Fijne service, goede prijzen en snelle levering!

Mijn bestelling was helemaal naar wens. De service is altijd goed bij SchoonOnline.nl. Ze hebben goede prijzen en mijn bestelling was snel geleverd.

Vriendelijke dames aan de lijn

Goed en vriendelijk geholpen door de dames aan de telefoon. Ook snelle levering, en goede prijs. Facturatiedeel heb ik nog niet mee kunnen maken. Ga zo door!

Vriendelijk, goede service

Na een foutieve bestelling artikel geretourneerd met een perfecte, snelle afhandeling. Vriendelijke mensen bij de klantenservice.

Snelle levering en klantvriendelijke klantenservice

Goede verzending en goede kwaliteit product. Van bestelling tot levering is goed gegaan! Betaalbare prijs!

te lange levertijd

op site staat binnen 24 uur Heb 17 jan besteld komt als goed is pas 27 jan binnen Vind ik jammer

Bedankt voor uw reactie. Onze standaard levertijd is 24 uur. Bij elk artikel wordt de levertijd nogmaals specifiek vermeld. Het door u bestelde artikel was helaas uitverkocht en had een verwachte levertijd van 7 dagen. Dit is ook bevestigd per email. Wij doen er alles aan om te zorgen, dat we voldoende voorraad hebben, maar kunnen niet alle onverwachte pieken opvangen. Bedankt voor uw geduld. Team Schoononline

hele goede service.

Goede service en snelle verzending.

Gemiddeld

Snelle levering en klantvriendelijke klantenservice. Fout bij bestelling maar is goed gekomen

Gewoon altijd goed

Ze doen wat ze beloven. Goede verzending en goede kwaliteit product.

Ik ben totaal tevreden .

Van bestelling tot levering is goed gegaan !

Snelle en correcte levering

Orders worden snel en correct verwerkt

fijne leverancier!

Heel fijn dat je zelf snel e.e.a. kunt aanklikken dat je wilt bestellen en kunt terugkijken wat je eerder hebt besteld. Indien je een opmerking hebt of vraag plaatst bij de bestelling dan vind ik het bijzonder fijn dat dit goed gelezen wordt en er snel een persoonlijk antwoord volgt!!

Prima, ondanks......

Ondanks dat de koppeling naar de bank niet werkte toch verzonden; vertrouwen geven is vertrouwen winnen......uitstekend gedaan!!

Nette afhandeling van de bestelling en mooie producten

Bestelling netjes verpakt en duidelijke paklijst dat er 1 product nageleverd ging worden. De nalevering inmiddels ook goed ontvangen. Helemaal goed. Volgende keer zonder bedenkingen weer een bestelling plaatsen bij schoononline.nl

Altijd goed geholpen, snelle levering.

Zeer behulpzame medewerkers, fijn bedrijf om mee te werken.

goede service en snelle levering

zie boven

Snel en netjes verpakt geleverd, volgens afspraak. Helemaal goed.

Vikan schoonmaakgerei, kost iets meer maar dan heb je ook iets.

Keurige afhandeling van de order

Goed bedrijf

Priema produkt snelle levering goed bedrijf

Goede en nette levering

Uitstekende producten en geweldige service

Uitstekende producten en geweldige service

Partner met juiste materialen voor mijn zakelijk ge/ verbruik

Netjes op tijd geleverd

Ik bestel zeker de volgende keer weer bij schoononline!

goede service

vrij snelle levering

Perfect in orde.

Artikelen werden perfect de volgende dag afgeleverd.

Gezocht, gevonden, gebeld, besteld en binnen 24 uur geleverd!

Behulpzame, meedenkende klantenservice.