Met het gezin een fantastische zeilvakantie in Griekenland gehad

Wij (gezin met 2 kinderen van 13 en 15) hebben enorm genoten van onze 2-weekse zeilvakantie in Griekenland met flottielje. De begeleiding van Helene bij het zoeken naar een passende boot was weer top en Pieter (met hulp van Jolanda) is de beste zeilbegeleider die we ons konden wensen. Gezellige restaurantjes, extra (watersport)activiteiten, een BBQ in Russian Bay: het werd allemaal voor ons geregeld. Het gebied is prachtig, de dorpjes heel sfeervol en de Grieken bijzonder gastvrij. In een woord een aanrader!

Prima geregeld.

Alles was goed geregeld, goede service, snelle reactie op vragen. En het was een fantastische flottieje zeiltocht met een gezellige begeleider.

Een geweldige vakantie!

We (gezin, twee kinderen van 14 jaar) hebben genoten van onze zeilvakantie in Kroatië. Onze zeilhost Julian was fantastisch: we hebben hem mogen helpen bij het zeilen, en hij regelde alle zaken perfect. Het zeilen rondom de Kornati-eilanden was geweldig: helder, warm water, leuke havens. Ook hebben we twee keer aangelegd aan een boei in een baai: ook een hele leuke ervaring. Het zeilen in een flottielje was ook heel leuk: we waren in totaal met vijf boten/gezinnen. 's Avonds borrelen en gezellig met z'n allen eten in een van de restaurantjes die Julian regelde. Kortom: het was voor ons écht vakantie!

Via Zeilnet een Gulet gecharterd in Kroatie van A tot Z was alles super geregeld !!!

Wij zijn met 3 gezinnen op vakantie geweest via Zeilnet en zij hadden voor ons een Gulet gecharterd. Onze vakantie was van A tot Z super geregeld en wij hebben dus ook echt een fantastische vakantie gehad om nooit meer te vergeten.

Supervakantie

Met gezin een superzeilvakantie gehad, top zeilschip met prima schipper. Vanuit Zadar (kroatië) vertrokken, Kornati-archipel, heerlijk weer, blauwe zee, heerlijk water, nagenoeg iedere dag mooie wind met veel zon en genoten. Mooie havens, baaitjes .... te mooi om waar te zijn. Top geregeld via Helene!

Klantgericht, snel en goed!

We waren wat later met boeken dit jaar en vingen bot bij onze (oude) charteraar. Helene reageerde snel en professioneel. Binnen 24 uur kregen we een aantal concrete opties. En laagdrempelig bereikbaar om nog wat te overleggen. De keuze was toen snel gemaakt, een 43-voeter met nieuwe zeilen. Informatiepakket was volledig en snel in huis. Twee weken heerlijk gezeild (voor het eerst flottielje i.p.v. bare boat) in de Argolisch en Saronische Golf. Deze regio in Griekenland is en blijft een heerlijke plek op zeilvakantie te gaan. Wij gaan in de toekomst zeker weer.

Geweldige zeilvakantie in Kroatië

We hebben twee heerlijke weken zeilen achter de rug in Kroatië onder de bezielende en prettige leiding van Julian. Eerst naar de KRK watervallen vanuit Biograd en daarna een week naar het Noorden. Wat een prachtig zeilgebied is dit, met leuke afwisseling tussen natuurparken, stadjes, baaitjes en prachtig zeilen met prima wind. De belangrijkste inkomsten van Kroatië is toerisme en ze laten je ook werkelijk voor alles flink betalen.

Heerlijke week, professioneel !

Ontzettend fijne tijd gehad. Uitstekende boot, goede begeleiding bij binnenvaren einde week (terwijl zeer hectisch door overige boten). Begeleiding tijdens de week....informeel, gezellig en professioneel.

Uitstekende service door Zeilnet om een charter met skipper te vinden aan de westkust van Italie.

Helene is pro-actief en denkt echt mee om de juiste boot te vinden. Goede service en klantgericht.

Geweldige zeil vakantie!

Helene heeft ons supergoed en persoonlijk geholpen. Een paar telefoontjes en ze kon ons indelen in de week die we wilden, met soortgelijke gezinnen en een geweldige zeil crew (Portokali). Wij hebben meegezeild op het moederschip en dat was echt perfect. Heel luxe trouwens een schip met 4 slaapkamer en badkamers. Goed uitgeruste keuken en genoeg ruimte voor iedereen om uit te rusten of mee te doen. We gaan zeker nog eens mee!

Als vanouds

Zeilnet heeft ons wederom op een uitstekende manier begeleid in het vinden van het juiste schip & schipper. Kennis, kunde & persoonlijke betrokkenheid zijn de sleutelwoorden. Dit heeft óók weer in de zomer van 2021 geresulteerd in een fantastische zeilvakantie in Croatië. Helene & team bijzonder veel dank voor jullie support.

Heerlijke flottielje zeilvakantie 2 weken Griekenland

Wij hebben met ons gezin (kinderen 7-11-13) heerlijk gezeild (geweldige boot), genoten van de baaitjes/ haventjes en van de gezelligheid met de leuke mensen van de andere boten. Voor de herhaling vatbaar!

Wat een mooie ervaring! We hebben ontzettend genoten tijdens onze reis in Griekenland. De contacten vooraf met Helene waren snel en de informatie was compleet en duidelijk. Een aanrader.

Geweldige ervaring, alles top geregeld!

