Een super service

Had een foutje gemaakt in mijn bestelling. Deze is super goed opgelost . Ben er erg dankbaar voor

waardeloze club: komt afspraken niet na!

had leveringsdag afgesproken, maar zonder opgave van reden gewijzigd. Heb talloze malen moeten bellen om de zending zoals gepland te laten stoppen wegens verblijf in buitenland. nieuwe leveringsdag afgesproken. gebeurt ook weer niets. staan ze opeens voor de deur met pakket zonder ook maar iets van een wijziging of een tijd af te spreken. Gelukkig kwam ik juist aanrijden toen de chauffeur net wilde wegrijden. Ziet er verder als produkt goed uit.

Beste Ton, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Voor de bezorging van onze producten werken wij samen met een externe transporteur. Wij zullen uw klacht doorgeven. U geeft aan dat het geleverde product naar wens is, dat is fijn! Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelling. Vriendelijke groet, team Sentimo

Van A tot Z gewoon top geregeld

Erg tevreden

Gebruik gemaakt van de inmeetservice ivm een radiatormetertje. De radiator is keurig opgemeten. Hierbij nog extra adviezen gekregen. En fijn om de kleuren ook tegen de muur aan te kunnen houden, waardoor ik uiteindelijk een andere kleur heb gekozen dan vooraf bedacht. Systeem was makkelijk te plaatsen. Ziet er mooi uit!

Sentimo doet wat wordt beloofd!

Het samenstellen van de ombouw via de website is eenvoudig en de toelichtingen zijn zeer duidelijk. Het mailverkeer met de bevestiging en alle verdere info is gewoon goed. De bestelling wordt keurig afgeleverd in een prima verpakking. En het in elkaar zetten van de onderdelen is op zich een fluitje van een cent, evenals het bevestigen van de ombouw aan de radiator. Helaas bleek na uitpakken van het materiaal een hoek van de voorplaat iets verbogen, waardoor het in elkaar zetten niet lukte. Geen probleem, want na contact met Sentimo kreeg ik zonder problemen een nieuw exemplaar. Alles goed geregeld, zoals was beloofd en afgesproken!

Top!!

Tijdig ontvangen en goed beschermd verpakt. Duidelijke beschrijving meegeleverd dus heel tevreden.

Helemaal top!

Makkelijk te bestellen en te installeren. Geweldige afwerking en kwaliteit!

Prachtige uitstraling, zonder moeite.

Na een aantal keer de reclame op de televisie te hebben gezien uiteindelijk overstag gegaan. Het bestellen is eenvoudig, mede dankzij het simpele stappenplan. Prima op tijd geleverd, makkelijk in elkaar te zetten en te ‘monteren’. Geen enkel minpuntje dan? Toch wel, je krijgt er weliswaar iets moois voor, ik vind het een boel geld.

Tegenvallend

We hadden gehoopt dat het element in één stuk was. Bij ontvangst zagen we dat de doos kleiner dan verwacht was, dus dat werd wachten op feedback van Sentimo. Het bleek toch een bouwpakket. . . Tijdens het openen van de doos bleek de rechterzijkant al verbogen was. Foto's gemaakt. Dit recht moeten buigen. Aan de linkerkant (die mooi moest zijn) was de uitsparing voor leidingwerk ook al los gebogen. Na montage valt e.e.a. toch wel mee. Jammer, we hadden er meer van verwacht. . .

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bestelling beschadigd bij u is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Beschadigde onderdelen worden door ons altijd kosteloos vervangen, hierover zullen wij per mail even contact met u opnemen. Vriendelijke groet, team Sentimo

Makkelijk te monteren met prachtig resultaat!

Middels hele duidelijke instructies de radiator opgemeten en een bestelling geplaatst. Het monteren was heel eenvoudig en binnen een paar minuten hadden we een prachtig nieuwe radiator. Super blij mee!

