OPLICHTERS!

De mensen die er werken zijn heel onbeschaafd allemaal grote mond en bedreigend. Ze doen letterlijk niks voor je! Al 8 maanden hetzelfde probleem en altijd het zelfde smoesje 'we PROBEREN het op te lossen'. Niemand die je eerder hebt gesproken is ooit beschikbaar. Je wordt nooit teruggebeld dus wacht er zeker niet op! MET 1 WOORD OPLICHTERS!!! ZELFS DE HALVE STER ZIJN ZE NIET WAARD!

waardeloos

in 1 woord waardeloos

zeer slecht bedrijf

zeer klantonvriendelijk, niet servicegericht totaal onbetrouwbaar, beantwoorden je emails niet ..verre van weg blijveb

Pluspunten

Wordt snel opgenomen als je de klantenservice belt. Vriendelijk aan de telefoon. Facturatie etc gaat ook goed en is inzichtelijk

Er is meerdere malen iets misgegaan met de doorschakeling van de telefoon. Ik had het idee dat degene die ik aan de telefoon zelf niet helemaal door had hoe het precies werkte. Ik dacht tot 3 keer toe dat het geregeld was maar dan bleek er toch nog iets niet het geval te zijn. Wellicht is hier een betere inwerk periode/scholing handig voor. Daarnaast stimuleren van een pro actieve houding van de medewerkers. De laatste keer dat het wel goed ging had ik een man aan de telefoon die actief mee dacht waardoor wij er ook achter kwamen wat er mis was gegaan.

Pluspunten

De medewerkers zijn super klantvriendelijk en erg behulpzaam. Allemaal blijven ze beleefd en netjes. Ondanks het feit dat we toch een jaar hebben moeten wachten tot alles klaar was zijn we mede dankzij de medewerkers van belcentrale, wel als klant gebleven.

Misschien kan het plannen en organiseren wat verbetert worden. Een jaar wachten op best een goed product, is jammer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Telefoon werkt in ieder geval

Allereerste misleidende verkooppraatjes, suggereert dat men KPN overneemt. Smeert je een vijfjarig contract aan zonder enige mogelijkheden om dit later te annuleren. Zegt dezelfde diensten als KPN aan te bieden maar is twee keer zo duur als ik wil internetten/bellen. Bied ook geen aanvullende diensten aan zoals KPN dit wel heeft. Mail wordt slechts traag beantwoord en telefonisch beloofd men veel maar kan men weinig waarmaken. Blijf bij de vertrouwde providers!

Pluspunten

goede installatie op lokatie

kan altijd goedkoper

Pluspunten

Ik werd keurig geholpen en mij werden allerlei kortingen genoemd, dus was ik zeer tevreden

Pluspunten

Snel en kundig. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

1. bijzonder prettige communicatie tijdens telefoongesprekken en behulpzaam bij gestelde vragen en het aanbieden van advies, producten e.d. 2. zeer ontvankelijk voor "klachten" of bespreken van misverstanden. 3. snelle reactie of terugkoppeling van de klant.

1. misschien iets meer evaluatie van on the job training en dus competentie van nieuwe medewerkers alvorens deze "los te laten" op klanten. 2. duidelijker communiceren voor wat betreft eisen of verwachtingen waaraan de klant moet voldoen. .

Pluspunten

Kennis van zaken

Pluspunten

Goede servies snelle levering. Vriendelijke monteur kortom goed om zaken te doen met dit bedrijf!

Pluspunten

Er wordt altijd snel actie ondernomen bij vragen of evt storing

Geen verbeterpunten mijn complimenten

Pluspunten

Ik ben erg prettig geholpen: kordaat en professioneel. Stapsgewijs alle mogelijke oorzaken langs gelopen. Het was niet zo makkelijk om de oorzaak te vinden maar de medewerker bleef vriendelijk, geduldig en professioneel. Toen het probleem ontdekt is ben ik daarna zelfs nog een keer terug gebeld met de vraag of alles nog steeds in orde was. Dat schept vertrouwen. Als bedrijf is bereikbaarheid toch heel belangrijk. Hoewel ik de kosten per maand erg hoog vind liggen, gaf me dit toch het gevoel dat het dat waard is. Ik ben best bereid te betalen maar dan moet de service goed zijn en dat heb ik bij Belcentrale zo ervaren.

Misschien toch de tarieven...

Pluspunten

Ik werd vandaag snel geholpen en het was binnen een kwartier opgelost. Ben van jullie weleens anders gewend. Beide telefoongesprekken zijn goed verlopen mijn complimenten.

Over hoe het vandaag is verlopen heb ik niets op aan te merken!

Pluspunten

Ik had o.a. vragen over VOIP telefoonlijnen over internet. Een goed en snel antwoord gekregen. De medewerkster legde het op een rustige manier uit. Ik ben weer iets wijzer geworden. Een prettig telefoongesprek.

Pluspunten

Je ontvangt na je gesprek een bevestigingsmail van Belcentrale van hetgeen besproken.

Pluspunten

Werd snel geholpen toen ik een persoon aan de lijn had

Wachttijd verkorten, of aangeven hoelang het nog wachten is

Pluspunten

Goede en snelle hulp. Zeer kundig!

Zou ik zo niet weten.

Pluspunten

Klantvriendelijk, snel en duidelijk.

Pluspunten

Wij zijn door de Belcentrale benaderd omdat onze organisatie afspraken heeft gemaakt over het collectief aansluiten/bellen. Na een goed en leuk gesprek hebben wij besloten om over te gaan stappen naar de Belcentrale daar ook onze ISDN lijnen kwamen te vervallen in de toekomst. Alles verliep soepel met aansluiten door Ali en hij heeft ook een goede uitleg gegeven van de Backoffice waar je allerlei handige instellingen naar keuze kunt maken voor je bedrijf. Wij zijn blij, het werkt goed!

Gewoon zo door gaan! Jullie zijn lekker duidelijk, goede communicatie, snelle reacties op vragen en daar houden we van.

Pluspunten

perfecte lijn goed verstaanbaar en een hele vriendelijke stem achter de telefoon zeer snel geholpen voor ons probleem en begreep gelijk wat er gedaan moest worden

Pluspunten

Super vriendelijke assistentie,

Wachttijd verkorten. Belcentrale moest ik een paar keer bellen en het menu door gaan voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Telefoon werd afgesloten paar keer.

Pluspunten

Zeer goed geholpen met de hulp met het installeren van de nieuwe draadloze Gigaset toestellen. Professioneel en goede service. Als bedrijf zijn wij zeer tevreden en wij zouden wij jullie zeker aanbevelen.