Wat een super oplossing, eenvoudig te monteren en een perfecte uitstraling.

Het bestellen is heel eenvoudig, en de plaatsing is nog eenvoudiger.

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi product!

Mooi product, snelle levering

Mij was niet duidelijk hoe groot de uitsparing voor de buizen is onderaan. Blijkbaar is daar een standaard voor, die bij ons afwijkt. Nu moeten we zelf iets bedenken om de uitsparing groter te maken. Hangt voorlopig nog scheef. Verder mooi product, strak design en snelle correcte levering.

Beste K, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. De uitsparingen worden inderdaad altijd op een standaard hoogte gemaakt. De afvoerleiding aan de onderkant zit vrijwel altijd op die standaard hoogte. Als de uitsparing aan de onderkant niet past, is de bekleding vaak in de hoogte niet helemaal goed. Als u een foto van de situatie kunt sturen naar info@sentimo.nl, kunnen wij met u meedenken over een oplossing. Vriendelijke groet, team Sentimo

Gewoon goed

Prima service heel goed verpakt

erg tevreden

makkelijke site en snelle levering

Uitstekende ervaring met een prima bedrijf - aanbevolen!

We waren blij met het beoogde resultaat. We hebben zelf opgemeten onder de goede begeleiding van Sentimo. Verzending uitstekend, eindresultaat idem.

Wij zijn er blij mee

Ik heb het zelf opgemeten en besteld. dit ging super makkelijk! Met de hulp die je op de website hebt hoe je waar welke maat je invult. Ik had ook nog vragen die ik per mail heb kunnen stellen. Binnen een dag werd deze beantwoordt. Had her na 2 weken al binnen ik heb 5 stuks besteld. Alles wat je nodig hebt inclusief een beschrijving voor de montage. Maar na de eerste te hebben opgehangen waren wij zou klaar. Moesten alleen kijken welke Sentimo bij welke radiator hoort. Geeft dit duidelijk aan bij het bestellen dat is makkelijker bij het ophangen.

Radiator ziet als nieuwe designradiator uit

Sneller geleverd dan verwacht en makkelijk te monteren

Super product

Super product makkelijk in elkaar te zetten.

Product is prima!!

Geen mail ontvangen wanneer het bezorgd werd. Dit aangegeven, maar geen reactie, na meerde mails wel reactie. Bleven er bij dat er een mail was gestuurd, niet dus! Met klachten omgaan kan beter!

Mooi systeem, prima service.

Mooi eenvoudig systeem. Service prima. Waren te weinig magneten bij geleverd, 1 telefoontje en het was geregeld.

👌🏽

Heel mooi product

Er is een kleinigheidjes niet goed aan onze bestelling, het werd direct en heel klantvriendelijk opgelost. Echt super!

alles klopte

via een vriend op jullie adres gekomen. een bestelling geplaatst en alles liep fantastisch

Mooi afwerking en goede service

Product was keurig afgeleverd en van prima kwaliteit. Goede service toen iets niet goed bleek te zijn.

Mooi product

Mijn verwarming ziet er weer als nieuw uit!

Super oplossing

Super oplossing om oude radiatoren een mooi nieuw aanzicht te geven.

Mooi product en dus een geweldig resultaat

Makkelijk besteld, wel ff wachten tot het product komt, maar dan heb je een geweldige oplossing voor je oude radiator zonder breekwerk. Supergoede oplossing, die oude radiator ziet er weer 100% uit.

Niet helemaal

De laatste verwarming op de benedenverdieping was aan de beurt. Er moesten een speciale verhogingsset bij. Bij montage bleek dat met deze set de ombouw niet meer om de verwarming paste. Verder waren we zoals altijd uiterst tevreden over de levering. Vanwege de drukte tijdens de verbouwing de klacht niet gemeld.

Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over ons! We hopen dat u de bekleding alsnog naar tevredenheid heeft kunnen plaatsen. Mocht dat niet zo zijn denken wij graag mee over een oplossing en horen wij graag van u. Vriendelijke groet, team Sentimo

Veel mooier en handiger dan radiator zelf

Leuke oplossing om radiator te verbergen. Ondanks dat het goed ingepakt was is door vervoerder een zijpaneel beschadigd. Sentimo heeft binnen een week kosteloos nieuwe paneel gestuurd.

Mooi product, eenvoudig te plaatsen.

Uitstekend. Mooi product. Mooie kleur (RAL9010) en past perfect. Ook keurig verpakt voor verzending. En eenvoudig te monteren..

Mooi product, zeer netjes!

Mooi product, zelf inmeten was even goed lezen. Goed verpakt verzonden, erg netjes!

Prachtig product!

Ik ben uitermate tevreden over de radiatorbekleding. Het resultaat is beter dan verwacht. Echt een fantastische en betaalbare oplossing! Levering was sneller dan verwacht, de communicatie steeds goed. Dik tevreden!

mooi product, informatie vooraf en bestellingproces kan beter

bij het invullen van de maten wordt wel gevraagd of er een thermostaat kraan aanwezig is. echter er wordt verzuimd om aan te geven op welke hoogte deze kraan zit. Oudere radiatoren hebben de thermokraan lager zitten. Hierdoor past de opening niet.

Beste Jo, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over ons product. Thermostaatknoppen mogen in de regel niet bedekt worden, omdat deze knoppen de omgevingstemperatuur meten. Hierom zou het niet uit moeten maken op welke hoogte deze knop zit. Soms komt het voor dat een knop aan een zgn. kniestuk leiding zit, dan zit de knop lager dan de standaard uitsparing. Het zijpaneel van de Sentimo komt dan tussen de zijkant van de radiator en de leiding. Vriendelijke groet, team Sentimo

Prima product.

Duidelijke instructies, makkelijk zelf te plaatsen.

Over Sentimo BV

Sentimo maakt hoogwaardige metalen radiatorbekleding die geschikt is voor bijna alle radiatoren. Steek jouw radiator ook in een nieuw jasje met een radiatorbekleding van Sentimo. Stel jouw bekleding zelf samen via de webshop.