Beste Jane, Ik heb je telefonisch gesproken en je gaf aan de dat pannenset wel ontvangen had. Zou je graag de review kunnen aanpassen? Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijk groet, ADAM VOTIRA.NL

Goed opgelost

Bestelling heel snel binnen, product van goeie kwaliteit goed. Mijn bestelling was niet compleet, en niet meer leverbaar ,uiteindelijk heel goed opgelost. Top service!!

Zitbad

Perfect customer service, fast, reliable store!

Prachtige pannen set

Pannen set besteld en de volgende dag in huis. Uiterlijk van de pannen komt overeen met de foto’s. De eerste kookervaring: perfect!

Super goed herhaling vatbaar

Super snel en goed thuis geleverd in een hele goede staat. Dank u wel

Zeer positieve ervaring, snelle levering en poduct zoals omschreven.

Zeer positieve ervaring! De levering was de volgende dag, zoals omschreven op de site. En ook het product voldeed aan de omschrijving. Al met al een prima ervaring en dus zeker aan te bevelen!

Geen idee

K heb geen idee wat k besteld heb bij de future company.. als dat er nou even bij vermeld was in de email had ik tenminste een normale recentie kunnen geven..

Ik ben super super tevreden over Votira/the future company. Ze verlenen zeer goede service, super vriendelijk. Ze zijn heel makkelijk te bereiken. Ik zou je echt aanraden om bij hun te bestellen. Alle producten bij hun is van topkwaliteit.

Snelle levering en leuke pannenset

De bestelling werd vlotjes geplaatst en behandeld. Ons mama heel blij gemaakt met deze kookset.

Snelle levering, alles compleet alleen waren de onderzettertjes beschadigd

Mooie pannen

Goede kwaliteit en service

Goede verpakking snelle levering

Top! Geen klachten.

Top bedrijf!

Service waar je u tegen kan zeggen.

Top service en leuke kwalitatieve spullen!

Snelle levering en top spullen als je iets zoekt voor je huis. Ik ben in ieder geval blij met m’n pannenset en accessoires voor m’n keuken!

Beste prijs kwaliteit sfeerhaard

Naar tevredenheid geholpen, heb top sfeerhaard gekocht paar maand geleden en nog steeds blij mee. Prijs nog nergens goedkoper gezien.

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en zeer vriendelijke mensen!

Opgelicht

Leverancier weigert wettelijke verplichtingen na te komen mbt retour recht op online aankopen.

Beste Jef, Wij hebben nooit een order van u ontvangen via votira.nl. Mocht je nog vragen hebben. U kunt e-mailen naar [email protected] Met vriendelijk groet, VOTIRA

service is uitstekend

Votira heeft gezorgd dat het artikel alsnog thuis afgeleverd kon worden. Ik was namelijk alleen op specifieke momenten thuis en een afhaalpunt was voor mij geen optie. Erg fijn!

Krabpaal verhaal is netjes opgelost

Bij deze wil ik even netjes laten weten dat mijn krabpaal terug gestuurd is en dat ze netjes ons aankoop bedrag terug hebben betaald. Dank je wel voor de goede service de negatieve review die we geplaatst hebben is dus niet van toepassing en mag verwijderd worden.

Goede ervaring met pannen

Super tevreden en levering ging top.

Zwaar en zwaar kut voel me opgelicht

Een krabpaal van 140 euro verwacht je toch een redelijk product! Alle lijmnaden laten los! De stof pluist zo erg dat overal stofjes dwarrelen we hebben de krabpaal de tijd gegeven dat het pluizen zou stoppen aangezien je dit vaker ziet bij krabpalen maar helaas. Leuk hangmatje waar je kitten in kan slapen nee hoor ze is er bijna doorgezakt omdat ze stof doorscheuren op de naden ! Via bol com gekocht worden nu bij a al 2 weken aan het lijntje gehouden elke keer horen we the future conpany heeft 48 uur om te reageren. Helaas gaat het contact erg moeizaam nu 2 weken verder bijna en zit nog met die krabpaal! Inmiddels staat hij in me schuur netjes in pakt werd te gevaarlijk en de rotzooi ervan waren we meer dan zat! Noodgedwongen een nieuwe moeten kopen maar helaas geen oplossing en nieuwe delen wat ze aanbieden hebben we niks aan want het is de hele krabpaal enige dat redelijk is zijn de sisal stammen en zelfs van 1 van die stammen laat het sisal al los dit alles binnen 2 maanden!!! Het enige dat wij willen is de krabpaal terug sturen en ons geld terug maar helaas laten alle partijen het verschrikkelijk afweten ! Denk na voordat u hier iets koopt want het is kastje muurtje spelletje en voor je het weet zit je er net zoals ons middenin! Zo jammer wij voelen ons erg machteloos, owrja helaas is het product niet op voorraad dus of we nog even een week geduld willen hebben!!! Kom op hoor hoe lang moet dit duren Bol.com wil het oplossen maar zijn zoals ze zeggen afhankelijk van de externe verkopen ook is er een bemiddeling ingeschakeld dus mensen denk na voordat u aankopen doet bij the future company

??????

???????

Slechte ervaring

Had een bad besteld zag gelijk al dat die teklein is dus niet uit de doos geweest niks alles compleet gestuurt geroutineerd en nu zeggen ze we nemen het niet aan echt een schande zal morgen gelijk bellen dit s niet normaal we willen onze geld terug !!!!

Geweldige openhaard en service

Recent een openhaard gekocht. Het personeel is er meedenkend en vriendelijk. Ik raad het iedereen aan!

Bombaystraat 51

3047 BA Rotterdam