Keurig

Netjes verpakt en goed ontvangen

ik kreeg een stevige koffer die bovendien niet veel kost

ik bestelde een koffer om een gereedschap in op te bergen en stond versteld van de prijs/kwaliteit! ik ben een heel tevreden man die nu weet waar hij terecht kan wanneer ik een koffer nodig heb.

Goed produkt, snel bezorgd

Op zoek naar een plastic koffer, maar niet de hoofdprijs betalen. Prima geslaagd. Stevige PVC koffer, de volgende dag in huis. Een track and tracecode had het helemaal top gemaakt.

Excellent Service

The product fits the description and is exactly as described on the website. Even the delivery to Germany was smooth and without any delays. They've been quicker than the German package service within Germany. =)

Levering volgens afspraak

Super goed!

Snelle , correcte en duidelijke levering !

Snel, duidelijke communicatie en goed product

Gewoon goed

Snel de door mij gewenste koffer ontvangen. Wel zonde dat de doos de dubbele grootte had van mijn bestelling en daardoor enorm veel 'opvul vlokken' zijn gebruikt...

Uitstekend verzorgd.

Na ons bezoek aan de (niet bestaande) winkel met een zeer prettig gesprek hebben wij het product online besteld. Snel en probleemloos afgewerkt en binnen drie dagen bezorgd. Bedankt en tot een volgende keer.

De bestelling is bijzonder snel verwerkt. 2 dagen later al in huis

Ik had had nieuwe sluitingen besteld voor een compoundschietkoffer. De omschrijving was duidelijk en de nieuwe sluitingen pasten. Een vraag die ik via de mail had betreffende de verzending werd eveneens snel gestuurd. Perfekt

De koffer voldoet prima.

Over het product niets dan lof. De bezorging was ronduit slecht. Volgens DHL twee keer aangeboden maar geen briefje in de bus. Tweede keer was ik zeker thuis. Opnieuw bezorgen mocht niet omdat het een zakelijke bezorging was. Moest het uiteindelijk in Den Haag gaan ophalen. Min puntje. Daar kunnen jullie waarschijnlijk weinig aan doen.

Mooi afgewerkte kist en snelle levering.

Snelle levering goed spul

Ik kreeg wat ik verwachtte en met een snelle levering, de dag na bestelling.

Zeer snel geleverd

De koffer ziet er zeer goed uit en beschadigd geen andere spullen doordat alles is afgerond aan de buitenkant

Goede kwaliteit, snel verstuurd

De kist is zoals ik verwacht had, lichtgewicht, robuust en goed afgewerkt. Snelle levering en goede webshop!

Zoals verwacht

Perfecte webshop. Snel, simpel en veel keuze

Doen wat je ervan verwacht top.

Heb zelf een fout gemaakt met bestellen stelt de vraag via internet krijg je keurig snel een antwoord hoe je dit kan oplossen.

zeer positief

Snelle levering,prima product

Erg goed

Oerdegelijke koffer eenvoudig aangepast voor achter op m’n KTM 1190 Adventure.

Super snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Puike toko! Supersnelle levering!

Ga zo door!

Pluspunten

Efficient en betrouwbaar

Pluspunten

Heldere website. Duidelijke en vlotte communicatie. Zeer tevreden over het product.

Op de website staan foto's van de koffers verschillende zijden, maar niet van de zijde tegenover het handvat. Ik had die graag ook gezien.