Fantastische producten

Van alles besteld, voor mn haar, en huid. En alles bevalt me prima! De soap seasalt, mn huid zo zacht na het wassen. Shampoo bar argon & rhassoul ook perfect in gebruik, zacht en schoon is mijn haar. De solid conditioner sluit perfect aan op de shampoo bar…Top

ich liebe die Produkte

bestelle gerne wieder

Zou geen andere zeep willen gebruiken dan Helemaalshea

Heerlijk zeep. Ruikt ongelooflijk goed, huid voelt niet uitgedroogd na een douche. En het blijft in de vorm van zeep tot aan het einde, niet uit elkaar gebroken stukjes.

Super tevreden klant!

Wat een heerlijke body butter! Ruikt heerlijk en smeert ook gemakkelijk uit.

Snelle service en fijne producten

Lekkerste zeepwinkel!

De zeepjes ruiken lekker, zijn er mooi uit. Verpakkingen zijn cute! De shampoo en conditioner die ik gebruik zijn ideaal voor mijn hoofdhuid die best gevoelig is. Mijn hoofdhuid jeukt minder. Ook de huidverzorgingsproducten werken goed en ruiken lekker. Service is goed, bestellingen worden binnen aantal dagen geleverd zonder problemen. Zou iedereen aanraden de zeepjes een keer te proberen of aan iemand cadeau te doen.

Puur natuur

Eigenlijk vind ik alle producten van Helemaalshea prettig. Ze zijn goed gemaakt bevatten geen troep en ruiken lekker. Ik ben een fan, ook omdat het bij mij uit de buurt komt.

Heerlijke haarzepen, snelle verzending

Mijn ervaring met HelemaalShea is al jaren fantastisch. Makkelijk bestellen, veel keuze. Zo fijn om proefstukjes te kunnen kopen en zo van alles te kunnen testen. Ik heb dik haar, tot op mijn schouder en doe rustig twee maanden of langer met een stuk haarzeep. De verzending is snel, en waar mogelijk gaat het in een brievenbuspakket. Vind ik zelf fijn, hoef ik er niet op te wachten. Sinds ik over ben op shampoo-bars/haarzeep is mijn haar zachter, wordt minder snel vet, en het scheelt een hoop verpakkingsmateriaal.

Beste conditioner en goede service

Ik heb reeds meerdere malen conditioner bestelt bij HelemaalShea. Het is en blijft de beste plastiek vrije conditioner die ik al geprobeerd heb (en ik hou wel van variatie dus ik probeer toch regelmatig eens een nieuw merk). Ik zou de conditioner van HelemaalShea iedereen aanraden. Hij verzorgd het haar en laat glanzen zonder vettig of zwaar te maken. De service van HelemaalShea is ook prima: snelle, milieu vriendelijke zending.

Fantastische producten, service en snelle levering

HelemaalShea heeft een assortiment met fijne producten die zonder enig gebruik van plastic worden verpakt en geleverd. HET KAN WEL!

Mijn eerste kennismaking viel een beetje tegen

Heb wat mini producten en gratis samples besteld. Ook om kado te doen. Prachtige verpakking om de zeepjes. Alleen ruiken ze bijna allemaal hetzelfde. Mis de geursensatie die ik wel had verwacht.

Fijnste zepen!!

Snelle levering en beste samenstelling voor mijn gevoelige huid!

Fijne webshop en goede producten!

Mooie fijne producten en leuke en lekkere samples die je er bij krijgt om uit te proberen of om aan iemand anders te geven!

Keurig verpakt, op tijd geleverd

De shampoobar voor donker haar is heerlijk. Mijn haar voelde meteen lekker schoon. Een stuk zeep gebruiken in plaats van een shampoofles raad ik iedereen aan.

Goede product, mooie acties + uitstekende service

Lekkerste wat en beste zeep ooit

Het is heerlijke zeep. Veel andere zeep geprobeerd maar kom altijd weer terug bij Helemaal Shea. Lekkere geur, veel aanbod en altijd snel thuis bezorgd. Met een persoonlijke noot. Door een kaartje en een extra klein stukje zeep. Wij willen niet meer anders!

Snelle levering en milieuvriendelijke zeepproducten.

Zie hier boven.

Heerlijke zeepjes

Al jaren fan van de vanille conditioner bar ❤️

Altijd super

Verpakkingsvrij op aanvraag, en ik krijg vaak ook nog eens een klein geschenk erbij in de vorm van een klein gratis sample, of dit keer zelfs een prachtige body butter bar!

Goede zeep

Kwaliteitsvolle en ecologisch verantwoorde zeep

Fijne zeep

TOP!!! Geweldige producten!!

Alles snel en keurig afgehandeld!! Ik werd op de hoogte gehouden van de afhandeling van de bestelling!!

Bestellingen worden altijd met zorg en snel verzonden. Hele fijne producten.

Super fijne zepen voor zowel haar als lijf en gezicht

Ik gebruik de zepen nu al jaren en het is de beste keuze ooit om af te stappen van chemische zepen. De zepen zijn goed voor huis en haar en ruiken heerlijk. Geen geïrriteerde huid meer en een rustige hoofdhuid.

Een fijne zeep waarbij je fris en schoon voelt

Het voelt gelijk schoon aan en laat een verzorgend gevoel na.

1 MC van Voordenstraat A

De rijp 1483GB