Snel geleverd, geheel volgens afspraak

Een mooie kist voor weinig geld. Keurig afgeleverd op de juiste tijd bij de uitvaartonderneming, alles binnen 1 dag. Goede kwaliteit.

Goede snelle service

Kist online besteld, volgende dag telefonisch contact om de levering te bevestigen. Goede service. En kist is een stuk goedkoper dan wanneer deze via de uitvaartondernemer besteld wordt.

Goed geregeld

De begravenis onderneemster, die bij ons was, en vroeg hoe wijde kist wilde, hebben we gezegd dit online te doen. In de middag belde ze op, ze zei toen ik later op mijn bestemming kwam, was de kist er al. En was zelf ook verbaasd , was, dat de kist er al was.

Kan niet beter !!!

Kist besteld, waarna levering op uur en tijd, keurig verpakt, waarna verpakking ook nog werd verwijderd en meegenomen. Discreet en netjes geleverd. Ook mooie goede kwaliteit kist. Aanrader.

Supernetjes geregeld snelle service

Het klinkt idd vreemd voor de meeste mensen om een kist via internet te bestellen, helaas was de kist voor onze schoondochter die veel te jong overleed en pas mama was. Ze was nog maar net in Nederland en nog niet verzekerd. Via crowd funding hebben we een mooi afscheid kunnen regelen en een kist is een hele uitgave als je die via een begrafenis ondernemer koopt. Bovendien was ze Nigeriaanse en dol op mooie kleuren en wilden we dus geen standaard houten kist voor haar, maar iets met kleur. Dat kon hier zomaar voor een hele mooie prijs heeft ze een rode kist gekregen, deze zag er tip top uit en ondanks de hele droevige situatie waren we trots haar een afscheid te kunnen geven die bij haar paste.

goede service en kwaliteit

Zeer mooie kisten voor weinig geld,goede en snelle service. Wij vonden de kisten uit de map van de begrafenisondernemer niet mooi en veel te duur. Bij uitvaartkistwinkel.nl gekeken en direct een keus kunnen maken . Zeer tevreden

Goede service, mooie kist, vele malen goedkoper dan afname bij uitvaartondernemer.

Mooie kist, mijn vader heeft hem zelf nog kunnen uitzoeken. Goede service, direct na bestelling een telefoontje om de bezorgdatum en tijd af te spreken. De kisten zijn exact dezelfde als de kisten aangeboden door de uitvaartondernemer, alleen dan vele malen goedkoper.

Creatief, flexibel en zeer klantvriendelijk

We werden zeer vriendelijk geholpen. Waren flexibel in het meedenken van onze wensen.

Ik zou 't zo weer doen, en raadt het iedereen aan!

Het is een hele stap om in een rouwproces een kist via internet te bestellen. Maar de financiële armslag noopte ons om verder dan de begrafenisondernemer te kijken. Ik kwam bij uitvaartkist.nl uit en ben werkelijk bijzonder vriendelijk en meelevend geholpen. Je zoekt een kist uit, geeft aan waar en wanneer je deze graag wenst te ontvangen, betaald via Ideal en binnen het uur wordt je netjes gebeld over de voortgang. De kist werd netjes afgeleverd zoals afgesproken. De kwaliteit is dezelfde als die de uitvaartondernemer aanbied maar dan voor de helft van de prijs! Echt een aanrader!

Goed geregeld!

Een kist besteld via deze site omdat het gewoon de helft scheelt ten opzichte van de uitvaartorganisatie. Uiteraard een beetje zenuwachtig of dat hij wel op tijd zou zijn. Deze mensen spreken keurig af wanneer ze de kist komen leveren en komen dit keurig na. Ze hebben eigen vervoer, dus niet afhankelijk van een externe partij die wellicht minder zorgvuldig is. Misschien een kleine tip voor de eigenaren van uitvaartkistwinkel.nl: Geef in de communicatie op de site direct aan dat jullie een leveringsgarantie hebben en eigen vervoer, etc. Ik denk dat veel mensen twijfelen om een kist bij een webshop te bestellen omdat ze bang zijn dat het niet op tijd geleverd wordt.

