Er werdt netejs na de bestelling contact opgenomen met lever adres over lever tijd.

Total care en discreet verzorging van aankoop tot leveringen

Heel fijne ervaring met het bedrijf. Nette en correcte mens, ook van af de aankoop tot de levering van de uitvaartkist alles goed geregeld. Heel prettig om zaken mee te doen

Zeer goede service

S'morgens besteld, en s'middags op de plaats van bestemming, geweldig, en een zeer mooie kist

snelle en correcte afhandeling

na bestelling werd ik vrijwel direct gebeld voor de aflevering

Zeer snelle reactie op mijn bestelling om eea af te spreken.

Na het plaatsen van de order is er vrijwel direct een reactie (geen geautomatiseerde) via mail gestuurd om levertijd datum etc vast te stellen. Deze tijd is ook stipt nagekomen. Kwalitieit van de kist, een van de goedkoopste uit het assortiment, was ook prima in orde Enige opmerking welke ik wil maken is dat de kist niet netjes afgedekt was met een doek ofzo tijdens de levering. Aflever adres was in een verzorgingshuis via gemeenschappelijke ingang / lift.

Geweldige snelle service

Een uitvaartkist voor onze moeder online besteld, daar wij zelf haar uitvaart hebben geregeld. De foto's van de verschillende kisten waren duidelijk. Dus de kist voldeed in het echt ook aan onze verwachting. De kist werd dezelfde dag op de plek van bestemming afgeleverd. Dit vonden wij top. Een echte aanrader, en ook de prijs viel reuze mee. Kortom, een webshop die haar leverings beloftes nakomt.

Snel, goede communicatie en betaalbaar

Uitvaartkistwinkel : Snel geholpen in moeilijke tijd! 100🌟 van mij !

Keurig en volgens afspraak geregeld!

Snel en direct besteld. Vervolgens keurig op de afgesproken tijd geleverd. Kist is identiek aan de standaard uitvaartkist, alleen vele malen voordeliger

top service

Top service bij deze webshop. Vriendelijk, deskundig en de extra service om binnen een paar uur te leveren was professioneel.

Alles keurig afgeleverd

Wij vonden het allemaal keurig geregeld. De kist was er heel snel en werd netjes afgeleverd met de koelplaat en diverse en ook dat is netjes op gehaald. Vriendelijk bedankt wilma van putten

Kist was snel geleverd en prachtig.

lekker snel

goede service, na de bestelling werd ik gebeld om de gegevens na te lopen. Ook werd ik gebeld dat de kist was afgeleverd bij het opbaarcentrum. Kist zag er prima uit.

Prima service, klantvriendelijk, oftewel de uitvaartkistwinkel komt alles na wat zij toezeggen.

Prima service, komt al zijn afspraken na!

Snel geleverd, geheel volgens afspraak

Een mooie kist voor weinig geld. Keurig afgeleverd op de juiste tijd bij de uitvaartonderneming, alles binnen 1 dag. Goede kwaliteit.

Goede snelle service

Kist online besteld, volgende dag telefonisch contact om de levering te bevestigen. Goede service. En kist is een stuk goedkoper dan wanneer deze via de uitvaartondernemer besteld wordt.

Goed geregeld

De begravenis onderneemster, die bij ons was, en vroeg hoe wijde kist wilde, hebben we gezegd dit online te doen. In de middag belde ze op, ze zei toen ik later op mijn bestemming kwam, was de kist er al. En was zelf ook verbaasd , was, dat de kist er al was.

Kan niet beter !!!

Kist besteld, waarna levering op uur en tijd, keurig verpakt, waarna verpakking ook nog werd verwijderd en meegenomen. Discreet en netjes geleverd. Ook mooie goede kwaliteit kist. Aanrader.

Supernetjes geregeld snelle service

Het klinkt idd vreemd voor de meeste mensen om een kist via internet te bestellen, helaas was de kist voor onze schoondochter die veel te jong overleed en pas mama was. Ze was nog maar net in Nederland en nog niet verzekerd. Via crowd funding hebben we een mooi afscheid kunnen regelen en een kist is een hele uitgave als je die via een begrafenis ondernemer koopt. Bovendien was ze Nigeriaanse en dol op mooie kleuren en wilden we dus geen standaard houten kist voor haar, maar iets met kleur. Dat kon hier zomaar voor een hele mooie prijs heeft ze een rode kist gekregen, deze zag er tip top uit en ondanks de hele droevige situatie waren we trots haar een afscheid te kunnen geven die bij haar paste.

goede service en kwaliteit

Zeer mooie kisten voor weinig geld,goede en snelle service. Wij vonden de kisten uit de map van de begrafenisondernemer niet mooi en veel te duur. Bij uitvaartkistwinkel.nl gekeken en direct een keus kunnen maken . Zeer tevreden

Goede service, mooie kist, vele malen goedkoper dan afname bij uitvaartondernemer.

Mooie kist, mijn vader heeft hem zelf nog kunnen uitzoeken. Goede service, direct na bestelling een telefoontje om de bezorgdatum en tijd af te spreken. De kisten zijn exact dezelfde als de kisten aangeboden door de uitvaartondernemer, alleen dan vele malen goedkoper.

Creatief, flexibel en zeer klantvriendelijk

We werden zeer vriendelijk geholpen. Waren flexibel in het meedenken van onze wensen.

Ik zou 't zo weer doen, en raadt het iedereen aan!

Het is een hele stap om in een rouwproces een kist via internet te bestellen. Maar de financiële armslag noopte ons om verder dan de begrafenisondernemer te kijken. Ik kwam bij uitvaartkist.nl uit en ben werkelijk bijzonder vriendelijk en meelevend geholpen. Je zoekt een kist uit, geeft aan waar en wanneer je deze graag wenst te ontvangen, betaald via Ideal en binnen het uur wordt je netjes gebeld over de voortgang. De kist werd netjes afgeleverd zoals afgesproken. De kwaliteit is dezelfde als die de uitvaartondernemer aanbied maar dan voor de helft van de prijs! Echt een aanrader!

Goed geregeld!

Een kist besteld via deze site omdat het gewoon de helft scheelt ten opzichte van de uitvaartorganisatie. Uiteraard een beetje zenuwachtig of dat hij wel op tijd zou zijn. Deze mensen spreken keurig af wanneer ze de kist komen leveren en komen dit keurig na. Ze hebben eigen vervoer, dus niet afhankelijk van een externe partij die wellicht minder zorgvuldig is. Misschien een kleine tip voor de eigenaren van uitvaartkistwinkel.nl: Geef in de communicatie op de site direct aan dat jullie een leveringsgarantie hebben en eigen vervoer, etc. Ik denk dat veel mensen twijfelen om een kist bij een webshop te bestellen omdat ze bang zijn dat het niet op tijd geleverd wordt.

Uitstekende mogelijkheid om de veel duurdere ondernemers te omzeilen.

Uitstekende prijs en stipte bezorging. We bevelen u graag aan.

Over uitvaartkistwinkel.nl

Uitvaartkistwinkel heeft drie webshops voor het bestellen (en snel geleverd krijgen) van een uitvaartkist. www.uitvaartkistwinkel.nl www.goedkoopstegrafkist.nl www.voordeligstegrafkist.nl Bekijk ons gehele assortiment of neem gerust contact met ons indien u aanvullende vragen heeft.