Onder valse voorwendselen een abonnement aanpraten

Werd vanmorgen opgebeld door belcentrale dat er iemand langs zou komen om ons abonnement aan te passen. Dit omdat wij als eindgebruiker een te kleine speler zouden zijn voor onze bestaande leverancier en daarom namen hun ons over. Oplichting heet dit toch?!. Alleen de toon waarop het gesprek was ( nogal dwingend overtuigend ) staat mij totaal niet aan. Gewoon je er van proberen te overtuigen dat er geen andere mogelijkheid is dan zaken doen met hun. Een smerig staaltje misleiding.Mijn huidige leverancier is heel blij met ons ondanks dat we een kleine zelfstandige zijn.

Heel vlot geholpen bij installatie nieuwe handsets

Onze oude handsets waren aan vervanging toe, dus wij bestelden nieuwe handsets via Belcentrale. Om deze in te stellen, moesten we bellen met de klantenservice en dan werden we via teamviewer en telefonisch door het proces heen geloodst om dit voor elkaar te krijgen. Dit kon op een moment dat het ons uitkwam. We kregen Richard aan de lijn, heel vriendelijk en binnen enkele minuten was het gepiept!

Wordt zonder overleg iets veranderd

Wordt opgezadeld met internet in een slagerij,en de maandelijkse rekening is bijna verdubbeld.Denk dat we nu net zoveel kwijt zijn bij kpn ,waar we vandaan komen .

deskundig geholpen.

Hij kon vrij snel achterhalen waarom de uitgaande mail niet werkte op onze nieuwe locatie. Na het aanpassen van het ip adres was het probleem opgelost.

Uitstekend geholpen

Op correcte wijze te woord gestaan, problemen geanalyseerd en bij alle toestellen opgelost. Blij met goede service

Prima en vriendelijk geholpen

We zijn al jaren klant voor telefonie maar sinds kort ook voor internet. Deze keer geholpen door Dounia. Zij is bijzonder vriendelijk en deskundig. Via teamviewer heeft zij ons probleem zeer snel verholpen. De andere vragen die ik had heeft zij ook snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord. Al een keer eerder gebeld over hetzelfde probleem en toen kreeg ik een jongeman aan de telefoon die helaas niet zo deskundig was en dus ook mijn probleem niet begreep noch kon oplossen. De installatie is uitgevoerd door een bijzonder vriendelijke jongeman die ook nog een stagiair onder zijn hoede had. Ze hebben alles keurig achter gelaten en aangesloten.

Goed en snel geholpen.

degene die ik a d lijn had deze keer ging prima

Mijn ervaring met belcentrale is heel wisselend. Heb verschillende beoordelingen over hun. Eerste ervaring was heel erg. Heb een week zonder pin,internet ,waardoor ik mijn klanten systeem niet in kon. Je hebt een service abonnement naast je andere abonnement nodig , dat bleek en anders helpen ze je niet ,ook niet als je net instapt. Ik hoop dat het aankomende tijd beter gaat.

Dounia was heel behulpzaam en betrokken. Mijn complimenten

nette klantenservive

Klantenservice is echt keurig! Je wordt snel geholpen ,vriendelijk te woord gestaan en ze denken echt mee met het probleem naar een oplossing.

OPLICHTERS!

De mensen die er werken zijn heel onbeschaafd allemaal grote mond en bedreigend. Ze doen letterlijk niks voor je! Al 8 maanden hetzelfde probleem en altijd het zelfde smoesje 'we PROBEREN het op te lossen'. Niemand die je eerder hebt gesproken is ooit beschikbaar. Je wordt nooit teruggebeld dus wacht er zeker niet op! MET 1 WOORD OPLICHTERS!!! ZELFS DE HALVE STER ZIJN ZE NIET WAARD!

waardeloos

in 1 woord waardeloos

zeer slecht bedrijf

zeer klantonvriendelijk, niet servicegericht totaal onbetrouwbaar, beantwoorden je emails niet ..verre van weg blijveb

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar