Kwaliteit, vriendelijkheid en snelheid A++++

Het is onze derde aankoop, waaronder twee laptops, die we bij Tweedehands Laptop doen. De communicatie verloopt steeds heel vriendelijk, het bestelde materiaal is kraaknet en nauwelijks van nieuw te onderscheiden. De waren worden pijlsnel verzonden. Ik weet nu al waar we onze derde laptop zullen aankopen ;-) We bevelen jullie niet gewoon, maar heel sterk aan !!!

Heel content

Onze tweede laptop van bij jullie en nog steeds heel tevreden!

Uitstekend product met rappe, veilige levering.

Het product werd heel rap geleverd in een heel veilige verpakking. Het product zelf werkt ook uitstekend. Het ziet er uit als nieuw.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Tweedehands, en toch in uitstekende staat.

Top ! Niet van nieuw staat te onderscheiden.

Alles goed verlopen

De aankoop is goed verlopen, het aangekochte scherm is in orde en van hoge kwaliteit.

Via mail correcte info verkregen en snel geleverd na bestelling.

xx

yyy

Goede laptop, prima staat

Laptop werd aangeraden door vriend. Website is overzichtelijk en zowel bestelling als levering ging vlot. Enkel de belofte vandaag besteld, morgen in huis kon niet worden nageleefd.

Hallo Deborah, Top dat je de website duidelijk en overzichtelijk vindt! Wat de levering van uw bestelling aangaat had u mij al telefonisch gecontacteerd. Zoals staat vermeldt op onze webshop, bestellingen geplaatst op een vrijdagavond kunnen diezelfde dag niet meer vertrekken. Het order wordt dan respectievelijk de eerstvolgende werkdag (de maandag) behandeld. Deze info vind je ook allemaal terug online :) Het model die jouw vriend aangeraden heeft is zeker een goede keuze! Dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

altijd dik in orde

Zoveelste laptop besteld, was niet direct beschikbaar. Onmiddellijk telefoon van Tweedehands Laptop met voorstel een vergelijkbare (en zelfs betere) op te sturen. We durven al eens naar andere aanbieders te kijken maar komen uiteindelijk altijd bij Tweedehands Laptop terecht. Top service!

Hallo Peter, dankjewel voor deze lieve review en het vertrouwen! Blij dat wij jou verder konden helpen met de laatste bestelling :) Gr. Sophie

Un bon achat !

A la réception, j'ai été surpris par la mini taille de ce PC HP EliteDesk 800G1 USDT ! A la commande, je n'avais pas remarqué cela. Mais justement cette petite taille convient parfaitement à son rôle : il pilote une interface audio plus précisément un égaliseur paramétrique pour guitare. Il m'a permis un important gain de place. Donc entièrement satisfait par mon achat.

Bonjour Robert, merci beaucoup pour votre review! La taille du mini PC est en effet remarquable, un PC assez puissant et peu encombrant. Bien à vous, Sophie

Heel tevreden

Snelle levering en de laptop werkt als nieuw.

Hallo Bernadette, dankjewel voor de beoordeling! Gr. Sophie

Top !

Perfecte 100% service

Hallo Andre, dankjewel voor deze mooie score. Een goede service is voor ons heel belangrijk! Gr. Sophie

Proper en goed werkend toestel in een mum van tijd thuis geleverd.

Hallo Dimitri, dankjewel voor deze mooie score! Wat leuk dat u tevreden bent met de aankoop. Gr. Sophie

vlotte levering en juiste info over product

vlotte levering . Laptop voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Hallo Cyriel, heel erg bedankt voor de beoordeling! Gr. Sophie

Reeds meer dan 20 besteld

Steeds topservice en verzorgd materiaal, sterk aanbevolen

Dag Roger, heel erg bedankt ivoor het ijzersterk vertrouwen. Wij zijn heel blij dat we jou verder kunnen helpen met ons aanbod! Gr. Sophie.

Tevreden klant

Beste, We hebben reeds verschillende aankopen gedaan en waren iedere keer tevreden zowel de geleverde artikelen als ook door de snelle leveringen. We bevelen jullie zeker aan. Met vriendelijke groeten en bedankt. Vermeire Hugo.

Hallo Hugo, wat een leuke woorden! Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn met onze service en aanbod :) Gr. Sophie

prima bedrijf, snel, correcte service , zeer vriendelijk,

snellere afhaling van toestel door hen mogelijk gemaakt dan voorzien was, bedankt.

Dag Philip, dankjewel voor de review! Gr. Sophie

Hallo Danny, merci! Gr. Sophie

Heel mooi materiaal en snel geleverd.

Enige minpuntje is dat het verpakkingsmateriaal uit GIGANTISCH veel plastic bestaat. Dat zou wat milieuvriendelijker mogen.

Hallo Frans, wij zijn nog aan het kijken waar we kunnen verbeteren. Helaas zijn we door de transport genoodzaakt om laptops in een airbag te plaatsen. Wij raden dan ook aan om deze zeker bij te houden ;) Dan kan deze airbag nog van nut zijn in geval van retour (en is er geen extra plastic nodig). Gr. Sophie

Goede prijs/kwaliteit

Ruim aanbod in diverse prijscategorieën. Snelle levering en service

Dag Rodney, dankjewel voor de beoordeling! Gr. Sophie

De na leverings dienst is snel en vriendelijk

Zoals steeds een snelle en betrouwbare service.

Goedemorgen Marc, dankjewel voor de beoordeling! Gr. Sophie

Ik ben tevreden over mijn recente aankoop daar.

Na telefonische bestelling volgde de levering met afhaling in een postpunt heel snel.

Hallo Gabriel, wat fijn dat u tevreden bent met uw aankoop én levering! Gr. Sophie

Goede service en het materiaal is zoals beschreven. Service na is ook oké;

Hallo Willy, heel erg bedankt voor de beoordeling. Gr. Sophie

Is in orde

Voldoet aan de verwachting.

Hallo Bernadette, dankjewel voor ons een score toe te kennen! Gr. Sophie

Tout est ok et date de livraison respectée

Tout est ok et date de livraison respectée . Je suis satisfait du service

Bonjour Samuel, merci pour votre review! Bien à vous, Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.