Pluspunten

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Gratis verzending. Goede communicatie.

Voorraad in systeem kloppend houden met daadwerkelijke voorraad.

Pluspunten

Geen probleem. Product en afhandeling voldoen aan de verwachtingen.

De afhandeling door DHL valt nogal tegen. 4 dagen tussen aanbieden door de verkoper en ontvangst door de koper is m.i. veel te lang.

Pluspunten

Bestelling kwam met transportschade aan. Binnen enkele dagen een vervangend exemplaar ontvangen. Prima service.

Pluspunten

goede levering

notificatie mail wanneer goederen verstuurd zijn zou handig zijn en voorkomt eventueel extra communicatie.

Pluspunten

Goed bereikbaar. Zeer correct. DHL had fout gemaakt bij aflevering. Hierop werd direct actie ondernemen zodat ik tijdig mijn bestelling kreeg.

Pluspunten

Snelle levering en responsieve klantendienst.

Koffersenkisten is niet in staat intracommunautaire transacties via haar website automatisch te verwerken. Neem als zakelijke klant dus zeker contact op met de klantendienst die u verder zal helpen.

Pluspunten

Pluspunten

Op zaterdag gemeld dat de levering niet compleet was. Maandag om 0900 al reactie (met excuses) dat de ontbrekende onderdelen alsnog toegestuurd zouden worden. Top!

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Tijdens het weekend besteld , levering gebeurde dinsdag morgen om 9 uur . Sneller kan volgens mij niet .

Verbeteringspunten : Geen .

Pluspunten

Prachtige kisten!

Ze gebruiken DHL en de levering was een zootje. Hele dag thuisgebleven; komen ze niet. Kan ik het ophalen; zijn ze eerder dicht (zelfs nog gecontroleerd op website, stond er niet op). Dus zondag besteld, zaterdag in huis terwijl het woensdag met een verscheping mee moest....

Pluspunten

Ik ben ze ontzettend dankbaar dat ze alles op alles hebben gezet mij nog net op tijd aan een rack case te helpen voor een USA tour met Sam Feldt. Erg veel plezier met mijn SKB rack!

Pluspunten

Duidelijk, snel

Btw onmiddellijk aftrekken (intra communautair) zou direct op site mogelijk moeten zijn, nu voor BE klant zeer omslachtig.

Hamelendijk 2 5541 RA Reusel