Slechte verpakking

Koffer van deze bestekset niet volgens advertentie. Past er ook niet goed in ! Bestek is niet vaatwasbestendig en komt er gevlekt uit. Artikel kan ook niet gratis worden geretourneerd.

Je kan in termijnen betalen en je bestelling wordt binnen 1 a 2 dagen bezorgd. Vragen per email worden snel beantwoord. Top service!

Goeie service

Mijn bestelling kwam heel snel aan. Eenmaal open gemaakt zie ik dat er 1 ding stuk is en 1 ding vies geworden daardoor. Contact opgenomen met klantenservice en meteen hebben ze nieuwe opgestuurd. Ik heb nu alles op tijd binnen.

Top pannen

Erg tevreden met de pannen

Vlotte levering.

Bad bucket besteld,ziet er goed uit. Scherp geprijsd. Gebeld over onduidelijkheid kleur badbucket ,vriendelijk geholpen. Snel thuisbezorgd.

Niet de kleur als op de website

Ik heb 2 gebedskleden besteld op de website hadden ze een hele andere (lichtere) kleur als op de afbeeldingen. Het werd verzonden in een zak die ik al kapot had geschuurd omdat ik dacht dat ik het niet terug zou sturen..

Zeer slecht

Ik kreeg beschadigde koffers, gebeld ze zouden het oplossen maar daarna geen reactie, 2x gemaild dat ook koffer code niet werkt, ook geen reactie, dus deze mensen belazeren je gewoon.

Bad

I've received the wrong product and havent heard back from you for 16 days now, we currently have a bathtub at home we cant do anything because don't answer us....

• Would you recommend us? No

Heel goed niks op aan te merken top.

Service was perfect

Ik bestelde een andere koffer dan de koffers die ik wilde. Vulde het formulier in en werd gelijk de volgende dag gebeld om het te annuleren en de juiste koffers werden de volgende dag verstuurd. Perfect service en klantvriendelijk.

Supersnelle service

Toen ik belde werd er niet opgenomen en werd ik zowaar gewoon terug gebeld! Echt top!

Was heel goed tevreden

Ik ben tevreden

Toegankelijke website, snelle levering, zeer tevreden

Snel

Het was er snel. Alleen jammer dat er niet een soort van beschrijving bij zat

Snel krasbeschadigingen op koffers

Snelle levering. De koffers krijgen wel heel snel kras beschadigingen aan de buitenkant, alleen al bij even over vloer schuiven (dit gebeurt bij het inpakken). Dat is jammer. Verder tot nu prima koffers. Heb er nog niet mee gevlogen. Wat ik ook jammer vind dit is dat er weinig productrecensies op de website staan.

happy with my purchase

I ordered a bathtub Friday in the middel of the afternoon and it was delivered in Copenhagen today Wednesday, within 3 working days - I find that very reasonable and I’m happy with my purchase the hose for the drain doesn’t seem to be very good, but I new before ordering that I would probably use an cork from champagne bottle and that works beautifully

Keurig!

Is keurig verzonden en ook heel snel de volge de dag al

1 koffer waar het wiel er af is na 1 reis.

Letterlijk de koffers woensdag ontvangen. Donderdag gaan reizen. En donderdag al een wiel van 1 koffer af. Geen goede kwaliteit. Echt teleurgesteld

Ik had een vraag over mijn bestelling, ik ben goed geholpen door het personeel telefonisch. Ik zou het zeker aanraden om hier een bestelling te plaatsen echt fijn en betrouwbaar.

Goede service en een snelle levering.

Goede service en een snelle levering.

Slecht!

Ik had de bestelling geannuleerd via mail etc maar kwam als nog Nooit bestel ik hier meer.

Tajine gekocht zeer tevreden. De klantenservice stel ik zeer op prijs. Dank voor de goede service

Goedkoop en top service

Snelle service. Erg voordelig.

De bestelling is super snel geleverd. En de artikelen zijn van zeer goede kwaliteit. Het bestellen via de website was ook zeer makkelijk. En zoeken op producten ging eenvoudig. Prijs - kwaliteitverhouding is perfect.

Bombaystraat 51 3047 BA Rotterdam