Mooie laptop, Werkt prima Ben zeer tevreden

Dag Daniel, dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Top service en Top product!

Ben zeer goed geholpen via de chat op de website. Top service! Eens besteld had ik laptop volgende dag ontvangen. Laptop in zeer goede staat, praktisch nieuw! Alles voorgeïnstalleerd dus meteen klaar voor gebruik, :) Enorm tevreden. Gr, Hasan

Dag Hasan, wat leuk dat u tevreden bent met onze service en ons aanbod! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

snelle levering en overzichtelijke website

goede website, overzichtelijk, en snelle levering!

Dag Matthias, dankjewel voor deze mooie beoordeling! Gr. Sophie

Proficiat, doe zo verder

Zoals gewoonlijk, stipte levering, prachtig product en compleet gebruiksklaar geleverd

Dag Roger, dankjewel terug voor uw vertrouwen in onze producten en service! Gr. Sophie

Perfect!

Onberispelijke kwaliteit, snelle levering.

Dag Marc, heel erg bedankt voor de beoordeling. Gr. Sophie

mooie deal

mijn eerste ervaring met tweedehandslaptop.com en meteen ook heel positief.

Dag Johan, bedankt voor de review! Fijn dat u tevreden bent met de aankoop en onze service :) Gr. Sophie

super toestel

ik ben tevreden over mijn aankoop. vlugge levering

Dag Sammy, heel erg bedankt voor de review. Gr. Sophie

doen wat ze beloven

alles ok

Dag Philip, dankjewel. Gr. Sophie

Heel positief

Mijn twee dochters zijn blij met hun persoonlijke laptop. Mooie toestellen voor een eerlijke prijs. Snel geleverd!

Hallo Katrien, wat fijn te horen! :) Dankjewel terug voor het vertrouwen in onze webshop. Gr. Sophie

Spijtig kapotte oplader meegekregen. Heb zelf eentje moeten kopen voor 20€ in de lokale computer store. Maar voor de rest altijd wel goede sevice en snelle service

Hallo, het spijt me dat de oplader niet werkte zoals het hoorde. Zoals ik toen ook liet weten, een adapter nasturen was voor ons zeker geen probleem ;) Heb dit ook nog even doorgegeven aan de persoon die de bestellingen in orde brengt. Fijne dag verder.

Excellent

Le laptop Dell fonctionne très bien et en parfait état la livraison rapide et était bien protégé

Bonjour, merci pour votre feedback! Encore une bonne journée. Bien à vous, Sophie

Topservice, topproduct!

Ik kocht een 20 inch monitor en hij werkt als nieuw. Enorm tevreden!

Hallo Gertjan, super! :) Fijn dat u blij bent met de aankoop. Gr. Sophie

ik ben zeer tevreden van de laptop en van bpost

uitstekend mvg van de gebruiker van de laptop brigitte bral

Dag Brigitte, dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Laptop in nieuwstaat voor een eerlijke prijs

Aangenaam verast over de staat van mijn "nieuwe" laptop. Na betaling was de laptop binnen 2 dagen geleverd. De laptop zat zeer netjes verpakt en goed beschermd met lucht zakjes. Volgende laptop kom zeker ook van Tweedehands Laptop :)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Benjamin, wat leuk te horen dat u tevreden bent met de aankoop! De airbag is inderdaad een praktische tool om de laptops stevig te kunnen transporteren. Gr. Sophie

Acuraat en snel

Dit is de tweede pc van Tweedehands Laptop die via vrienden bij SN Airlines naar Godaguene in Senegal wordt getransporteerd. In de school waar ca. 420 leerlingen les volgen, zal deze Lenovo gebruikt worden voor de schooladministratie en voor het organiseren van een correcte volkstelling. De eerste pc moet terug naar het thuisfront worden gebracht wegens een foute aansluiting op de batterijen van de zonnecollectoren. D.R.O.P vzw hoopt de vorige All-in-One toch nog te kunnen herstellen. In Thiès en Dakar waren geen onderdelen te vinden.

Dag Flor, heel erg bedankt voor jullie review. Wat leuk dat de All-in-one PC de administratie zo goed verder kan helpen! Hopelijk is het toestel ondertussen gerepareerd geraakt? Gr. Sophie

Top 2de hands computer

Computer werkt perfect. Snelle levering.

Dag Yves, wat fijn dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Laptop functioneert perfect en ziet er proper uit!

Laptop ziet er als nieuw uit, goed verpakt en zeer snelle verzending. 100% tevreden!

Dag Sara, heel erg bedankt voor de review! Gr. Sophie

snelle laptop !

heel correcte pc !

Dag Marnix, dankjewel de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Fijne dag verder, gr. Sophie

Top goed advies

Weerom een goede ervaring. Eerst advies gevraagd , snel en duidelijk antwoord. En daarna snelle levering.

Dag Kenny, heel graag gedaan! Bedankt voor de mooie beoordeling. Gr. Sophie

Ongelofelijk content

Ben echt aangenaam verrast en ben zeer blij dat ik via deze weg een laptop heb gekocht

Dag Sam, heel erg bedankt voor de review! Gr. Sophie

altijd in orde

Al heel wat besteld en altijd oké en snel geleverd.

Hallo Peter, heel erg bedankt de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Dankjewel voor jullie vertrouwen :) Gr. Sophie

Snelle levering, perfect verpakt, perfect toestel! Onze volgende aankoop zal ook bij jullie zijn.

Hallo Pascale, dankjewel voor dit leuke berichtje! Gr. Sophie

Een aanrader!

Reeds meerdere keer materiaal aangekocht. Alhoewel beschreven als tweedehands blijken sommige van de materialen zelfs splinternieuw in originele verpakking. Defecte voeding werd dan weer onmiddellijk onder garantie omgeruild. Correcte service, snelle levering.

Dag Yves, heel erg bedankt voor deze topscore en hele mooie review! Bedankt voor het vertrouwen :) Gr. Sophie

Beter dan verwacht

Het moeilijke aan hier te kopen was voor mij dat er geen staat bij stond vermeld. Dus eigenlijk wist ik niet wat deze was. De laptop was in orde en in erg goede staat Erg blij met de aankoop

Dag Bart, dankjewel voor de feedback over de staat van het toestel. We kijken hoe we dit duidelijker kunnen zetten op de webshop. Dankjewel voor de review en mooie score! Gr. Sophie

Zeer goeie laptop, is perfect in orde!

Hallo Koen, blij dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.