Heeft veel gebracht!

We hebben eerst een prettige kennismaking voor relatietherapie gehad. Bij de volgende afspraak gingen we echt 'bezig'. Vanaf toen al veel verschil gemerkt in de manier waarop mijn partner en ik met elkaar omgingen en ruzie situaties aanvlogen. Daarna nog twee afspraken gehad, weer goede dingen in bereikt. De therapeut (Ilse van Dijk) was begripvol en pakte de situatie goed aan. Ze focuste niet op verwerking van dingen uit het verleden, maar op hoe we er nu mee omgaan. Dat vond ik een verrassende aanpak, maar die was wel erg effectief! Op zich ook logisch; een heel verleden aan ervaringen/trauma's van twee personen kan je niet binnen een beperkt aantal sessies verwerken, en moet je eigenlijk ook apart van elkaar doen. En voor ons was het inderdaad vooral belangrijk hoe we NU met de situaties omgaan, en wat we daarin beter konden/kunnen doen. We hebben uiteindelijk dus 1 kennismakingsgesprek en daarna 3 echte sessies gehad. En we zijn altijd welkom om weer te komen, dan pakken we het gewoon weer verder op als het nodig is. Ilse was niet 'pusherig' om meer sessies te verkopen. Over Stresswise algemeen: er werd snel contact met me opgenomen nadat ik een vraag indiende. En daarna ook toen ik een kennismaking aanvroeg. Op dezelfde dag werd ik dan gebeld. Fijn ook dat je gratis en vrijblijvend kan kennismaken, dat maakt de drempel ook lager. En fijn dat we in onze buurt met iemand konden spreken. Zeker een aanrader!

Hallo Maryse, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat de therapeut en de manier waarop jullie hebben gewerkt, goed aansloten bij jullie behoeftes. Het is goed om in jouw mooie verhaal te zien, dat jullie dit proces op een goede manier hebbben kunnen doorlopen. Ik wens jullie veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Nuttig, maar niet voldaan

Ik heb er zeker wat aan gehad, maar op één of andere manier heb ik toch geen voldoening. Ik vond het op een gegeven moment teveel op mij gericht, alsof ik een probleem heb ipv een gezamenlijk probleem. Ik had gehoopt dat we elkaar beter zouden kunnen begrijpen, maar dat is er niet uitgekomen helaas.

Hallo Jorge, Bedankt voor dit mooie cijfer! Je schrijft duidelijk over de positieve punten en minder positieve punten die je hebt ondervonden. Ik wens je succes met het vinden van de voldoening waar je naar op zoek bent. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Zeer fijne psychologe gericht op zelfontwikkeling

Ik heb mijn begeleiding door Daniella Waley in de praktijk in Groningen als zeer prettig ervaren. Daniella heeft een goede kijk op mij als persoon gehad en me goed begeleid in wat ik nodig had om weer meer mindfull in het leven te staan. We hebben daar heel pragmatisch gebruik gemaakt van verschillende onderdelen van de ACT-methode. Ik heb er veel aan gehad en kan de toekomst een stuk geruster tegemoet.

Hallo Marcel, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zulke fijne begeleiding hebt gehad in dit proces en dat het veel heeft bijgedragen aan jouw kijk op de toekomst. Ik wens je veel succes en voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Online cursus doet niet onder voor fysieke cursus

Goede opzet en opbouw van de cursus. Werkboek en oefeningen zijn zeer behulpzaam en steken goed in elkaar. Docent is deskundig en professioneel en weet de groep en het individu te verbinden ondanks de "online afstand". Heeft mij veel gebracht.

Hallo Art, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is fijn om te lezen dat je de cursus en de oefeningen als zo behulpzaam hebt ervaren en dat je hierin goed bent begeleid. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Dankzij fijn advies veel persoonlijke groei kunnen maken

Tanya was vanaf het begin af aan een fijn luisterend oor. Met (dagelijkse) problemen waar ik mee zat kon je goede tips en trics geven om om te gaan met bepaalde emoties. Ook heb ik bepaalde gebeurtenissen kunnen verwerken door haar therapie. Ik ben Tanya voor altijd dankbaar voor de persoonlijke groei die ik mede dankzij haar begeleiding heb door kunnen maken.

Hallo Julia, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo veel uit de therapie hebt kunnen halen en dat je handvatten hebt gevonden die jou helpen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Prettige ondersteuning in omgaan met angst

Ik heb samen met de therapeut mijzelf en mijn angsten onder de loep genomen. Het is een proces waar ik zeker wat aan heb gehad en de ondersteuning was hierin heel fijn.

