Snelle levering ik ben erg tevreden

Snelle levering ik ben erg tevreden

Helemaal goed

Eerst haalde ik mijn spullen rechtstreeks bij de winkel. Dat kan helaas niet meer, daarom vanaf nu dus online. Service staat Vape4All heel hoog in het vaandel. Thanks en tot de volgende bestelling.

Heel vriendelijk ben heel blij met u firma

Top shop....Top Service

Goed adres voor al je Vape spullen....aardige behulpzame eigenaar!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Een heel goede rda gekocht en de shop is ook goed en veelzijdig alleen de verzendkosten kunnen iets minder

AAA+

Overzichtelijke site, prijzen zijn oké en snelle verzending. Heb enkel door vertraging bij PostNL mijn pakketje nog niet ontvangen...

Snelle levering, duidelijke website, scherp geprijsd

Redelijke service

Ik bestel 3 e-lequids, met 0 mg nicotine. 1 wordt geleverd met 6mg nicotine en 1 smaak verkeerd omdat deze toch niet op voorraad was terwijl dit wel op de site stond. Ipv een mailtje of bellen, doen ze maar gewoon wat met je bestelling. Wel was alles snel binnen.

snelle levering,jammer dat de site niet bijgewerkt is

Site helaas niet bijgewerkt,dus veel e-liquids die er op staan zijn niet meer te krijgen. Snelle levering, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Snel en betrouwbaar

Donderdag bestel, Vrijdag binnen voor 12 uur. Kan niet meer zeggen dat uiterst tevreden.

Zeer vriendelijk en goede service!

Omdat ze goede en vriendelijke service geven zal ik nooit mijn benodigdheden ergens anders kopen! Blijf ik trouw aan vape4all!

Voorheen ging ik altijd naar de winkel zelf. Daar ook altijd goede service en vriendelijke service. Ook nemen ze de tijd voor je ondanks dat de zaak vol staat. Maar ik heb tijdelijk geen auto en daarom handig dat je ook online kunt bestellen. Ook hier is de service en levering zeer goed. Ook zal ik nergens anders mijn vloeistof etc nergens anders kopen, puur om hun goede en vriendelijke service en natuurlijk goede en veel producten!

Super levering

Snelle levering en volledig correct.

Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen. Normaal kom ik in de winkel maar er was niets meer aanwezig ik denk dan bestel ik wel maar hebnogniets.

Snelle levering en vriendelijk service

Snelle levering en vriendelijk en snelle service.

uitstekend

Top service. Gebeld met winkel want ondanks gratis bezorging boven €20 wordt rock bezorgen kosten berekend. Klantenservice heeft het website problemen opgelost en terug gebeld om door te geven. Bestelling geplaatst, volgende dad ontvang met één kadootjes! WoW. Ook had ze de beste prijs voor mijn product.

Snelle levering en leuk persoonlijk boodschapje in de brief

Heerlijk als je werkt online te bestellen en een snelle levering fijn in De Brievenbus en goed verpakt ! Een aanrader !

Top winkel

Erg klantvriendelijk en goede prijzen

Ervaring was Magical

He is ne als vele andere websites waar je wat kan kopen, je zoekt uit besteld het item en afrekenen maar. Toch iets bijzonders aan deze shop omdat ze de enige waren die dit item verkochte, de rest was uitverkocht. item was oprijd aangekomen en door mij afgehaald daarna open gemaakt en whoooooooooo 2 flesjes eliquid "gratis"(helaas niet mijn smaken, maar he het was gratis. Daarnaast mezelf toch vergist met de batterij oplader ik dacht dat het voor 1 batterij bestemd was foutje bedankt(van mij dan) ondertussen wachtend op een rda single coil of mesh dan zal het nog beter gaan ,dus kan nog niet zeggen of het goed is, het apparaat is natuurlijk in prima conditie binnen gekomen top. Ik geef het cijfer 9 omdat niemand een 10 krijgt

Fijne zaak!

Goede, snelle, persoonlijke service!

Top zaak!

Bestelling was zo gedaan en bij binnenkomst dacht ik eerst dat het verkeerde geleverd was. Maar nee, er waren extra's inbegrepen en een persoonlijk bericht op de bon. Hier gaan zeker vaker zaken gedaan worden

Supersnelle levering

leuk briefje erbij. top

Geweldige service! Levering enorm snel. Briefje erbij met een bedankje! Echt fijn om bij deze zaak te bestellen!

Super!!

Geweldig!! Snel geleverd en zelfs een bedankje. Top service.

Kreeg er zelfs een tekstje bij waarop stond veel damp plezier!