heel erg fijn!

Mijn piekerfabriek draaide op volle toeren deze winter. Gelukkig kwam Jolanda op mijn pad. Ik heb haar ervaren als een zeer meelevende vrouw die erg goed kan luisteren. Met behulp van humor, praktische oefeningen en een liefdevolle spiegel heeft ze me ervaren hoe ik met mijn piekergedachten om kan gaan. Ik vond de ACT training zeer waardevol!

Hallo Anne, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tijdens je training meer inzicht hebt verkregen, over hoe je kan omgaan met jouw piekergedachten en dat je hierin zo fijn bent begeleid. Wij wensen je nog veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Progressie

Na een periode van vele depressies was ik het einde zoek. Ik kwam gelukkig bij de goede persoon terecht, bij Daniella. Na een lang proces heb ik mijn leven weer terug gevonden. Ik heb vele tools meegekregen en inzichten hoe het menselijk brein nu echt werkt als het gaat om mijn depressies. Niet alleen de gesprekken hielpen, maar ook de verandering van levenstijl, dingen/personen loslaten en ook de medidatiesessies/TRE hebben heel erg geholpen. Ik kan het iedereen aan raden. Ik zie vanaf nu mijn leven rosekleurig en heb zin in de toekomst.

Hallo Wouter, Bedankt voor je prachtige review en cijfer! In jouw verhaal vertel je duidelijk welke inzichten en tools je meeneemt naar de toekomst en hoe deze jouw blik op het leven zo positief hebben veranderd. Wij wensen je nog veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Goede ervaring

Ik ben blij met de therapie en de ervaring. Het heeft mij erg geholpen om meer rust in mijn hoofd te krijgen en oefeningen en tools te hebben die kunnen helpen. Mijn therapeute was erg aardig en ik had een goede klik met haar. Het was leuk om de oefeningen samen te doen.

Hallo Chantal, Bedankt voor dit fantastische cijfer! Het is fijn om te lezen dat je meer rust in je hoofd hebt gekregen en dat je oefeningen en tools hebt gevonden die voor jou werken. Ik wens je succes met het zelf verder oefenen in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

MCT is een hele fijne praktische therapie die ervoor heeft gezorgd dat ik minder pieker

Ik ben me meer bewust van mijn piekergedrag. Daardoor maak ik vaker bewust de keuze of ik wel of niet op mijn gedachten zal ingaan. Doordat ik triggergedachten eerder opmerk en ze kan laten gaan, maak ik dingen minder groot. Ik ben de therapie vooral gaan doen omdat ik last had van hypochrondrie. Ik heb geleerd om me minder te laten meeslepen door gedachten over lichamelijke dingen en die lichamelijke ongemakken te accepteren zoals ze zijn. Het lukt nog niet altijd helemaal, maar het gaat wel veel beter met me. Ik kan me veel meer ontspannen en laat mijn vrije tijd (wandelen, tuinieren) niet langer bederven door oeverloos getob. De aandachtsoefeningen zijn heel simpel in te passen in het dagelijks leven. Ik heb er ook voor gekozen om, als het enigszins kan, in de avond altijd een reflectiemomentje in te lassen om dan stil te staan bij de piekergedachten en aandachtsoefeningen te doen. Dat is misschien nog het moeilijkst: om hier consequent tijd voor te maken. Aan therapeut Bree Smej heb ik veel gehad. Ze luisterde met aandacht en stemde haar informatie en oefeningen altijd goed af op wat ik op dat moment nodig had. Ik kreeg de therapie online, maar heb dat nooit als afstand ervaren. Bree is een warme vrouw die me het vertrouwen gaf dat het wel goed komt.