Hallo Etienne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je de ondersteuning in jouw traject prettig vond en dat je voor jezelf bruikbare zaken uit het traject hebt kunnen halen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Hele fijne ervaring, prettige hulpverlening

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Het is toch een hobbel die je moet nemen. Verder hebben we handige tips gekregen waar we steeds mee Verder konden.

Hallo Anne en Mieke, Bedankt voor het prachtige cijfer. Het doet ons goed om te horen dat jullie zo'n prettige ervaring hebben gehad bij de training en dat jullie verder kunnen met de tips die jullie hebben meegekregen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Veel over mezelf geleerd waar ik verder mee kan

Ik had vooraf geen idee wat ik van de ACT methode moest verwachten, het 8 weken boek waaruit je werkt geeft op een duidelijke manier weer door middel van simpele voorbeelden hoe je denkt, handelt en waar je valkuilen zitten. Onder begeleiding van Silvia van Nierop waar ik al gauw een fijne en vertrouwelijke band had opgebouwd zijn we door het proces gegaan met de onderwerpen die op dat moment voor mij het meest toepasselijk was. Het was leerzaam en fijn om een eerlijke feedback te krijgen waarmee je vervolgens aan de slag gaat. Ik heb de sessies als zeer prettig en persoonlijk ervaren, bedankt Sylvia!

Hallo Clarissa, Bedankt voor het geweldige cijfer. Wat fijn om te lezen dat je de trainingen zo fijn hebt kunnen doorlopen en dat je er uit hebt kunnen halen wat voor jou het belangrijkst is. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

mooie ondekkingsreis

Na aanmelding werd ik gebeld door Sijmen (trainer Groningen) voor een kennismakingsgesprek, dit gaf direct de betrokkenheid aan met mij als persoon. Het was tijdens lockdown en hierdoor even afstemmen wat de mogelijkheden waren, waarbij goed werd meegedacht naar mijn behoefte. Ook tijdens de training houdt Sijmen contact en is goed bereikbaar voor vragen. De training was prettig en in een veilige opbouwende sfeer. Voor mij heeft het een grote meerwaarde dit in een groepsenergie te doen. De methode is goed gedocumenteerd middels een werkboek met digitale ondersteuning, waaronder de te downloaden meditaties. Nu rest de uitdaging om het te integreren in het dagelijkse leven. Sijmen bedankt.

Hallo Rob, Ontzettend bedankt voor je mooie recensie. Het doet ons goed om te lezen dat de training goed aansloot bij wat jij nodig had. Ik wil je graag nog veel succes wensen met het integreren van wat je hebt geleerd. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Duidelijk,begripvol en kundig

Na vastgelopen te zijn in de reguliere gezondheidszorg ben ik zelf op zoek gegaan naar een oplossing voor mijn probleem. Heb een heftig jaar achter de rug, dit uitte zich in lichamelijke klachten. Onrust, last van de maag en slaapproblemen. Ben terechtgekomen bij Sreetwise en gebeld voor informatie. Werd snel doorverwezen naar Daniella Waley. Na de eerste kennismaking had zij al snel door dat mijn immuunsysteem niet goed functioneerde. Kreeg adviezen van haar van voedingssuplementen. Ook advies bij yoga en ademhalingsoefeningen. Daarna ging het snel weer de goede kant op. Heb na een paar sessies besloten om het vanaf vandaag zelf te proberen. Wat ik als prettig heb ervaren is dat Daniella de dingen goed uit kon leggen. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar. Ik mag haar altijd bellen of mailen voor advies. Met vriendelijke groeten Annelies

Hallo Annelies, Bedankt voor je prachtige recensie. Het doet ons zeer goed om te lezen dat je er zo op voorruit bent gegaan en dat je zoveel aan de trainer hebt gehad. Nog veel voorspoed gewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Wij hebben de gesprekken als prettig ervaren. Ze zijn heel verhelderend geweest en hebben ons enorm geholpen. Je bent een warme, deskundige en open vrouw. De persoonlijke sfeer deed ons goed en maakte dat wij ons erg op ons gemak voelde. Ik zou de therapie en jou als therapeut zeker aanbevelen.

Hallo Tica en Jack, Bedankt voor jullie geweldige recensie en mooie woorden. Het is zeer goed om te horen dat jullie op een fijne manier zijn geholpen en veel hebben gehad aan de gesprekken. Nog veel voorspoed gewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Mooie ervaring!

Wat een fijne kijk op het bestaan en een prima doortimmerde manier om daarmee kennis te maken en te oefenen. Fijne trainer, die je ongedwongen uitnodigt op een andere manier naar het leven te kijken.

