Verwachting volledig voldaan!

Van aankoop tot plaatsen alles prima gegaan Product voldoet aan verwachting

Heel gemakkelijk

Zeer duidelijke website met veel keuzemogelijkheden wat volgens mij niet fout kan gaan. Levering netjes verpakt waarbij de transporteur vooraf even belt. Gewoon super.

Goed geholpen met inmeten en snelle levering

Goed product en goede service. Minpuntje was dat een van de te verwijderen stukken voor de verwarmingsbuizen al helemaal los zat in de verpakking en dit uiteraard nu net de verkeerde was.

Erg mooie aanpassing in mijn interieur!

Alles netjes op tijd bezorgd binnen de 3 weken. Hij past goed en zorgt voor een aanzienlijke verbetering in mijn woonkamer. 1 puntje van verbetering: ik heb meters van Techem op mijn radiatoren waardoor ik hem extra ruim moest inmeten en ik waarschijnlijk ook wel warmteverlies heb. Wellicht kunnen jullie hierover iets vermelden op de website.

Een verrijking van je wonen

Wij zijn druk bezig met verbouwen. We hadden al ervaring dus na de verbouwing hangen wij dez erbij en is het weer een prachtig gezicht zonder die lelijke radiatoren.

Super kwaliteit!

Mijn radiator is als nieuw!

Alles volgens afspraak gelopen geen klachten en snelle levering op tijd.

Mijn buren gaan zich ook melden binnenkort. M.v.g. J. Meinders

Duidelijke site, snelle levering, eenvoudige montage en een mooi product.

Grandioos

Betrouwbaar

Heel mooi

Zeer goede vlotte service. Er was snel iemand om op te meten. De levering na 2 weken in een stevige verpakking. Het zelf monteren was een fluitje van een cent. Mooie en strakke afwerking van de oude radiatoren.

Heel erg tevreden! Was de 2e keer dat we bij jullie hebben besteld! Beide keren erg tevreden. Bij de laatste bestelling moest er 1 ombouw op maat gemaakt worden. Kregen snel de offerte en werd op tijd geleverd. Bij vragen altijd snel een antwoord .

Mooi product, snel geleverd

zeer netjes afgewerkt en heel makkelijk te plaatsen, ter plaatse door jullie ingemeten ook heel fijn

Perfect afgeleverd

Duidelijke beschreven hoe te monteren

Mooie radiotorbekleding

Al meerdere gekocht, snelle levering en supermakkelijk te plaatsen. .

Geweldig product

De ombouw was precies wat we er van verwachten. We waren uitermate verbaast over het gemak waarmee het in elkaar gezet kon worden en geplaatst kon worden.

Geweldig universeel systeem

Duidelijke instructies en controle mogelijkheid. Goede prijs kwaliteit verhouding in veilige verpakking

Nu twee keer bestelling gedaan bij sensimo. Tevreden over de bezorging en over het product ziet er super strak uit

Hele fijne ervaring, makkelijk je geeft de maten door, zoek je kleur ,het model,3 weken wachten,je wordt op de hoogte gehouden en met filmpje hoe te plaatsen, hoppa schitterde radiator!!!

Superblij met Sentimo!

Perfect opgemeten, alles paste precies! Weg met die lelijke radiatoren!

Heel makkelijk te plaatsen,mooi materiaal

Zie hier boven

duidelijke uitleg op de site, keurig verzonden en zeer tevreden over eindresultaat

Dit is 3e verwarmingselement dat ik heb besteld als cover over ouderwetse radiotoren. Het is echt 100% opgeknapt! Verder vind je op de Sentimo site duidelijk terug hoe je alles juist moet berekenen, word je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en kwam het ongeschonden aan door de nette verpakking. Montage is goed te doen want redelijk eenvoudig.

Top product

Binnen 3 weken 2 ombouwen geleverd. Goed verpakt en heel gemakkelijk te bevestigen. Wij zijn er erg tevreden over.

De oude rediator perfect weggewerkt

Goed verpakt geleverd, eenvoudig te installeren

Niet zo goed

Mijn ombouw werd te hoog geleverd. Jullie zeiden dat het niet lager kon. Neem dan contact met cliƫnt op. Dat het niet gaat passen. Heb er een hoop geld aan uitgeven. Vind dit erg jammer. Gelukkig had ik een handige broer en deze heeft hem verlaagd zodat hij wel past.

Beste Sandra, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de ombouw niet naar wens is geleverd. U heeft een online bestelling geplaatst en wij hebben geleverd wat er is besteld. Als dit toch niet blijkt te passen dan mag u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag met een passende oplossing. Ook is het bij ons altijd mogelijk om een product binnen 14 dagen te retourneren. Vriendelijke groet, team Sentimo

Over Sentimo BV

Bij Sentimo helpen wij je graag met het verfraaien van zowel de binnenkant als de buitenkant van je huis. Met onze metalen ombouwen voor zowel radiatoren als airco units, bieden wij simpele doe-het-zelf oplossingen aan voor objecten die voor veel mensen een doorn in het oog kunnen zijn. Al onze producten zijn zelf samen te stellen en verkrijgbaar in een breed aanbod aan stijlvolle kleuren. Hiermee leveren wij altijd een gepersonaliseerd product van topkwaliteit, geproduceerd in onze eigen fabriek in Ulft, Nederland.