Super service!

Altijd snelle, goede service

Heel fijn behandeld

Ik heb een hele goede ervaring met deze shop er was 1 artikel niet in de goede kleur en ze belde netjes of ik er op wilde wachten of dat ik er een ander artikel voor wilde hebben. Daarna had ik het de volgende dag in huis. En was het heel netjes verpakt.

Heel fijn online geholpen en topservice voor het snelle verzenden dikke 10 ga daar zeker nog meerdere dingen bestellen heel blij mee!

Mooie producten snelle verzending

Mijn bestelling was heel snel bezorgd en ik kwam met een schattig bedankt kaart. Heel lief :).

Altijd mooie unieke kleding en spullen en een goede service.

Fijn geïnformeerd en geholpen

Zou vaker aankopen doen

Slecht

Bestelling gedaan voor een binnenvoering kinderwagen na twee weken nike horen maar even contact opgenomen, de bestelling was nog niet binnen en kon enkele dagen duren, na nog ruim een week wachten gevraagd of ik de binnenvoering mocht ruilen voor de parasol want ondertussen maar andere gekocht want wou de wagen graag gaan gebruiken. Dat was prima, de romper die ik ook besteld had was immers drie en halve week verder dus die paste ze niet meer dus die heb ik maar weer weggelegd in der kast. Bij de eerste keer gebruik van me kinderwagen parasol gelijk stuk laten maken... weer stuk weer laten maken .. weer stuk toen heb ik geapt dat ik erg jammer vond en of er wat gedaan kon worden want hij was tenslotte €50 euro, word gevraagd kan je een foto maken dit doe ik wn daarna niks meer vernomen toen weer bericht gestuurd een zeer net bericht ook dat ik gewoon enorm jammer vind aangezien ie ook niet goedkoop is en alles al zo duur is als je net kindje hebt dat ik het jwmmer vond en gewoon nog niks gehoord Vine het jammer heel erg jammer want ik kwam er graag en dat terwijl ik 60 km moet overleggen wat ik uiteindelijk maar deed aangezien verzenden zo lang moest duren Kortom leuke kleertjes en kwam er graag maar hierdoor mij niet meer gezien

Super!!!

Snelle levering. Mooie producten. Klantvriendelijk

Top service en kwaliteit kleding

Leuk ook een persoonlijk handgeschreven briefje!

Mooi model en kwaliteit

snelle levering heel goed verzorgd

Alles wat bij Little Mack vandaan komt straalt klasse uit en zeker heel betaalbaar.

Geweldige kwaliteit en service

Hele mooie kwaliteit kleding Omdat ik niet goed wist welke maat het moest zijn werd het betreffende jurkje keurig voor me opgemeten. Top! Ook snelle verzending Zeker een aanrader

Persoonlijke en snelle service

Little Mack was goed bereikbaar wat betreft de bestelling die we hadden geplaatst. Een vriendelijke en persoonlijke aanpak stellen we op prijs. De bezorging was ook snel. Al met al erg tevreden over Little Mack.

De service en klantvriendelijkheid is super ! Je wordt onmiddellijk geholpen als je problemen hebt. Ik had een verkeerd adres opgegeven en ze doen er alles aan om dit in orde te brengen. Ze hebben mooie kleren en ik ga zeker nog bestellen in de toekomst !👍

Zijn heel vriendelijk houden je goed op de hoogte en leveren netjes zoals afgesproken Zeer tevreden over me bestelling

Mooie kwaliteit en veel keuze

+ Goede prijs kwaliteit verhouding + zeer vriendelijk en persoonlijk contact + snelle levering - teveel keuze :-)

Snelle levering en antwoord op vragen

Super snel terug koppeling en antwoord op vragen gehad (zelfs 's avonds!) Na bestelling snelle levering en duidelijkheid. Zeer vriendelijk te woord gestaan

Slecht

Midden november wat besteld, aantal keer gebeld en maar 1 keer opgenomen. Krijg steeds te horen dat het nog moet komen. Via de app geprobeerd en nu al een aantal weken geleden geld terug gevraagd. De order zou geannuleerd worden en geld terug krijgen. Nog steeds niks ontvangen. Echt hele hele slechte klantenservice. Als het bedrijf überhaupt wel bestaat.

Hallo Tamara, Bedankt voor jouw review. Hierbij willen wij graag het volgende opmerken. Direct na jouw bestelling is er vanuit Little Mack telefonisch contact geweest met het door jou opgegeven telefoonnummer die bij de bestelling was genoteerd. Achteraf blijkt dat het niet jouw eigen telefoonnummer was, maar het telefoonnummer van iemand anders. Wij hebben deze persoon, die namens jouw het woord voerde, op de hoogte gehouden over de helaas verwachte vertraging. Na dit telefonische onderhoud met deze persoon, is er ook whatsapp contact geweest over de status en voortgang van de order. Uiteindelijk hebben wij in goed overleg de order geannuleerd en is het bedrag gecrediteerd. Uiteraard vinden wij het spijtig dat dit voor jou niet de gewenste uitkomst heeft gehad. Met vriendelijke groet, Little Mack

Super service onlinebestelling gedaan

Retourneringen is volledig voor eigen kosten

Je betaalt dus dubbele verzendkosten. Een keer voor het thuisbezorgen, 3,95 dacht ik en daarna, als iets niet bevalt, nog eens 6,95. Dat is heel jammer, want ik heb daarmee uiteindelijk 11 euro meer betaald voor alleen een Wagenspanner die 14 euro kostte.. Verder, de levering etc ging ok. en prima website.

Klacht goed opgelost

Klacht goed opgelost

Duidelijk overzicht op site en snelle levering

Perfecte afhandeling in prachtige verpakking

Duidelijke site en makkelijk bestellen. Verzending ging snel en geleverd in mooie verpakking.

Geweldig!!

Fijne ervaring mee gehad.

Pluspunten

Hele snelle levering

Over Little Mack - Children's Classics

Sinds Little Mack in 2012 werd opgericht, is de visie van het familiebedrijf altijd geweest om kinderen zo prachtig mogelijk te kleden en hun omgeving zo aangenaam mogelijk te maken (denk hierbij bijvoorbeeld aan babykamers & kinderkamers, knuffels en alle andere aanverwante producten) tegen een betaalbare prijs. Onze fundamentele waarden, namelijk: passie, kennis, klanttevredenheid en expertise, stellen we centraal in alles wat we doen. Dit betekent een goed en zorgvuldig uitgekozen assortiment en de meest uitstekende, persoonlijke service. We houden werkelijk van onze klanten. Door goed te luisteren naar de suggesties, vragen en feedback van onze klanten, blijven we werken aan onze webshop