Alles naar wens

Snelle levering en lap top in orde

alles werkt zoals het hoort

alles werkt zoals het hoort

Zeer goede en snelle levering

Zeer correcte omschrijving, product werkt zoals omschreven En voor een een feactie van de nieuwprijs

Goed assortiment en goede prijzen.

Makkelijke website en snel gevonden wat we zochten.

super

Goed geholpen, snelle verzending en precies het product gekregen zoals besteld.

Dag Atakan, bedankt om een review te plaatsen. Gr. Sophie

Topverkopers!!

top!!

Dag Michel, bedankt! Gr. Sophie

Goed en betrouwbaar

Goed geholpen, snelle verzending en precies het product gekregen zoals besteld, alleen een cursusje Nederlands zou niet overbodig zijn voor de verkoopster (-: , verder perfect.

Beste Frederik, fijn dat u tevreden bent van de aankoop! Dankjewel voor de beoordeling. Tot nu toe heb ik nog geen klachten ontvangen dat mijn Nederlands te onduidelijk klinkt ;) Dit zal waarschijnlijk eerder te maken hebben gehad met aanwezige ruis. Gr. Sophie

Leuk

Besteld op zaterdag. Dinsdag al in huis. Ondanks refurbished ziet hij er nog zeer goed en proper uit. Alvast een dikke merci

Goedemorgen Bart, bedankt voor deze fijne beoordeling. Gr. Sophie

vriendelijk en snelle service

vriendelijk geholpen geweest, wel via mail, maar kan zeker niet klagen over de vriendelijk en zeer vlotte service

Goedemorgen Stijn, bedankt! ;) Gr. Sophie

Prima in orde

Dag Peter, dankjewel om voor de beoordeling. Gr. Sophie

Laptop als nieuw!!

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop bij dit bedrijf. Wij zullen hier een volgende keer opnieuw eerst rondkijken. Zal dit bedrijf aanbevelen bij geïntereseerden.

Goedemorgen Johan, blij dat u tevreden bent :) Dankjewel voor de review! Gr. Sophie

Als nieuw, goed verpakt, zeer tevreden!

Erg blij met de laptop. Ik bestelde hem voor school. De laptop is als nieuw en met zorg verpakt! Heel erg tevreden!

Goedemorgen Lisanne, dankjewel om een beoordeling na te laten. Wij zijn zeer blij dat u tevreden bent met uw aankoop :) Gr. Sophie

zeer goed materiaal

De post liet eens te meer steken vallen. Bij de eerste aanbieding belde de bode aan de verkeerde deur en stak een briefje in de bus terwijl ik thuis was. 's anderendaags kleefde ik een briefje aan de deur met verwijzing: "DE POST => hier bellen" en toch belde de besteller opnieuw aan de verkeerde deur. Mijn naam staat zeer duidelijk op de bel en aan de verkeerde bel staat een andere naam. Beroep doen op een correcte besteldienst is een meerwaarde. Aan uw firma lag het totaal niet, laat dat duidelijk zijn.

Dag René, jammer te lezen dat men het pakje niet direct correct hebben geleverd. Helaas hebben wij hier geen controle over. Toch fijn dat u voor de rest tevreden bent met uw bestelling :) Dankjewel om een reactie na te laten! Gr. Sophie

Goede laptop ziet er goed uit voor een goede prijs

Dag Nico, bedankt! Gr. Sophie

Snel, betrouwbaar, als nieuw!

Net mijn tweede desktop besteld. Ziet er opnieuw als nieuw uit en werkt perfect. Snelle levering, goede prijs, helemaal zoals het hoort.

Dag Jan, fijn dat u tevreden bent van onze service. Gr. Sophie

Zeer tevreden!!

Top service !

Hallo, top reactie ;) Dankjewel om ons te beoordelen. Gr. Sophie

Positief

heel goed

Goedemorgen Joke, bedankt voor de review ;) Gr. Sophie

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit

Inmiddels een laptop en een iPhone gekocht, allebei zeer goed.

Dag Peter, fijn dat u tevreden bent van onze toestellen! Gr. Sophie

Supergoede en snelle service

Supergoede laptop, als nieuw!

Goedemiddag Stijn, bedankt om een review na te laten. Gr. Sophie

Top!!!

Laptop als nieuw!!

Dag Frédéric, dankjewel voor uw beoordeling! ;) Gr. Sophie

prima prijs-kwaliteit-verhouding

mooie computer die perfect werkt zoals beloofd, wat kan een mens meer willen ?

Hallo, dankjewel voor deze fijne review. Gr. Sophie

Zeer tevreden met Dell Latitude

Zeer tevreden met mijn Dell Latitude E6530. Enige gebruikssporen te zien, maar functioneert zo goed als nieuw. Daarnaast is de levering ook vlot en soepel verlopen.

Goedemorgen Karin, bij tweedehandse toestellen gebeurt het dat er wel wat gebruikssporen aanwezig zijn. Fijn te lezen dat de laptop u bevalt ;) Dankjewel voor uw review! Gr. Sophie

Degelijk materiaal

Zeer degelijke netbook (thinkpad x230) voor redelijke prijs.

Dag Gert, dankjewel om ons een beoordeling te geven. Gr. Sophie

Prima, zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de laptop (Fujitsu Lifebook S752). Professionele tweedehands laptop. Oerdegelijk materiaal. Hij is al wel wat jaartjes oud, maar presteert al een nieuwe. Zeer proper toestel en amper gebruikssporen. Enkel de letters van het toetsenbord zijn een beetje afgegaan, maar dat vind ik normaal. Voor die prijs een zeer goede aankoop. Ik ben een Linux fan, dus Linux naast de voorgeïnstalleerde Windows geïnstalleerd. Geen problemen ondervonden. Snelle levering, degelijk verpakt en een vlotte en correcte communicatie. Aanrader !!

Dag Gerard, geweldig dat u tevreden bent met onze services :) Gr. Sophie

PC als beschreven. Snelle (te) levering. Toch even een eco opmerking. Is het echt nodig zo snel te leveren. Voor mij niet i ig. De wegen worden overspoelt om directe leveringen te bewerkstelligen. Ik en ik denk, de meeste klanten kunnen best ontvangst nemen een paar dagen na bestelling. dus waarom niet de mogelijk openstellen om de keuze te hebben. O. Directe levering (gisteren al) O. Levering binnen drie a vier werkdagen. (5 € korting) (of 10€, ik weet niet hoeveel dat kost) U zal versteld staan hoeveel mensen voor de 3 a 4 werkdagen gaat. Doe er een woordje uitleg bij over overbelasting v h wegennet en uitstoot en diesel etc. De directie tevreden, aandeelhouders delen schouderklopjes uit. Dit is een gratis advies van MAgic Norberto

Goedemorgen Norbert, snelle leveringen is wat de klant het liefst wil ;) Toch bedankt voor uw review en feedback. Fijne dag verder. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.