Hallo Tijmen, Bedankt voor je mooie recensie. Ik hoop dat je nieuwe blik op het leven je nog veel moois gaat brengen. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, StressWise

Verhelderende inzichten om meer rust te vinden in het dagelijks leven

Ik heb de cursus als zeer waardevol ervaren. Ik heb aan de hand van praktische tips mogelijkheden gevonden om in mijn dagelijkse leven momenten van rust te vinden. Enerzijds door mindfullnessoefeningen, maar ook zeker door met een open blik en aandachtige houding dagelijkse bezigheden uit te voeren. Mooi om in groepsverband ervaringen te delen en te leren van de aanpak van andere deelnemers. Een aanrader voor iedereen die wat meer balans en rest in zijn/ haar leven wil krijgen!

Hallo Maartje, Bedankt voor je mooie recensie. Het is super om te horen dat je veel hebt gehad aan de cursus en dat het je lukt om de oefeningen naar je eigen hand te zetten. Ik hoop dat de oefeningen je nog lang de rust bieden waar je naar op zoek bent. Met vriendelijke groet, StressWise

Jeroen Kortooms heeft me de handvatten gegeven voor een leven in balans door bewust denken en doen.

Met een drukke baan, een jong gezin, en de nodige verwachtingen die ik vanuit mijn opvoeding op mezelf projecteer merkte ik dat ik uit balans was geraakt. Gestresst, onzeker, minder energiek, en daardoor kortaf, negatief en oververmoeid. En maar doorploegen… Ik werd door stresswise gekoppeld aan Jeroen Kortooms van Praktijk Kortooms in Den Bosch. Dankzij zijn vriendelijke en kalme karakter voelde ik me direct op m’n gemak om open te praten over mijn gevoelens, gedachten en mijn gedrag. Jeroen was in staat om zonder enig oordeel de juiste vragen aan me te stellen zodat ik zelf antwoord gaf op de vragen waarmee ik rondliep. Het bracht me vanaf de eerste coaching sessie heldere inzichten die ik direct kon toepassen in het dagelijks leven. Iedere nieuwe coaching sessie groeide mijn zelfkennis en zelfvertrouwen. Ik werd bewust van mijn gedachten en kon deze steeds beter omzetten in een actie waar ik me fijn bij voel. Ook dieperliggende patronen in mijn gedachten kwamen aan bod en Jeroen gaf me het zelfvertrouwen om een gesprek aan te gaan met iemand die erg belangrijk voor me is, maar ook vanaf mijn jeugd een bepalende factor in mijn leven is. Het gesprek heeft me een hernieuwde positieve kijk gegeven op de relatie met deze persoon, en een sterk fundament gelegd voor de toekomst. Ik ben dankzij de coaching door Jeroen Kortooms gegroeid als mens, met meer inzicht in mijn eigen gedachten, mijn acties die daaruit volgen en hoe ik dankzij bewustwording mijn gedachten kan sturen in een richting waar ik gelukkig van wordt.

Hallo Philip, Wat een prachtig verhaal en een geweldig cijfer. Het is ontzettend fijn om te horen dat de coaching je al zoveel heeft gebracht. Ik hoop van harte dat je lang plezier zult hebben van wat je hebt geleerd. Vriendelijke groeten, StressWise

Fijne begeleiding

Hele fijne begeleiding en er is sprake van een veilige omgeving. Flexibele in dagen en tijden voor afspraken..

Hallo Eveline, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Goed om te horen dat je de begeleiding zo fijn ervaren hebt en dat je het traject met een fijn en veilig gevoel hebt kunnen doorlopen. Wij wensen jou veel voorspoed! Met vriendelijke groet, StressWise

Heel leerzaam en verhelderend.

Het heeft mij zeker veel gebracht: het mindfulness denken heb ik echt in mijn dagelijks leven geïntegreerd. Alleen het doen van de oefeningen en daar bewust tijd voor vrij te maken, vind ik nog lastig en blijft mijn aandacht houden.

Hallo Annerie, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Fijn om te horen dat de cursus je veel heeft gebracht en dat het je al gelukt is om delen van mindfulness in je leven op te nemen. Ik wens je alle succes om dit ook te bereiken met de andere oefeningen, wat met jouw aandacht zeker zal lukken. Veel voorspoed toegewenst en vriendelijke groet, StressWise

Mijn ervaring bij Jeroen Kortooms. Heb hier voor een paar weken een individueel traject gevolgd. Heb dit als fijn ervaren, het traject ging sneller dan verwacht. Ook nog een oefening mee gekregen die je altijd kan gebruiken. Fijne man fijn traject!

Een fantastische basis

Samen met een vriendin heb ik het maatjestraject doorlopen. Het was in het begin vrij zwaar/onwennig om zaken in het leven van alledag te veranderen maar dit ging steeds beter. Uiteindelijk sta ik nu veel rustiger in het leven en zet ik de oefeningen bewust in. Het was fijn om open zaken te bespreken en dit werd goed behandeld. Ook denk ik dat het de vriendschap nog meer verdiept heeft.

