goede lapto

Fijne laptop, prima koop

prima snelle laptop, gekocht via de site van Ecubel, een dag later kon ik deze reeds ophalen. laptop was zoals beschreven op de site, bij thuiskomst enkel de stekker in het stopcontact en je kon starten. uitstekende koop

Praktisch klavier

Uitstekend , zeer vlug ontvangen en goed opgevolgd prima dienst en mijn klavier werkt uitstekend

Hallo Anny, heel erg bedankt voor de review! Gr. Sophie

Le PC fonctionne parfaitement, paraît en excellent état et ressemble à un neuf

Cela fait un an que je me fourni chez vous et je ne le regrette pas du tout! L'année dernière, j'ai acheté un PC portable qui fonctionne toujours parfaitement et me donne entière satisfaction. Le PC de bureau que je viens de commander il y a peu, ressemble à un PC neuf et fonctionne très bien pour l'instant. Je compte bien faire votre publicité autour de moi. Merci pour la qualité.

Super levering

Een goede uitleg gekregen. En een vlotte levering

Goede communicatie

Communicatie perfect, open en eerlijk gesprek. Alleen jammer dat het geen 100% het gepresenteerd product was. Maar toch met open communicatie, komt ook dat wel in orde.

Hallo Ivo, zoals telefonisch vermeldt, de afbeeldingen op onze webshop zijn niet bindend. Het ontbrekend beschermkapje had wel aanwezig moeten zijn, hierin geef ik u gelijk. Ik vermoed dat dit deze week nog goed en wel wordt geleverd! Dankjewel de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Fijne dag verder! Gr. Sophie

Zeer tevreden!!

Na 1 dag had ik mijn laptop al aangekregen. Is niet aan te zien dat het tweedehands is en hij werkt perfect!

Hallo Cindy, heel erg bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

Zeer goede service

Alles ok degelijk toestel

Dag Stefan, dankjewel voor de beoordeling! Gr. Sophie

snelle verzending en steeds kwalitatieve hoogwaardige produkten!

goede produkten.

Dag Peter, dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Perfecte prijs/kwaliteitverhouding

Tevreden met de aankoop.

Dag Bryan, als u tevreden bent, zijn wij dit zeker ook! Heel erg bedankt de tijd te nemen een review na te laten. Gr. Sophie

Top producten aan een correcte prijs

Mijn zoektocht naar 2 laptops voor mijn kinderen was rap klaar . Een degelijke laptop met een 4th gen I7 is meer als voldoende voor voorlees software . Voor het geld van een nieuwe I3 laptop heb ik nu 2x een degelijke I7 laptop.

Goedemorgen Rutger, heel erg bedankt voor uw review! Fijn dat alles naar wens is. Gr. Sophie

Service impeccable

Commande simple à faire y compris les options. Renseignements complet. Livraison le jour prévu, soit le lendemain. Matériel comme neuf, propre extérieur comme intérieur. Tout répond aux attentes. À recommander.

Bonjour Pierre, merci beaucoup pour votre review sympathique! Cordialement, Sophie

Snelle levering goed verpakt en goede naverkoopdienst

Laptop werd de dag na bestelling goed verpakt geleverd Had een probleem met het toetsenbord gemeld tijdens het kerstverlof en toch een antwoord gekregen van Ellen proficiat Laptop is ondertussen hersteld in garantie zonder problemen had er een afspraak voor gemaakt in Menen waar de technieker de herstelling heeft uitgevoerd terwijl ik wachtte Bedankt voor de goede service wat niet overal het geval is

Dag Christiaan, dankjewel voor de review. En uiteraard ook voor uw geduld in de winkel terwijl het klavier in orde werd gebracht! Fijne dag verder. Gr. Sophie

De beste keuze

De beste manier om deze toestellen een tweede leven te geven. Prima service (ook nadien), duurzaam en betaalbaar.

Hallo Koen, heel erg bedankt voor de review. Gr. Sophie

Livraison rapide, mise en route du PC sans problème

Bonjour Patrick, merci beaucoup pour votre review. Cordialement, Sophie

Alles o.k.

Alles o.k.

Goedemorgen Johan, ok prima! Bedankt voor de beoordeling. Gr. Sophie

uitstekend

bestelling op de valreep gedaan vlak voor de eindejaarsluiting toch alles keurig afgehandeld. Laptop ziet er als nieuw uit niemand kan geloven dat deze al gebruikt is. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Laptop is keurig verpakt en kan tegen een stootje.

Hallo Rudi, heel erg bedankt voor uw review. Prijs-kwaliteit blijft ook in deze periode voor ons heel belangrijk. Fijn te lezen dat alles naar wens is :) Gr. Sophie

...zelfs in corona-tijden in minder dan 24 u geleverd. Apparaat werkt prima en lijkt als nieuw. Echte aanrader!

Hallo Harry, dankjewel de tijd te nemen een review te posten! Gr. Sophie

Snelle levering, toestel zoals beschreven

Goed toestel aan correcte prijs. Enkel jammer dat Windows in het Nederlands was geïnstalleerd ipv Engels zoals gevraagd

Dag Sandra, dit is niet verder doorgegeven geweest, waarvoor mijn excuses. U kan zelf de taal naar het Engels wijzigen indien u dit nog niet heeft uitgevoerd. Dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Superservice

Ze zijn van hun woord. Ik heb de laptop binnen de termijn ontvangen.

Dag Bart, ondanks de eindejaarsdrukte zijn de bestellingen inderdaad allemaal goed aangekomen bij onze klanten. Heel erg bedankt om een review te schrijven. Gr. Sophie

Tout est parfait

J'ai beau chercher. Tout est parfait.

Bonjour Philippe, nous sommes heureux que vous êtes statisfait avec votre achat. Bien à vous, Sophie

ongeevenaarde dienstverlening Bedankt

Computer gekocht en ontvangen maar geen voeding ik gebeld en s'anderdaags geleverd.

Dag Georges, geen enkel probleem! Dankjewel om een beoordeling te schrijven. Gr. Sophie

Rapide en livraison, sérieux, et commande fidèle à ma demande

Professionnel à l'écoute, le produit reçu est fidèle à ma demande. Réception très rapide avec une bonne protection de la marchandise.

Bonjour Laurent, très heureux d'entendre que vous êtes statisfait avec votre achat et aussi avec la protection. Une bonne livraison de l'appareil est importante pour nous! :) Bien à vous, Sophie

Een 2e hands laptop zoals verwacht

Een Lenovo ex lease laptop zoals verwacht, aan een aangemeten prijs voor de garantie die geboden wordt. Indien je particulier koopt heb je deze niet..... en dat was belangrijk voor mij.

Goedemorgen, heel erg bedankt om een review te posten! Gr. Sophie

klantvriendelijk maar laptop niet de verwachte kwaliteit

Snelle service, handige toepassingen. Kwaliteit laptop ondermaats. Muis hapert, zeer verouderde Windows en heel veel gebruikssporen

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.