helemaal goed

alles volgens plan Als je die laat leveren door uitvaart verzorgers knikken ze er gewoon 100 % boven op dus daar betaal je het dubbele

Hele goede service, afspraak werd nagekomen en erg vriendelijk geholpen!

Ik heb online een uitvaartkist besteld en werd snel daarna gebeld om een en ander door te nemen. Heel attent, snel en vriendelijk.

GEWELDIG

De website is gebruiksvriendelijk en de prijzen zijn keurig. Uiteraard ook andere sites bekeken maar de uiteindelijke keuze gevallen op dit bedrijf, We hadden geen enkele ervaring met kisten online bestellen, de vorige kist voor een van mijn ouders hadden we zelf gemaakt. Tip, misschien net wat scherpere foto's op de details. Er staan wel drie afbeeldingen maar dat zou iets uitgebreider mogen. Zeer correcte behandeling!! zowel telefonisch ( ze doen wat ze schrijven!) als ook bij de aflevering. Waar ik de deze kist heb besteld zou ik eigenlijk niet weten, maar wij hebben een zeer goede ervaring en voor de voordelige prijs van 459 een prachtige afgewerkte kist met dito bekleding en keurig op tijd gratis bezorgd. Een aanrader!

Super netjes en snel geleverd

Heel erg prettig en stijlvol

Drama

Slechte communucatie. Bij bellen altijd het antwoord... Diegene die er over gaat belt u binnen 1 uur terug.... NIET DUS!!!! Na veel gedram en evt. annulering werd er eindelijk iets gedaan.

Geachte mevrouw, Dank voor het delen van uw ervaring. Het heeft inderdaad te lang geduurd voordat wij u concreet een exacte levertijd (:levering binnen enkele uren) konden bevestigen. Na de situatie ,en nog voor deze beoordeling, hebben wij uiteraard intern de werkwijze besproken en vervolgens ook aangepast om dit te vanaf nu te voorkomen. Wij betreuren de situatie en bieden u onze excuses hiervoor aan. Uiteraard hebben wij dit telefonisch ook reeds met elkaar doorgenomen. Wij hopen dat de uitvaartkist verder aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma

Snelle levering. Goede communicatie. Slecht materiaal. Overal plamuur of iets wat daar op leek.

Geachte heer/mevrouw, Wat jammer om te vernemen dat u als uitvaartondernemer niet tevreden bent over de afgeleverde uitvaartkist. Wij zullen in de komende dagen contact met u opnemen om te kijken naar een oplossing. Hopelijk heeft de familie ,die ongetwijfeld met een ander oog kijkt, dit niet opgemerkt. Als er ,zowel bij aflevering als daarna, iets niet geheel aan de verwachtingen voldoet dan vernemen wij dat graag; Wij beseffen ons maar al te goed dat alles goed moet zijn en zijn dan ook altijd bereikbaar om in een vervelende situatie snel een oplossing aan te dragen. Bedankt voor uw feedback en wij nemen zeker contact met u op, Jan-Jaap Palma

Uitstekende service!

Communicatie verliep uitstekend. Er werd erg goed meegedacht. Bereikbaarheid uitstekend. 24/7 bereikbaar. Op zondagochtend werd bij ons de kist geleverd. Echt fantastisch! Alles verliep vlekkeloos en de kist was in het echt nog mooier als op de afbeelding.

In één woord, perfect geholpen.

Alle vertrouwen gekregen in een toch al moeilijke tijd. Vriendelijk, hulpvaardig snel reageren. En ontzorgen is waar ze voor staan.

Onze oma had een hele specifieke voorkeur qua kist. In het standaard assortiment van onze uitvaartondernemer was niets te vinden wat hieraan voldeed. Zodoende zijn wij op het internet gaan kijken. In eerste instantie voelde dit toch wat vreemd maar we vonden op deze pagina iets wat voldeed aan oma’s wens en daarbij was deze kist ook nog eens zeer betaalbaar. Wij hebben voordat we overgingen op bestellen eerst even gebeld, we wilden uiteraard niet het risico lopen dat er logistiek iets mis zou gaan. Het was prettig dat er meteen werd opgenomen en dat we alles heel concreet konden doorspreken. De kist werd de volgende dag op tijd bezorgd in Groningen. In het echt nog mooier dan op het plaatje en vele malen goedkoper dan de standaard prijs. Ik kan iedereen aanraden om verder te kijken dan het standaard assortiment en om je in de prijsverschillen te verdiepen. In de uitvaartbranche betaal je overal al de hoofdprijs voor en in sommige gevallen is dit dus niet nodig. Wij zijn blij dat we voor deze kist hebben gekozen, waarvan iedereen ook zei; dit past precies bij jullie oma. De service was echt fantastisch en goede communicatie.