Hallo Juliette, Bedankt voor dit mooie cijfer! Je schrijft een mooi verhaal, waarin je heel duidelijk naar voren brengt wat je uit deze therapie hebt kunnen halen. Het is fijn om te horen dat je je meer kan ontspannen en dat je echt aanwezig kan zijn in de fijne momenten. Wij wensen je nog veel voorspoed toe en veel succes met het blijven toepassen van jouw nieuwe handvatten. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Een grote stap vooruit door reflexiviteit op eigen gevoel en gedrag

Mijn vriendin en ik dachten veelal onze eigen problemen en patronen zelf te kunnen doorbreken. Toen bleek dat dit niet ging lukken hebben we StressWise ingeschakeld. De sessies die we hebben gehad waren verhelderend en heeft ons stappen vooruit laten zetten door niet alleen reflectie, maar ook reflexiviteit toe te passen, dus echt de diepte op te zoeken en die met elkaar te bespreken om vanuit daar uit meer begrip voor elkaars maar ook eigen gevoel te krijgen. Als stel raden we relatietherapie bij StressWise absoluut aan.

Hallo Jeroen, Wat een prachtig cijfer, bedankt hiervoor! In je verhaal lees ik terug dat jullie met behulp van de sessies de mogelijkheid hebben gevonden om goede stappen te maken. Het is goed om te horen dat jullie meer begrip voor elkaar en voor jullie zelf hebben gekregen. Wij wensen jullie nog veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Leerproces

Ik ben begonnen aan deze cursus met het idee, ik zie wel. Maar gaandeweg heb ik geleerd om mijn negatieve reacties en gedachten meer te controleren, het zit nog in een proces. Maar ben zeer positief gestemd. Bedankt voor de tools en ontspanning die ik nu geleerd heb.

Hallo Berend, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je hebt geleerd om meer controle te behouden over je gedachten en reacties en dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met de cursus. Ik wens je veel succes met het vervolg van jouw proces. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Helemaal perfect, Henriette was heel fle

De MindfulnessFabriek geeft op de site de indruk dat er overal (live) cursussen gegeven worden. Dat was echter niet het geval. We konden nergens terecht voor de maatjestraining en moesten toen noodgedwongen online training doen. (wat uiteindelijk overigens geen probleem was). Aankleding voor de online training kon wel beter. We kregen geen korting op de cursus, dus dan zou je iets verwachten in de zin van een meditatiekussentje of yogamat o.i.d. En de meditatiedag werd niet aangeboden. " We zitten nu in het vliegtuig op het vliegveld van Sevilla. Al meer dan een uur vertraging en wachten tot we eindelijk op mogen stijgen. Je training komt hier wel heel erg goed van pas. Pffff. We hebben nog een hoop te leren. Nogmaals heel erg bedankt voor je training. We hebben het erg leuk en nuttig gevonden en gaan zeker door met oefenen.

Hallo, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Het is goed om te lezen dat jullie de training als erg leuk en nuttig hebben ervaren. Ook is het fijn dat de online vormgeving van de training jullie hierin niet in de weg heeft gestaan. Ik wens jullie veel succes met het oefenen in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

boven verwachting

-Zeer leerzaam -Echt effectief -Goede leider Iedereen zou de cursus moeten volgen!

Hallo EJ, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat goed om te lezen dat je tijdens jouw cursus veel hebt geleerd en dat je hierin op een fijne manier bent begeleid. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Verandering van mijn mindset waar ik de rest van mijn leven wat aan heb!

Het is natuurlijk altijd spannend om met een ''vreemde'', persoonlijke verhalen te delen met name als het dingen zijn waar je tegenaan loopt. Echter was ik bij Jolanda al snel op mijn gemak en had ik echt het gevoel dat ze naar mij luisterde, zonder een oordeel te hebben over het gene wat ik vertelde. Daarnaast kreeg ik tussen de sessies in, opdrachten mee naar huis wat er voor zorgde dat ik praktische handvaten kreeg om die vervolgens tijden de sessies te evalueren. Het heeft mij opgeleverd dat ik liever voor mijzelf ben geworden en dat ik een stuk relaxter in het leven sta en nog intenser geniet van alles om mij heen en het gene wat ik doe. Voor mij zijn de sessies met Jolanda een echte eye-opener geweest waardoor ik nog positiever en relaxter in het leven sta!

