Altijd goed

Heb al meerdere bestellingen geplaatst bij HelemaalShea. Deze worden altijd netjes uitgevoerd. Fijne producten zonder plastic.

Hele goede conditionerbar

Goed in te smeren conditioner, maakt het haar zacht. Maakt het haar niet droog en niet vet. Natuurlijke ingrediënten zonder microplastic!

snelle service en fijne producten

Zie boven

Best conditioner bar I've ever used

Best conditioner bar I've ever used

Snel verzonden, fijne producten en een lief kaartje erbij. In 1 woord top!

Makkelijk besteld, snelle levring

Fijn dat je ook kan kiezen met of zonder verpakking. Rijkt lekker voelt goed aan

Snelle en correcte levering. Een per ongeluk verkeerde bestelling snel en heel netjes afgehandeld. Zeer tevreden!

Ik word er blij van!

Misschien een beetje gek om hier als medewerkster van Helemaal Shea een beoordeling te schrijven. Want dan klinkt het natuurlijk al gauw als een verkoop praatje. Maar ik ben ook een enthousiast gebruikster, dus ik dacht, waarom ook eigenlijk niet. En wat mij betreft verkoopt het zichzelf, eenmaal geprobeerd. Alleen de manier van haar of handen wassen met een blok zeep is misschien even wennen. Maar dat went al snel en het resultaat is zó veel beter dan met reguliere shampoo of zeep uit een fles. Ik sta er nog iedere keer versteld van hoe zacht m'n haar is na de conditioner en m'n huid na het insmeren met de body oil. En m'n haar is veel minder snel vet waardoor ik het minder vaak hoef te wassen. Ook met de vaste deo ben ik erg blij. Geen aluminium en andere troep meer in m'n lijf. Man en kids hadden er eerst allemaal maar niks mee maar die zijn inmiddels ook om, gelukkig. Zelfs m'n moeder gebruikt nu, na 85 jaar, de shampoo bar voor grijs haar en de body oil en sheaboter. Haha, ze weet niet wat ze meemaakt op d'r ouwe dag! ;-)) Ik kan in ieder geval zeggen dat we met een gezellig klein team met veel plezier alles maken, verpakken en de bestellingen zo netjes mogelijk inpakken en er alles aan doen om het op tijd te verzenden zodat het een feestje mag zijn wanneer je het pakketje opent. Ook altijd leuk om hier de enthousiaste reacties te lezen. Ik ga elke keer weer met plezier naar m'n werk, al is het alleen al om de heerlijke geur die inmiddels ook in onze badkamer hangt. Ben heel blij met deze verandering in haar- en huidverzorging. Alleen jammer dat ik dit pas op 54 jarige leeftijd heb moeten ontdekken.

Ik heb eerder de haar zeep gebruikt, maar die beviel niet doordat mijn haar aan elkaar ging kleven. Nu dus een shampoo bar gekocht en die is boven verwachting, wat een topproduct! De conditioner heb ik al eerder gehad en die is ook echt aan te raden

Top producten en top service

Producten zonder troep die het milieu belast, verpakt in slechts papier en karton. Zo hoort het! En top service.

Zeepjes enzo opgehaald, zeer tevreden

Jammer dat ik op de website niet kon aangeven welke Zeepjes ik met of zonder verpakking wilde hebben Is perfect opgelost, nu de website nog.

Heerlijke zeepjes

Bestel al een paar jaar zeep en haarzeep bij 'Helemaal Shea'. Was een aantal jaren terug opzoek naar plasticvrije zeep en shampoo kwam al snel op de website van HS uit. Mijn haar reageerde heel goed op de haarzeep, en de gewone zeep is ook heel fijn. Ondertussen gebruiken we allemaal in ons huishouden zeep van HS. Zeker een aanrader dus.

Mijn huid ziet er veel beter uit sinds ik de dodezeemodder zeep gebruik. Ook de shampoo bars zijn heel goed.

Levering niet goed

De zeep is prima en voldoet geheel aan mijn verwachtingen, de levering was daarin tegen niet goed en duurde al met al ruim twee weken. Mijn bestelling had ik juist ruim voor mijn vakantie geplaatst zodat ik deze nog mee kon nemen echter is het geleverd toen ik al ruimschoots op vakantie was. Jammer

Response from the business owner

Beste Edwin, Bedankt voor je feedback. De periode dat je had besteld waren wij gesloten i.v.m. de zomervakantie. Dit stond ook duidelijk op de website vermeld. Maar wij zijn in ieder geval blij dat de producten aan je verwachtingen voldoen :) Met vriendelijke groet, Rimke

Geur en grootte van bars top

De geur en de grootte van de bars is top. Ik hou van die natuurlijke , niet synthetische geuren . Ik koos voor iets waar shea boter in zit in de hoop dat het ook meer vochtinbrengend werkt dan andere bars . Helaas heb ik de indruk dat het mijn haar echt droger maakt en laat afbreken. Kan natuurlijk voor iedereen verschillend zijn

Hele fijne haarzeep en conditioner

Last van een gevoelige droge huid, ben ik door de reviews begonnen met haarzeep Argan and Rhassoul. Helaas werkte deze haarzeep niet voor mij. Daarna overgestapt op de barbassu, wat een verschil! En geen jeuk meer op mijn hoofd. Dit is een blijvertje samen met de solid conditioner normaal tot droog haar. Een heerlijke geur en zeer makkelijk doorkambaar haar. Mijn haar spoel ik altijd koud uit om de haarschubben te sluiten.

Fijne producten, snelle levering.

Erg blij met onze haarzeep

Verzending duurde erg lang

Website geeft aan dat de bestelling binnen 2 a 3 dagen wordt verzonden, maar het duurde 12 dagen. Is op zich niet per se erg, maar wel handig om dat dan op de site te zetten.

Response from the business owner

Beste Anneke, Bedankt voor je review. We streven er inderdaad naar om alle bestelling binnen 2 dagen te versturen. Helaas zijn wij afhankelijk van de PostNL die onze pakjes bezorgd. Als het daar druk is kan het langer duren voordat een pakje is ontvangen. Hier hebben we helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Rimke

Leuk pakketje

Lekkere zeep en de leuke zeephouders van bubble - een aanrader! Voor jezelf of om cadeau te geven!

Goede producten

Fantastische conditioner en goede service

Helemaal Shea is helemaal okee

Helemaal Shea is helemaal okee

Klasse

Eure Seife ist superschön und der Service hervorragend !

Ik zocht een goed alternatief zonder plastic verpakking maar deze producten (shampoo, deodorant en zeep) werken en verzorgen beter. Geweldige producten.

Fantastische producten

Van alles besteld, voor mn haar, en huid. En alles bevalt me prima! De soap seasalt, mn huid zo zacht na het wassen. Shampoo bar argon & rhassoul ook perfect in gebruik, zacht en schoon is mijn haar. De solid conditioner sluit perfect aan op de shampoo bar…Top

ich liebe die Produkte

bestelle gerne wieder