Supersnel meedenken in een hele lastige periode ...

Mijn moeder is komen te overlijden. Kist besteld. Door omstandigheden liep één en ander anders Eén telefoontje Binnen een uur was de boel geregeld Blijft een heel verdrietige periode Fijn als dit soort zaken dan zo snel en prettig lopen

Netjes geregeld

De chauffeur belde mij om aan te geven dat het tijdslot 5 minuten later werd, keurig opgelost

Goede kwaliteit. Goede service

Prima kwaliteit. Levering als afgesproken.

heel correcte afhandeling

nette afhandeling door bezorger. komt afspraak duidelijk na

Prima kist, goede service!

We hebben een hele mooie kist ontvangen speciaal voor de natuurbegraafplaats. De kwaliteit voldeed aan onze verwachting. Het prijsverschil met kisten via de uitvaartondernemer was erg groot. Een aanrader!

Geweldiger service, een hele snelle levering en een kwalitatief uitstekend produkt.

In verband met het niet goed functioneren van de betalingslink direct gebeld. Snelle oplossing geboden, betaling later d.m.v. factuur en de bestelde kist binnen een paar uur geleverd. TOP!!! Geweldige service!!!

Snel en netjes, goede samenwerking met de begrafenisondernemer

Zeer goede service zelfde dag bezorgd.

De service is excellent. Na aanvraag online belde ze direct terug om alles te bevestigen. Diezelfde middag werd de kist bezorgd bij ons in een mooie auto. Wij hadden ook de rouwauto via hun besteld. Deze was keurig op tijd. Mooie auto en de meneer was heel vriendelijk en hielp met alles mee. Kan niet anders zeggen dan een hele prettige ervaring in een nare tijd.

Goede discrete service

Mooie kist voor een mooi bedrag. Werd snel geleverd op een correcte manier passend bij een overlijden.

Ben tevreden

Website en communicatie zijn prima. Prijs zeer aantrekkelijk. Afleverafspraak goed en goed nagekomen. Product was niet verpakt, dat kan beter. Hierover heb ik contact over gehad met het bedrijf.

Perfecte afspraak, contacten, terugkoppeling en levering.

Gemakkelijk via de website te bestellen. Na betaling direct een bevestigingsmail ontvangen en al na 1 minuut werd ik persoonlijk gebeld om de bestelling te bespreken. Zeer strak tijdschema van levering. Keurig afgeleverd op het aangegeven adres. Een mooie en onbeschadigde kist ontvangen. Kortom alles prima!

In één woord fantastisch!

Omdat de overledene had aangedrongen op een low budget begrafenis, toch de stap gezet naar deze site. Kist uitgezocht en betaald. Kort daarna al een mailtje. Keurig. Wij wilden de kist eerst thuis ontvangen, maar toch telefonisch verzocht of de kist direct naar de begraafplaats kon, aangezien de overledene daar al lag. Geen punt. Keurig op tijd afgeleverd. Wij hebben zelfs nog de genegenheid gehad om een persoonlijke boodschap in de kist te kunnen schrijven. Echt bijzonder en voor ons zeer waardevol. Zeer fraaie kist voor honderden euro’s minder. Echt fantastisch!

Keurig verzorgd

Ik vond het wat gek om de kist online te bestellen maar het is een aanrader! Direct na bestelling werd er gebeld dat de bestelling goed is binnengekomen. En na 1,5 dag was de kist al bij het rouwcentrum. Mooie kist en voor de helft van de prijs van de uitvaartleidster. Keurig verzorgd allemaal.

Er werdt netejs na de bestelling contact opgenomen met lever adres over lever tijd.

Total care en discreet verzorging van aankoop tot leveringen

Heel fijne ervaring met het bedrijf. Nette en correcte mens, ook van af de aankoop tot de levering van de uitvaartkist alles goed geregeld. Heel prettig om zaken mee te doen

Zeer goede service

S'morgens besteld, en s'middags op de plaats van bestemming, geweldig, en een zeer mooie kist

Over uitvaartkistwinkel.nl

Uitvaartkistwinkel heeft drie webshops voor het bestellen (en snel geleverd krijgen) van een uitvaartkist. www.uitvaartkistwinkel.nl www.goedkoopstegrafkist.nl www.voordeligstegrafkist.nl Bekijk ons gehele assortiment of neem gerust contact met ons indien u aanvullende vragen heeft.