Super goede shampoo en conditioner

Hele goede spullen dus zeker een aanrader!

Uitstekende producten en uitstekende service

Ik had een probleem met een lekkend flesje. Dit probleem is door HelemaalShea heel goed opgelost.

HelemaalShea heeft topproducten, is op en top duurzaam en de service is perfect.

Alles perfect

Kwalitatieve producten, mooie verpakking, snelle levering. Ecologisch en lokaal bedrijf.

HelemaalBlij

Allemaal leuke lekkere zeepjes! Mooie vormgeving: het lijkt net een miniatuur boekenkast als ik ze allemaal naast elkaar in een doosje zet. En er zat zelfs een lief handgeschreven berichtje bij mijn bestelling :) Dankjewel!

Prima producten keurig geleverd en milieubewust

Hai ik ben op zich superblij met jullie producten zou het nog mooier vinden als jullie ook specifieke producten voor de wat ouderen onder ons zouden kunnen lever bv voor grijs haar of hypoallergeen oid Groetjes Ilse

Hoi Ilse, bedankt voor je feedback. We hebben zeker rekening gehouden met de wat oudere clienten en met de mensen met een gevoelige huid. Zo hebben we een shampoo bar en een haarzeep voor blond en grijs haar. En we hebben een hypoallergene shampoo bar speciaal voor de gevoelige huid met een heerlijke vanille geur. Daarnaast hebben we meerdere zepen in het assortiment die geschikt zijn voor de gevoelige huid. Op de website vindt je filters waar je je huid- en haartype kunt aangeven zodat je snel naar het juiste product verwezen wordt. Met vriendelijke groet, Rimke HelemaalShea

Excellent quality !

I am happy to discover the company .I tried different shampoo bars and a conditioner and they made my hair happy. The company use natural ingredients of a good quality. Thank you , beautiful people ,for your work .

Fijne producten en worden snel afgeleverd. Veel conditioner bars van andere merken uitgeprobeerd maar geen enkele kan tippen aan die van Helemaalshea.

Beste keuze in natuurlijke shampoo en zeep

Grote keuze en snelle levering. Voor mij de enige keuze in natuurlijke zeep/shampoo

Super fijne producten!!

Snel verzonden, goed verpakt! Ruikt allemaal echt heerlijk en doet wat het beloofd! De verpakkingen zijn echt geweldig ook!! Ik ben fan!

Werkende natuurlijke producten in een vrolijk jasje

Geur fijn en niet te aanwezig Doet tot nu toe wat het belooft Vrolijke papieren verpakking

Fijne winkel

Ik bestel hier al enkele jaren al mijn zeep, en heb daar nog nooit een probleem mee gehad.

Voelt goed!

Ik ben erg tevreden met de producten die ik gebruik, voelt goed, droogt niet uit en je ruikt de ingrediënten goed. Ook voor mij geld dat ik zo min mogelijk plastic wil verbruiken.

(H)eerlijke zeepjes, prachtig verpakt.

Een cadeautje dat je graag wilt krijgen.

Fijne shampoo blokjes

Ik gebruik de shampoo blokjes al een paar jaar en wil nooit iets anders meer.

Super goede service, super goede producten

Al een aantal jaar groot fan van de natuurlijke producten van Helemaal Shea.

Heldere informatie, keurig verstuurd, verantwoord product

De website is overzichtelijk, uitstekend natuurproduct, netjes verzonden en ontvangen

Gemakkelijk bestellen en vlotte levering.

De zeep is even wennen qua geur en gevoel, maar het zeepbakje werkt prima!

Geen

Nog niet gebruikt. Heb dus nog geen oordeel

Beste Lute, bedankt voor je feedback. Zou je deze feedback willen bijwerken als je onze producten wel hebt gebruikt? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Rimke

Aangename geurende shampoo en herfst zeep. Mooi verpakt. Heel blij mee.

Snel en met zorg.

Snelle levering en keurig netjes verpakt!

hele fijne producten!

Haarzeep werkt fantastisch

Top zeep, top service

De haarzeep en conditioner bevallen prima, en de spullen zijn altijd snel in huis

Altijd goed

Heb al meerdere bestellingen geplaatst bij HelemaalShea. Deze worden altijd netjes uitgevoerd. Fijne producten zonder plastic.

Hele goede conditionerbar

Goed in te smeren conditioner, maakt het haar zacht. Maakt het haar niet droog en niet vet. Natuurlijke ingrediënten zonder microplastic!