Mooi product Wordt netjes verpakt geleverd en is gemakkelijk te monteren

Het doel was om de oude radiator in de hal te moderniseren op een gemakkelijke manier en dat is goed gelukt

De overkappingen zijn mooi.

De eerste was voor de douche die was perfect. Maar de tweede die was voor de gang die paste toch niet zo mooi als de eerste .

Makkelijk in te meten en plaatsen. Hoogwaardige materialen en keurig afgewerkt en verpakt tijdige en juiste informatie met voortgang en afleveringen. Ik heb over een aantal weken een 8-tal producten besteld en ontvangen. 1 handdoekrek was niet conform de bestelling, dit is snel en keurig hersteld.

Super goed bedrijf en zeer klantvriendelijk

Wij hebben een afspraak gemaakt om een adviseur bij ons langs te laten komen om in te meten. De adviseur is super deskundig en dacht met ons mee tijden het inmeten. Goede adviezen en tip en snelle afhandeling van ons verzoek. Als extra hebben wij meer info gekregen over het bedrijf SENTIMO (met de verschillende bedrijfsonderdelen en een uitleg gekregen over de vervaardiging van de radiatorcovers. Direct een offerte laten maken en de bestelling gedaan. Binnen 3 weken werden de covers bij ons afgeleverd. Mail en App werden gebruikt voor uitleveren. De covers hadden een degelijke verpakking, handige handleiding en het is super snel te bevestigen. Alle contactmomenten verdienen een plus. Complimenten aan adviseur en Sentimo BV.

Keurig alle afspraken correct nagekomen

Mooi product

Netjes geleverd

duidelijkheid in prijs en levering,afspraken goed nagekomen

top produkt

goed bevallen zeer eenvoudige montage

Erg mooi product. Eenvoudige montage

Erg mooi strak product. Geeft een wat ouderwetsere radiator een mooie moderne uitstraling. Verder zeer eenvoudig en snel te monteren.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

Het product zoals het wordt aangeboden met technische omschrijving, tekeningen en maatvoering is perfect. Absoluut een product wat tot tevredenheid stemt.

Top service.

Alles was goed geregeld. Ik twijfelde een beetje dus een video gesprek gehad en dat was ook goed gegaan. Mooi op tijd geleverd en makkelijk te monteren.

Correct uitgevoerd

Alles ok, van begin tot eind, goed op de hoogte gehouden, netjes verpakt afgeleverd en de mantel middels de nette gebruiksaanwijzing gemonteerd en het geheel ziet er perfect uit

Alles netjes volgens afspraak geleverd.

Eerst alles netjes opgemeten en alles netjes binnen de afgesproken tijd geleverd. Alles heb ik heel eenvoudig in elkaar kunnen zetten.

mooie aankleding van lelijke radiator

Inmiddels 3 radiatorbekledingen besteld, mooi systeem en eenvoudige maatopmeting. Het enige min puntje is het verhoogstukje zodat de radiatorbekleding over de knop van de radiator gaat, wankel stukje wat gauw valt.

Alle afspraken van inmeten tot aflevering conform afspraak en op aangegeven tijden. Na opdracht een levering binnen 15 dagen .. gewoon heel tevreden!

Goede service, snel geleverd en het ziet er top uit

M’n woonkamer ziet er super strak uit door de radiatorbekleding, heel blij mee en installatie was super eenvoudig

Goed product

Eerste aflevering laat te wensen over niemand gezien . Tweede aflevering keurig verzorgt tot aan de deur. Keurig product . Staat heel mooi en strak afgewerkt.

snel, makkelijk en mooi maatwerk!

De meet-en bestelinstructies op de website zijn heel helder en eenvoudig te volgen. Je wordt stap voor stap meegenomen in alle keuzes en handelingen. Fijne service is dat op het pakket al wordt vermeld voor welke ruimte de bekleding bedoeld is; dan hoef je thuis niet meer te checken als je er meerdere hebt besteld. De bevestiging is heel snel en eenvoudig te doen. En het resultaat mag er ook zijn; een oude verwarming netjes uit het zicht weggewerkt.

Zó ontzettend simpel en mooi

Duidelijke meetinstructie op de website. Levering 1 week eerder dan aangegeven, tijdig aangekondigd. Eigenlijk een heel simpele oplossing, maar het resultaat is prachtig!

Xxx

mooie afwerking van de verwarming

super strakke afwerking van de radiatoren in de woonkamer en slaapkamer. Heel eenvoudig zelf te monteren

het opmeten is erg goed georganiseerd, het plaatsen een fluitje van een cent.

Een prima ervaring. Het opmeten, het advies m.b.t. vormgeving en kleur was bijzonder professioneel en vakkundig. Het plaatsen was simpel en snel.

Zie onder

Alleen dat de breedte niet juist was. Het was een paar cm te breedt Ik kan niet terug vinden waar t fout is gegaan

Voldoet aan al onze verwachtingen.

Mijn oude radiator is weer als nieuw!

Na opmeten en doorgeven van maten ontving ik het juiste overzet element. Het was wel even puzzelen hoe het precies pas gemaakt moest worden,maar het is me gelukt ondanks het kleine lettertype op de gebruiksaanwijing

Over Sentimo BV

Sentimo maakt hoogwaardige metalen radiatorbekleding die geschikt is voor bijna alle radiatoren. Steek jouw radiator ook in een nieuw jasje met een radiatorbekleding van Sentimo. Stel jouw bekleding zelf samen via de webshop.