Deze ervaringen voor geen goud willen missen

Geleerd hoe ik minder in mijn hoofd kan gaan leven, en meer bewust te worden van het hier en nu. Mindfullness is een waardevolle aanvulling op je leven.

Hallo Patrick, Allereerst willen wij jou bedanken voor het fantastische cijfer dat je ons hebt gegeven. Daar zijn wij blij mee! Verder zijn wij blij om te horen dat je zo tevreden bent met de therapie en dat je hebt geleerd over bewustwording en mindfulness. We wensen jou dan ook namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

leerzaam

Ik kwam binnen met een hele hoop stress en spanning. Ik had en heb faalangst. Wat snel duidelijk werd gemaakt, is dat dat niet weg gaat, maar dat er dingen aan te doen zijn waardoor het makkelijker is om er mee om te gaan. Ik heb veel geleerd over het praten over hoe ik me voel, beter zelfbeeld krijgen en het accepteren van tegenslagen. Mijn therapeut heeft er alles aan gedaan om mij vertrouwd te laten voelen en het voelde als een opluchting als ik buiten kwam. Mijn therapeut hielp me niet alleen, maar begreep mij ook. Iets wat ik als iets heel fijns heb ervaren.

Hallo Sanne, Wat fijn om te horen dat jouw ervaring zo goed was! We zijn dan ook ontzettend blij het met prachtige cijfer dat je ons hebt gegeven. Wat goed om te horen dat je opgelucht voelt na je therapie en dat je veel het geleerd over je gevoelens, zelfbeeld en acceptatie. We wensen jou namens het hele team alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ontzettend geholpen.

Goede hulp gehad van Jeroen! Aanrader voor iedereen!

Hi Joost, Allereerst willen wij jou bedanken voor het prachtige cijfer. Wauw, een tien! Daarnaast zijn wij heel blij om te horen dat Jeroen jou heeft kunnen helpen. Wij wensen jou namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Heel zinvol

Mijn vriendin en ik twijfelden of we dit moesten doen, maar het is heel zinvol voor verbetering van je relatie. Omdat je onder begeleiding naar elkaars standpunten leert te luisteren, volgt er meer begrip wat weer tot minder Ter verbetering zouden wij willen voorstellen om de opdrachten te digitaliseren.

Hi Dionne, Een 8, bedankt voor dit prachtige cijfer! Het doet ons goed om te horen dat jullie meer begrip voor elkaar hebben gevonden. Jouw tip om de opdrachten te digitaliseren ga ik doorgeven. Namens het hele team wensen wij jullie veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Heel erg fijn!

Tanya heeft mij veel spiegels voor gehouden en inzichten gegeven waar ik veel aan heb gehad en nog steeds heb. Al deze lessen neem ik mee en ben ik dankbaar voor!

Hallo Merel, Een 10, wat een prachtig cijfer! Wij zijn als team ontzettend blij om te horen dat Tanya jou veel nieuwe inzichten heeft gegeven. We wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Kiezen voor gezondheid

Een compacte cursus mindfull afvallen waarbij elke les nieuwe informatie en voldoende herhaling wordt aangeboden. Michel was deskundig, ervaren en vol compassie. Het was een goede mix van oefeningen, kennis en praktische toepassingen. Heb mij hier enorm gesteund en begrepen gevoeld. Met een duidelijk stappenplan ook voor na deze cursus om te kunnen werken aan gezonde keuzes en een bewust eetgedrag. De cursus was voor mij duidelijk een grote stap naar een gezonde levensstijl. Heel erg bedankt Michel.

Hallo Jeanette, Wauw, bedankt voor het prachtige cijfer! Wat goed om te horen dat jij je gesteund en begrepen hebt gevoeld tijdens de cursus. We zullen deze mooie feedback doorgeven aan Michel. We wensen jou namens het hele team veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ik heb de sessies met Jeroen heel positief ervaren.

Hij is vriendelijk en geduldig en helpt je goed met bepaalde inzichten en door het stellen van de juiste vragen.