Hallo Andrea, Bedankt voor dit fantastische cijfer! in jouw mooie verhaal zie ik dat je je tijdens de sessies op je gemak voelde om persoonlijke verhalen te delen en dat je goed bent geholpen om positiever en relaxter in het leven te staan. Ik wens je veel succes met het vasthouden hiervan in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Hester heeft ons zeer goed geholpen een moeilijke tijd door te komen.

Hester is een heel fijne persoon om als relatietherapeut te hebben. Ze luistert goed, neemt je serieus en denkt goed mee.

Hallo Ko, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met de relatietherapie en jullie therapeut. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

De cursus begeleid afvallen heeft mij eindelijk gebracht waar ik op hoopte.

Omdat ik een enorme emotie-eter ben bleek dit uiteindelijk de juiste manier om eindelijk goed met eten om te kunnen gaan. Geen verwijten als je eens iets neemt wat misschien minder goed is, maar er op dat moment vol van genieten en daardoor de motivatie houden om weer op een goede manier door te gaan. Bovendien bleek door alle tips en motiverende opmerkingen van Michel Meima dat ik veel bewuster met eten om kan gaan maar ook met de moeilijke momenten die ik soms heb. Ondanks het feit dat ik een ontzettend stressvolle periode zit is het dankzij deze bijzonder zinvolle cursus me toch gelukt om heel langzaam wat kilo's kwijt te raken. En het gewichtsverlies blijft nu ook nog steeds doorgaan. Dus dank Michel en Stresswise

Hallo Anne, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zoveel uit de cursus hebt weten te halen. In jouw mooie verhaal zie ik terug dat deze cursus je veel tips en motivatie hebben opgeleverd. Ik wens je veel succes met het toepassen hiervan in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

ACT; een echte aanrader!

Ik heb een heel fijn ACT-traject gehad bij Cynthia. ACT is een hele fijne manier om meer in contact met jezelf te komen. Tijdens mijn traject gebeurde er privé best veel, vond het heel fijn dat ik ACT erbij had, zodat ik het meteen kon toepassen. Cynthia heeft mij hele fijne tips gegeven waar ik mijn hele leven iets aan ga hebben. Ik vind dat ACT een basis cursus voor iedereen moet worden!!

Hallo Noël, Bedankt voor dit fantastische cijfer! Wat fijn dat dit traject je zoveel heeft gebracht en dat je de mogelijkheid hebt gevonden om ACT in je eigen leven toe te passen. Ik wens je veel succes met het toepassen van wat je hebt geleerd in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Inzichtelijk!

Wij zijn heel professioneel en tegelijkertijd warm en helder begeleid door Sylvia. We voelden ons erg op ons gemak door haar open en directe manier van vragen stellen. Ze heeft ons veel inzicht gegeven. We zaten qua humor op dezelfde golflengte, wat de stappen in onze reis makkelijker maakten. Bedankt Sylvia!

Hallo Linda en Bart, Bedankt voor dit fantastische cijfer! Wat fijn om te lezen dat jullie zo prettig zijn begeleid en dat jullie zo veel inzichten hebben verkregen. Ik wens jullie nog veel succes met het vervolg van jullie reis. Veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

goede gestructureerde training met fijne begeleiding.

Ik heb de acht weekse individuele mindfullnestraining doorlopen samen met Idie. Ik heb mijn primaire doel (minder piekeren) behaald en weet dat ik nu zelf moet gaan volhouden om een gedragsverandering teweeg te brengen. Idie heeft mij hier goed bij geholpen. Het was de tweede keer dat ik een mindfullnesstraining volgde. toch heeft het me weer nieuwe inzichten gegeven. ik heb veel gehad aan de structuur waarin deze training en het boek zijn opgebouwd.

Hallo Inge, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn dat je ook bij deze Mindfulnesstraining weer nieuwe inzichten hebt verkregen en dat je het doel dat je voor jezelf had gesteld hebt weten te behalen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Nieuwe inzichten & doorbreken oude denkpatronen

ACT gaf me interessante nieuwe inzichten & hielp me om oude denkpatronen te doorbreken. Het was een mooie eerste stap in mijn herstelproces na een burn out.

