Servicegericht!

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voortreffelijke afwikkeling order

Makkelijk te bestellen, prima informatie over voortgang order, aflevering goederen idem!

Prima geleverd

Handdoek dispenser besteld en is netjes na vakantie bezorgd

zeer tevreden

wordt altijd netjes te woord gestaan en bestellingen zijn meestal binnen 1 á 2 dagen in huis,

Prima, maar verzendprocedure behoeft nog verbetering

Product, prijs, bestelprocedure is prima. Afhandeling behoeft aandacht. Ik heb geen bericht gehad dat t pakket verzonden is, onderweg is of afgeleverd bij de buren, waar het vervolgens dagen heeft gelegen zonder dat ik daar iets van wist.

Twee keer een lekkende zeepdispenser en er werd gezocht naar een zeer tevreden oplossing voor mij.

Snel en correct

Goede kwaliteit

Uitstekende website, groot assortiment, goede prijsstelling

Diverse items besteld en netjes op tijd geleverd gekregen. Van één artikel waren 3 "omdozen" geleverd ipv 3 exemplaren maar 1 mailtje was voldoende om het te rectificeren. Al met al webwinkel die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft.

Bestellen met gemak

Hallo, Wij bestellen over het algemeen dezelfde 3 items (papieren handdoekjes, toiletpapier en vloeibare zeep). Doordat deze items altijd direct worden getoond onder 'mijn account' bij 'meest bestelde producten' kan ik in een paar clicks de artikelen bestellen en deze worden altijd snel geleverd.

Producten goed, levering omslachtig

Producten zijn prima, verder geen opmerkingen. Levering moet je thuis voor zijn omdat er getekend moet worden. Is niet mogelijk hier niet voor te kiezen. Ik had 3 afwasborstels verschillend formaat besteld, om daar perse voor thuis te moeten blijven maar goed. Vervolgens een leverdatum aangeklikt. Echter was ik niet thuis en heb ik via het formulier aangegeven dat ik het daar ging ophalen, in dit geval DPD. Werd het alsnog thuis geleverd die dag en bij toeval was ik thuis.

...

Snelle on-line levering. Ik heb nooit personeel aan de lijn.

Goede kwaliteit. Prima geholpen met advies.

Ze waren goed te bereiken en gelukkig eens geen callcenter, maar een echt iemand die er werkt en verstand had van de producten.

Via internet besteld.

u heeft ons goed geholpen

De bezorger heeft een pakket verkeerd bezorgd en dit verkeerd vastgelegd, dus het pakket is zoek geraakt. U heeft ons nadat ik dit gemeld heb direct een nieuwe zending gestuurd, waarvoor dank.

Prima al jaren mijn leverancier

Altijd stipt op tijd geen klachten

Goede service, klantvriendelijk

Nadat de vervoerder het pakket stuk had aangeleverd bij ons en deze het pakket mee retour had genomen. Kwam er een telefoontje van de firma. En werd er gelijk actie ondernomen om de order opnieuw te zenden.

prima afhandeling

product tijdelijk niet voorradig. Medewerker (V) heeft goed gecommuniceerd.

Beste, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Schoononline

De goedkoopste

Beste Atsma, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Schoononline

Pluspunten

keurig en op tijd geleverd

Beste, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet,Team Schoononline

Pluspunten

PRIMA SERVICE

Beste Jacqueline, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet,Team Schoononline

Pluspunten

Snelle reactie op vragen, goede klantenservice en snelle levering.

Pluspunten

weer keurig geleverd en top prijzen bij schoononline.nl

Beste Jeroen, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet,Team Schoononline

Pluspunten

wat je vraagt krijg je direct antwoord

Pluspunten

Prima en snel