Leuke mensen, geweldige crew, eten vonden we wel iets minder spannend, maar is ook moeilijk voor een groep van 60! Unieke ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is. Thnx team zeilnet

De inzet van Helene is geweldig. Het vinden van een goed schip is bij Helene in goede handen. Het denken in oplossingen bevalt ons zeer goed. Zeilnet echt een goede organisatie.

Goeie adviezen en prima bereikbaarheid!

We hebben voor het eerst meegezeild in een Flottielje. Zeilnet heeft ons van goede adviezen voorzien en reageerden snel op onze vele vragen. We hebben alles zoals afgesproken aangetroffen en een heerlijke vakantie gehad!

Erg leuke, actieve vakantie

Zeilen was erg leuk. De boten zijn goed uitgerust. De flottielje-leiding houdt de route en de haventjes in de gaten en boekt de nodige restaurantjes. Houd rekening met havengelden, deze waren hoger als verwacht!

Mooie zeilervaring in Salerno ondanks Corona

Via bemiddeling van Helene werden onze vragen mbt details van de Beneteau 46 en Corona risico's beantwoord en opgelost. Het schip was in uitstekende staat op een enkel mastfurling probleempje na en de check in en uit procedure bij Spartivento in Salerno verliep soepel en snel zonder wachten en onnodige formaliteiten. Na 20 jaar huren over de hele wereld is dit voor ons bijna criterium nummer 1 geworden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk, snel en goed contact

Vrij last minute een bareboat zeiljacht gezocht voor Kroatië. Daarbij goed en snel geholpen door Helene, erg prettig. Reisbescheiden op tijd binnen en met goede informatie en tips. De vlag kwam net een dag te laat, we gingen eerst nog een week naar Slovenië. Ik zou hier zo weer een boot huren.

Top vakantie

Ook dit jaar weer een zeilboot gehuurd via Helene, dit keer vanuit Punat op het eiland Krk. In super mooie baaitjes gelegen. Ook leuke plekjes en stadjes aangedaan als: Rab, Veli Rat, Silba, Ilovik en Sali. Onze zoon wilde graag springen van een hoge navy tunnel (done) en ook de SUP was een groot succes binnen ons gezin! Lekker zwemmen, snorkelen en natuurlijk dolfijnen gezien. Ook heerlijk de wind in de zeilen gehad. Kortom het was weer een TOP vakantie. Dank je wel Helene voor het regelen. En die 10 dagen was echt heel erg fijn!!

Een heerlijke zeilweek

De voorbereidingen naar de vakantie toe waren prima. Helene hielp ons met het kiezen van de boot en reis. Het flottielje zeilen is ook goed bevallen. Mooie plekjes en gezellige mensen. Goede begeleiding. Een top vakantie. Havengeld viel wel duurder uit dan vooraf is aangegeven.

Ge-wel-dig !

Goed bereikbare, vriendelijke, behulpzame organisatie (Helene) , top zeil - leiders (Toon en Julian) op het moederschip, heel kundig. Goede organisatie tijdens de week in Kroatië, duidelijke en uitgebreide breefings iedere ochtend om 9u. De watervallen route in Kroatie vinden wij echt een aanrader gezien er iedere dag een andere beleving klaar staat voor je.

Top voor elkaar!

Met 3 kleine kinderen (5, 7 en 9) week in Kroatie gevaren, super goede ervaringen. Goede, efficiencies communicatie vooraf en top begeleiding ter plekke. Geen gekke dingen, zou het zo weer doen.

Voor de derde keer in Kroatië (uitval basis Split) gevaren. Nu 3 weken met een first 35 van sailing forever de Kroatië wateren bevaren. Vanuit Split naar het noorden met als doel het nationale park van de Kornaten. Eerst nog via fjorden van Sibenik naar watervallen de Krka. Echt een ongeloofelijke mooie trip en de watervallen zijn adembenemend. Krka is zo,n plek uit de game of thrones. Dan door naar de Kornaten en in het nationale park super kunnen genieten van de hoge krijtrotsen gelijkend als de Engelse kust. Dan onder spi aan de buitenzijde van de kornaten richting het ZO. Onderweg meerdere keren een super mooie plek gevonden om met anker te overnachten. In 3 weken leer je ook dat je veel zuiniger met water overweg kan en dat je niet elke 2 dagen een pitoresk stadje/haven hoeft aan te doen om de voorraden aan te vullen. Wat het zeilen betreft komt er geen andere locatie in de buurt van Kroatië. De afstanden zijn altijd prima te doen max 3 á 4 uur en je een prima afstand afgelegd en is het gezin helemaal in zijn nopjes en kunnen de kids weer lekker zwemmen op weer een geweldige plek. Als het weer een keer tegenvalt mn als na een periode van super voorspelbaar weer een frontje of de borra overkomt is er altijd een veilige plek/haven aan te doen. We hebben via Braq en Hvar de ronde afgesloten. De boot was in super conditie en als zeiler is een wedstrijd klaar First 35 een genot en geeft de mogelijkheid om alles te zeilen. We hebben ervaring met Griekenland/Turkije/Corsica. Allemaal super mooie plekken echter Kroatië bied de ideale combinatie tussen veilig en voorspelbaar varen en prachtige natuur en oude stadjes en ook moderne/hippe tentjes.

Snel goede service

3 dagen van te voren aanvraag gedaan en hup zeilen in Kroatië, geweldig!

Paterspoel 20 1121PH Landsmeer

Over Zeilnet.nl

Zeilnet Zeilvakanties, Meezeilen, Flottielje zeilen en Zeiljacht huren. Zeilnet is specialist in zonnige zeilvakanties. Met persoonlijke aandacht en een uniek netwerk zorgen wij voor een gezellige zeilvakantie.