Geweldig product

Het eerst pakje was er niet bezorgd. Heb hun geïnformeerd en hun hebben goed gehandeld. Ze hebben actie ondernomen en een nieuwe gestuurd.goed gedaan bedankt..

Beste Jutta, Bedankt voor uw review. Met vriendelijk groet, Votira.nl

Goede koffers

Beste Bilal, Bedankt voor uw review. Met vriendelijk groet, Votira.nl

Top service ! Was snel geleverd en had contact opgenomen verliep super

Alles is heel vlot verlopen binne twee dagen waren de koffers er top

Was heel blij want ging vertrekken dacht ga nooit op tijd zijn maar toch wel heb mijn koffers mee op vakantie

Alles was perfect!

Super snelle reactie op mijn mail gekregen.En de levering was ook snel wij kunnen lekker genieten van onze nieuwe koffers.

Top!!

Heb mijn bestelling binne 4dagen ontvangen in belgie top service

Goede ervaring en snelle response

Badkuip besteld bij Blokker en werd geleverd door The Future Company! Nadat er een artikel niet meer oo voorraad was, een andere gekozen en volgende dag al geleverd! Netjes en snel opgelost! Ik zou hen zeker aanbevelen.

Er valt niet veel te zeggen. Bestelling geplaatst. En een paar dagen later ontvangen. Precies zoals het hoort. Website is goed doorzoekbaar.

Goede service!

Voor een defect product binnen no time een nieuwe mogen ontvangen! Communicatie verliep prettig.

Snel en correct

Mijn bestelde bad kwam meteen de volgende dag en voldoet aan al mijn wensen. Het materiaal in mooi, stevig en de afmeting prima.

Snel in huis

Ze hadden een product niet en werd netje gebeld of ik het wilde wisselen met een andere. Had vandaag besteld en het product volgende dag ik huis. Top service

Goede service, snelle reactie op vragen

Heb een mail verstuurd met een vraag over een bestelling die ik wilde doen. Snelle reactie gehad en kwamen meteen met een oplossing.

Wat een top bedrijf!

Wat een goede service, ik raad iedereen dit bedrijf aan! Ik ben zeer tervreden!

Erg netjes

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling. Nadat ik een mail heb verstuurd is dit direct opgepakt. Ik werd gebeld voor een passende oplossing en zelfs een compensatie voor het ongemak. De volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen. Hier kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Mooie pannen

Ik vind de pannen heel mooi en goed.

Verkeerde kleur Pannenset ontvangen direct opgelost!

Verkeerde kleur Pannenset ontvangen (overigens ook een prachtige kleur!) dit is direct opgepakt, ben persoonlijk gebeld, retour was gratis en het verzenden van een nieuwe set ook. Dankbaar!

Geleverd product bevalt goed.

De pannen en potten zijn erg fijn en handig in gebruik. De klantenservice is ook erg beleefd en behulpzaam.

Ik heb mijn bestelling zeer snel ontvangen. Netjes en verzorgd ingepakt. Mijn bestelling was perfect zoals afgebeeld. Zeer tevreden. Hier ga ik vaker bestellen!

Geweldige snelle service en fantastische spullen voor een heerlijke prijs!

Snelle levering, goede producten.

Potjes zijn perfecte formaat en passen precies in mijn lade!

Top service!

Op zondagavond wasmiddelen besteld, maandagochtend al in huis! Ik kon weer lekker wasjes draaien met dit mooie weer. Goede service, mooie scherpe prijzen. Ik ben verkocht! Koop voortaan via hier mijn wasmiddelen en wasverzachters.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.