Geweldige kwaliteit en service

Hele mooie kwaliteit kleding Omdat ik niet goed wist welke maat het moest zijn werd het betreffende jurkje keurig voor me opgemeten. Top! Ook snelle verzending Zeker een aanrader

Persoonlijke en snelle service

Little Mack was goed bereikbaar wat betreft de bestelling die we hadden geplaatst. Een vriendelijke en persoonlijke aanpak stellen we op prijs. De bezorging was ook snel. Al met al erg tevreden over Little Mack.

De service en klantvriendelijkheid is super ! Je wordt onmiddellijk geholpen als je problemen hebt. Ik had een verkeerd adres opgegeven en ze doen er alles aan om dit in orde te brengen. Ze hebben mooie kleren en ik ga zeker nog bestellen in de toekomst !👍

Zijn heel vriendelijk houden je goed op de hoogte en leveren netjes zoals afgesproken Zeer tevreden over me bestelling

Mooie kwaliteit en veel keuze

+ Goede prijs kwaliteit verhouding + zeer vriendelijk en persoonlijk contact + snelle levering - teveel keuze :-)

Snelle levering en antwoord op vragen

Super snel terug koppeling en antwoord op vragen gehad (zelfs 's avonds!) Na bestelling snelle levering en duidelijkheid. Zeer vriendelijk te woord gestaan

Slecht

Midden november wat besteld, aantal keer gebeld en maar 1 keer opgenomen. Krijg steeds te horen dat het nog moet komen. Via de app geprobeerd en nu al een aantal weken geleden geld terug gevraagd. De order zou geannuleerd worden en geld terug krijgen. Nog steeds niks ontvangen. Echt hele hele slechte klantenservice. Als het bedrijf überhaupt wel bestaat.

Hallo Tamara, Bedankt voor jouw review. Hierbij willen wij graag het volgende opmerken. Direct na jouw bestelling is er vanuit Little Mack telefonisch contact geweest met het door jou opgegeven telefoonnummer die bij de bestelling was genoteerd. Achteraf blijkt dat het niet jouw eigen telefoonnummer was, maar het telefoonnummer van iemand anders. Wij hebben deze persoon, die namens jouw het woord voerde, op de hoogte gehouden over de helaas verwachte vertraging. Na dit telefonische onderhoud met deze persoon, is er ook whatsapp contact geweest over de status en voortgang van de order. Uiteindelijk hebben wij in goed overleg de order geannuleerd en is het bedrag gecrediteerd. Uiteraard vinden wij het spijtig dat dit voor jou niet de gewenste uitkomst heeft gehad. Met vriendelijke groet, Little Mack

Super service onlinebestelling gedaan

Retourneringen is volledig voor eigen kosten

Je betaalt dus dubbele verzendkosten. Een keer voor het thuisbezorgen, 3,95 dacht ik en daarna, als iets niet bevalt, nog eens 6,95. Dat is heel jammer, want ik heb daarmee uiteindelijk 11 euro meer betaald voor alleen een Wagenspanner die 14 euro kostte.. Verder, de levering etc ging ok. en prima website.

Klacht goed opgelost

Klacht goed opgelost

Duidelijk overzicht op site en snelle levering

Perfecte afhandeling in prachtige verpakking

Duidelijke site en makkelijk bestellen. Verzending ging snel en geleverd in mooie verpakking.

Geweldig!!

Fijne ervaring mee gehad.

Pluspunten

Hele snelle levering

Pluspunten

Makkelijk bestellen, snelle levering

Foto’s op website soms onduidelijk

Pluspunten

Ze hebben super leuke dingen en ze zijn heel vriendelijk !

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Product was niet voorraad, ik ben netjes gebeld en een anderen aangeboden gekregen! Super lieve mensen goede service een top bedrijf Echt een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- levering veel te laat waardoor artikel niet meer te gebruiken - vervolgens geretourneerd en niet eens de verzendkosten terug gekregen - geen reactie op meerdere emails - slechte klantenservice

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met Little Mack negatief is. Zoals u weet hebben wij telefonisch contact gehad m.b.t. uw bestelling en hebben het e.e.a. uitgelegd waarom het artikel later bij u is gearriveerd. We zijn toen overeengekomen dat u uw geld krijgt teruggestort en dat hebben wij dan ook direct geretourneerd. Voor artikelen die worden geretourneerd, geldt altijd dat de verzendkosten voor de klant zijn (e.e.a. conform onze Algemene Voorwaarden). Het kan helaas voorkomen dat we door drukte niet direct per email kunnen reageren. Wij communiceren dan ook standaard in onze e-mails dat klanten ons altijd kunnen bellen. Dit gaat namelijk sneller en neemt eventuele onduidelijkheden direct weg.

Pluspunten

Mooie winkel, goede service! Zelfs antwoord in het weekend.

Pluspunten

klantvriendelijk, attent en groot assortiment

Pluspunten

Geweldige producten met een goede prijs - kwaliteitverhouding ! Website en super mooie winkel , TOP !

Pluspunten

Alles klopt! Goede service Mooiste kindercollectie, echt klasse ♡

Over Little Mack - Children's Classics

Sinds Little Mack in 2012 werd opgericht, is de visie van het familiebedrijf altijd geweest om kinderen zo prachtig mogelijk te kleden en hun omgeving zo aangenaam mogelijk te maken (denk hierbij bijvoorbeeld aan babykamers & kinderkamers, knuffels en alle andere aanverwante producten) tegen een betaalbare prijs. Onze fundamentele waarden, namelijk: passie, kennis, klanttevredenheid en expertise, stellen we centraal in alles wat we doen. Dit betekent een goed en zorgvuldig uitgekozen assortiment en de meest uitstekende, persoonlijke service. We houden werkelijk van onze klanten. Door goed te luisteren naar de suggesties, vragen en feedback van onze klanten, blijven we werken aan onze webshop