Keurige levering en mooi stevig product

Product is netjes geleverd, zat goed verpakt en voldoet aan mijn wensen. De koffer ziet er stevig uit! Blij met mijn aankoop.

een heel correct bedrijf, zeldzame service, uitstekende kwaliteit

Een niet alledaagse ervaring als je iets koopt bij dit bedrijf... Men luistert naar een klant en je krijgt een heel degelijk professioneel advies op maat. Een uitstekende service! De koffers zijn van de beste kwaliteit die men op de markt kan vinden en de levering gaat razendsnel, ook naar België. Dit is een bedrijf dat je als een heel betrouwbare leverancier kan beschouwen voor alles wat met koffers en kisten te maken heeft. bedankt Koffersenkisten! bedankt Bas!

tijd op zoek geweest naar leuke aluminium kist die de juiste afmetingen is. hier uitgekomen en zeer tevreden.

Goed product en snelle levering.

Ben Erg tevreden met de geleverde koffer. De prijs was goed, de levering was goed en de kwaliteit van de Koffer ook.

Fijne service, koffers handig, maar geen topkwaliteit dus daarom 4 sterren.

Ze hebben koffers die perfect qua maat zijn voor onze Silent Disco Sets. Alleen ze zijn niet heel erg stevig. Het gaat om de Universal Line, die hebben prettige prijzen op zich, maar zijn paar mindere puntjes: 1. De sluitingen willen nog wel eens eraf springen (werd aangeboden om vervangende op te sturen, zijn als 't goed is onderweg). 2. Als ze dicht zitten en je draagt ze, kan je vel van je hand nog wel eens tussen de 2 delen komen te zitten, aangezien het handvat ook uit die 2 delen bestaat. 3. Bij het dichtdoen als ze redelijk vol zijn of zwaar beladen, is het soms lastig om ze goed op elkaar te krijgen bij 't dichtdoen. Maar we snappen als je koffers met een prijs die 3x of meer zo hoog ligt, dat de kwaliteit dan ook beter is :-) En nog een tip voor ze: En ze hebben allemaal er een handje van om je mail te beantwoorden zonder hun eigen naam erbij te zetten, zelfs bij de opvolgende mails, ondanks dat je daar nog een hint over maakt. Dat maakt 't best ongeinteresseerd en onpersoonlijk ;-P

Zeer snelle levering, niets op aan te merken.

Mooi produkt en snelle levering

Heb een Defender aluminium kist besteld om zelf dé perfekte UV-C + Ozon sterilisatiebox te maken voor gebruik in onze praktijk. Wij maken zelf professionele mondneusmaskers voor verkoop en eigen gebruik en deze worden na produktie eerst gedesinfecteerd alvorens steriel te verpakken. Konden geen écht geschikte en tevens betaalbare sterilisatiekast vinden, dus besloten er zelf één te gaan maken. Naast de mondneusmaskers kunnen hierin ook andere kleine én grote apparaten, etc ontsmet worden. Zelfs de 17,3" laptops passen erin! De hier gekochte aluminium Defender box heeft hiervoor de perfekte afmetingen en is ideaal als basis en met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Leverbaar was uit voorraad, dus snel geleverd waarna ik aan de slag kon met de inbouw van de UV-C lampen en ozon-generator. Maar voor andere gebruikers ook gewoon uitstekend geschikt als opbergkist natuurlijk. Mooie produkt!

Top product!

Top product goede prijs en snel geleverd. Zonder verzendkosten

Goede service en prima prijs

Prijs van de kisten is volgens mij heel redelijk. De levering was erg snel; ik had het zeker niet zo vlot verwacht.

Snelle levering van kwaliteit koffers

Keurig en met zorg verpakt, overzichtelijke site en is van hele goede kwaliteit! Gewoon in één Woord top!👍

Keurig

Netjes verpakt en goed ontvangen

ik kreeg een stevige koffer die bovendien niet veel kost

ik bestelde een koffer om een gereedschap in op te bergen en stond versteld van de prijs/kwaliteit! ik ben een heel tevreden man die nu weet waar hij terecht kan wanneer ik een koffer nodig heb.

Goed produkt, snel bezorgd

Op zoek naar een plastic koffer, maar niet de hoofdprijs betalen. Prima geslaagd. Stevige PVC koffer, de volgende dag in huis. Een track and tracecode had het helemaal top gemaakt.

Excellent Service

The product fits the description and is exactly as described on the website. Even the delivery to Germany was smooth and without any delays. They've been quicker than the German package service within Germany. =)

Levering volgens afspraak

Super goed!

Snelle , correcte en duidelijke levering !

Snel, duidelijke communicatie en goed product

Gewoon goed

Snel de door mij gewenste koffer ontvangen. Wel zonde dat de doos de dubbele grootte had van mijn bestelling en daardoor enorm veel 'opvul vlokken' zijn gebruikt...

Uitstekend verzorgd.

Na ons bezoek aan de (niet bestaande) winkel met een zeer prettig gesprek hebben wij het product online besteld. Snel en probleemloos afgewerkt en binnen drie dagen bezorgd. Bedankt en tot een volgende keer.

De bestelling is bijzonder snel verwerkt. 2 dagen later al in huis

Ik had had nieuwe sluitingen besteld voor een compoundschietkoffer. De omschrijving was duidelijk en de nieuwe sluitingen pasten. Een vraag die ik via de mail had betreffende de verzending werd eveneens snel gestuurd. Perfekt

De koffer voldoet prima.

Over het product niets dan lof. De bezorging was ronduit slecht. Volgens DHL twee keer aangeboden maar geen briefje in de bus. Tweede keer was ik zeker thuis. Opnieuw bezorgen mocht niet omdat het een zakelijke bezorging was. Moest het uiteindelijk in Den Haag gaan ophalen. Min puntje. Daar kunnen jullie waarschijnlijk weinig aan doen.

Mooi afgewerkte kist en snelle levering.

Snelle levering goed spul

Ik kreeg wat ik verwachtte en met een snelle levering, de dag na bestelling.

Zeer snel geleverd

De koffer ziet er zeer goed uit en beschadigd geen andere spullen doordat alles is afgerond aan de buitenkant

Goede kwaliteit, snel verstuurd

De kist is zoals ik verwacht had, lichtgewicht, robuust en goed afgewerkt. Snelle levering en goede webshop!