Mooi product. Snelle levering

nog onbekend

zitten nog in de verbouwing; radiatorbekleding zit nog in de doos

Beste M. Molleman, Het is uiteraard niet verplicht om ons te beoordelen als u het product nog niet heeft kunnen uitpakken. We vinden het dan ook jammer dat u ons een onvoldoende heeft gegeven. Zodra u de bekleding heeft kunnen uitpakken en monteren horen we alsnog graag uw mening! Vriendelijke groet, team Sentimo

Zo mooi en zo makkelijk

Goede beschrijving hoe je moet meten. Makkelijk te monteren, prachtig eindresultaat. Wij zijn blij.

Geweldig!!!

Netjes verpakt duidelijke gebruiksaanwijzing Snelle levering

Superfijne ervaring.

Komen de afspraken na en leveren binnen de gestelde termijn! Tussendoor word je op de hoogte gehouden van het proces!

Prima service. Het ziet er goed uit. Sentimo heeft zich uitstekend aan zijn afspraken gehouden.

Erg blij mee met Sentimo

Heel snel geleverd en de producten werden zeer goed ingepakt. De kwaliteit is erg hoog en heel gemakkelijk te monteren. Ik vind wel jammer dat we de inmeetservice kosten van € 57,50 moesten betalen terwijl onze bestelling bedroeg € 838. Verder zijn we erg tevreden.

Grandioos

Snelle levering,goed verpakt.

Finishing touch van mijn verbouwing

Telefonische inmeetafspraak gaf vertrouwen dat de juiste materialen besteld zouden worden. Levering conform planning na 3 weken. Ophangen was kinderspel. Resultaat is echt top. Hele huis verbouwd en de mooie radiatorbekleding maakt het af, geeft rust en zorgt voor een geheel.

Een mooi product

Montage is eenvoudig.

Heldere, duidelijke communicatie en goede service. Kortom Sentimo maakt waar hetgeen ze beweren.

Opmeten conform afspraak op de overeengekomen tijd. Monteur hield mondkapje op omdat hij ook bij anderen komt en je weet tenslotte maar nooit. Goed standpunt. Levering op afgesproken datum. Keurig verpakt met duidelijke handleiding. Echter..., er ontbraken 2 clipjes. 1 Telefoontje met een keurige dame die in duizend excuses uitbrak en de clipjes direct nog zou nasturen. Zij heeft zich aan haar woord gehouden en er nogmaals een zeer vriendelijk excuusbrief bijgevoegd. Goed "uithangsbord" voor het bedrijf. Onzerzijds derhalve niets dan goede berichten en alle lof voor het deskundige en vriendelijke personeel.

Positief

Op tijd geleverd en mooi afgewerkt

Mooi en strak

De radiator bekleding is mooi en strak Alles ziet er nu gelikt uit . De montage was eenvoudig en snel gepiept. Een topper van Sentimo.

Kwaliteit

Levertijd snel, goed verpakt en de kwaliteit van de ombouw is uitstekend.

perfect

Snelle levering, eenvoudig te monteren. Hij is alleen witter dan ik verwacht had ondanks de monsters die ik had ontvangen. Denk dat het nu een groot wit oppervlak is.

Prijzig maar goed en van hoge kwaliteit.

Is niet één van de goedkoopste maar wel zeer goed. Handige site waarin stap voor stap wordt verteld hoe en wat te meten. Het plaatsen kost nog geen 10 minuten en het materiaal is van hoge kwaliteit.

Systeem super makkelijk zelf te doen contact met bedrijf heel vriendelijk en behulpzaam

Heel erg mooi en makkelijk te monteren. Precies zoals ze beloven

werkte prima

is goed te doen zelf, wel laten inmeten. 3 verwarmingen. bij een mist opzetbeugels, gebeld en wordt opgestuurd

Een primabedrijf met prima producten

Zeer klantgericht

mooi product. fijne kwaliteit.prettige samenwerking .

Mijn ervaring besteld 2 x radiator bekleding 1 cabinet .verschillende levertijd .cabinet ongeveer 1 week later. waarom niet complete order 1 week later . 1x afspraak thuis zijn. bezorgings kosten en tijd . Helaas per abuis bij verkeerde expediteur terecht gekomen ,5 dagen extra vertraging.daarbij ook nog een verkeerd artikel geleverd .wordt hersteld ,ondanks deze vertragingen doet het niets af aan het product. toelichting over het mooie product wij zijn zo tevreden en hebben dit kenbaar gemaakt aan onze buren van no 10 en12 . zij zijn bij ons komen kijken naar de radiator bekleding. van no 12 heeft nu al gelijk, besteld en van no 10 gaat zeker volgen. mond tot mond reclame werkt .!!!

Makkelijk te bestellen , snel geleverd en het ziet er prachtig uit nog mooier dan op het plaatje. Ik ben er zeer blij mee.

Strak

Eenvoudig te bevestigen en super strak! Super blij mee!!

Uitstekend programma om je sentimo samen te stellen, snelle levering in in perfecte verpakking, makkelijk te plaatsen en het staat fantastisch, onze dank!

Goed product, heldere toelichting en geweldige oplossing voor radiatoren.

Zie hierboven.

Over Sentimo BV

Sentimo maakt hoogwaardige metalen radiatorbekleding die geschikt is voor bijna alle radiatoren. Steek jouw radiator ook in een nieuw jasje met een radiatorbekleding van Sentimo. Stel jouw bekleding zelf samen via de webshop.