Hallo Martine, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je interessante inzichten hebt verkregen en via deze weg de eerste stap hebt kunnen zetten naar jouw herstel. Ik wens je veel succes met je vervolgstappen in dit proces. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Verhelderend en verrijkend

De training Begeleid afvallen heb ik ervaren als verhelderend en verrijkend. Het heeft me bewust gemaakt van de momenten wanneer ik meer of ongezonder eet dan ik zou willen en waar dat door komt. Door mindful (met aandacht) te eten bleek voor mij een deel van de oorzaak van overeten weggenomen te kunnen worden. Het anders omgaan met negatieve gedachten en belemmerende overtuigingen door te defuseren was ook helpend en nieuw voor mij. Ik heb de training als zeer positief ervaren. Aanvankelijk leek het mij niet zo prettig dat het online was. Maar bij nader inzien vind ik dat juist wel fijn en dat kon ook prima bij deze training. Het was daardoor ook gemakkelijk in een druk schema in te passen. Ik zou anderen aanraden om deze training te gaan volgen. Wel denk ik dat men enigszins open moet staan voor mindfulness en meditatie.

Hallo Ingrid, Bedankt voor dit mooie cijfer! In jouw verhaal geef je duidelijk aan wat de training voor jou heeft betekend en welke inzichten jij over jezelf hebt verkregen. Het is ook fijn om te lezen dat de wijze waarop de training werd gegeven goed aansloot bij jouw behoeften. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Fijne en open begeleiding

Annegreetje begeleide de groep heel natuurlijk waardoor ik me erg op mijn gemak voelde. Er was geen goed of fout en ze bleef met nieuwsgierigheid door vragen!

Hallo Mattanja, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je je zo op je gemak gevoeld hebt binnen de groep en dat de openheid binnen de groep jou heeft geholpen in dit proces. Nog veel voorspoed gewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Heeft veel gebracht!

We hebben eerst een prettige kennismaking voor relatietherapie gehad. Bij de volgende afspraak gingen we echt 'bezig'. Vanaf toen al veel verschil gemerkt in de manier waarop mijn partner en ik met elkaar omgingen en ruzie situaties aanvlogen. Daarna nog twee afspraken gehad, weer goede dingen in bereikt. De therapeut (Ilse van Dijk) was begripvol en pakte de situatie goed aan. Ze focuste niet op verwerking van dingen uit het verleden, maar op hoe we er nu mee omgaan. Dat vond ik een verrassende aanpak, maar die was wel erg effectief! Op zich ook logisch; een heel verleden aan ervaringen/trauma's van twee personen kan je niet binnen een beperkt aantal sessies verwerken, en moet je eigenlijk ook apart van elkaar doen. En voor ons was het inderdaad vooral belangrijk hoe we NU met de situaties omgaan, en wat we daarin beter konden/kunnen doen. We hebben uiteindelijk dus 1 kennismakingsgesprek en daarna 3 echte sessies gehad. En we zijn altijd welkom om weer te komen, dan pakken we het gewoon weer verder op als het nodig is. Ilse was niet 'pusherig' om meer sessies te verkopen. Over Stresswise algemeen: er werd snel contact met me opgenomen nadat ik een vraag indiende. En daarna ook toen ik een kennismaking aanvroeg. Op dezelfde dag werd ik dan gebeld. Fijn ook dat je gratis en vrijblijvend kan kennismaken, dat maakt de drempel ook lager. En fijn dat we in onze buurt met iemand konden spreken. Zeker een aanrader!

Hallo Maryse, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat de therapeut en de manier waarop jullie hebben gewerkt, goed aansloten bij jullie behoeftes. Het is goed om in jouw mooie verhaal te zien, dat jullie dit proces op een goede manier hebbben kunnen doorlopen. Ik wens jullie veel voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Nuttig, maar niet voldaan

Ik heb er zeker wat aan gehad, maar op één of andere manier heb ik toch geen voldoening. Ik vond het op een gegeven moment teveel op mij gericht, alsof ik een probleem heb ipv een gezamenlijk probleem. Ik had gehoopt dat we elkaar beter zouden kunnen begrijpen, maar dat is er niet uitgekomen helaas.

