Fantastisch !

Wat zijn wij goed geholpen door Helene ! We hebben een super week gehad in Kroatië. De boot was perfect voor ons drieën. We hebben een week flottielje gevaren en de begeleiding door Sietske en Randolf was super. Handige tips gekregen en verder waren ze heel relaxed, niets moet. Prachtige plekken gezien, mooie baaitjes en veel afwisseling. Onze 5 jarige dochter heeft zich prima vermaakt, overdag met elkaar zeilen en aan het einde van de middag kon ze zich prima aansluiten bij de andere kinderen van de groep. Dit was onze eerste zeilvakantie met elkaar maar zeker voor herhaling vatbaar !!

Twee weken in een fijne zeilboot langs de schitterende Kroatische kust gezeild. Heerlijke vakantie!

Dag Helene, We zijn weer thuis na een heerlijke vakantie! De boot was perfect, net als het contact met de mensen van Full Team. Het zeilen was heerlijk, de omgeving was prachtig, we hebben twee weken genoten! Dankjewel voor alles en hartelijke groeten, Anouk Diepenbroek

Fantastische ervaring!

Heerlijke week gehad in Kroatië met een flottielje onder leiding van Julian. Alles was super georganiseerd, we hebben enorm genoten met ons gezin.

Geweldige familie ervaring

We hebben als familie voor flottielje gekozen. Nog niet eerder samen op 1 grote boot. De organisatie verliep professioneel en ook losjes, je krijgt tips en kan aansluiten met dinners, maar niets moet. De groep met 10 boten was erg gezellig, veel jeugd en volwassenen die aansluiting vonden, overdag met je eigen gezin. Prachtige plekken, dolfijnen, vissen, baaitjes, goede wind, leuke overnachtingsplekken met veel variatie. Iedereen heeft veel geleerd en zeker ook door onze fijne schipper Julian. Kortom, iedereen heeft genoten van de heerlijke vakantie. Volgende keer 2 weken..

Prima geregeld

Alles was goed geregeld, goede service, snelle reactie op vragen. Fijne boot gevonden en een fantastische flottielje zeiltocht in Kroatië.

Perfect georganiseerd, goede communicatie

2 weken in Kroatië gezeild onder leiding van Julian. Echt top hoe hij alles heeft georganiseerd. Een droomvakantie. Enige punt van aandacht zijn de prijsstijgingen die het afgelopen jaar in Kroatië zijn doorgevoerd (havengeld en restaurants). Tijdens het boekingsproces vermelden dat vooral de havengelden in Kroatië hoog zijn is misschien een idee.

Zeilen in Lefkas is geweldig !!!

Fantastische week gehad. Vanuit Zeilnet zijn we aangesloten bij een flotielje van Portokali. Met het Flotielje diverse mooie haventjes en plekken aangedaan. Zeker een aanrader om te doen !!!

Fantastische belevenis met twee gezinnen

In januari hadden wij (twee gezinnen met in totaal 5 kinderen variërend van 14 tot 10 jaar) het plan bedacht om te gaan zeilen op een catamaran. Griekenland, Turkije of Kroatië dachten wij aan. Nadat we wat research hadden gedaan en we tot de conclusie kwamen dat we erg graag een tussenpersoon hadden voor advies en het huren van een catamaran, kwamen we uit bij Zeilnet. Veelvuldig hadden we mailcontact met Helene! Super fijn en gelijk een goed gevoel bij haar. Helene heeft ons goed advies gegeven en mede daarom besloten wij via haar de catamaran te huren en vanaf Biograd haven een gedeelte van de kust rondom Zadar (Kroatië) te ontdekken! Wat een belevenis! Elke avond een andere baai de een nog mooier dan de andere. De rust, de natuur, het prachtige zeewater en de gezelschap met elkaar was onvergetelijk! Zelfs dolfijnen gezien! Ondanks dat menigeen ons zei; gaan jullie dit alleen doen en niet in flottielje, hebben wij er totaal geen spijt van en zouden het zo weer doen!! Een geweldig avontuur en een prachtige herinnering voor het leven! Helene dank voor de hulp en tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Fam Logger & Fam Koen

Een fijne zorgeloze zeilvakantie met kinderen, kleinkinderen en vrienden

Alle lof voor de Fatos en haar bemanning. Comfortabel goed uitgerust schip, deskundige en bovenal erg aardige bemanning, die ons gezelschap van 15 opvarenden prima heeft verzorgd. In overleg met kapitein Ur interessante dagvaarten gemaakt en baaien bezocht en, waar het weer en de aard van het schip dat toelieten, tweemaal een paar uur fijn gezeild.

