Tot in de puntjes georganiseerd!

We reserveerden via Zeilnet een zeilvakantie in Kroatië. In de voorbereiding naar de reis stond Zeilnet steeds klaar om een antwoord te geven op onze vragen, gingen ze op zoek naar de meest passende boot, kregen we een uitgebreid schrijven met bijkomende uitleg en checklist,... Zeer verzorgd allemaal. Ook een hele geruststelling dat je, bij eventuele moeilijkheden ter plaatse, hun hulp kan inschakelen. Gelukkig was dat niet nodig en verliep de reis vlekkeloos (op een stormpje na). Top service. Ik kan Zeilnet van harte aanbevelen!

Heerlijke vakantie gehad in Griekenland

Alles was goed geregeld bij aankomst en instructies vooraf helder.

Wat een top vakantie

We hebben een prachtige vakantie gehad met een enorme gezellige groep en goede begeleiding van Pieter en Jolanda

Goed geregeld!

Professioneel, goede communicatie en prachtige boot!

Zeilnet heeft mij heel goed en snel geholpen!

Aanvraag gedaan op maandag, geboekt op donderdag, gaan zeilen op zaterdag. Alles heel goed en vlot geregeld door Zeilnet

Professioneel bedrijf

Helene adviseert bij het kiezen van een onvergetelijke zeilvakantie. 2e keer via zeilnet geboekt!

Te gekke ervaring! Kids waren ook helemaal blij met andere kids vd flottielje!

Te gekke ervaring! Kids waren ook helemaal blij met andere kids vd flottielje! En leuke leiding. Waanzinnig mooi zeil en natuurgebeid. Op t water, en onder water.

Top geregeld, heel veel dank Helene!

Super last minute booking, snel , helder en duidelijk geregeld. Zo wil je op vakantie! Ook in de haven liep alles soepel. Snelle en professionele ontvangst. Fijn bootje! Volgende keer weer via Zeilnet.

Een prachtige vakantie in een prachtig land verzorgd door enthousiaste en correcte mensen.

Vanaf de offerte ben ik goed geïnformeerd en heb ik diverse keuzes gehad. Bij het boeken en bij het reserveren ben ik goed geïnformeerd betreffende wat benodigd is en waar aan te denken. Communiceren gaat snel en to the point, zeer prettige en praktische benadering. Bij de bestemming aangekomen door de begeleiders van de flottielje ontvangen en direct het vakantie gevoel gekregen. Prima begeleid bij het zeilen en ook alle ruimte voor de eigen plannen. Gezellig en met veel humor samen dingen gedaan maar ook als gezin heerlijk genoten. Goede inschattingen van risico's en hier tijdig op reageren voor de flottielje. En dat alles in je eigen taal.

Via Zeilnet naar Vulcano

Via Zeilnet hebben wij een bareboat gehuurd in Portorosa, Sicilië. Hiervandaan hebben we een week gezeild naar de Aeolian Islands. De informatie vooraf van Zeilnet was prima en de afhandeling bij de lokale verhuurder uitstekend. We hebben een mooie zeil vakantie gehad in een voor ons nieuw gebied.

Zeilnet: aanrader!

Snelle en prima informatie van Helene gekregen. Gezellige en inhoudelijk goede flottielje-begeleiding van Romke en Marian. We hebben een heerlijke week gehad rondom Elba.

Heerlijk uitgewaaid!

Fijn & snel contact altijd gehad met Helene van Zeilnet. Een goede boot gevonden voor ons grote vakantiegezelschap. Mooie nieuwe Lagoon 50, met goede slaapcabines en sanitair. De zit en tafelruimte voor 12 personen was niet optimaal (echt te weinig, designfoutje). De ons toegewezen schipper Ivor was top, fijne man met veel ervaring, goede tips en altijd safety first. Hij was meteen onderdeel van de groep. Helaas door weer en onervaren crew (wij) weinig echt gezeild. Maar dat mocht de pret niet drukken. Geweldige week gehad.

Goed georganiseerd. Genieten met een grote G

Prettig contact via Zeilnet, snel antwoord toen we nog vragen hadden. Een week met flotieljeleider Toon meegevaren en dat was een gave ervaring! Voor zowel ons als de kinderen. De boot van de flotieljeleider is niet de meest luxe boot, maar dat doet er niets aan af. Zeilen aan de kust van Kroatie is goed te doen, geen harde wind, goede temperatuur en prachtige routes. We gaan heel snel nog een keer!

Wij hebben een SUPER vakantie gehad!

