnlijke gedachten of gevoelens, brengt meer acceptatie, en rust.

Beste Marianne, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat je meer acceptatie en rust hebt gevonden door het toepassen van ACT. We wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Door tools en inzicht kan ik nu beter keuzes maken in mijn eetpartroon gekregen

Door de cursus heb ik veel inzicht gekregen over mijn gedachtes en emoties over eten en kan ik beteren keuzes maken als het gaat om voeding.

Hallo Karen, Bedankt voor jouw prachtige cijfer! Wij zijn als team verheugd om te horen dat je door de cursus meer inzichten hebt gekregen en hierdoor betere keuzes maakt betreft voeding. We wensen jou alle voorspoed! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Prima cursus!

Ik heb een cursus gevolgd bij StressWise en ben hier heel tevreden over. Ik vond de cursus prettig en heel erg leerzaam. De opbouw en de informatie was goed. De therapeut, Michel Meima was deskundig, betrokken, een goede leraar en een fijn persoon. De oefeningen waren soms echte eye-openers, met een direct effect waarbij ik regelmatig vol verbazing zat te lachen dat het ook daadwerkelijk werkte. De cursus had - zeker ook door alle schriftelijke informatie die we kregen toegestuurd - genoeg inhoud en diepgang. Een aanrader! Bedankt Michel voor de fijne lessen!

Beste Nina, Bedankt voor jouw prachtige beoordeling en cijfer! Wij zijn als team enorm blij om te horen dat je een zowel leuke als leerzame ervaring hebt met Michel. Wij wensen jou dan ook alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne en zinvolle sessies - snel nuttige tips om meteen toe te passen

Ik heb de ACT-therapie bij Jeroen als prettig en zinvol ervaren. Na de eerste, verhelderende sessie werd direct meer duidelijk over de kern van het probleem waarna al snel nuttige tips konden worden toegepast in de praktijk. Aan de hand van opdrachten en de gesprekken kreeg dit steeds meer vorm waarna ik het gevoel heb dat ik meer controle heb in bepaalde situaties dan voorheen. Nogmaals bedankt voor de fijne sessies.

Beste Eefje, Bedankt voor jouw prachtige cijfer! Wij zijn als team blij om te horen dat Jeroen jou heeft geholpen bij het vinden van meer controle in situaties. We wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Hele fijne therapeut!

Prettige gesprekken. Kan goed luisteren en werkt met fijne methodes.

Hallo Amanda, Enorm bedankt voor dit prachtige cijfer! Wij zijn als team heel blij om te horen dat de gesprekken met Suzanne zo goed zijn bevallen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise