fijne shampoo

wil nooit meer iets anders

Geweldige producten!

Op zoek naar echt goeie haarzeep kwam ik bij Helemaal Shea terecht. Zij maken ambachtelijke zeep die stukken beter is dan de industriële zeep die je op veel plaatsen kan vinden. Ondertussen gebruik ik nu ook de deodorant, de gezichtscrème, de bodycrème, de lippenbalsem en de room- en linnenspray. Allemaal uitstekende en heerlijk geurende producten. Ook mijn ouders en tantes zijn overgeschakeld. Nu alleen mijn vriend nog :-) Al gebruikt hij al wel mijn haar- en bodyzeep.

Mooie producten en prima service

fantastisch

mooie producten, leuk verpakt, snel verzonden en bovenal het best werkzame spul dat ik ooit heb gebruikt!

Goede zepen en persoonlijke benadering

Ik bestel nu anderhalf jaar bij HelemaalShea omdat zij zepen hebben waar geen parfum in zit. Ook kun je bij een wat grotere bestelling kiezen voor gratis proefzeepjes om uit te proberen én hergebruiken ze zeepresten voor nieuwe circulaire zeepblokken (die ik dan voor mijn handen gebruik of in mijn kledingkast neerleg voor een lekker geurtje). Ik krijg/je krijgt altijd een kaartje met bedankt voor het bestellen. Dat voelt persoonlijk.

Tot mijn verbazing wegen de shampooblokken ivm vorig jaar nu 65 g ipv 80 g voor dezelfde prijs

Shampoo blokken zonder heads-up nu 65 gram ipv 80 gram vorig jaar voor dezelfde prijs. Bijna 20 % in prijs gestegen dus.. Geen goede zaak

Beste Cornelis, Bedankt voor je feedback. Per januari dit jaar hebben wij helaas de prijzen van onze producten moeten verhogen vanwege de enorme prijsstijging van de prijzen van de ingrediënten en verpakkingen. Omdat de shampoo bars al in een te groot doosje zaten hebben wij het formaat van de doosjes zo aangepast zodat deze ook meteen in een brievenbusdoosje zouden passen. Hierdoor moesten we de dikte van de shampoo bars ook wat aanpassen. Omdat het gewicht van de shampoo bars is verlaagd hebben we de prijs niet verhoogd zoals al onze andere producten. Met vriendelijke groet, Rimke

Allemaal toppie

Goede zepen, snelle levering. Allemaal dik oké

Goed product

Al een aantal jaar gebruik ik de shampoo en conditioner van helemaal shea, superfijn. Mijn haar ruikt heerlijk, volume en ik hoef het minder vaak te wassen.

Heel snelle levering!

Grote fan van Senseo van Helemaal Shea. Heel snelle levering. Er ontbrak een blok zeep maar dat hebben ze onmiddellijk nagestuurd!

Goede service en super producten. Zeker een aanrader!

Fijne producten

Een van de weinige shampoobars waarvan ik geen jeuk krijg. Ze ruiken lekker en gaan lang mee. De conditionerbar maakt mijn haar zacht, doorkambaar en voorkomt gespleten haarpunten. Het zijn niet de goedkoopste producten op de markt, maar de prijs is het dubbel en dwars waard.

Uniek

Leuk klein bedrijfje die met veel zorg een heerlijk en lekker geurend product presenteren.

Great conditioner and shampoo

We are a familly of 5, different hair types, and all of us really happy with vanilla shampoo bar and conditioner. It sooths and makes your hair look brilliant without leaving the it greasy or heavy

Top producten.

Mis alleen de samples die er voorheen altijd bij zaten ;). Verder wil ik nooit meer terug naar normale shampoo!!

Mooi en goed verpakt, producten werken zoals beschreven op de website.

Heerlijk ruikende producten, werken zoals beschreven op de website. Het is even wennen, maar echt veel beter voor je haar!

Helemaal top!

Super fijne producten! Heel natuurlijk en allemaal in mooie verpakkingen. Mijn pakketje was met zorg ingepakt en op zo'n manier dat het naar mijn verzoek in een brievenbuspakketje paste. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

Fijne producten snel geleverd

Prima bedrijf en goede producten Tip als je milieu vriendelijk verpakt misschien een kleurkaart toevoegen met welke zeep je hebt of in de zeepjes zelf een letter met een kaart erbij welke zeepjes je hebt. Ons hele gezin gebruikt het en eerste opmerking was “ ja maar wat is nu mijn shampoobar?”

Fijne producten en netjes verpakt

Er werd een heerlijk geurend pakketje bezorgd. Alles was netjes verpakt. Helaas deed PostNL er een week over om het te bezorgen, maar daar kan HelemaalShea niets aan doen. Ik heb nu een van de haarzepen gebruikt en de conditioner voor droog en normaal haar. Wat ruikt die laatste lekker, ik ruik het de hele dag subtiel om mij heen. Dit was niet mijn laatste bestelling!

Perfect as always!

I buy soaps from HelemaalShea for at least 5 years now. They make best shampoo soaps and bars. Hair feels clean but not stripped from protective layer. Skin feels moisturised, clean and I love herbal natural scents. Also the packaging is so beautiful! Order has been shipped straight away and arrived to Denmark just in a couple of days. It's my favourite soap producer definitely!

vaste conditioner

lekker product, makkelijk ,klein en gaat lang mee. Maakt het haar goed doorkambaar.

Super fijne producten

Ik ben helemaal fan van de zeepjes van helemaal shea!

Snelle levering en prima producten

Fijne shampoo bar, conditioner en body olie. Ik ben er blij mee.

Duidelijke website Heerlijke zepen

Lovely hair soap

my hair was too frizzy and messy before buying their conditioner and using generic shop purchased liquid bottle. going to last a long time too!

Prima levering en lekkere zeepjes!

Alles wordt netjes verpakt en op tijd geleverd.. Fijne shampoo bars en zeepjes.

MC van Voordenstraat 1 A

1483GB De rijp