Voor beginnende (en ervaren) zeilers is het flottielje zeilen zeer aan te raden. Bij de ochtendbriefing ontvang je relevante info, soms voor het aanvaren van een haven ook nog even een appje. Navigeren met een app is super makkelijk. In Kroatie prachtig weer gehad. Dolfijnen en een zeeschildpad gezien. Goed gegeten hoewel je wel moet uitkijken waar je eet. Soms betaal je geen havengeld, maar word je geacht in het enige restaurant dat er is te eten. Dat is soms prijzig. Aanleggen met een mooringlijn is na wat wennen heel prettig. Wij hebben genoten van ons flottielje gezelschap. Als beginnend zeilers kregen we volop hulp. Gevraagd en ongevraagd;-) Op een heel fijne boot gezeild, een Bavaria 37. Reuze goeie ervaring.

De route vanuit Split was prachtig!

Voor het eerst 2 weken wezen zeilen, wat was dat heerlijk en ontspannen! Vanuit Trogir naar de eilanden Vis, Hvar, Brac en Mljet geweest. We lagen op de meest mooie plekjes, in baaitjes, bij kleine restaurants, aan de mooringball, iedere keer weer. Dat had onze flottieljeleider Rob goed uitgezocht! Dank je wel Rob voor alles en Helene voor het uitzoeken van de boot! We hebben genoten!

Topvakantie om nooit te vergeten!

We hebben een heerlijke vakantie gehad en veel leuke mensen ontmoet. Toen we na twee weken zeilen bovenop de Acropolis stonden (wat heel gaaf was) keken we echter allemaal verlangend naar de haven en de bootjes op zee... Gelukkig hebben we de foto's en filmpjes om mee na te genieten! Dikke pluim voor onze ervaren flottieljeleiders Pieter en Jolanda, die altijd gezellige en beschutte haventjes en leuke restaurantjes wisten uit te kiezen.

De ultieme wauw ervaring

Het gebied, de organisatie, de mensen, alles klopte gewoon. Ook zeer aan te bevelen voor mensen met en zonder mee varende kinderen.

Geweldige week

Wat een ervaring zeker doen! Zoveel gezien en leuke mensen ontmoet.

Snelle heldere communicatie

Goed georganiseerde reis met een geweldige flottieljeleider in een schitterend stukje Italië. De kwaliteit van de jachten was matig.

Heerlijke combinatie van zeilen, baaitjes , stadjes en gezelligheid

Zeilnet regelde de reis vooraf. Prettig is het contact met Hélene; zij reageert snel en geeft concreet antwoord. We hadden een fijne boot, een bavaria 37, van AF Jachting, waarin alles aanwezig was om prettig te zeilen. We waren verrast door de solar, waardoor de koelkast continu aan kon blijven; de boegschroef was een welkom extraatje, ventilatortjes in de hutten en een grootzeil wat in de mast rolde. Ruim genoeg voor 5 personen. 1 persoon sliep in de kajuit. We werden toegevoegd aan de flottielje van BQ.

Heerlijke zeilvakantie in het fantastisch Ionische Zeilgebied

Prachtige nieuwe ruime boot (Bavaria 46) 'achterbalkon' - ook goed voor de visser ;) - heerlijk gezeild - mooie route - goede mix van ontspanning en inspanning - gezellige niet te grote flottielje-groep - vertier voor jong en oud - idyllische kleine haventjes en ook een keer stad - aanleggen aan kades - altijd plek in de haven - ook ankeren in een baai - superskipper, attente en 'democratische' flottielje-leiders :). Onze zomervakantie van 2019 was genieten!

Alles was zoals ik mij had voorgesteld en zoals mij was aangegeven door Zeilnet.

Prachtige vakantie, waarbij de voorbereiding het halve werk was en daar heeft Zeilnet mij heel goed bij geholpen. Geen verrassingen tegengekomen dus al met al een zeer geslaagde vakantie

Lefkas is een fantastisch mooi zeilgebied - perfect voor beginners/families!

We hebben een prachtige vakantie gehad in en rondom Lefkas met onze twee dochtertjes (3 en 5). Het zeilgebied is zeer eenvoudig en de haventjes zijn goed aan te varen en vooral erg gezellig. Een perfecte vakantie voor beginnende jachtzeilers of families. Geen harde wind, veel zon, geen stroming en navigeren is simpel.

Prachtige vakantie gehad

We hebben via Zeilnet een tweeweekse vakantie geboekt in Griekenland. Zij hebben terplaatse de boot geregeld (Sub Odyssey 42i) alsook de flotielje begeleiding. Alles was prima geregeld, en zij hebben dus een belangrijke bijdrage geleverd in het succes van onze reis. Dank U ZEILNET !

Heerlijke vacantie gehad, perfect schip en service.

Zeer tevreden, alles conform afspraak en verwachtingen. zal volgend jaar zeker weer via zeilnet boeken.