super!

Ik heb een reclamestudio en nestel regelmatig borden, vlaggen, stickers etc.. Ik kende reclamestore niet maar heb een bord besteld. Ik had een aantal vragen over de aanlevering en ben keurig door een mevrouw geholpen. Bestelling is vlot geleverd en zag er keurig uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

coronabord b3

Prachtig bord, onlangs geleverd. staat goed in combinatie met onze gele en zwarte huisstijl. dit bord zorgt ervoor dat wij onze klanten op een gemakkelijke manier attenderen op de 1.5 meter maatregel. Eenmaal neerzetten en dat bord doet zijn werk. Reclamestore is een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Stoepbord trekt nieuwe klanten

Gedurende de coronacrisis kreeg ik het vermoeden dat mijn klanten overstapten naar een andere bakkerij en daarom besloot ik beide vestigingen te voorzien van een stoepbord. Heb zelf een paar eisen voor het ontwerp aangeleverd bij reclamestore en zij handelden dit verder perfect af. Inmiddels zijn we een paar weken verder en ik kan met zekerheid bevestigen dat deze manier van reclame mij heeft geholpen want een dergelijke toename van nieuwe bezoekers in mijn winkel heb ik al een aantal jaar niet meer meegemaakt. Daarom vijf sterren. Dank!

perfect

Makkelijk bestellen. Wilde graag een BudgetBuster bestellen voor een werk in Schiedam. Perfect mooi voorbeeld retour en aan mijn opdrachtgever voorgelegd. Verder hadden ze de plaatsing goed afgestemd met onze uitvoerder op het werk.

Erg tevreden met dit spandoek.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuke site!

Geen