Erg fijne vakantie, goede flottieljeleider, goed georganiseerd, prachtige plekken bezocht

De reis is erg goed bevallen. Wij waren aan boord bij de flottieljeleider, een erg kundig, netjes en sociaal persoon. We hebben leuke plaatsjes bezocht en de organisatie van ligplekken, restaurant en palaver was prima. De groep was erg gezellig met veel kinderen in dezelfde leeftijdgroep. kortom, erg voor herhaling vatbaar.

Zeilnet is fantastisch

Alles klopte bij Zeilnet. Vanaf een eerste prettige gesprek met Helene, het advies over de boten (Panouseris Yachtcharter is top), de uitgebreide informatie, tot aan de fantastische Flottilje in de saronische en argolische golf samen met onze 4 kinderen. Met Toon als flottiljeleider een geweldige actieve en relaxte zeilreis gehad met heel veel moois, gezelligheid en plezier. Een volgende keer kies ik weer voor Zeilnet!!!

In één woord geweldig!

Wij hebben 1 week flottielje gezeild in Lefkas. Helene heeft ons perfect geholpen met het vinden van onze ideale boot. De communicatie verliep snel en soepel, geen vraag was te veel (wij hadden best wat wensen). Top service! Onze flottielje was een samenwerking tussen Zeilnet en Portokali, onder leiding van Jolle en Sophie van Portokali. Zij hebben de week perfect georganiseerd. Vanwege hun ervaring in het gebied, weken we af van de standaard route om drukte te vermijden en ze lieten ons de mooiste plekjes zien. Op de 2e dag werden we geattendeerd op een groep dolfijnen. Toen we dichterbij kwamen kregen we een solo optreden van 1 dolfijn die 2 minuutjes met ons mee zwom. Onbetaalbaar! Naast het reserveren van restaurantjes, hielpen Jolle en Sophie (desgewenst) bij het aanleggen en ankeren in havens of baaien. Dat hebben wij zeer gewaardeerd! Ze stonden dag en nacht voor ons klaar. Er waren 9 boten in onze flottielje, een super gezellige groep van ongeveer 50 mensen met veel jongeren tussen de 12-25 jaar. Wat hebben we gelachen! We hadden alle vrijheid om overdag ons eigen plan te trekken en kwamen ook regelmatig met een paar boten bij elkaar om in een baai te zwemmen, borrelen, of zelfs een keer aan boord te bbq-en ‘s middags. Het was top!!

heerlijke zeilweek

Via zeilnet een zeiljacht gehuurd in Genua. Zeer behulpzame en vriendelijke verhuurder. De boot was niet nieuw maar wel degelijk schip. We kregen een tablet mee voor de navigatie. Het schip zeilde goed en het heerlijk vertoeven op de middellandse zee. Als kers op de taart voeren we s'avonds met dolfijnen. Jelle en Susanna

Leuke route, goede begeleiding, perfecte organisatie

Helene heeft de zeilweek perfect georganiseerd. Zij reageert heel snel op vragen en heeft ons direct een passend aanbod gedaan. Het flottieljezeilen werd goed begeleid door Julian. De georganiseerde etentjes en andere sociale en zeilgerelateerde activiteiten waren prima, ook de kinderen vonden goede aansluiting bij de groep. De locatie en de route waren heel gaaf! Wij hebben heel veel kunnen zeilen en zwemmen en hebben prachtige baaitjes en eilandjes gezien. En wij hadden geluk met het weer (zon en een lekker zeilwindje), dat hielp natuurlijk ook mee.

De reis wordt heel goed geregeld

Hele duidelijke communicatie en Helene komt haar afspraken altijd na dat is echt super. Perfect geregeld een aanrader!!

Waanzinnig

Juni 2022 huurden wij een zeiljacht in Kroatie via Zeilnet. Voor ons als niet zeilers was het heel fijn om een jacht met schipper te boeken. De gehele week hebben wij een waanzinnige tijd gehad. De schipper was een lokale jongen uit Kroatie die met ons langs de Kornati eilanden trok. We overnachten in mooie baaitjes met als enige de helderblauwe zee om ons heen, en af en toe in een haventje om de koelkast weer aan te vullen. We hebben gezeild, gesnorkeld, gezwommen en natuurlijk enorm genoten van een prachtige zeilvakantie langs de eilanden in Kroatie.

Goed aanbod van jachten; fijne en plezierige service

Zeilnet zorgt snel voor een goed aanbod van beschikbare jachten; plezierige communicatie. Goede service en kwaliteit van verhuurder (Istion); jacht goed en volledig uitgerust.