Uitstekende mogelijkheid om de veel duurdere ondernemers te omzeilen.

Uitstekende prijs en stipte bezorging. We bevelen u graag aan.

Prima uitvaartkist en mooi op tijd bezorgd.

Pluspunten

Snelheid van werken.. Ruime keuze... Scherp geprijsd.

Wij hadden duidelijk aangegeven dat er geen sprake was van overlijden. Alleen aanschaf kist om hectiek straks wat te beperken zoals je ook andere zaken alvast kunt regelen indien je te maken hebt met onvermijdelijk sterven op niet zo lange termijn. Toch werd ik gebeld dat de koelelementen ook mee zouden komen.... was iedereen van de organisatie alvast in rouwstemming.... sterkte ed. Dat vond ik wel erg vervelend. En er was ook veel onnodige communicatie qua bellen... Dat kan anders...

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Oprecht sympathieke empathische medewerkers. Goede professionele service. Wat we nodig hadden tijdens de zware periode.

Pluspunten

Totaal geen drempel, goede communicatie, goede afspraken.

• Afspraken nakomen

Kon heel snel geleverd worden. Niets aan te merken. Maar als ik ga muggensiften zou ik zeggen dat er van te voren even gemeld had moeten worden de de bezorger alleen was. En dat er dus wellicht nog iemand op het adres aanwezig moet zijn om de kist mee te helpen naar binnen te tillen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prettige communicatie, zelf tot wanneer nodig en vanaf wanneer het kon verliep dit ook prima met de ontvangtslocatie van de kist ( bij een uitvaartverzorger). De kisten zijn op deze manier naar mijn idee een stuk goedkoper dan via een uitvaart organisatie. Bovendien was ik vooral tevreden over dat er een type kist bij zat dat wij erg mooi vonden en dat niet een standaard model betrof. Ik moet toegeven: met een grafkist in je digitale winkelmandje zitten voelt even heel vreemd, totdat je beseft dat dat tegenwoordig gewoon prima kan. Tip: bespreek de keuze wel even met de uitvaartverzorger, want die weet waar rekening mee te houden (zoals let op bij boeket boven op een ronde deksel etc.)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Kist keurig afgeleverd. Top

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Na een belletje met een uur geleverd. Klasse!!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke uitleg en hulp bij het opbaren

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfect hoe dit bedrijf werkt: vriendelijk, duidelijk en snelle service!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

een drempel om online een grafkist te kopen. voor ons gaf de doorslag dat de door ons gewenste draagplank (+kist) niet direct leverbaar was via de uitvaartverzorger. Levering zou binnen 24 uur zijn, afhankelijk van waar de kist vandaan zou moeten komen. We werden al snel teruggebeld en binnen vier uur werd de kist geleverd. Hierbij werd zelfs een vrijwel exacte levertijd afgesproken en deze werk ook perfect nagekomen. Het werd uiteindelijk vijf minuten later maar zelfs daar werd keurig over gebeld. De kist werd geleverd door een keurige bezorgen die ons netjes condoleerde en uitleg gaf over de kist. Ik kan niets negatiefs bedenken. Respect!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed, behulpzaam en vriendelijk telefonisch advies Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Weet niet

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima, fijn dat er tel contact opgenomen wordt over levering en via e-mail toen we in eerste instantie tel niet bereikbaar waren. Respectvol en vriendelijk contact wat prettig is in een verdrietige tijd.

Over uitvaartkistwinkel.nl

Uitvaartkistwinkel heeft drie webshops voor het bestellen (en snel geleverd krijgen) van een uitvaartkist. www.uitvaartkistwinkel.nl www.goedkoopstegrafkist.nl www.voordeligstegrafkist.nl Bekijk ons gehele assortiment of neem gerust contact met ons indien u aanvullende vragen heeft.