Ik zou 't zo weer doen, en raadt het iedereen aan!

Het is een hele stap om in een rouwproces een kist via internet te bestellen. Maar de financiële armslag noopte ons om verder dan de begrafenisondernemer te kijken. Ik kwam bij uitvaartkist.nl uit en ben werkelijk bijzonder vriendelijk en meelevend geholpen. Je zoekt een kist uit, geeft aan waar en wanneer je deze graag wenst te ontvangen, betaald via Ideal en binnen het uur wordt je netjes gebeld over de voortgang. De kist werd netjes afgeleverd zoals afgesproken. De kwaliteit is dezelfde als die de uitvaartondernemer aanbied maar dan voor de helft van de prijs! Echt een aanrader!

Goed geregeld!

Een kist besteld via deze site omdat het gewoon de helft scheelt ten opzichte van de uitvaartorganisatie. Uiteraard een beetje zenuwachtig of dat hij wel op tijd zou zijn. Deze mensen spreken keurig af wanneer ze de kist komen leveren en komen dit keurig na. Ze hebben eigen vervoer, dus niet afhankelijk van een externe partij die wellicht minder zorgvuldig is. Misschien een kleine tip voor de eigenaren van uitvaartkistwinkel.nl: Geef in de communicatie op de site direct aan dat jullie een leveringsgarantie hebben en eigen vervoer, etc. Ik denk dat veel mensen twijfelen om een kist bij een webshop te bestellen omdat ze bang zijn dat het niet op tijd geleverd wordt.

Uitstekende mogelijkheid om de veel duurdere ondernemers te omzeilen.

Uitstekende prijs en stipte bezorging. We bevelen u graag aan.

Prima uitvaartkist en mooi op tijd bezorgd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelheid van werken.. Ruime keuze... Scherp geprijsd.

Wij hadden duidelijk aangegeven dat er geen sprake was van overlijden. Alleen aanschaf kist om hectiek straks wat te beperken zoals je ook andere zaken alvast kunt regelen indien je te maken hebt met onvermijdelijk sterven op niet zo lange termijn. Toch werd ik gebeld dat de koelelementen ook mee zouden komen.... was iedereen van de organisatie alvast in rouwstemming.... sterkte ed. Dat vond ik wel erg vervelend. En er was ook veel onnodige communicatie qua bellen... Dat kan anders...

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Oprecht sympathieke empathische medewerkers. Goede professionele service. Wat we nodig hadden tijdens de zware periode.

Pluspunten

Totaal geen drempel, goede communicatie, goede afspraken.

• Afspraken nakomen

Kon heel snel geleverd worden. Niets aan te merken. Maar als ik ga muggensiften zou ik zeggen dat er van te voren even gemeld had moeten worden de de bezorger alleen was. En dat er dus wellicht nog iemand op het adres aanwezig moet zijn om de kist mee te helpen naar binnen te tillen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prettige communicatie, zelf tot wanneer nodig en vanaf wanneer het kon verliep dit ook prima met de ontvangtslocatie van de kist ( bij een uitvaartverzorger). De kisten zijn op deze manier naar mijn idee een stuk goedkoper dan via een uitvaart organisatie. Bovendien was ik vooral tevreden over dat er een type kist bij zat dat wij erg mooi vonden en dat niet een standaard model betrof. Ik moet toegeven: met een grafkist in je digitale winkelmandje zitten voelt even heel vreemd, totdat je beseft dat dat tegenwoordig gewoon prima kan. Tip: bespreek de keuze wel even met de uitvaartverzorger, want die weet waar rekening mee te houden (zoals let op bij boeket boven op een ronde deksel etc.)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Kist keurig afgeleverd. Top

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Na een belletje met een uur geleverd. Klasse!!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke uitleg en hulp bij het opbaren

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfect hoe dit bedrijf werkt: vriendelijk, duidelijk en snelle service!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

een drempel om online een grafkist te kopen. voor ons gaf de doorslag dat de door ons gewenste draagplank (+kist) niet direct leverbaar was via de uitvaartverzorger. Levering zou binnen 24 uur zijn, afhankelijk van waar de kist vandaan zou moeten komen. We werden al snel teruggebeld en binnen vier uur werd de kist geleverd. Hierbij werd zelfs een vrijwel exacte levertijd afgesproken en deze werk ook perfect nagekomen. Het werd uiteindelijk vijf minuten later maar zelfs daar werd keurig over gebeld. De kist werd geleverd door een keurige bezorgen die ons netjes condoleerde en uitleg gaf over de kist. Ik kan niets negatiefs bedenken. Respect!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed, behulpzaam en vriendelijk telefonisch advies Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Weet niet

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima, fijn dat er tel contact opgenomen wordt over levering en via e-mail toen we in eerste instantie tel niet bereikbaar waren. Respectvol en vriendelijk contact wat prettig is in een verdrietige tijd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer netjes behandeld

Geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

allen afspraken nagekomen. snelle en goede levering. betrouwbaar. goede kwaliteit kist.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alleen maar lof. In een moeilijke tijd heb je behoefte aan duidelijke hulpvaardige en daadkrachtige informatie en medewerkers. In alles is dit waargemaakt. Op alle punten zijn zij de afspraken nagekomen, een tijdslot voor leveren van 20 minuten en er is een half uur van te voren gebeld, het meerdere keren uitzoeken van gevraagde informatie en altijd tijdig terugbellen ook wanneer de informatie iets langer op zich liet wachten hebben ze ons geinformeerd zodat we niet voor niets zaten te wachten. Inclusief de bezorger die netjes, gepast gekleed en met de nodige zorgvuldigheid tijd en moeite nam om de kist af te leveren en onze vragen te beantwoorden. Ook onze bamboo kist met prachtige eenvoudige ronde vorm komt volledig overeen met het bestelde. Dit is Service met een hoofdletter S.

Als ik dan een punt mag noemen, niet noemenswaardig maar om de service nog meer te verbeteren is het het meegeleverde kussentje. Deze zou ik vervangen voor iets beters. of niet leveren maar dit is wel zoeken naar iets;-)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede heldere communicatie, snelle bezorging. Vriendelijke bezorger. Als professioneel.

Geen alles was prima.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super service, in de middag meteen geleverd. Prijs ook ok.

Niets negatiefs ontdekt

• Afspraken nakomen

Aangeven wat de buitenmaten van de kist zijn. Bij ons (het gaat om de bamboekist) ging het maar net goed met deksel is de kist groter dan de standaard maten. Daardoor ging het zowel in de lift als bij het laten zakken van de kist wat stroef

• Afspraken nakomen

Pluspunten

gewoon goed en snel....Maar de prijs is het beste ooit. beter dan uitvaartmaatschappijen die er veel geld uitslaan over de ruggen van de mensen die zijn overleden en hoge prijzen rekenen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Duidelijke communicatie na bestelling. Mooie kist. Discrete levering door een nette man.

Portsmuiden 14 1046AJ Amsterdam

Over Uitvaartkistwinkel.nl

Uitvaartkistwinkel.nl levert topkwaliteit uitvaartkisten voor de laagste prijs aan nabestaanden, uitvaartverzorger en andere afnemers. De meest goedkope uitvaartkist bestelt u bij Uitvaartkistwinkel.nl. In alle rust, in uw eigen omgeving kunt u kiezen uit ons uitgebreide assortiment. Bekijk ons gehele assortiment of neem gerust contact met ons indien u aanvullende vragen heeft.