Hallo L, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de sessies met Jeroen als positief hebt ervaren en dat je betere inzichten hebt gekregen door de training. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Deze cursus heeft me heel veel wijsheid gebracht.

Hele complete cursus die je echt de inzichten geeft die je nodig hebt om een andere leefstijl aan te nemen. Ik heb van iedere bijeenkomst genoten en steeds nieuwe dingen geleerd. Je wordt begeleid in het proces van groei. Dit neem je voor altijd mee. Michel is een empathische, kundige coach. Je voelt ook echt dat hij betrokken is. Hij weet ook de juiste vragen te stellen om je tot inzichten te brengen. Ik raad iedereen aan: als je nog twijfelt, DOEN.

Hallo Anja, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van de trainingen en dat je Michel als een empatische en kundige coach hebt ervaren. Wij zullen dit aan hem doorgeven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Erg goed begeleid in het onder de knie krijgen van mijn gepieker

Na het lezen van het boek "Leef meer, denk minder" van Pia Callesen, wilde ik graag begeleid worden om haar theorie in de praktijk te brengen. De begeleiding door Bree Smej bracht de theorie tot leven met goede oefeningen, fijne opdrachten en prettige reflecties op mijn piekergedrag. Dit heeft ertoe geleid dat ik mijn gepieker heb geminimaliseerd tot twee 'piekerkwartiertjes' per dag en de techniek onder de knie gekregen heb om niet iedere triggergedachte te hoeven/willen/moeten vastgrijpen. Hierdoor geniet ik aanmerkelijk meer van het leven.

Hallo Julius, Wauw! Een 10! Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn dat de training erin heeft geresulteerd dat je nu een stuk minder aan het piekeren bent. Ook heel fijn dat je door de trainingen meer aan het genieten bent van het leven! Dit horen wij super graag! Wij wensen jou alle voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Mindfulness is een levenswijze, niet iets wat je 'even' doet

Eérst dacht ik dat Mindfulness vooral bestond uit mediteren, maar dat is slechts een van de middelen om meer mindful in het leven te staan. Door de cursus ben ik mij beter bewust van mijn eigen gedachtes, leef meer in het hier en nu, en heb dit te danken aan Hester. Zij heeft mij bij de hand genomen en kennis laten maken met Mindfulness. Een heel fijne en leuke coach, en ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan. Hier heb ik de rest van m'n leven profijt van!

Hallo Michiel, Dank je wel voor je prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat je nu bewuster bent van je gedachtes en meer leeft in het hier en nu. Ook heel fijn dat je Hester als een fijne en leuke coach hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Cursus om aan te bevelen

In januari 2022 laatste bijeenkomst cursus mindfulness gehad. Ik heb het als zeer fijn ervaren om onder leiding van Annegreetje Wolfs deze cursus te volgen. Het woord begeleiding is hier meer op zijn plaats. Annegreetje deed dat op een heel rustige manier. Ook de oefeningen sprak ze met een heel rustige stem. Hoewel mindfulness nog meer deel kan uitmaken van de dagelijkse bezigheden kan ik zeggen dat ik een aantal oefeningen regelmatig gebruik. Kortom echt aan te bevelen.

Hallo Geertje, Dank je wel voor het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training bij Annegreetje fijn en rustig hebt kunnen doorlopen. Ook heel fijn om te lezen dat je nu al oefeningen toepast in het dagelijks leven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Behalve veel inzicht heb ik praktische tools gekregen om mee te blijven oefenen

In de 8 gesprekken kreeg ik inzicht in mijn gedrag, waar het vandaan komt en hoe ik er zelf invloed op heb. Vooral de hele praktische insteek van hoe je hier mee om kunt gaan sprak mij aan. Ik heb nu voor mijzelf een klein boekje met mijn Super Tools & Tips waar ik altijd even in kan neuzen of op terug kan vallen.

Hallo Monique, Een 9! Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training als praktisch hebt ervaren en dat je nu een handboekje hebt met handvatten. Wij wensen jou alle voorpsoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne bijeenkomsten, met veel rust en ruimte voor jezelf.

