Duidelijke site, snelle levering, eenvoudige montage en een mooi product.

Grandioos

Betrouwbaar

Heel mooi

Zeer goede vlotte service. Er was snel iemand om op te meten. De levering na 2 weken in een stevige verpakking. Het zelf monteren was een fluitje van een cent. Mooie en strakke afwerking van de oude radiatoren.

Heel erg tevreden! Was de 2e keer dat we bij jullie hebben besteld! Beide keren erg tevreden. Bij de laatste bestelling moest er 1 ombouw op maat gemaakt worden. Kregen snel de offerte en werd op tijd geleverd. Bij vragen altijd snel een antwoord .

Mooi product, snel geleverd

zeer netjes afgewerkt en heel makkelijk te plaatsen, ter plaatse door jullie ingemeten ook heel fijn

Perfect afgeleverd

Duidelijke beschreven hoe te monteren

Mooie radiotorbekleding

Al meerdere gekocht, snelle levering en supermakkelijk te plaatsen. .

Geweldig product

De ombouw was precies wat we er van verwachten. We waren uitermate verbaast over het gemak waarmee het in elkaar gezet kon worden en geplaatst kon worden.

Geweldig universeel systeem

Duidelijke instructies en controle mogelijkheid. Goede prijs kwaliteit verhouding in veilige verpakking

Nu twee keer bestelling gedaan bij sensimo. Tevreden over de bezorging en over het product ziet er super strak uit

Hele fijne ervaring, makkelijk je geeft de maten door, zoek je kleur ,het model,3 weken wachten,je wordt op de hoogte gehouden en met filmpje hoe te plaatsen, hoppa schitterde radiator!!!

Superblij met Sentimo!

Perfect opgemeten, alles paste precies! Weg met die lelijke radiatoren!

Heel makkelijk te plaatsen,mooi materiaal

Zie hier boven

duidelijke uitleg op de site, keurig verzonden en zeer tevreden over eindresultaat

Dit is 3e verwarmingselement dat ik heb besteld als cover over ouderwetse radiotoren. Het is echt 100% opgeknapt! Verder vind je op de Sentimo site duidelijk terug hoe je alles juist moet berekenen, word je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en kwam het ongeschonden aan door de nette verpakking. Montage is goed te doen want redelijk eenvoudig.

Top product

Binnen 3 weken 2 ombouwen geleverd. Goed verpakt en heel gemakkelijk te bevestigen. Wij zijn er erg tevreden over.

De oude rediator perfect weggewerkt

Goed verpakt geleverd, eenvoudig te installeren

Niet zo goed

Mijn ombouw werd te hoog geleverd. Jullie zeiden dat het niet lager kon. Neem dan contact met cliënt op. Dat het niet gaat passen. Heb er een hoop geld aan uitgeven. Vind dit erg jammer. Gelukkig had ik een handige broer en deze heeft hem verlaagd zodat hij wel past.

Mooi product, snel geleverd en goede klantenservice

Heel mooi product. Ik heb inmiddels 5 Sentimo' s en deze hebben mijn oude radiatoren weer een mooie strakke look gegeven. Super blij mee. Heel makkelijk in elkaar te zetten en snel geleverd. Top product. Beveel het zeker aan. Ook de klantenservice is goed. In de laatste Sentimo die ik had besteld, zat een kleine productiefout/schade. Ik kreeg binnen 10 minuten reactie op mijn email en krijg een nieuwe plaat toegestuurd. Ben heel tevreden.

Probleemloos geplaatst

Onze radiatoren zien er weer als nieuw uit na het plaatsen van van de strakke Sentimo bekleding.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi product zoals omschreven en snel zelf geïnstalleerd. Levertijd van 3 weken klopte precies.

Zeer mooie en correct geleverde ombouw ontvangen. Ook snelle afspraak voor inmeten en levering.

Voldoende/goed

Op tijd geleverd en duidelijke communicatie. Stevig en goed verpakt. Prijs/kwaliteitverhouding kom ik op een voldoende. Zijpanelen sluiten niet 100% aan, aan het voorpaneel. Verder mooi en netjes afgewerkt.

Voor de 2de keer een prima ervaring !

Prima ervaring

Prachtige upgrade van onze hal

Mooie kwaliteit, boven verwachting. We zijn er heel erg blij mee

Over Sentimo BV

Bij Sentimo helpen wij je graag met het verfraaien van zowel de binnenkant als de buitenkant van je huis. Met onze metalen ombouwen voor zowel radiatoren als airco units, bieden wij simpele doe-het-zelf oplossingen aan voor objecten die voor veel mensen een doorn in het oog kunnen zijn. Al onze producten zijn zelf samen te stellen en verkrijgbaar in een breed aanbod aan stijlvolle kleuren. Hiermee leveren wij altijd een gepersonaliseerd product van topkwaliteit, geproduceerd in onze eigen fabriek in Ulft, Nederland.