ma en snelle service zonder bijkomende poespas

snel en efficient

Uistekend. Levering op tijd en alles werkt zoals het hoort.

Ik ben heel tevreden en kan er niets negatiefs over zeggen. Ik heb mijn buurman eveneens kunnen overtuigen.

de chat met sophie was doorslaggevend

xxx

Goede service laptop perfect in orde

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goed product, goed geleverd , goede service

positief: goed product, goed geleverd , goede service

Halo Willy, dankjewel voor deze mooie review! Gr. Sophie

Snel en tof

Snel en tof

Hallo John, dankjewel voor deze mooie review! Gr. Sophie

Firma waar ge kunt op rekenen

Kleine probleempjes worden direct opgelost..

Hallo Roger, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

Alles naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen

Hallo Stephanie, fijn te horen dat je tevreden bent met de aankoop :) Gr. Sophie

Zeer tevreden over de bij julie aangekochte laptops !

De laptops zijn als nieuw !

Hallo Ronny, dank je wel voor deze mooie review! Gr. Sophie

UItstekend product en supersnelle levering

Gewoon tip top in orde. De laptop ziet er ook nog als nieuw uit. n alles werkt zoals het hoort. Groeten, Jacques

Hallo Jacques, top, dank je wel voor deze hele mooie score!

degelijke producten

ruim aanbod. Al twee maal een aankoop gedaan voor gezinsleden. Snelle service. Goed verpakt. Klein minpuntje, de verwittiging van de levering via mail heeft niet gewerkt.

Hallo Philip, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Het spijt me dat je de mail met track & trace niet ontvangen hebt. Ik heb dit nagevraagd aan de webdeveloper, het is mogelijk dat het mailtje ergens blijven haken is in een spamfilter, het blijft mail uiteraard ;) Volgende keer mag je gerust contact opnemen, dan bezorg ik jou nog even persoonlijk de track & trace! Gr. Sophie

Nooit meer ergens anders

Dit is nu de derde laptop die we via deze weg kopen, voor de duidelijkheid, de derde laptop voor telkens een andere persoon binnen het gezin want de eerste die we er kochten doet het nog steeds perfect! Uitstekende service en uitstekende toestellen voor een prijsje! Je zou dom zijn als je nog een nieuw toestel koopt want deze toestellen zijn net zo goed!

Hallo Shay, dank je wel voor het blijvend vertrouwen in onze services en aanbod. Heel erg bedankt voor deze hartverwarmende review! Gr. Sophie

Nette laptop voor een goede prijs

Goede website met goede beschrijving van de toestellen. Eenvoudige bestelling met duidelijk te doornemen stappen. Van bestelling tot ontvangst is alles prima verlopen met een goede communicatie van de verkoper. Verzonden in een degelijke verpakking en zoals beloofd de volgende dag in huis. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Hi Geert, heel blij te lezen dat je tevreden bent met het bestelproces en dat je dit ook overzichtelijk vond. De verpakking is inderdaad vrij standaard, maar ook bewust gekozen dat de pakketjes goed en wel aankomen! Blij dat je tevreden bent met de aankoop. Dank je wel voor deze mooie review. Gr. Sophie

Heel Goed

Mijn laptop heb ik nog maar een week, maar hij werkt goed, is snel geleverd. Je werd op de hoogte gehouden op welk uur hij ongeveer werd geleverd, dat was ook fijn. Hij ziet eruit als nieuw. Dus ik ben heel blij.

Hallo Ellie, heel erg bedankt voor deze mooie review! Gr. Sophie

Overzichtelijke website, vlotte levering

Overzichtelijke website, vlotte levering. Toestel klaar voor gebruik bij ontvangst.

Hallo Katja, fijn te horen dat je de website overzichtelijk vindt :) Dank je wel voor de mooie score! Gr. Sophie

Degelijk aanbod en goede service

Zoals gewoonlijk, niets op aan te merken

Hallo Roger, ik ga het blijven herhalen, maar dank je wel voor jouw vertrouwen in onze services & webshop! Gr. Sophie

zeer snelle service

uitstekende communicatie en goede prijs /kwaliteit

Hallo Glenn, blij dat ik jou verder heb kunnen helpen! Dank je wel voor de review. Gr. Sophie

Correcte prijs, betrouwbaar en snel!

Zowel privé als werk gerelateerd al besteld, en telkens zeer tevreden!

Hallo Maurice, super zeg, dat wij jou zo goed kunnen verder helpen! Dank je wel voor je vertrouwen :) Gr. Sophie

Supersnel geleverd en de kwaliteit van de laptop is uitstekend

Laptop in toestaat juist gelijk nieuw zonder beschadiging

Hi Vanessa, fijn dat je tevreden bent met je aankoop! Gr. Sophie

Prima kwaliteit/prijs

Hall Gino, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

zoals het hoort snelle levering

Hallo Frank, heel erg bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

ik ben zeer tevreden

het is nu al mijn vijfde latop dat ik bij jullie koop zodus een reden dat ik tevreden ben dank u

Hallo Xaverius, wat fijn dat je tevreden bent met de laptops! Gr. Sophie

Goed produktaan een scherpe prijs

Goed produktaan een scherpe prijs

Dag Fernand, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

perfect

Reeds meermaals besteld bij Tweedehands laptop en steeds zeer tevreden.

Hallo Maria, wat fijn dat je bij ons terug besteld hebt. Fijn dat je tevreden bent met ons aanbod en services. Gr. Sophie

Snelle levering en inderdaad zoals aangegeven een bijna nieuwe laptop. Aanrader.

Hallo William, dank je wel voor deze mooie review! Blij dat je tevreden bent met de aankoop. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.