De groep was erg fijn en divers. We hebben van elkaars ervaringen geleerd. Sijmen begeleide de trainingen erg prettig en rustig. Ik heb veel geleerd over mindfulness en hoe ik dit kan toepassen. Bedank!

Hallo Aaf, Dank je wel voor je prachtige cijfer! Heel fijn om te lezen dat je de training als prettig en rustig hebt ervaren en dat je veel hebt geleerd van de training! Wij wensen jou alle voorpsoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een fijne therapeute: prettig in de omgang, eerlijk en met humor

Wij hadden al wat (slechte) therapie-ervaringen dus we waren een beetje afwachtend toen we voor het eerst bij Mariëtte kwamen. Die twijfels waren echter snel verdwenen. Mariëtte is een prettige therapeute die haar afspraken nakomt en zegt waar het op staat. Ze is absoluut niet zweverig, integendeel: ze weet snel door te dringen tot de kern van de problemen. Bovendien prikkelde ze ons voortdurend om anders te kijken naar ons eigen gedrag. Mariëtte heeft ons in een aantal sessies geholpen om beter met elkaar te communiceren. Met haar tips en adviezen kunnen we samen weer vooruit.

Geweldige therapie! Leerzaam, opent perspectieven, en is betrouwbaar!

Mijn relatie stond op de brink van de afgrond toen ik begon, maar is nu weer dusdanig hersteld dat er volledige liefde tussen ons is. Als beide personen er open minded in gaan en bereid zijn aan zichzelf te werken, dan is deze therapie zeker de moeite waard om goede handvaten te geven tot herstel!

Super, Ilse komt erg vertrouwd over!

We zijn erg blij met de gesprekken! Het heeft ons geholpen in onze relatie. Ilse is zeker aan te raden.

Positieve ervaring door heldere inzichten

Jeroen heeft mij doormiddel van ACT geholpen met inzicht krijgen in mijn denken. Door goed aan te sluiten bij waar ik behoefte aan had heb ik de gesprekken als zeer positief ervaren.

Hallo Joren, Wauw! Een 10! Dank je wel voor het mooie cijfer! Super om te lezen dat ACT zo goed aansloot bij je behoeftes. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne begeleiding bij burn-out en angstklachten

Mariëtte heeft me erg goed geholpen bij het (her)zien van opvattingen over mijn identiteit; hoge verwachtingen; "success" en belangrijkste waarden. ACT therapie biedt een heldere aanpak met concreet resultaat. Daarnaast heeft Mariëtte een fijne, open en empathische persoonlijkheid. Kortom; aanrader.

Hallo Bob, Hartstikke bedankt voor de 10! Super fijn om te horen dat je goed geholpen bent met het opnieuw ontdekken van jouw identiteit. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Ik ben weer aan het genieten, elke week een beetje meer

Het waren 8 intensieve sessies waar de resultaten al heel snel merkbaar waren. De scherpe kantjes verdwenen al snel en mijn zin om activiteiten te ondernemen kwam terug. Ik ben bijzonder blij met de wisselwerking tussen de therapeut en mij. Veel vernieuwende inzichten ben ik rijker geworden, en, voor mij heel belangrijk, de wetenschappelijke onderbouwing van de werking van mindfulness werd niet vergeten. Ik ben dan ook naar huis gegaan met een boekenlijst van haar om mijn nieuwsgierigheid naar het vakgebied te bevredigen. Ik ben zeer blij met de oefeningen die ik elke dag trouw doe. Ze zijn een opstartpunt voor mijn dagen geworden

Hallo Bas, Wauw een 10! Dank je wel voor het fantastische cijfer. Super fijn om te lezen dat de mindfulness sessies zo positief voor je waren en dat je nu nieuwsgierig bent geworden naar mindfulness. Ook heel goed om te lezen dat de wisselwerking tussen jou en de cliënt zo goed is! Veel succes met de oefeningen en wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Terug op de rails aan de hand van ACT training met natuurlijke, veilige en oprechte wegwijzers.

