Ziet er strak uit, goed inelkaar te zetten

Goeie beschrijving, snel bezorgd en netjes ingepakt

Alles keurig volgens afspraak

Alles keurig compleet, goede beschrijving en alles volgens afspraak.

perfect

Door een omissie mijnerzijds aanvankelijk terughoudend. Door firma prima opgelost.

Beste Bart, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels zijn we met elkaar in contact, u ontvangt vandaag een mail met daarin de bevestiging dat u een nieuw, passend zijpaneel ontvangt. We hopen dat u nadat u het nieuwe zijpaneel ontvangt, geheel tevreden bent met het product! Vriendelijke groet, team Sentimo

Zeer mooi werk afgeleverd.

Onze kachel is weer als nieuw. Erg mooi zo een ombouw om je kachel. Zeer tevreden!!!

Via de duidelijke website met stappenplan 3* een ombouw voor onze radiatoren besteld en snel ontvangen

Bestelling en levering klopte precies.

Goede keuze.

Heel tevreden

We zijn er heel blij mee en het is zoals we hadden bedoeld

Ben er heel blij mee

De badkamer is zo van opgeknapt. Bestel procedure is overzichtelijk, de levering sneller dan verwacht, en monteren makkelijk door de duidelijke beschrijving. Voor mij is Sentimo een echte aanrader .

Een woord geweldig het ziet er heel mooi uit ben zeer tevreden over de Sentimo.

Sentimo is heel snel geleverd en de montage gaat ook heel makkelijk je hebt een uurtje later nieuwe radiators. Zal zeker Sentimo aanbevelen.

Staat fantastisch

heel mooi

ze hebben bij ons ingemeten. en precies hoe wij het wilde werd het geleverd. ziet er erg mooi uit.

Past super . Heel erg blij mee

Top! Ga er nog meer bestellen!

Bestelling gemakkelijk te plaatsen

De bestelling was eenvoudig te plaatsen en er zat een duidelijke opbouw/gebruiksinstructie bij.

Sentimo Thuis komen opmeten , Perfect resultaat .

Sentimo is thuis komen opmeten, omdat wij de cover iets groter wilden dan de radiator zelf is. Omdat dit niet op de website kan ,moest men langs komen . Goede uitleg gehad wat dan mogelijk was. Eind resultaat is perfect.

Prachtig product

Makkelijk om een product te kiezen, heel duidelijk alles. Ook heel goed verpakt. Snelle levering. Heb er inmiddels 3 en ben zeer tevreden.

uitstekend

IK kwam twee weken later thuis ,ze hebben gewacht met het versturen.Tot dat ik gebeld heb dat ik thuis was..Goeie service. Bestel er nog wel een

Laten opmeten en dan kom je achter meerdere mogelijkheden

Goede verbetering interieur.

Nette afwerking. Goede maatvoering. Goed verpakt.

Goede site waarop je makkelijk je bestelling kunt opgeven, snelle levering en uitstekend product.

We hebben een perfect product ontvqngen dat heel goed past zonder aanpassingen. aanbevelingswaardig!!

Strak en elegant

Mooi oplossing voor radiator laten opgaan in de ruimte. Strak en elegant maakt een ruimte af.

Alles verloopt zoals het hoort.

Alles verloopt zoals het hoort. Mooi en degelijk materiaal.

Prima product. Gekregen wat ik besteld heb.

De Sentimo was precies wat ik besteld had, qua kleur en materiaal. Voor die tijd had ik nog contact over de knop van de verwarming. Ik werd aardig en goed geholpen. De levering van DMB was een ander verhaal. De levering is 3x uitgesteld. Op de leveringsdag kon het pakket komen tussen 8-17. Uiteindelijk werd het om 18.45 geleverd! Hier zit je dan de hele dag op te wachten, waardeloos! Nog geprobeerd het bedrijf te bellen. Na een half uur in de wacht heb ik het opgegeven. Sentimo is zou een andere vervoerder nemen!

is mooi, maar plaatsing lastig

Het verwijderen van de uitsparingen voor de verwarmingsbuizen aan een van de zijkanten leverde wat problemen op. De zijkant verboog sterk bij de verwijderen van de uitsparing en kon niet meer in de oorspronkelijke vorm teruggebracht worden. Aanwijzingen daarvoor zijn niet opgenomen in de gebruiksaanwijzing. Bovendien is de aansluiting zo dicht bij de radiatorkraan, dat ik mij afvraag of daar een thermostaatkraan op gemonteerd kan worden.

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij streven altijd naar een perfect resultaat, dus mocht er iets mis zijn gegaan bij de montage dan mag u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag met een passende oplossing. Vriendelijke groet, team Sentimo

De inmeetservice was verhelderend en bevatte fijne tips en aanwijzingen. De 3 panelen zijn keurig geleverd in een stevige verpakking en inderdaad zeer eenvoudig zelf te monteren. De panelen zijn echt mooi van afwerking en kwaliteit en de prijs viel daarom ook niet tegen. Hartelijk dank voor deze verrijking van ons interieur!

Over Sentimo BV

Bij Sentimo helpen wij je graag met het verfraaien van zowel de binnenkant als de buitenkant van je huis. Met onze metalen ombouwen voor zowel radiatoren als airco units, bieden wij simpele doe-het-zelf oplossingen aan voor objecten die voor veel mensen een doorn in het oog kunnen zijn. Al onze producten zijn zelf samen te stellen en verkrijgbaar in een breed aanbod aan stijlvolle kleuren. Hiermee leveren wij altijd een gepersonaliseerd product van topkwaliteit, geproduceerd in onze eigen fabriek in Ulft, Nederland.