1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- levering veel te laat waardoor artikel niet meer te gebruiken - vervolgens geretourneerd en niet eens de verzendkosten terug gekregen - geen reactie op meerdere emails - slechte klantenservice

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met Little Mack negatief is. Zoals u weet hebben wij telefonisch contact gehad m.b.t. uw bestelling en hebben het e.e.a. uitgelegd waarom het artikel later bij u is gearriveerd. We zijn toen overeengekomen dat u uw geld krijgt teruggestort en dat hebben wij dan ook direct geretourneerd. Voor artikelen die worden geretourneerd, geldt altijd dat de verzendkosten voor de klant zijn (e.e.a. conform onze Algemene Voorwaarden). Het kan helaas voorkomen dat we door drukte niet direct per email kunnen reageren. Wij communiceren dan ook standaard in onze e-mails dat klanten ons altijd kunnen bellen. Dit gaat namelijk sneller en neemt eventuele onduidelijkheden direct weg.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer goede service! Prachtige producten en kwaliteit!! :-) Liefde voor Little Mack!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling blijft uit. Geen reactie op diverse mails en ingesproken voicemail. Super slecht.

Beste Hans, bedankt voor de reactie. Helaas heeft de bestelling iets langer geduurd dan we zelf hadden verwacht, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben je getracht te bellen en hebben de voicemail ingesproken om ons telefonisch te contacten. Inmiddels heb je de bestelling mogen ontvangen en we wensen jullie veel gebruiksplezier met de producten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Kim, hartelijk dank voor jouw review. Wij vinden het zeer spijtig en vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent en hebben dan ook ons uiterste best gedaan om het op te lossen. In diverse telefonische gesprekken hebben we getracht je uit te leggen dat je het bedrag hebt terugontvangen van de door ons ontvangen geretourneerde producten. Helaas kunnen wij geen geld terug storten voor producten die wij niet retour hebben mogen ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service! Super leuk personeel waanzinnige collectie. Een walhalla om te shoppen voor je kleintjes. Vernieuwende merken en collectie

goede service, goed behandeld

Over Little Mack - Children's Classics

Sinds Little Mack in 2012 werd opgericht, is de visie van het familiebedrijf altijd geweest om kinderen zo prachtig mogelijk te kleden en hun omgeving zo aangenaam mogelijk te maken (denk hierbij bijvoorbeeld aan babykamers & kinderkamers, knuffels en alle andere aanverwante producten) tegen een betaalbare prijs. Onze fundamentele waarden, namelijk: passie, kennis, klanttevredenheid en expertise, stellen we centraal in alles wat we doen. Dit betekent een goed en zorgvuldig uitgekozen assortiment en de meest uitstekende, persoonlijke service. We houden werkelijk van onze klanten. Door goed te luisteren naar de suggesties, vragen en feedback van onze klanten, blijven we werken aan onze webshop