Heb het gevoel dat zowel therapeut Sylvia als ikzelf op een hele fijne en open manier doelgericht hebben samengewerkt, zonder gevoelige punten te omzeilen. Het voelde echt als maatwerk, waardoor zeer veel is bereikt en ik met een roadmap voor jaren weet wat me verder te doen staat. ACT is voor mij een grote eye opener gebleken naar oplossingsrichtingen... Voel nu veel meer ruimte, rust en perspectief, hartelijk dank!

Hallo Michel, Een 10! Bedankt! Wat fijn om te horen dat ACT je ruimte, rust en perspectief heeft gebracht. Ook heel fijn om te horen dat de samenwerking met Sylvia zo goed was. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Met MCT training is het gelukt om minder te tobben en zorgelozer te leven.

Bij aanmelden gelijk reactie van stressWise en binnen 2 weken kennismaking en start online training 1x per week met Bree, wat ik als een hele prettige samenwerking heb ervaren door het aanbieden van de juiste trainingen, info + filmpjes ter ondersteuning van de theorie en betrokken houding . In vijf sessies heb ik geleerd om controle te krijgen over mijn gedachten door piekertijd te beperken, aandacht op afstand en aandachtstrainingen te doen, keuze te maken om wel of niet in de gedachtentrein te stappen en de focus te verplaatsen buiten mezelf. Voor mij resulteert dit in verbetering van stemming, slaap, energie en levenslust. Als ik kon kiezen uit face to face therapie of online, had ik face to face gekozen, maar MCT training online was toch helemaal oké !!

Hallo Tiny, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat de MCT je zo goed geholpen heeft! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne organisatie, fijne ervaring.

Een behandeling bij Stresswise was een fijne ervaring. Samen met mijn toegewezen therapeut, Hester, hebben we gekeken naar mijn struggles in het leven. Daar hebben we een persoonlijk passend plan voor gemaakt. Zij was een luisterend oor, hield me de spiegel voor en gaf mij nieuwe inzichten. Door de combinatie van ACT therapie en mindfulness had ik na elke afspraak weer frisse nieuwe energie. Hester, dank je wel!

Hallo Fleur, Dank je wel voor het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat Hester je zo goed geholpen heeft en dat je daardoor nieuwe energie hebt gekregen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne begeleiding!

Jolanda heeft mij op een zeer prettige manier begeleid en geholpen met mijn leerdoelen. Er was direct een klik en ik voelde mij op mijn gemak. Er was een duidelijke structuur en Jolanda is deskundig in haar werk. Zij weet de juiste vragen te stellen en geeft je handvaten mee om zelf in beweging te komen. Ik ben erg blij en tevreden met het gehele traject en zou haar zeker aanbevelen.

Hallo Lisanne, Wauw! Een 10! Dank je wel! Wat fijn om te horen dat Jolanda je zo goed heeft kunnen begeleiden met jouw leerdoelen en dat ze de juiste vragen weet te stellen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team StressWise

supergoed

Het was een prettige, open kleine groep. Sijmen deed de training kundig en relaxt. Er waren herkenningspunten, reminders en ook nieuwe dingen. Een prettige, nuttige cursus.

Hallo Erna, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Het is goed om te lezen dat de cursus zo goed beviel en dat je deze met een fijne groep en begeleider hebt kunnen doorlopen. Wij wensen je nog veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Goede plek om op adem te komen

Ik heb de gesprekken bij Tanya als zeer waardevol ervaren. Goed aansluitend bij waar ik behoefte aan had en over de weken verdeeld in een mooie opbouw van behapbare stapjes.

Hallo Rik, Bedankt voor je review en dit mooie cijfer! Het is goed om te lezen dat deze training waardevol voor je is geweest en dat deze zo aansloot bij jouw behoeftes. Wij wensen je nog veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Nieuwegracht 15 3512 LC Utrecht

030 22 71 851