Toffe laptop ontvangen. Werkt goed voor weinig geld

Goede laptop ontvangen werkt prima voor weinig geld

Top service en erg makkelijk

Zeer goede oplossing om snel en prijs-kwaliteit goed gesteld te zijn. Tevens een deeloplossing om 'e-waste' te reduceren voor perfect herbruikbare produkten.

Hallo Steven, wat een mooi berichtje. Heel erg bedankt de tijd te nemen om een review te schrijven. Gr. Sophie

Impressionnant !

En tant qu'ancienne personne ressource dans le Centre Cybermédia de l'Athénée de Verviers 1, j'ai découvert chez vous un stock de Laptop quasi neuf et de qualité qui devrait faire l'affaire de pas mal d'élèves qui "subissent" l'enseignement à distance.

Bonjour Serge, merci beaucoup pour votre message sympa. Je suis très heureux d'apprendre que les portables aident les étudiants avec leurs études! Bien à vous, Sophie

laptops met grote gebruik sporen zou ik niet verkopen

ik heb deze week 2 laptops besteld van hetzelfde type van 225 € 1 was praktisch nieuw en de andere had zware gebruik sporen de prijs was voor alle twee het zelfde. Nu ze werken alle 2 goed juist van 1 was de batterij bijna defect.

Dag Dirk, bedankt alvast om een review te posten. Heb het even intern nagevraagd, de ene laptop heeft inderdaad iets meer gebruikssporen. Het blijven natuurlijk altijd tweedehands toestellen. Voor de webshop selecteren wij heel erg streng dus het verwondert mij sterk dat het ene toestel zeer zware gebruikssporen zou hebben. Als de ene laptop zo goed als nieuw eruitziet, begrijp ik dat enkele gebruikssporen meer dan extra hard opvallen. Is er een probleem met de ene batterij? Gr. Sophie

Zopas het vijfde toestel op rij op anderhalf jaar tijd, en nog steeds tevreden

Ik doe zelfs geen moeite meer om nog naar webshops van nieuwe computers te kijken.

Hallo Koen, wat een ongelooflijk mooi compliment! Gr. Sophie

degelijk toestel, snel geleverd

de bestelling liep vlot, net als de levering. De zoon heeft nu een goede laptop om zijn online lessen te volgen.

Dag Gunther, heel erg bedankt voor de review. Gr. Sophie

Snelle levering en goede laptop

Snelle levering en goede laptop

Dag Bjorn, dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Circulaire initiatieven zijn DE oplossing voor een aantal van de huidige maatschappelijke problemen.

zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke online ervaring Alle bestelde producten in uitstekende staat en correct geleverd.

Hallo John, wat fijn te lezen dat alles duidelijk terug te vinden was op onze webshop. Heel erg bedankt voor de beoordeling en uw aankoop! Gr. Sophie

zeer aangenaam

Beste, Bedankt voor de zeer vlotte en professionele afhandeling van m'n bestelling! De laptops zaten zeer goed verpakt en alles was aanwezig zoals gevraagd. Een aanrader!

Beste Jeroen, dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Direct gebruiksklaar.

Makkelijk om harddisk vorige pc te integreren. Dus top!

Hallo Diederik, wat mooi dat de integratie goed gelukt is! Gr. Sophie

Snelle service en heel nette laptop!

Heel tevreden

Dag Wouter, dankjewel voor de beoordeling. Is een mooi toestel dat u aangekocht heeft =) Gr. Sophie

Beste tweedehandsshop 2020

Altijd een correcte service en naverkoopdienst Nogmaals bedankt

Dag Roger, dankjewel voor deze nette review. Heel erg bedankt nogmaals voor uw aankoop! Gr. Sophie

Verbluffend !

Verbazend goede kwaliteit, een echte aanrader.

Dag Andre, heel erg bedankt voor de review. Gr. Sophie

ik was aangenaam verrast

door de kwaliteit van de lenovo thinkpad, (het voelt aan als kwaliteit) de snelheid van de computer en het feit dat jullie open office hadden geïnstalleerd, het was niet echt goedkoop in mijn ogen, bijna 600 euro voor een tweedehands laptop, maar ik heb er geen spijt van en neem aan dat die nieuw misschien het dubbel kost, ik heb jullie website reeds aangeraden aan anderen..

Dag Arnold, heel erg bedankt de tijd te nemen een beoordeling te schrijven over uw ervaring van ons bedrijf. De laptop die u aangekocht heeft was als nieuw inderdaad een stuk duurder. Het is ook een vrij recent toestel met een core i7 processor en dedicated graphic card. Zeker een geschikt toestel voor zwaardere taken. Fijn te lezen dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Reeds meerdere malen aankopen gedaan bij Tweedehandslaptop.be. Steeds heel tevreden over de kwaliteit en service! Aanrader.

Halo Danny, fijn te lezen dat u tevreden bent met de aankoop en onze service. Een goede service is voor ons heel belangrijk! :) Gr. Sophie

zeer behulpzaam

Ik werd onmiddellijk goed bijgestaan toen ik een klein probleem had met mijn laptop, eerst via de chat en daarna werd ik telefonisch verder geholpen op zeer vriendelijke en behulpzame wijze.

Dag Johnny, heel erg bedankt voor uw review! Gr. Sophie

Heel mooie service!

Op tijd, mooi verpakt en de laptop zonder problemen opgestart.

Dag Esther, bedankt voor deze beoordeling en uw aankoop. Fijne dag verder. Gr. Sophie

Vlotte service

Alles vlot verlopen ,mooi verpakt,Laptop zag eruit als nieuw en was zoals op website werd aangeboden.

Dag Chris, fijn te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop! Dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Mijn bestelling is heel vlot verlopen en ik kon ook met mijn vragen terecht via chat. Bij afhalen was ook alles ok. Conclusie : prima service. Eddy

Dag Eddy, heel erg bedankt voor dit mooie berichtje. Fijn dat u tevreden bent met onze service! Gr. Sophie

Zeer positief

Steeds correcte levering, goede service bij eventuele problemen, prijs-kwaliteit is top!

Dag Tom, dankjewel de tijd te nemen een review te schrijven. Gr. Sophie

Super product en snelle verzending!

Kochten een laptop voor de zoon, en vonden die voor een super prijs. Een snelle levering en goeie service. Heel tevreden!

Dag Giovanni, dankjewel voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent met uw aankoop! Gr. Sophie

Super fonctionne très bien

Bon service rien à dire

Bonjour Laura, merci pour votre message sympa. Bien à vous, Sophie

Snelle en correcte service

PC besteld en gekregen wat ik besteld had. Was ook volledig gereset.

Dag Chris, dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Snelle correcte service. Goede support en flexibiliteit.

Dag Marc, bedankt om de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Gr. Sophie

Schitterende service en kwaliteit!

Een snelle en correcte service en de laptop is van uitstekende kwaliteit!

Dag Johan, wat een leuk bericht om te lezen. Bedankt alvast voor de review! Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.