Mooi product, snel geleverd en goede klantenservice

Heel mooi product. Ik heb inmiddels 5 Sentimo' s en deze hebben mijn oude radiatoren weer een mooie strakke look gegeven. Super blij mee. Heel makkelijk in elkaar te zetten en snel geleverd. Top product. Beveel het zeker aan. Ook de klantenservice is goed. In de laatste Sentimo die ik had besteld, zat een kleine productiefout/schade. Ik kreeg binnen 10 minuten reactie op mijn email en krijg een nieuwe plaat toegestuurd. Ben heel tevreden.

Probleemloos geplaatst

Onze radiatoren zien er weer als nieuw uit na het plaatsen van van de strakke Sentimo bekleding.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi product zoals omschreven en snel zelf geïnstalleerd. Levertijd van 3 weken klopte precies.

Zeer mooie en correct geleverde ombouw ontvangen. Ook snelle afspraak voor inmeten en levering.

Voldoende/goed

Op tijd geleverd en duidelijke communicatie. Stevig en goed verpakt. Prijs/kwaliteitverhouding kom ik op een voldoende. Zijpanelen sluiten niet 100% aan, aan het voorpaneel. Verder mooi en netjes afgewerkt.

Voor de 2de keer een prima ervaring !

Prima ervaring

Prachtige upgrade van onze hal

Mooie kwaliteit, boven verwachting. We zijn er heel erg blij mee

Prima zoals eerder en beloofd

Kwaliteit, afhandeling, verpakking en prijs zijn dik in orde. Zeer tevreden!

Opmeten en bestellen is super makkelijk. Monteren was ook erg eenvoudig. Eindresultaat is prachtig!

Mooi

Mooie ombouw van de verwarming. Niets mis mee. Wij hbbn zelf de diepte verkeerd gemeten,helaas.We hbbn t kunnen oplossen. Prima bedrijf,komt afspraken na,qua bezorging.Top

Opmeten uitstekend, heel vriendelijk. Bezorging correct. Het monteren was een fluitje van een cent, gezamenlijk gedaan met mijn echtgenote. Het is een sieraad in de woning.

Mooi product,, heldere communicatie

Prima afhandeling en pasklaar product

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en ben zeer tevreden met het resultaat .

Mooie, onopvallende radiatorombouw

Heel mooi product. Makkelijk in te meten en te bestellen.

Gegaan zoals het moet

Bestelling ging goed door de duidelijke stappen bij het kiezen. Het pakket werd keurig bezorgd in goede verpakking. Helaas stond de bezorger onder tijdsdruk en moest alleen zo'n groot pak sjouwen. Dat vonden we niet oké.

Goed en mooi product

Makkelijk te bestellen en te plaatsen mede door de duidelijke filmpjes op de site! Ziet er geplaatst prachtig uit!

Radiator weer als nieuw.

Vanwege een verbouwing in de keuken was de oude radiator geen gezicht meer. De keuze was vervangen of iets anders. Sentimo bleek een goed alternatief te zijn. Zowel qua afmetingen als kleur. De aflevering vergde de nodige tijd. Het monteren was een fluitje van een cent. Het resultaat was verbluffend goed. Super.

Geweldig in alle opzichten!

Geweldige bezorging, kwaliteit, gemak en afwerking. Een verrijking van mijn hal. De volgende bestelling volgt zeker!

De ombouw is heel mooi

Heb alleen een aantekening. Mij was niet duidelijk dat, ik woon drie hoog en ben een vrouw alleen, het niet naar boven werd afgeleverd. Dat voel mij erg tegen!!

Alles naar wens en op tijd geleverd

Bestelling op tijd en naar wens geleverd

Mooie warmtepomp omvatting van hoge kwaliteit

Na een teleurstellende ervaring in aanschaf van een (houten) warmtepomp omkasting van concurrent E****li, hebben we de omkasting van Sentimo geprobeerd. Vanaf het plaatje zag die er nog iets hoogwaardiger uit, was er meer keus in kleur en paste de maatvoering beter bij onze warmtepomp. We zijn nu ontzettend blij met onze omkasting. De levering was uitsteking; de spullen waren zeer zorgvuldig verpakt. Het in elkaar zetten was zo gedaan en komt nauwelijks een schroevendraaier aan te pas. 2 punten die wellicht beter zouden kunnen; de binnenkant is maar oppervlakkig gepoedercoat, dus ik ben benieuwd of dat niet alsnog een keer gaat roesten. Daarnaast; we hebben er een week of 3 op moeten wachten, en in een tijd dat de spullen altijd 'morgen in huis zijn', zou dat wat sneller mogen. Het product is het wachten echter zeker waard, dus zou zonder twijfel nogmaals een airo omkasting bestellen bij Sentimo.

Alles helder duidelijk bestelinstructie

Mooi product, maar als er iets beschadigd wordt geleverd is de after sales belabberd

Producten zijn op tijd geleverd. Bij het openen van één van de pakketten bleek een zijpaneel beschadigd. Direct gebeld en volgens afspraak foto's gemaakt en doorgemaild. Navraag leert dat ik nu weer 2 weken moet wachten en ik dus al die tijd een doos van 2,5 meter in de woonkamer heb liggen. Zo jammer dat ze geen productieruimte hebben om dit tussendoor te doen. Bederft toch wel half de pret en het gevoel dat ik eraan over houd!

Beste Astrid, We vinden het erg vervelend dat er een onderdeel beschadigd bij u is aangekomen. Excuses hiervoor! Er wordt uiteraard zo snel mogelijk een nieuw onderdeel voor u in productie genomen zodat u de bekleding kan monteren. Helaas kunnen wij dit productieproces niet versnellen, omdat het onderdeel veel verschillende stappen in onze fabriek moet doorlopen. Wij hopen dat u, na ontvangst van het nieuwe onderdeel, helemaal tevreden zult zijn met het resultaat. Vriendelijke groet, team Sentimo

Alles naar wens. Top product

Alles goed verlopen. Het is een mooi product

Riezenweg 1

7071PR Ulft

(0)315 688 656

Over Sentimo BV

Bij Sentimo helpen wij je graag met het verfraaien van zowel de binnenkant als de buitenkant van je huis. Met onze metalen ombouwen voor zowel radiatoren als airco units, bieden wij simpele doe-het-zelf oplossingen aan voor objecten die voor veel mensen een doorn in het oog kunnen zijn. Al onze producten zijn zelf samen te stellen en verkrijgbaar in een breed aanbod aan stijlvolle kleuren. Hiermee leveren wij altijd een gepersonaliseerd product van topkwaliteit, geproduceerd in onze eigen fabriek in Ulft, Nederland.