Hallo Jorge, Bedankt voor dit mooie cijfer! Je schrijft duidelijk over de positieve punten en minder positieve punten die je hebt ondervonden. Ik wens je succes met het vinden van de voldoening waar je naar op zoek bent. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Zeer fijne psychologe gericht op zelfontwikkeling

Ik heb mijn begeleiding door Daniella Waley in de praktijk in Groningen als zeer prettig ervaren. Daniella heeft een goede kijk op mij als persoon gehad en me goed begeleid in wat ik nodig had om weer meer mindfull in het leven te staan. We hebben daar heel pragmatisch gebruik gemaakt van verschillende onderdelen van de ACT-methode. Ik heb er veel aan gehad en kan de toekomst een stuk geruster tegemoet.

Hallo Marcel, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zulke fijne begeleiding hebt gehad in dit proces en dat het veel heeft bijgedragen aan jouw kijk op de toekomst. Ik wens je veel succes en voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Online cursus doet niet onder voor fysieke cursus

Goede opzet en opbouw van de cursus. Werkboek en oefeningen zijn zeer behulpzaam en steken goed in elkaar. Docent is deskundig en professioneel en weet de groep en het individu te verbinden ondanks de "online afstand". Heeft mij veel gebracht.

Hallo Art, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is fijn om te lezen dat je de cursus en de oefeningen als zo behulpzaam hebt ervaren en dat je hierin goed bent begeleid. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Dankzij fijn advies veel persoonlijke groei kunnen maken

Tanya was vanaf het begin af aan een fijn luisterend oor. Met (dagelijkse) problemen waar ik mee zat kon je goede tips en trics geven om om te gaan met bepaalde emoties. Ook heb ik bepaalde gebeurtenissen kunnen verwerken door haar therapie. Ik ben Tanya voor altijd dankbaar voor de persoonlijke groei die ik mede dankzij haar begeleiding heb door kunnen maken.

Hallo Julia, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo veel uit de therapie hebt kunnen halen en dat je handvatten hebt gevonden die jou helpen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team StressWise

Prettige ondersteuning in omgaan met angst

Ik heb samen met de therapeut mijzelf en mijn angsten onder de loep genomen. Het is een proces waar ik zeker wat aan heb gehad en de ondersteuning was hierin heel fijn.

Hallo Etienne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je de ondersteuning in jouw traject prettig vond en dat je voor jezelf bruikbare zaken uit het traject hebt kunnen halen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Hele fijne ervaring, prettige hulpverlening

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Het is toch een hobbel die je moet nemen. Verder hebben we handige tips gekregen waar we steeds mee Verder konden.

Hallo Anne en Mieke, Bedankt voor het prachtige cijfer. Het doet ons goed om te horen dat jullie zo'n prettige ervaring hebben gehad bij de training en dat jullie verder kunnen met de tips die jullie hebben meegekregen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Veel over mezelf geleerd waar ik verder mee kan

Ik had vooraf geen idee wat ik van de ACT methode moest verwachten, het 8 weken boek waaruit je werkt geeft op een duidelijke manier weer door middel van simpele voorbeelden hoe je denkt, handelt en waar je valkuilen zitten. Onder begeleiding van Silvia van Nierop waar ik al gauw een fijne en vertrouwelijke band had opgebouwd zijn we door het proces gegaan met de onderwerpen die op dat moment voor mij het meest toepasselijk was. Het was leerzaam en fijn om een eerlijke feedback te krijgen waarmee je vervolgens aan de slag gaat. Ik heb de sessies als zeer prettig en persoonlijk ervaren, bedankt Sylvia!

Hallo Clarissa, Bedankt voor het geweldige cijfer. Wat fijn om te lezen dat je de trainingen zo fijn hebt kunnen doorlopen en dat je er uit hebt kunnen halen wat voor jou het belangrijkst is. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, StressWise

Nieuwegracht 15

3512 LC Utrecht