Top goed advies

Weerom een goede ervaring. Eerst advies gevraagd , snel en duidelijk antwoord. En daarna snelle levering.

Ongelofelijk content

Ben echt aangenaam verrast en ben zeer blij dat ik via deze weg een laptop heb gekocht

altijd in orde

Al heel wat besteld en altijd oké en snel geleverd.

Hallo Peter, heel erg bedankt de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Dankjewel voor jullie vertrouwen :) Gr. Sophie

Snelle levering, perfect verpakt, perfect toestel! Onze volgende aankoop zal ook bij jullie zijn.

Hallo Pascale, dankjewel voor dit leuke berichtje! Gr. Sophie

Een aanrader!

Reeds meerdere keer materiaal aangekocht. Alhoewel beschreven als tweedehands blijken sommige van de materialen zelfs splinternieuw in originele verpakking. Defecte voeding werd dan weer onmiddellijk onder garantie omgeruild. Correcte service, snelle levering.

Dag Yves, heel erg bedankt voor deze topscore en hele mooie review! Bedankt voor het vertrouwen :) Gr. Sophie

Beter dan verwacht

Het moeilijke aan hier te kopen was voor mij dat er geen staat bij stond vermeld. Dus eigenlijk wist ik niet wat deze was. De laptop was in orde en in erg goede staat Erg blij met de aankoop

Dag Bart, dankjewel voor de feedback over de staat van het toestel. We kijken hoe we dit duidelijker kunnen zetten op de webshop. Dankjewel voor de review en mooie score! Gr. Sophie

Zeer goeie laptop, is perfect in orde!

Hallo Koen, blij dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Excelent!

Alles op tijd en goed staat! Veel tevreden!

Dag Martha, fijn dat u tevreden bent met de aankoop :) Gr. Sophie

zeer goede service

pc ziet eruit als nieuw

Dag Donald, dankjewel voor dit leuke berichtje en mooie review! Gr. Sophie

Geen spijt van mijn aankoop

Net wat ik zocht

Dag Raf, bedankt voor de review! Gr. Sophie

Top qua levering en produkt

Top qua levering en produkt

Dag Johny, dankjewel voor de review. Geniet van deze mooie lentedag, Gr. Sophie

Ik keer altijd tevreden terug.

Ondertussen heb ik verschillende aankopen uitgevoerd bij Tweedehands Laptop. Telkens mooi verpakt en snel verzonden. Nog nooit problemen gehad met de aankoop. Bij problemen werd ik steeds goed geholpen. Communicatie is top en ik zal nog vaak bij jullie kopen. Hartelijk dank voor de service. B

Hallo Bart, heel erg bedankt voor deze review. We hechten veel belang aan onze service en proberen dit altijd zo aangenaam mogelijk te maken voor onze klanten. Het is dan ook heel fijn voor ons om zo een mooie beoordeling te lezen! Zonnige dag verder, Gr. Sophie

goede service klantgerichte mensen

had een verkeerde besteld maar werd keurig op mijn fout gewezen.

Dag Chris, dankjewel voor de review. En heel graag gedaan trouwens! :) Gr. Sophie

Geweldige service, met snelle verzending

Snel geleverd, mooie laptop als nieuw

Hallo Ilse, dankjewel voor de mooie review! Gr. Sophie

Mooi toestel en vlotte levering

Mooi toestel en vlotte levering

Dag Jan, dankjewel de tijd te nemen een review te posten. Gr. Sophie

Positieve ervaring

Na positieve ervaring via mijn werk en een collega, nu de stap eens gezet voor privé gebruik. Helpdesk en levering verliep zeker al vlotjes. De tijd moet het nu nog uitwijzen ivm het toestel.

Dag Ivan, bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

werkt zoals ik verwachte!

Hallo Nele, dankjewel! Zonnige groetjes, Sophie

Snelle en vlotte service

Laptop op zaterdag besteld, op dinsdag reeds aangekomen

Dag Timothy, fijn te lezen dat u tevreden bent met de levering :) Fijne dag verder, Gr. Sophie

Toppie.

Snelle levering en goede prijs

Goeie service

Vlotte en duidelijke verzending van een goeie laptop

Hallo Steven, dankjewel voor de mooie review. Gr. Sophie

Het voordeel van de twijfel...

De computer werkt behoorlijk en dat was de bedoeling na crash met de vorige. De levering was op tijd maar volgende opmerkingen wil ik nog kwijt: 1) Bij het uitpakken was de desktop pc vrij stoffig aan de buitenkant. 2) Er ontbrak ook een steuntje waardoor het ding vrij wiebel stond. 3)Binnenkant was in orde en stofvrij maar ik betaalde voor 8gb ram en er was amper 4gb aanwezig. (kan dit als vergetelheid omschreven worden?) Na telefonisch contact werd alles in orde gebracht en 2 dagen later kreeg ik per post een steuntje EN een 4GB geheugenlat toegestuurd. Eind goed,al goed. Maar misschien is het beter deze "onvolkomenheden" in de toekomst te voorkomen.

Beste Werner, het werkgeheugen van 8 GB RAM was inderdaad vergeten. Het voetje zal men idem over het hoofd hebben gezien. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de PC stoffig vertrekt. Uw feedback heb ik ook doorgestuurd naar de persoon die de bestellingen in orde brengt. Nogmaals mijn excuses dat uw eerste aankoop bij ons enkele schoonheidsfoutjes had. Ik ben wel heel blij dat u het voetje en het werkgeheugen vrij snel ontvangen heeft! Fijne dag verder, gr. Sophie.

Super tevreden!

Echt super snel geholpen geweest!

Dag David, graag gedaan! :) Dankjewel de tijd te nemen ons een cijfer te geven. Gr. Sophie

Tous est impeccable

Deuxième achat et toujours aussi comptant, cette fois j'avais une ajoute à l'ordinateur, tout à été fait selon mes désirs, la livraison est très rapide, commandé un jour au matin reçu le colis le lendemain, en plus un rapport qualité/prix très raisonnable.

Bonjour Bernard, merci beaucoup pour votre review! Bien à vous, Sophie

Prima en snelle levering

De website is duidelijk alsook de bestelprocedure. Het is nu mijn 2de bestelling en ik moet zeggen, perfecte service en de laptops voldoen 100% aan onze wensen.

Dag Gianluca, dankjewel om voor ons te kiezen bij uw tweede aankoop. Onze prijs-kwaliteit en services vinden we heel belangrijk. Altijd fijn te lezen dat klanten tevreden zijn! Gr. Sophie

Zeer vlotte en goede service

Vaste computer bestelt voor algemeen gebruik, snel geleverd en tip top in orde!

Hallo Jo, wat leuk! Bedankt voor de beoordeling. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.