Onberispelijk

Ik heb tot nog toe al een 4-tal toestellen bij Tweedehands Laptop aangeschaft en ik kan het alleen maar aanraden; alle materiaal wordt correct aangeboden, de prijs/kwaliteit verhouding is top niveau en de service is prima! Bewust en soms onbewust raad ik de webshop ook aan bij familie en vrienden.

Perfecte service

Niets op aan te merken. Totaal niets. Alles zoals beloofd en beschreven.

Dag Michel, bedankt voor uw positieve commentaar! Groeten, Jonathan.

Wat een service

Een zoektocht naar een geschikte computer voor zwaar CAD software en ERP software (grote databases). Telkens kwam ik bij computers van meer dan 3x de prijs dan ik nu heb via Ecubel heb. Het is toch altijd wat uitkijken met "tweedehands" spullen. Je kan er goed mee zijn, maar ook totaal fiasco. Na een contact met Ecubel, na de revieuws te lezen en ook hun werking een grondig te bekijken, heb ik toch een PC gekocht die aan de specs moest voldoen. Na installeren van de CAD software, ERP software en diverse hulpprogramma's, kan ik alleen maar zeggen: Voor mij nooit meer de dure nieuwe computers van de winkel. Wat een ontdekking, service heel top. Computer heel mooi opgepoest (ziet er bijna als nieuw uit), netjes werkende. Vanaf nu voor mij leverancier voor de computers :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt Tom! We zijn blij te horen dat u een heel positieve ervaring hebt met uw aankoop bij ons. Steeds welkom in de toekomst! Groeten, Jonathan.

Entièrement satisfait

Ce n'est pas le premier PC de bureau ou portable et ce n'est certainement pas le dernier au vu de la qualité... Et du matériel de professionnel qu'on ne trouve pas à tous les coins de rue.

Merci beaucoup Pierre pour votre commentaire chouette! Cordialement, Jonathan

Bijna Perfect

Goede service, grote keuze en scherpe prijzen

Bedankt voor deze feedback, Roger! Veel plezier met uw aankoop. Groeten, Jonathan.

Geweldige Toestel enkel...

Enkel spijtig dat er één scharnier het al begeven heeft. Deze zal ik moeten lijmen. Vooral spijtig omdat dit voor de rest een geweldig toestel is.

Dag Daan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Alle laptops worden grondig uitgetest en geauditeerd, voor ze op onze webshop worden aangeboden. Kunt u mij even contacteren? Dan kunnen we dit voorval even bespreken. Jonathan@tweedehandslaptop.com of +32 57 27 18 19

ik ben heel blij er mee

ik ben heel blij met mijn laptop en de help van jullie is zeer goed

Dag Mario, Bedankt voor uw feedback en dankuwel voor uw aankoop. Groeten, Jonathan.

Prima een dikke 10 op 10

Zeer verzorgde levering, en tijdig ontvangen

Dag Willy, we zijn blij dat te horen. Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

heel goede en sympathieke service

juist jammer dat de computer zomaar een dag onbewaakt aan mijn deur heeft gestaan zonder dat iemand thuis was

Dag Vanessa, bedankt voor uw feedback. Bpost mag niet zomaar een pakket laten staan zonder dat het effectief aan iemand werd afgegeven (met handtekening). Het pakket diende een dag later opnieuw aangeboden te worden aan u en daarna in het postkantoor ter beschikking gesteld worden. Ik zal dit melden aan Bpost, om dit in de toekomst te vermijden. Groeten, Jonathan.

Service impeccable (communication, envoi, installation du PC)

Comme lors des deux achats précédents, la communication envers le client le délai de livraison et l'installation du PC ont été parfaits. même mes demandes plus spéciales ont été prises en compte :-)

Merci Eric pour votre confiance! Cordialement, Jonathan.

zeer tevreden

Nog bedankt voor het goede contact gehad met de dienst

In orde (als steeds)!

Ik was op zoek naar een betere pc om mijn 12 jaar oude pc te vervangen als primaire computer. Bij toeval stond na een weekje snuisteren het perfecte exemplaar op de site. De vermelding "SSD of SATA" maakte niet direct duidelijk dat er een NVMe zou inzitten (al zit ik misschien al te lang met mijn hoofd in stoffige oude computer met oude besturingssystemen - achteraf bekeken de logica zelve). Upgrade naar 996 GB gevraagd (1TB op Linux). En als de weerlicht stond de pc bij mij thuis. De meegeleverde Windows-installatie was fijn om heel even terug te zien, maar ik ben een Linuxgebruiker. Eventueel een optie om het zonder OS te leveren kan overbodig werk sparen (al begrijp ik dat de meesten gewoon Windows willen).

Dag Gertjan, bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Top bedrijf

Snel hulp wanneer er iets kapot gegaan is. Zeer snel levering van top materiaal. Zeer vriendelijke behulpzame mensen.

Dag Annie, bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Prima laptop

Hp 850 G6 gekocht. Snel en goed verpakt verzonden, prima staat. Scherm wel iets meer geplooid dan ik verwacht had (door het openen bij gebruik, kwaaltje van grotere Elitebooks). Het gaat over een paar millimeters en stoort totaal niet in het gebruik.

Dag Geoffry, bedankt voor uw feedback! Er kan inderdaad wel een kleine gebruiksspoor aanwezig zijn. Mocht u deze plooi eerstdaags toch als storend ervaren, mag u mij zeker contacteren. Groeten, Jonathan.

Perfecte service

Een aanrader

Dag Yves, bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Toujours content

Merci Arnaud pour vos mots sympathiques! Cordialement, Jonathan.

Bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Correcte afhandeling en goede productkwaliteit.

Ook correcte levering, goede beschermende verpakking.

Dag Jan, bedankt voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

zoals afgesprken

Bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

disponible

bonne communication

Merci beaucoup Nicole pour votre feedback! Cordialement, Jonathan.

Super fast top quality top price - can’t be better!

Great !

Thanks Beatrice for your nice words! Kind regards, Jonathan.

duidelijke omschrijving en levering volgens de verwachtingen

Net ontvangen, nog even wachten om de opvolging bij problemen (mochten die er al zijn)

Dag Jurgen, bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

prachtige toestellen, recente toestellen

Op zoek naar 2e handmateriaal. Naast de huidige trend (hergebruik) zijn er zeker recent, zo goed als nieuwe toestellen.

Bedankt Rik voor uw reactie! Groeten, Jonathan.

Prima laptop, ziet er zo goed als nieuw uit.

Zeer goede laptop besteld én 's anderendaags al ontvangen. Laptop ziet er gewoon nieuw uit, en kost amper de helft van een nieuwe uit de winkel (met dezelfde eigenschappen). Is mijn tweede bestelling, nog steeds héél tevreden!

Dag Jan, dankuwel voor uw positieve feedback en voor het vertrouwen in ons. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Heel goeie service en verkoop

De laptop werd besteld tijdens het weekend. Op dinsdag levering. Goed toestel. Vlotte service.

Dag Bart, bedankt om uw feedback te delen. Groeten, Jonathan.

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.