Perfecte afhandeling in prachtige verpakking

Duidelijke site en makkelijk bestellen. Verzending ging snel en geleverd in mooie verpakking.

Geweldig!!

Fijne ervaring mee gehad.

Pluspunten

Hele snelle levering

Pluspunten

Makkelijk bestellen, snelle levering

Foto’s op website soms onduidelijk

Pluspunten

Ze hebben super leuke dingen en ze zijn heel vriendelijk !

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Product was niet voorraad, ik ben netjes gebeld en een anderen aangeboden gekregen! Super lieve mensen goede service een top bedrijf Echt een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- levering veel te laat waardoor artikel niet meer te gebruiken - vervolgens geretourneerd en niet eens de verzendkosten terug gekregen - geen reactie op meerdere emails - slechte klantenservice

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met Little Mack negatief is. Zoals u weet hebben wij telefonisch contact gehad m.b.t. uw bestelling en hebben het e.e.a. uitgelegd waarom het artikel later bij u is gearriveerd. We zijn toen overeengekomen dat u uw geld krijgt teruggestort en dat hebben wij dan ook direct geretourneerd. Voor artikelen die worden geretourneerd, geldt altijd dat de verzendkosten voor de klant zijn (e.e.a. conform onze Algemene Voorwaarden). Het kan helaas voorkomen dat we door drukte niet direct per email kunnen reageren. Wij communiceren dan ook standaard in onze e-mails dat klanten ons altijd kunnen bellen. Dit gaat namelijk sneller en neemt eventuele onduidelijkheden direct weg.

Pluspunten

Mooie winkel, goede service! Zelfs antwoord in het weekend.

Pluspunten

klantvriendelijk, attent en groot assortiment

Pluspunten

Geweldige producten met een goede prijs - kwaliteitverhouding ! Website en super mooie winkel , TOP !

Pluspunten

Alles klopt! Goede service Mooiste kindercollectie, echt klasse ♡

Pluspunten

Zeer goede service! Prachtige producten en kwaliteit!! :-) Liefde voor Little Mack!

Pluspunten

Wat een TOP service bij Little Mack! bij thuiskomst bleek een onderdeel van de luiertas te ontbreken. Na 1 mailtje hierover gestuurd te hebben, kreeg ik het ontbrekende onderdeel de volgende dag al thuis gestuurd!

Pluspunten

Snelle service en werken probleem oplossend. Nogmaals dank voor geleverde producten!

Pluspunten

Snelle levering, wordt goed geholpen en een leuke collectie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling blijft uit. Geen reactie op diverse mails en ingesproken voicemail. Super slecht.

Beste Hans, bedankt voor de reactie. Helaas heeft de bestelling iets langer geduurd dan we zelf hadden verwacht, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben je getracht te bellen en hebben de voicemail ingesproken om ons telefonisch te contacten. Inmiddels heb je de bestelling mogen ontvangen en we wensen jullie veel gebruiksplezier met de producten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Onbetrouwbaar! Betaald retouren maar gedeeltelijk terug. Schuiven schuld in schoenen van de ander!

Beste Kim, hartelijk dank voor jouw review. Wij vinden het zeer spijtig en vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent en hebben dan ook ons uiterste best gedaan om het op te lossen. In diverse telefonische gesprekken hebben we getracht je uit te leggen dat je het bedrag hebt terugontvangen van de door ons ontvangen geretourneerde producten. Helaas kunnen wij geen geld terug storten voor producten die wij niet retour hebben mogen ontvangen.

Pluspunten

Super service!!!!

Pluspunten

Vriendelijk geholpen, wanneer nodig krijg je advies en een geweldig assortiment!!

Pluspunten

Goede service! Super leuk personeel waanzinnige collectie. Een walhalla om te shoppen voor je kleintjes. Vernieuwende merken en collectie

Pluspunten

Heel veel mooie spullen en super vriendelijke dames

Over Little Mack - Children's Classics

Sinds Little Mack in 2012 werd opgericht, is de visie van het familiebedrijf altijd geweest om kinderen zo prachtig mogelijk te kleden en hun omgeving zo aangenaam mogelijk te maken (denk hierbij bijvoorbeeld aan babykamers & kinderkamers, knuffels en alle andere aanverwante producten) tegen een betaalbare prijs. Onze fundamentele waarden, namelijk: passie, kennis, klanttevredenheid en expertise, stellen we centraal in alles wat we doen. Dit betekent een goed en zorgvuldig uitgekozen assortiment en de meest uitstekende, persoonlijke service. We houden werkelijk van onze klanten. Door goed te luisteren naar de suggesties, vragen en feedback van onze klanten, blijven we werken aan onze webshop