Alles perfect afgewikkeld

Heel prettig en transparant

Geweldige radiatorbekleding

Bij ons ging het om meerdere radiatoren die bekleed moesten worden, en daarom hebben we alles in laten meten door iemand van Sentimo. Hierbij kregen we goede en bruikbare adviezen om bepaalde dingen net even iets anders te doen. Binnen 3 weken na het opmeten waren de bekledingen gereed. Mooi, prima passend, goede kwaliteit en eenvoudig te monteren, en alles tegen een zeer acceptabele prijs. Een echte upgrade van onze bovenverdieping. Over iets meer dan een maand gaan we bij de verbouwing van onze woonverdieping hetzelfde doen, maar dan in andere kleuren, passend bij onze nieuwe stijl beneden.

Mooi, simpel bevestiging, en snelle levering

De radiotorombouwen zijn snel geleverd. De bevestiging is idd een fluitje van een cent. Alleen even problemen gehad met het opmeten omdat we horizontale thermostaat knoppen hebben. Goed meegedacht en opgelost.

fantastisch

snelle levering zeer tevreden staat zeer netjes makkelijk te plaatsen in 1 woord een top product

Goed,prima verpakt

Uitmuntend

Zeer Tevreden

Netjes en goed geregeld

Al meerdere keren een product afgenomen,, duidelijk website , makkelijk te bestellen, ruime keuze, en makkelijk te plaatsen .

Prachtig

Simpel en erg mooi!

Heel tevreden over de radiator ombouw

De levertijd was niet lang, kwam goed verpakt aan, makkelijk in elkaar te zetten en past precies. Is het geld wel waard.

Duidelijke website, snelle en correcte levering

We hebben voor de 2e keer een bestelling gedaan en wederom was de bestelling en de afhandeling een fluitje van een cent.

Mooi product!

De radiatorbekledingen van Sentimo hebben een mooie uitstraling en zijn super makkelijk te bevestigen. Levering was sneller dan aangegeven.

Goede uitleg voor montage. Perfect verpakt. Top

Topproduct

Bestellen is zeer eenvoudig, je wordt goed door alle stappen geleid en wordt goed uitgelegd hoe je moet meten. Keurig verpakt thuisgekregen, en het monteren is ook zeer eenvoudig. Ik als alleenstaande vrouw heb het allemaal zelf gedaan, meten, monteren en ophangen, hij was alleen zwaar om over de verwarming te tillen maar zelfs dat is gelukt

Erg mooi maar had iets meer kwaliteit verwacht voor deze prijs.

Ik heb vier radiatorombouwen besteld. Ze zien er prachtig uit. Heel netjes gespoten. De kwaliteit vind ik matig. De klemmetjes waarmee je de zijkanten vast zet zijn best slap waardoor je aan de zijkant een beetje een kier ziet. Aan de onderkant zitten uitsparingen. Als je die niet nodig hebt kun je die laten zitten. Maar tijdens het monteren ging bij twee ombouwen die uitsparing los. Het heeft heel weinig nodig om los te raken. Dan heb je dus een gat aan de zijkant van je ombouw terwijl dat niet de bedoeling was. Gelukkig was het aan de muur kant, je ziet het dus bij mij niet. Maar dit viel me wel echt tegen. Ik ben zeker blij met hoe het staat. Het geeft je huiskamer/slaapkamer echt een upgrade qua looks. De kwaliteit vind ik matig voor toch best prijzige ombouwen. Ik zou ze qua looks aanbevelen maar wel met de kanttekening dat je er heel voorzichtig mee moet omspringen.

Voldoet aan de beloofde kwaliteit

Eenvoudige oplossing voor verfraaiing van bestaande radiateuren

Over Sentimo BV

Bij Sentimo helpen wij je graag met het verfraaien van zowel de binnenkant als de buitenkant van je huis. Met onze metalen ombouwen voor zowel radiatoren als airco units, bieden wij simpele doe-het-zelf oplossingen aan voor objecten die voor veel mensen een doorn in het oog kunnen zijn. Al onze producten zijn zelf samen te stellen en verkrijgbaar in een breed aanbod aan stijlvolle kleuren. Hiermee leveren wij altijd een gepersonaliseerd product van topkwaliteit, geproduceerd in onze eigen fabriek in Ulft, Nederland.