goede service

Goed bereikbaar en goede service. Ik had verkeerde cartridges besteld, de cartridges konden terug gestuurd worden.

Onbeschoft

Zeer onprofessionele en ronduit onbeschofte “klantenservice” Te beroerd om een antwoord op een normale vraag te geven.

heb de cartridges ontvangen ze waren iets later er over gebeld en een prima uitleg gehad en de zelde dag kwamen ze ook nog binnen

Gewoon goed

Ik bestel al jaren bij Quality Cartridges. altijd goed

Ok

Ok

In één woord kan ik het: tevreden

Na toch wel enige jaren van dit bedrijf zijn cartridges ben ik door de goede service, waaronder ook advies behoort, bij het bedrijf "Quality Cartidges" gebleven.

Snelle verzending

Prima verzending, miste alleen bevestig van de bestelling. Voor herhaling vatbaar

Beste Ronald, Het probleem van de bevestigingen kwam de laatste weken een enkele keer voor. Dit is onderzocht en afgelopen vrijdag is dit opgelost. Iedereen krijgt nu weer een orderbevestiging.

Goed spul

"Goede wijn behoeft geen krans."

Koopje, goede kwaliteit inkt.

Goedkoop en prima kwaliteit inkt.

Snelle levering en goede service

Cartridges zijn goed

Makkelik bestellen, snel geleverd

Ik bestel mijn cartridges al jaren bij Quality Cartridges en altijd tot volle tevredenheid, prima kwaliteit, levertijd en betrouwbaar!

nooit weer

Voor de eerste keer besteld, en volgens de site zou het in een werkdag geleverd worden, een dag later gebeld waar mijn trakc&trace code bleef helaas na twee dagen nog niets, komen beloftes niet na

Correct, hulpvaardig bij problemen en snel.

Prima.

betrouwbare leverancier

Bestelling uiteindelijk correct uitgevoerd na te hebben nagevraagd waarom zending niet op tijd arriveerde en geen Track & Trace link was ontvangen. Zending bleek verkeerde adressticker te hebben gehad en daarom vertraagd. Hierover ook geen bericht gehad.

Uitstekende kwaliteit en een snelle levering

Uitstekende kwaliteit en een snelle levering

Wederom kwaliteit en ook nog eens supersnel geleverd

Gewone goede cartridges, zeer voordelig, goed verpakt en snel geleverd

Snelle correcte levering

Super slecht

Dit is een keer en nooit weer waardeloos ,zit al 14 dagen te wachten op mijn cartridges schrijven ze binnen 24 uur leverbaar haha ,ze reageren nergers op mail telefoon nopens.