Correct over de ganse lijn Prima producten

Goed product, geur moest ik aan wennen

Goed product, geur moest ik aan wennen

Fantastische body&shampoo bar

Hele fijne body&shampoo bars. Omdat wij veel fietstochten maken zijn de mini’s bij ons erg geliefd

Heerlijke zeepjes en een zeer snelle afhandeling

Ik heb al eerder een paar verschillende soorten haarzeep gebruikt en die bestel ik nu telkens. Ik haal de zeepjes op bij de Zeepmakerij. Zeer tevreden over de haarzeep en over de verwerking van de bestelling! En het pakketje geurt heerlijk wanneer je het open maakt! Geen plastic en onnodige verpakkingsmaterialen! Een aanrader!

Dank voor de snelle levering. Er zat een stuk zeep bij die ik niet besteld had. Volgende keer alleen graag dat wat ik bestel. Alvast mijn dank Liefs Els

Beste Els, bedankt voor je review. Het zeepje wat extra bij je bestelling zat is een cadeautje van ons:). Mocht je gratis producten niet op prijs stellen dan kun je dit altijd aangeven bij de opmerkingen als je een nieuwe bestelling plaatst. Met vriendelijke groet, Rimke HelemaalShea

Netjes verpakt en lekkere geuren

Ik heb de zeepjes nog niet in gebruik, maar ze ruiken heerlijk.

Great product, thoughtfull company.

I love shampoo bars and conditioners and I've been ordering them for more than a year now. The quality is great and the packaging is sustainable which I find important as well. They always include samples, which is very thoughtfull. This is one of my favourite brands! Keep up the good work!

Formidabel

De website werkt goed en de producten zijn fantastisch! Ik had enkel, met het snel zijn, gemist dat ik zelf geuren kon kiezen bij de proefpakketjes. Het stond erbij, ik had enkel niet naar onder gescrold waardoor ik het niet zag op mijn gsm. Snelle levering en ook alles deftig ingepakt waardoor het mooi en heel tot bij mij geraakt is. Heel tevreden over! Dank jullie wel voor deze geweldige producten en om ze met zorg te behandelen en leveren.

Eigen probeerset samengesteld, een uitkomst

Ik kon zelf een probeerset van minizeepjes (gastenzeepjes) samenstellen, erg handig. Mooie verpakking ook, goed gedaan. De persoonlijke aandacht toen ik een vraag had, werkte ook fijn. Compliment.

Snelle levering van fijne producten

Al vaker hier besteld. Altijd snelle levering. Fijne natuurlijke producten.

Fijne producten, snelle en goede verzending

Fijne producten, snelle en goede verzending.

Fijne producten in een leuk jasje

Snel geleverd, prachtige verpakking, maar het belangrijkste: hele prettige producten zonder ‘zooi’.

fijn product

Ik ben erg tevreden met de twee shampoos en zal in de toekomst weer van hier bestellen

Fijne producten en snelle, milieuvriendelijke service

Al een aantal keren diverse producten besteld. Wordt keurig en snel geleverd en de producten zijn van hele goede kwaliteit.

Shampoobar beter dan haarzeep

Fijne shampoobar, maar m'n haar wordt wel sneller vet dan bij vorige shampoos

Goede producten, snelle levering

Héérlijke haarzeep! Werkt super!

Goed geleverd!

Fijne duurzame producten en snel geleverd.

Zeer tevreden!

Fijn contact, snelle verzending en een goede prijs-kwaliteit verhouding! De shampoo en conditioner bars die ik heb besteld bevallen me ontzettend goed! Ik kan de webshop zeker aanraden.

Gewoon goed

De website is duidelijk. De service goed, heb het product opgehaald. Was toch verpakt als voor verzending, had van mij niet gehoeven . Alles heel verantwoord, ecologisch, kom zeker terug. De zeep en olie bevalt ook goed.

Hoi Annet, Bedankt voor je feedback. Je hebt ons op een idee gebracht! Vanaf nu zullen we bestellingen die opgehaald worden aanbieden in een papieren tasje. Zo hoeven we de producten niet meer in een doosje te doen, dus duurzamer :). Met vriendelijke groet, Rimke

Niets anders meer voor mij!

Heb inmiddels meerdere producten gebruikt en alles is heerlijk. Heb nog nooit zo'n zacht huidje en haar gehad. Ik gebruik de Shampoo Bar en de Solid Conditioner. Ook de scheerzeep is top. Het mesje glijdt er moeiteloos overheen en geen droge/trekkerige huid na afloop. De vaste deo vind ik ook ideaal. Voor mij geen spuitbus meer. Sinds kort gebruik ik het gezichtsserum. Was een beetje bang dat het erg vettig zou zijn maar niets is minder waar. Trekt gelijk in, voelt heerlijk zacht en glimt totaal niet. De Koffie Scrubzeep vind ik ook ideaal voor in de keuken tegen vieze geurtjes van knoflook/ui. Snelle verzending ook en vrolijke verpakking. Ik ben helemaal blij.

Erg tevreden. Blij met alles.

Hele fijne producten

De bodybutter ruikt zo lekker en is makkelijk in gebruik. De shampoo bars gebruik ik al ongeveer 2 jaar.. Die bevallen heel goed.

Soepel vallend haar en rustige hoofdhuid

De combinatie zeep en conditioner is perfect. Mijn haar valt mooi soepel en ziet er gezond uit. Normaal had ik in de winter altijd last van een droge hoofdhuid. Ik gebruik shea nu ca 3 jaar en dat is niet meer voorgekomen.

Heerlijke zachte zeep

Heerlijke zachte zeep! De matcha zeep neem ik altijd op reis mee en werkt ook goed tegen mogelijke infecties. De pepermunt zeep is fijn als handzeep. Droogt niet uit en fris.

Snel verzonden. Ik heb 8 testers besteld: 2 haar en body zepen, 2 scrubzepen en 4 haarzepen. Daarbij heb ik van de winkel 2 gratis testers gehad: een normale zeep en een bodyzeep. De normale zeep is fijn, ik gebruik hem voor het normale handen wassen en hij droogt mijn handen niet uit (ik heb snel droge handen, dus dat zegt wat!). Ruikt ook super lekker trouwens, De koffiescrubzeep is even wennen. Het lijkt een beetje een schuurspons, maar nadat ik 1 been gehad had vond ik het eigenlijk wel prettig. Nogsteeds in gebruik dus. Ik denk dat het ook wel een goede reiniger is als je echt vies wordt. De rose body en haarzeep heb ik gebruikt voor haar en lichaam. ik gebruik normaal geen bodyspul, dus ik heb gekeken wat het deed met scheren en ook om mijn haar te wassen. Voor scheren is toch echt een scheerzeep nodig (na die schrubzeep :) ) en uit mijn haar kreeg het niet goed uitgespoeld, waardoor er een zeeplaag op mn haar achterbleef. Niet fijn. Ik lees dat een appelazijnspoeling dan werkt, maar dat heb ik niet geprobeerd. Als bodyzeep dus wel fijn. Van de haarzepen vond ik de brandneter het lekkerste ruiken, dus die gebruikt. Bleven niet zo veel zeepresten achter, dus ik ga deze nog een keer proberen. Ik had vanwege de haar en bodyzeep eerst weer mn shampoo bar gebruikt.