Fantastische service

Ontzettend fijn bedrijf. Makkelijke website Vriendelijke mensen die je graag te woord staan. Snelle levering

Zeer snelle levering op dag van overlijden

Zeer prettige communicatie. Binnen 2 uur na bestelling was de kist al thuis geleverd. Telefonisch contact ook vroeg in de ochtend was geen probleem. Hartelijk dank voor jullie zorgvuldige en prettige werken!

Vlot geregeld geheel volgens afspraak.

Geen omkijken naar gehad na de on-line bestelling.

Vriendelijke en integere service

Het team van uitvaartkistwinkel communiceert duidelijk en komt afspraken netjes na. Denkt mee vooruit en houdt rekening met onze wensen. Geeft duidelijke uitleg en tips. Kwaliteit van de kist is uitstekend. Netjes afgewerkt.

Mooie en bijzondere kist

Omdat wij geen standaardkist van een uitvaartonderneming wilden, hebben we gekozen voor een rode kist. Hij was ook echt heel mooi en werd op tijd en netjes geleverd. Enige minpunt was de bekleding aan de binnenzijde. De witte glimmende stof was niet onze smaak, maar konden we vooraf ook niet zien. Iets van ongebleekt katoen zou mooier geweest zijn. Misschien een idee om klanten daarin ook een keuze te laten?

Kist van onbehandeld hout. Was goed te beschilderen met acrylverf. Snel geleverd, prima service.

Heel netjes verzorgd met aandacht voor detail.

Mooie uitvaart kist gekocht.Veel goedkoper dan bij uitvaartonderneming maar veel mooier en meer keus voor nette prijs.Wordt kant en klaar geleverd, goede tijdafspraak vooraf. Personeel gepast gekleed. Super netjes. Kwaliteit was top.

Zorgvuldig en compleet

Er wordt tegemoet gekomen aan je wensen en daar wordt alle tijd voor genomen. Duidelijkheid en geen addertjes onder het gras.

Mooie kist voor goede prijs

Helaas was kist bij aflevering uitvaartondernemer beschadigd Na melding werd dit heel snel opgelost

Prima service. Mooie kist.

Snel en betrouwbaar

Al direct na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje zodat er een afspraak voor levering gemaakt kon worden. De kist wordt gepast en met aandacht snel bezorgd. Daarbij scheelde het bijna 200 euro met de goedkoopste kist van onze uitvaartbegeleider

Respectvolle samenwerking in tijd van verdriet.

Na het overlijden van mijn lieve mama,had ik contact opgenomen met uitvaartkistwinkel.nl. Ik kreeg een heel lieve,meelevende en vooral gerustellende medewerkster aan de telefoon. Weet helaas haar naam niet meer, jammer!! Het ging hierbij over het regelen van een uitvaartkist. Zij heeft mijn zorgen hierover uit handen genomen en alles perfect geregeld. Een mooie en betaalbare uitvaartkist laten bezorgen vanuit Amsterdam naar Maastricht(La grande Suisse).. Hartelijk dank hiervoor, Fabienne.

Geweldige service

Zeer correcte service, snel, goedkoop en meedenken toen er toch sneller geleverd moest worden. Wij kunnen dit zeker aanbevelen! En voor in de toekomst gaan we hier zeker nog een keer bestellen.

Doen wat ze beloven.

Nooit geweten dat het zo makkelijk was om een kist te bestellen via internet.

Snel en goed geholpen

Goede service met begrip voor de omstandigheden.

Prima afhandeling!

Heldere communicatie, levering op tijd en plaats naar keuze.

Het zag er prima uit zoals we het zagen afgebeeld en snel afgeleverd.

De kist kwam de volgende dag al. Dat hadden we niet verwacht waardoor mijn man zelf deze heeft ontvangen. Ik was er helaas niet bij. Dit vond ik voor hem niet zo prettig. Ook wist ik niet hoe zij hem binnen hebben gekregen(rechtop of dwars waardoor ik niet wist of de kist liggend door de deur kon als deze er weer uit moest. Maar gelukkig hebben de mannen van de uitvaart dit gecontroleerd. De kist was white was en paste goed bij mijn man. Van binnen keurig bekleed met linnen en een kussentje erin. Hij was ook goed om op te schrijven met een stift. Mijn man heeft er zelf nog een mooie tekst op gemaakt met sjablonen. Het stond prachtig bij de witte uitvaartauto.

Perfect bedrijf

De kist de we hadden besteld zag er keurig uit. Alleen de kist was overbodig door dat de transport kist uit Duitsland er ook prima uit zag. We mochten de kist retour doen WAT een service Petra Dijkstra

Ik heb op zondag contact opgenomen en werd gelijk geholpen. Na een goed gesprek werd de kist de volgende dag 15min. voor de afgesproken tijd aan huis geleverd! Ps. Een hele mooie kist met mooie bekleding die door onze moeder zelf was uitgekozen.

Geweldige service!

Toch spannend om via internet een uitvaart kist te bestellen, dus voor de zekerheid eerst telefonisch contact gehad en daarna via de website een uitvaart kist besteld. Levering was snel ,zeer correct en betrokken. De uitvaart kist(goedkoopste) was zoals op de website beschreven was, ben zeer tevreden!

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

Netjes en correcte handelingen

Na bestelling via de website werd er direct telefonisch contact opgenomen voor tijdstip levering en deze werd op afgesproken tijd keurig afgeleverd waarbij de neutrale auto zelfs uit het zicht van omwonenden gezet werd. In een woord professioneel.

goed gevoel

mooie kist voor een mooie prijs netjes en snel afgeleverd

Erg goed geholpen

Precies zoals de verwachting was. Zeer zeker een aanbeveling !

Ik heb geen uitvaartkist gekocht bij jullie maar een rouwauto gehuurd! Graag nog contact daarover!

Over Uitvaartkistwinkel.nl

Uitvaartkistwinkel.nl levert topkwaliteit uitvaartkisten voor de laagste prijs aan nabestaanden, uitvaartverzorger en andere afnemers. De meest goedkope uitvaartkist bestelt u bij Uitvaartkistwinkel.nl. In alle rust, in uw eigen omgeving kunt u kiezen uit ons uitgebreide assortiment. Bekijk ons gehele assortiment of neem gerust contact met ons indien u aanvullende vragen heeft.