Toujours comme il faut

Je suis à l'achat de mon énième ordinateur au prêt de la société, mais je suis toujours en attente de la version pour professionnel que l'on m'avait promis...

Bonjour Ludovic, merci encore pour la collaboration et votre confiance :) Cette année, la plateforme doit être en ligne! Bien à vous, Sophie

Supervlotte service

Alles vlug en perfect geleverd

Hallo Yves, dankjewel voor de mooie score. Fijn dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Goed product en zeker prijs kwaliteit zeer tevreden.

Hallo Bruce, dankjewel voor de mooie beoordeling. Is inderdaad een zeer duurzaam toestel die u bij ons aangekocht hebt! Gr. Sophie

tevreden

aanbevelen !!!!!!!!!!

Hi Jenny, dankjewel zeg! Dit doet ons deugd :)

Als nieuw

Laptop is in heel goed staat Hij werkt perfect

Hallo Ludo, dankjewel voor uw vertrouwen en deze mooie beoordeling! Gr. Sophie

Goede laptops die net voldoen aan de garantie van 1 jaar

Al mijn tweede laptop gekocht bij Tweedehands Laptop. Zeer goede laptops die kwalitatief zeer sterk staan.

Dag Arthur, heel erg bedankt voor deze mooie review! Fijne dag verder. Gr. Sophie

Tweedehands Laptop blijft mijn eerste site voor electronica.

Snelle levering, goede staat van het materiaal, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hallo Eric, heel erg bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

Correctheid

Bij de bestelling kreeg ik de nodige info via chat (zelfs foto's via mail doorgestuurd gekregen). De correcte info werd doorgegeven. Tevreden klant !

Dag Patrick, heel graag gedaan. Blij dat ik u verder kunnen helpen heb met de beslissing! Gr. Sophie

Site complet et facile, personnes très serviables et efficaces.

J'ai acheté plusieurs machines chez vous. Les quelques soucis techniques rencontrés étaient très logiquement liés à l'achat de matériel d'occasion. Ils ont été l'occasion d'un contact chaleureux avec vos services chaque fois pour une solution sans le moindre problème.

Bonjour Philippe, merci beaucoup pour votre message sympa. Notre service client est très important pour nous :) Cordialement, Sophie

Installation incomplète

Jusqu'à l'utilisation de la machine, je vous aurais délivré un 5 étoiles. Le laptop était dans un superbe état, la livraison super rapide... Et puis j'ai voulu installer une SD card, qui augmentait mon stockage de 50%. RIEN. J'ai téléphoné, et on devait me recontacté: cela ne s'est jamais passé. Mais j'ai vérifié dans "device manager": 2 périph. n'étaient pas installés. J'ai dowloadé le bon driver, et cela marchait. Je ne suis qu'un médecin, mais lorsque j'installe Windows, après avoir MAJ mes drivers, je vérifie tj qu'il n'y ait pas de point d'exclamation ds device manager. Cela me semblait élémentaire. Très dommage Recommendation: je ne sais pas

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Jean-Luc, je me souviens de notre conversation par téléphone. Après l'installation, mon collègue vérifie toujours le device manager. Rien d'anormal n'a été remarqué (pas de point d'exclamation, ...). Nous avons vous suggéré de réinstaller les drivers pour exclure si le problème était logiciel ou matériel. Je suis un peu décu que vous dites que nous ne vous avons pas contacté. Après notre proposition d'installer les drivers, il a été convenu que vous nous recontacterez si la réinstallation de driver ne fonctionne pas. Je m'excuse pour l'inconvénience avec l'installation de SD, cette situation est rare. Heureusement, la carte peut être utilisée et il n'y a rien de mal avec le matériel! Aussi très content que vous avez reçu le portable très rapidement.

Prima service en kwaliteit

Heb reeds meermaals aankopen verricht bij 2e Handslaptop, met o.a. de aankoop van een PC en diverse laptops en onderdelen. Steeds heel correcte levering en service en heel goed materiaal. Echt een aanrader. Rudi

Dag Rudi, heel erg bedankt voor uw review! Gr. Sophie

Vlot en snelle afhandeling. Stipte levering en totnogtoe super tevreden over de laptop zelf ook.

