Fijne producten en netjes verpakt

Er werd een heerlijk geurend pakketje bezorgd. Alles was netjes verpakt. Helaas deed PostNL er een week over om het te bezorgen, maar daar kan HelemaalShea niets aan doen. Ik heb nu een van de haarzepen gebruikt en de conditioner voor droog en normaal haar. Wat ruikt die laatste lekker, ik ruik het de hele dag subtiel om mij heen. Dit was niet mijn laatste bestelling!

Perfect as always!

I buy soaps from HelemaalShea for at least 5 years now. They make best shampoo soaps and bars. Hair feels clean but not stripped from protective layer. Skin feels moisturised, clean and I love herbal natural scents. Also the packaging is so beautiful! Order has been shipped straight away and arrived to Denmark just in a couple of days. It's my favourite soap producer definitely!

vaste conditioner

lekker product, makkelijk ,klein en gaat lang mee. Maakt het haar goed doorkambaar.

Super fijne producten

Ik ben helemaal fan van de zeepjes van helemaal shea!

Snelle levering en prima producten

Fijne shampoo bar, conditioner en body olie. Ik ben er blij mee.

Duidelijke website Heerlijke zepen

Lovely hair soap

my hair was too frizzy and messy before buying their conditioner and using generic shop purchased liquid bottle. going to last a long time too!

Prima levering en lekkere zeepjes!

Alles wordt netjes verpakt en op tijd geleverd.. Fijne shampoo bars en zeepjes.

Altijd uitstekende kwaliteit en prijs

Ik ben heel enthousiast over HelemaalShea. Altijd zo'n fijne selectie van producten, geen groep in, (bijna geheel) plastic vrij enz. De shampoo (Camomile & Jojoba) wast mijn haar goed schoon, de andere shampoo bar voor mannen (Spirulina & Charcoal) doet het ook prima bij mijn man. De haarolie vind ik ook een parima product. Qua ruik vind ik persoonlijk de gemberolie niet zo lekker ruiken, maar dit is echt een heel klein minpuntje. 9,5/10

Fijn!

Hele fijne natuurlijke produkten bij deze webshop

Goed product voor de juiste prijs

Top producten mijn vrouw is er heel blij mee

Geen jeuk meer op mijn hoofd!

Na vele soorten shampoo's ben ik samen met mijn zoon helemaal weg van de helemaalshea haarzepen. Door mijn allergieën gaat amandelolie helaas niet. Gelukkig is er nog steeds volop keuze om zeepjes af te wisselen. De brandnetel rozemarijn ruikt zo lekker, dat we die nu als eerste gaan uitproberen. De kamille citrus is ook een aanrader. Net als de monoï de tahiti. De babasu is ook een fijn zeepje. Voor de conditioner raad ik aan om die voor droog haar te kiezen. Wat ruikt deze lekker. Goed door te kammen en mijn haar voelt zacht aan. En geen jeuk meer. Ik ga nooit meer terug naar de flessen shampoo!

artikelen geheel naar wens

Goede eerlijke producten zonder overbodige marketing poespas.

De shampoo blokken geven een prettig schuim en gaan erg lang mee. Geen overbodige verpakkingen. En het belangrijkste: natuurlijke (vegan) ingrediënten.

Erg blij met dit product

Ik gebruik het nu al jaren tot mijn grote tevredenheid

Opgelost

Na mijn bericht dat mijn bestelling niet was binnen gekomen, zijn ze op zoek gegaan naar mn pakket. Ondertussen is er een nieuw pakket verstuurd en die heb ik ontvangen. Netjes opgelost, super blij met m'n zeepjes!

Erg fijn in gebruik

We zijn erg blij met de shampobar en conditioner. Het haar zit een stuk beter dan met shampoo. Ruikt lekker en je doet er lang mee

superfijne producten!

Altijd goeie kwaliteit en inmiddels de enige plek waar ik nog haarzeep koop. De blokken zijn wel prijzig maar gaan lang mee.

Heerlijke geur!

Lekker hoor

Heerlijke producten

Ik ben fan. Fijne geuren en zo snel bezorgd!

(H)eerlijke zeep tegen een redelijk prijs

prima spul. Aangename geur en goed voor huid en haar.

Aangenaam verrast!

Ik had niet verwacht dat een shampoo bar net zo goed zou zijn als een fles shampoo. mijn haar voelt verzorgd en gevoed,

Goede afhandeling bestelling en goed product.

Het bestelde wordt al snel geleverd en het product, shampoo, bevalt me heel goed.

Snelle levering, prachtige en fijne zeepjes. En in van die mooie doosjes.

De shampoo bars zijn goed voor mijn haar! En vrij van allerlei minder goede ingrediënten. Overzichtelijke site!

Heerlijk natuurlijk

De haarzepen gebruik ik al enkele jaren en mijn favoriet is Rozemarijn Brandnetel! Ik hoef maar 1x per week m'n haren te wassen, omdat het alles doet wat in de beschrijving staat De zepen gaan bovendien lang mee.De huidige verpakking van enkel een wikkel vind ik ook zeer prettig. Voor mijn gezichtshuid gebruik ik de actieve kool met lemongrass, óók een topper!

Kiyoh Bewertungen