Hallo Sanne, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat je veel aan de cursus hebt gehad, zelfs met een zware opstart. Ook is het mooi om te zien dat jij en je vriendin elkaar hebben kunnen ondersteunen en dat de cursus ook een toevoeging is geweest aan jullie vriendschap. Wij wensen jullie veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Heel fijn!

Heel veel inzicht gekregen wat mindfull voor ons kan betekenen en helpen toepassen. Fijne gesprekken.

Hallo Rian, Bedankt voor je geweldige cijfer! Goed om te horen dat je veel nieuwe inzichten hebt gekregen in mindfulness en hoe je het kan toepassen in je leven. Wij wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, StressWise

Zicht op onderliggende patronen

Veel van wat ik hoorde wist ik al. Maar toch was het goed om alles nog eens de revue te laten passeren. Dat geeft toch meer zicht op onderliggende overtuigingen en patronen. Waardevolle informatie om mee te nemen naar de diëtist. Die zal ik nodig hebben, gezien mijn vegetarische levensstijl, om te zorgen dat ik tijdens het afvallen wel de nodige voedingsstoffen binnen krijg.

Hallo Antje, Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn dat de cursus, ondanks jouw bekendheid met veel van de informatie, je toch nieuwe inzichten heeft kunnen bieden. Wij wensen jou veel voorspoed toe en veel succes met het voortzetten van jouw dieet. Met vriendelijke groet, StressWise

Fijne training en goed om dit mee te nemen in de rest van mijn leven

Ik heb de training als een fijne rustmoment ervaren, om te zien dat je gedachten veel met je doen. Door dit te zien en los te laten voelt het leven minder zwaar. Ik ga de oefeningen vaker doen en in mijn dagelijks leven integreren

Hallo Sandra, Bedankt voor je mooie score! Fijn om te horen dat de training een positieve impact op je leven heeft gehad. We wensen je veel succes met het integreren van de oefeningen en hopen dat je er nog lang plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, StressWise

Verrassend

Ik heb in deze 8 lessen handvaten gekregen die ik verder wil ontwikkelen

Hallo Linda, Bedankt voor het mooie cijfer! Ik wil je succes wensen met het verder ontwikkelen van de handvatten en hoop dat ze je veel goeds zullen brengen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Wouter Boshuizen

De MBSR training maakt de hoge beloftes meer dan waar

In een moeilijke tijd in mijn leven, ben ik op zoek gegaan naar meer weerbaarheid. Om op een andere manier te leren om te gaan met het leven en mijn moeilijkheid. Ik was begonnen met mediteren, dat hielp al een beetje. Mede door het aanraden binnen mijn netwerk koos ik voor een Mindfulness training om meer te leren over mediteren. De MBSR training die ik heb gevolgd maakt de belofte waar. Zij geven onder andere aan dat je beter om kan gaan met stress, weerbaarder wordt tegen invloeden van buiten af en dat je meer zelfinzichten krijgt. Door de logische opbouw in de sessies, leer je wat het kan brengen om mindfulness in je leven te brengen. De trainer, Sijmen, bracht alles op een hele fijne en rustige manier. Hij stelde ons de vraag en liet veel ruimte om in openheid alles te delen. Hierdoor creëerde hij een passende sfeer. Hij liet mij en de andere nadenken over hoe je mindfulness in je leven kan plaatsen. Binnen de groep speelde iedereen met zijn eigen uitdagingen. Voor mij werkte het erg goed dat ik in een groep de lessen kreeg. Zo krijg je ook inzichten mee van anderen.

Hallo Ferrick, Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat de mindfulness training je heeft kunnen bieden waar je naar op zoek was. Ik hoop dat de handvatten die je meeneemt vanuit de training je nog veel goeds gaan brengen in de toekomst. Met vriendelijke groet, StressWise

Bijzonder, waardevol en leerzaam

Goede inspirerende en deskundige begeleiding gedurende 8 weken mindfulness training door Annegreetje Wolfs.

Hallo mevrouw of meneer Hengelo, Wat een mooi cijfer, dankjewel! Fijn om te lezen dat je de training zo goed ervaren hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise

De mindfulness training heeft me goed geholpen in het herstel van mijn overspannenheid en heb ik geleerd beter met stress om te gaan om in de toekomst een terugval te voorkomen. Verder was de begeleiding van en de communicatie met de therapeute heel goed.

Hallo, Wat een prachtig cijfer heb je de training gegeven, dankjewel! Fijn om te lezen dat de training je heeft geholpen bij het herstellen van overspannenheid. Nog erg veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team StressWise