Goede prijs kwaliteit. Snelle en perfecte levering.

Impeccable - Satisfait

1 ère commande (laptop). Bon matériel proposé. Livraison rapide (le lendemain). Emballage soigné, matériel bien protégé. Matériel d'occasion en très bon état (propre, batterie comme neuve). Je laisse une demi-étoile à ajouter lors de la prochaine commande.

Geleverd zoals verwacht. Prijs/kwaliteit top!

zeer tevreden, snelle service en opvolging....... dank u mvg Willy

Toppie!!

Mooi hoor, correcte aflevering en snelle feedback ivm optie die niet meer geconfigureerd kon worden. Ps: trouwens wat doen jullie toch met die pc's en laptops. In een speciale wasmachine op 60 graden???? heel proper en netjes zowel aan buiten als binnenkant :-) grtjs TDJ

perfecte laptop snel geleverd

ideaal toestel snel geleverd

Kwaliteit en communicatie; troeven !

Supers !

Toujours content des produits reçu

Toujours un service irréprochable et un matériel de qualité .

Heb al meerdere laptops besteld en tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.

Altijd netjes gereinigd en super snel geleverd. Kan alleen maar zeggen doe zo verder

Vlotte samenwerking

Ik wilde informatie over een bepaalde pc via chat. Ik kreeg zeer rap antwoorden. Goeie en snelle levering ook.

Hallo, wat fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Bedankt voor de review! Gr. Sophie

Producten zijn goed maar iets te hoog in prijd

De producten werken naar behoren en zijn degelijk refurbished, maar de prijzen die op de website staan zijn te hoog voor de Intel generaties die hiermee verkocht worden.

Dag Yannick, wij zijn gekend voor onze marktconforme prijzen. Wij bieden toestellen aan uit de professionele lijn, deze zijn niet te vergelijken met de toestellen speciaal ontworpen voor de consumentenmarkt. Er zit hier wel degelijk verschil in naar kwaliteit en duurzaamheid toe ;) Wij houden de prijzen bij onze concullega's ook in de gaten. Momenteel zitten wij vrij scherp in onze prijzen. U moet er rekening mee houden dat alles in de prijs inbegrepen zit waaronder de transportkost, verpakking, officiële licentie, ... . U heeft al enkele keren besteld bij ons, waarvan ik uitga dat u wel tevreden bent met onze producten? Bedankt alvast om een review te posten! Gr. Sophie

Zeer snelle service.

In de namiddag besteld en 10 minuten later telefoon dat ik de laptop mocht ophalen.

Dag Rik, dankjewel voor de review! Gr. Sophie

snel en alles als verwacht

gemakkelig, snel en een goed product zoals verwacht

Hallo, dankjewel om een review te schrijven! Gr. Sophie

Eerlijk,snel

Stukken goedkoper dan anderen...en zoals ze beloven,snelle levering. Merci.

Hallo Ozturk, bedankt voor deze beoordeling! Gr. Sophie

x

x

Dag Kristel, dankjewel om even de tijd te nemen een beoordeling te posten. Gr. Sophie

Laptop zag er al snieuw uit + zeer vlotte levering

Als startup met beperkt budget en eco-visie verkiezen we 2dehands laptops. Dit was de eerste keer om bij TweedehandsLaptop te kopen, maar de ervaring was zeer positief: - supersnelle levering (om 14:30 besteld, de dag erna om 10u aangekomen) - laptop was van zeer goede kwaliteit - goede prijs-kwaliteitsverhouding

Dag Tomas, wat fijn dat u tevreden bent met ons product en service. Het aanbieden van kwalitatieve artikelen aan een goede prijs vinden wij heel belangrijk! Dankjewel voor deze review. Gr. Sophie

Mooie laptop en duidelijke support

Laptop is degelijk en ziet er veel nieuwer uit dan ik had verwacht. Ook de batterij houd het nog erg goed vol. Levering was keurig op tijd en geweldig verpakt. Ook over de chat-service niets dan goeds te melden. Duidelijke informatie en ze denken goed mee. Het gevolg; een dochter die helemaal blij is met haar "nieuwe" apparaat dat veel degelijker is dan een goedkoop consumenten-apparaat.

Dag Theo, wat leuk dat uw dochter tevreden is met de laptop! Wij bieden graag hulp waar mogelijk :) Gr. Sophie

Goed en correct

Dag Peter, dankjewel om de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Gr. Sophie

Snelle levering en prima laptop.

Dag Giovanni, dankjewel voor de review :) Gr. Sophie

Al enkele jaren zeer tevreden klant

Zowel privé als voor werk hier de afgelopen jaren al meerdere laptops gekocht. Steeds prima in orde en snel geleverd. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Neem standaard de extra optie van 2 jaar garantie maar heb er nog nooit gebruik van moeten maken.

Dag Dirk, wat een geweldig mooie review! Bedankt hiervoor. Gr. Sophie

Terug kerende klant.

Alles duidelijk en vlot. Prima laptop gekocht. Ik had een bijkomende vraag, hiervoor contacteerde het bedrijf me. Perfect, houden zo! Aan te bevelen zaak.

Dag José, heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Gr. Sophie

Prima i

Mijn bestelling werd snel en deskundig afgewerkt. En de bestelde laptop doet het uitstekend. Ik ben helemaal tevreden.

Dag Jan, wat fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Bedankt voor uw review! Gr. Sophie

Snelle en professionele behandeling

Niets op aan te merken : laptop zoals besteld, laptop functioneert 100 %, vraag om installatie van Windows 10 UK (ipv. NL) en snelle levering.

Dag Philippe, dankjewel voor de review! Gr. Sophie

snelle levering, voldoet aan de verwachtingen

Nu enkele weken in gebruik en voldoet aan de verwachtingen. Top. Ik ben wel benieuwd voor de batterij: zal deze nog altijd goed zijn na een jaar? Of gaat die nog langer mee?

Dag Peter, bedankt alvast voor uw review. Als u de laptop goed verzorgd en niet altijd gebruikt aan de netstroom, dan gaat de batterij nog tijd meegaan. U moet er natuurlijk rekening mee houden dat een batterij onderhevig is aan slijtage. Het toestel dat u heeft aangekocht is momenteel nog altijd eentje van onze bestsellers, dus u heeft zeker een goede aankoop gedaan! Gr. Sophie

snelle levering. Laptop voldoet aan de verwachtingen. Netjes verpakt en goed gereinigd. Ik koop geen nieuwe laptop meer?

Dag Peter, wat leuk te lezen. Bedankt alvast om de tijd te nemen een review te schrijven.

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.