Verkeerde kleur Pannenset ontvangen direct opgelost!

Verkeerde kleur Pannenset ontvangen (overigens ook een prachtige kleur!) dit is direct opgepakt, ben persoonlijk gebeld, retour was gratis en het verzenden van een nieuwe set ook. Dankbaar!

Geleverd product bevalt goed.

De pannen en potten zijn erg fijn en handig in gebruik. De klantenservice is ook erg beleefd en behulpzaam.

Ik heb mijn bestelling zeer snel ontvangen. Netjes en verzorgd ingepakt. Mijn bestelling was perfect zoals afgebeeld. Zeer tevreden. Hier ga ik vaker bestellen!

Geweldige snelle service en fantastische spullen voor een heerlijke prijs!

Snelle levering, goede producten.

Potjes zijn perfecte formaat en passen precies in mijn lade!

Top service!

Op zondagavond wasmiddelen besteld, maandagochtend al in huis! Ik kon weer lekker wasjes draaien met dit mooie weer. Goede service, mooie scherpe prijzen. Ik ben verkocht! Koop voortaan via hier mijn wasmiddelen en wasverzachters.

TOP!

Super mooie en fijne pannen! En wat een snelle service.. ik weet waar ik voortaan moet zijn voor huis spullen!

Hele goede producten

Snelle verzending fijne producten

Mijn spullen waren snel verzonden, ben er blij mee!

Snel geleverd, top producten !

My product did not arrive but customer service was helpful

My product got sent back, but the customer service helped me effectively

Supersnel geleverd en heel goed verpakt

Supersnel geleverd en heel goed verpakt

Snelle bezorging

Snel bezorgd, veilig verpakt. Top!!

Perfect!

Ter plaatse langs geweest bij de winkel. Heel goed geholpen, heel erg vriendelijk. Ik zou hier zeker aanbevelen!

Top service!

De haard werd op dezelfde dag persoonlijk bezorgt zodat mijn klusser de werkzaamheden kon afmaken.

Ik raad dit bedrijf zeker aan bj iedereen,goed,en snel verzorgd,en keurig verpakt.

Onderdelen niet meegeleverd en slecht bereikbaar

Bij het ontvangen van mijn zitbad zijn alle accessoires die erbij horen niet meegeleverd. Meerdere malen gebeld maar bedrijf is niet bereikbaar.

Goede service en snelle levering

Duidelijke site en goede service en duidelijke site

Zoals op afbeelding en snelle levering

Snelle vlekkeloze verzending

Product snel verzonden, goede communicatie

Slecht kwaliteit

Is beschadigd hoe het product uitzag was het niet

Heel prettig geholpen door verkopers.

Heel prettig geholpen door verkopers. De kachel brandt mooi en geeft veel sfeer. En doet het ook goed als extra verwarming Je hoort dan wel iets geluid,maar dat is niet storend.

Fast, with no hastle, happy with product.

Beautiful gold bath, nicely fit in the garden for my cold swim :)