Snelle levering en leuk persoonlijk boodschapje in de brief

Heerlijk als je werkt online te bestellen en een snelle levering fijn in De Brievenbus en goed verpakt ! Een aanrader !

Top winkel

Erg klantvriendelijk en goede prijzen

Ervaring was Magical

He is ne als vele andere websites waar je wat kan kopen, je zoekt uit besteld het item en afrekenen maar. Toch iets bijzonders aan deze shop omdat ze de enige waren die dit item verkochte, de rest was uitverkocht. item was oprijd aangekomen en door mij afgehaald daarna open gemaakt en whoooooooooo 2 flesjes eliquid "gratis"(helaas niet mijn smaken, maar he het was gratis. Daarnaast mezelf toch vergist met de batterij oplader ik dacht dat het voor 1 batterij bestemd was foutje bedankt(van mij dan) ondertussen wachtend op een rda single coil of mesh dan zal het nog beter gaan ,dus kan nog niet zeggen of het goed is, het apparaat is natuurlijk in prima conditie binnen gekomen top. Ik geef het cijfer 9 omdat niemand een 10 krijgt

Fijne zaak!

Goede, snelle, persoonlijke service!

Top zaak!

Bestelling was zo gedaan en bij binnenkomst dacht ik eerst dat het verkeerde geleverd was. Maar nee, er waren extra's inbegrepen en een persoonlijk bericht op de bon. Hier gaan zeker vaker zaken gedaan worden

Supersnelle levering

leuk briefje erbij. top

Geweldige service! Levering enorm snel. Briefje erbij met een bedankje! Echt fijn om bij deze zaak te bestellen!

Super!!

Geweldig!! Snel geleverd en zelfs een bedankje. Top service.

Kreeg er zelfs een tekstje bij waarop stond veel damp plezier!

snelle bezorging en goed verpakt

vlotte afhandeling.

Beoordeling (enquête) eerder als bestelling. Had ook deze ervaring. Oorzaak zal eerder aan bezorger als verzender liggen? Voor de rest alles oke.

Geen webwinkel van deze tijd.

Bezorging stamt uit de jaren 2000. 3 tot 5 werkdagen is echt onzin tegenwoordig. Geef gewoon met opties. Ik betaal liever 2,95 bij om met TNT te verzenden. Daarnaast krijg ik deze enquête terwijl ik mijn product nog niet eens heb ontvangen. Kun je nagaan hoe lang verzending duurt.

Fijne winkel, vriendelijke bediening en behulpzaam

Goede service we gaan zeker nog bestellen

Zeer goede service, ik werd zelfs telefonisch geraadpleegd om details van order te bespreken. Ook een snelle en correcte levering! (zelfs in België) Leuke handgeschreven boodschap. Thx!

Altijd top

Snelle levering, persoonlijke geschregen boodschap erbij, en een lolly top

Altijd goed hier

Prima zaak , altijd optijd en telefonisch contact altijd aardig en behulpzaam

snele service en levering

Top Service!

Super snelle levering, alles zoals beschreven! Niets aan op te merken en ook geen verbeter punten want alles is uitstekend.

Top team

Altijd goed geholpen goede producten vriendelijk

Ik ga zeker nog een keer bestellen en bedankt voor de lolly 😊

Top produkt

Goede service. Snelle levering.

Pluspunten

te weinig data om te beoordelen

nvt

Ik heb me bestelling nog niet eens binnen? Hoe kan ik dan een beoordeling geven?

Pluspunten

Niks