Fantastische vakantie

Heerlijke week in Griekenland (meezeilen vanaf Aegina). Leuke groep.

Fantastische zeilweek gehad in Griekenland

Met een groep studievrienden via zeilnet een zeilboot geboekt voor sept. 2021 in Griekenland. Direct fijn mailcontact gehad met zeilnet en altijd snel een reactie op mails. Taxi transfer vanaf het vliegveld was ook geregeld door zeilnet. Vlak voor vertrek waren de korte checklists erg prettig. Wij hebben erg kunnen lachen om de voorbeelden uit het hoofdstuk: 'hoe raak je sowieso je borg kwijt'. Ik zou zeker nog eens via zeilnet een zeilboot huren.

Goed geregeld!

Goed geregeld zowel in Nederland als in Griekenland. Prima organisatie, prima communicatie, prima prijs/prestatie. Boot was goed, vroeg beschikbaar en formaliteiten werden soepeltjes afgehandeld

Een goed verzorgde vakantie!

Voor de tweede keer hebben we via Zeilnet een boot gehuurd in Griekenland. Deze keer vanuit Lavrion om naar de Cycladen te gaan. Helene had, ondanks dat we lastminute boekten, precies de boot gevonden die we wensten. De verhuurder ter plaatse (infinity-yachts.gr) was super service gericht en hadden leuke extraatjes geregeld. Ze spraken Duits en Engels. Voor een te korte ankerketting op de nieuwe boot werd direct in de eerste haven een monteur geregeld zodat we niet stil hoefden liggen. Het was een heerlijke zonnige en onbezorgde vakantie.

Hele leuke ervaring met je gezin!

Super leuk en gezellig! Ook voor de kinderen een vakantie om nooit te vergeten.

Unieke ervaring in prachtige omgeving

Wat een belevenis om onderdeel te zijn met onze pubers aan deze flottielje. Dit was onze eerste keer. Hele mooie route en aanleg plekjes. Genoeg vrijheid om op jezelf te kunnen zijn of juist aansluiten bij de groep. Leuke restaurantjes, goede begeleiding zowel bij check in boot als onderweg van de flottielje leider. Af ten toe improviseren maar dan kan soms gebeuren door omstandigheden. Wij hebben genoten en onze kinderen ook van 16 en 18.

Heerlijke week en uitstekende begeleiding van Zeilnet

Wij hebben in augustus een heerlijke week zeilen gehad met ons gezin (2 kids van 14 en 18 jaar). We hebben ervoor gekozen om een zeiljacht te huren met kapitein, omdat wij vrij wilden zijn om onze eigen koers te varen. De zeilvakantie was voor ons de eerste keer. Vooraf heeft Heleen me uitstekend geholpen met het maken van diverse keuzes, je kunt merken dat ze veel kennis van zaken heeft. Contact verliep uitstekend en iedere keer een zeer vlotte reactie. Aangekomen in Biograd, moesten we even slikken. De aankomst is hectisch en druk, ik had wat meer uitleg verwacht (aangezien het onze eerste keer was) en toen onze American Express niet werd geaccepteerd voor de borg, was het even zoeken naar een oplossing. Dus tip: zorg voor een andere creditcard! Overigens heeft de organisatie ter plaatse ook aan het einde van de week excuses daarvoor gemaakt. Enfin, na een hectische aankomst, hebben wij echt een zalige week gehad op een heerlijke boot en met een super fijne en relaxte kapitein: Ante. We hebben gezamenlijk een plan gemaakt en hebben genoten van het prachtige Kroatië en de zee. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zou ook absoluut weer voor Zeilnet kiezen.

Met het gezin een fantastische zeilvakantie in Griekenland gehad

Wij (gezin met 2 kinderen van 13 en 15) hebben enorm genoten van onze 2-weekse zeilvakantie in Griekenland met flottielje. De begeleiding van Helene bij het zoeken naar een passende boot was weer top en Pieter (met hulp van Jolanda) is de beste zeilbegeleider die we ons konden wensen. Gezellige restaurantjes, extra (watersport)activiteiten, een BBQ in Russian Bay: het werd allemaal voor ons geregeld. Het gebied is prachtig, de dorpjes heel sfeervol en de Grieken bijzonder gastvrij. In een woord een aanrader!

Over Zeilnet.nl

Zeilnet Zeilvakanties, Meezeilen, Flottielje zeilen en Zeiljacht huren. Zeilnet is specialist in zonnige zeilvakanties. Met persoonlijke aandacht en een uniek netwerk zorgen wij voor een gezellige zeilvakantie.