Hallo Mike, dankjewel om ons een cijfer te geven! Fijn te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en laptop. Gr. Sophie

Correct en eerlijk

Correct en eerlijk

Dag Peter, heel erg bedankt de tijd te nemen een beoordeling te posten. Gr. Sophie

Goed product aan een mooie prijs

Ben zeer blij met mijn aankoop. Bovendien ook snel geleverd ondanks verlofperiode. SUPER

Dag Alain, wat fijn te horen dat u tevreden bent met de aankoop. Dankjewel voor de review! Gr. Sophie

OKE

OKE

Dag Rik, dankjewel! Gr. Sophie

perfect

gemakkelijk bestelproces snel geleverd goed verpakt met zorg behandeld

Hi Johan, heel erg bedankt voor uw review. Gr. Sophie

toujours très correct et régulier dans livraison

pas de problèmes et donc heureux de collaborer avec vous

Bonjour Ludovic, merci pour votre confiance et la bonne collaboration. Nous sommes heureux que nous pouvons vous aider davantage avec notre gamme :) Cordialement, Sophie

alles binnen de verwachting

Hallo Eddy, toppie! Dankjewel voor het mooie cijfer. Gr. Sophie

Top zoals altijd

De tweede laptop die ik via tweedehandslaptop.com aanschaf en steeds zeer tevreden

Hallo Dieter, heel erg bedankt voor het vertrouwen. Dankjewel voor het cijfer! Gr. Sophie

Overzichtelijk.

Al een paar keer besteld, en altijd tevreden geweest over de service en levering.

Dag Sami, wat fijn te lezen! Dankjewel voor de mooie review. Gr. Sophie

Vlotte levering in goede staat

... maar geen inbouw bracket voor 2.5" slot

Dag Mark, dankjewel voor de review alvast. Standaard worden deze laptops geleverd met een M.2 slot. Bij HP geven ze de overige bracket niet mee, vandaar dat deze niet aanwezig is. Gr. Sophie

Betrouwbaar en zeer degelijk tweedehands IT materiaal aan eerlijke prijs

Ik heb er voor de tweede keer een laptop gekocht en ben opnieuw zeer tevreden van prijs en kwaliteit. Zeer goede en duidelijke communicatie, snelle verzending en laptop zeer degelijk verpakt. M.a.w. zoals het hoort.

Beste Johnny, fijn te lezen dat u tevreden bent met de laptop en GSM! En nogmaals bedankt dat we beide in 1 keer mochten verzenden :) Alle beetjes helpen voor het milieu (geen extra doos nodig, vervoer, ...). Bedankt voor de review! Ik ben alleen wat teleurgesteld dat u schrijft dat we geen extra korting hebben gegeven. Via mail heb ik toen wel een aangepaste prijs voorgesteld en ook de redenen waarom de korting niet zo scherp was als gevraagd. Bij toestellen zonder SSD of HDD kijken wij altijd voor een aangepaste prijs. De korting hangt heel nauw samen met het model, de staat en licentie. Gr. Sophie

prijs/kwaliteit top!

Al 2de laptop nu dat we aanschaffen, en al 2 keer top. Snelle levering en goeie site, waar je vanalles kan aan toevoegen alnaar gelang je wensen.

Dag Gio, dankjewel voor de beoordeling. Blij te lezen dat u tevreden bent met de keuze van accessoires en upgrades :) Gr. Sophie

Jullie service is altijd top, een echte aanbeveling om bij jullie te kopen.

Dag Kristel, ons hart wordt warmer door deze mooie woorden. Dankjewel voor het vertrouwen en deze review. Gr. Sophie

Mijn prachtig toestel aan een prachtige prijs !

Mooie toestellen die als nieuw ogen aan een voortreffelijke prijs

Dag Gudrun, dankjewel de tijd te nemen een review te schrijven. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.