Perfecte service

Levering binnen de beloofde tijd. Materiaal in goede staat.

uitstekend

Was op zoek naar een tweedehands laptop,een vriend zei me ,ga eens op google.Daar heb ik jullie sit gevonden alsook de laptop die naar mijn wens was.

Zeer snelle levering Lichte beschadiging ( kras ) aan het klavier.

Dag François, dankjewel voor de review ;) Het zijn tweedehands toestellen dus kans op een minimaal gebruiksspoor is altijd mogelijk. Gr. Sophie

Super !

Zoals altijd een top service.

Dag Eric, bedankt voor de beoordeling! Gr. Sophie

Super goede en snelle levering!

Duidelijke website, goed aanbod ook

Dag Bert, bedankt! :) Gr. Sophie

PC perfect in staat

Heel snelle levering

Goedemorgen Paul, bedankt voor de beoordeling. Gr. Sophie

Laptop bijna in nieuwstaat

Laptop ziet er uit als nieuw enkel op bovenzijde lichte verkleuring van waar ooit een sticker heeft gezeten. Alle upgrades zijn correct uitgevoerd.

Dag Quinten, bedankt voor de review. Nog een prettige dag verder! Gr. Sophie

Vermits alles perfect is verlopen, kan ik geen enkele negatieve opmerking maken.

Ik heb de laptop aangekocht voor een heel redelijke prijs. Het toestel werkt uitstekend en vertoont geen gebruikssporen.

Goedemorgen Jules, dankjewel om een beoordeling na te laten :) Fijn dat u zo tevreden bent van de aankoop! Gr. Sophie

Heel snelle levering en de laptop ziet er als nieuw uit en werkt uitstekend!

Goedemiddag Annemie, bedankt om een beoordeling te schrijven. Gr. Sophie

3de aankoop; opnieuw uitstekend !

Dag Lieven, dankjewel voor de review!

TOP! Net zoals de vorige keer

De vorige keer een i5 laptop van HP, dit keer een i7 PC van Dell. Fantastisch goed verpakt, en snel aan huis afgeleverd door Bpost, mooi voorgeinstalleerd inclusief de laatste versie en updates van WIndows 10. Hier mogen andere Belgische Webshops eens een voorbeeld aan nemen!

Dag Kris, wat een mooie review, bedankt! Gr. Sophie

zeer tevreden

gemakkelijk te bestellen en vlugge levering. laptop niet te onderscheiden van een nieuwe. zeker doen .....

Dag August, de werking van de webshop is heel belangrijk voor ons. Fijn dat u tevreden bent hoe u een artikel bij ons kan bestellen :) Dankjewel alvast om ons te beoordelen. Gr. Sophie

Correcte en prima service. Toestel zijn bijna in nieuw staat.

Goedemorgen Michaël, dankjewel om ons een beoordeling te geven. Gr. Sophie

voor de tweedemaal alles tip top

bijlevering ontbrak bij bestelde laptoptas, telefoontje gedaan volgende dag geleverd. alles tip top geweldig gewoon wat een service

Dag Christiaan, bedankt om een beoordeling te plaatsen! Gr. Sophie

Heel positieve aankoop.

Na eerst een vraagje via de chat gesteld te hebben, waarop ik onmiddelijk antwoord kreeg, heb ik de laptop op maandag besteld. De volgende dag werd die al geleverd. Toestel voldoet prima, is in goede staat, snel, alles werkt zoals het moet. Zeer tevreden van aankoop.

Goedemorgen Romain, dankjewel om een review te schrijven. Blij dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Zeer goede service, kwaliteit en levering

Ik ben zeer tevreden over de laptop die ik gekocht heb, alsook over de service en de levering. De laptop werkt zeer goed: hij is snel, de batterij houdt het lang vol en er zijn geen mankementen aan. De levering was zeer snel: op maandag heb ik mijn bestelling geplaatst en de dag erna kon ik het pakket al gaan afhalen aan het postkantoor.

Dag Jan, blij dat u tevreden bent van de aankoop en onze service :) Gr. Sophie

Zeer professioneel-Topkwaliteit-Zeer veilige verzendingsverpakking

Zeer duidelijke info over de artikelen op de site. Vlotte afhandeling van de bestelling. Degelijke professionele 2de handspc's van topkwaliteit. Indien ik er in de toekomst terug eentje zou nodig hebben zou ik zeker niet twijfelen. Mijn geleverde laptop zat stevig verpakt en de verpakking kan terug gebruikt wordt indien bij een defect tijdens de garantieperiode de laptop teruggestuurd zou moeten worden.

Hallo Bart, dankjewel om zo een mooie review te schrijven! Gr. Sophie

Super tevreden!

Ik heb mijn laptop snel ontvangen. Hij is als nieuw en ik ben er dus heel blij mee!

Dag André, fijn dat u tevreden bent met de aankoop :) Gr. Sophie

Goede werkende laptop voor een correcte prijs.

Correct, snel, dus zeer goed

Dag Ben, dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Zoals vorige bestellingen, prima service

Dag Roger, toppie! Dankjewel voor de beoordeling :) Gr. Sophie

Prima contact

Zeer goede opvolging.

Beste Eric, dankjewel voor de review. In het weekend bestelt betekent maandag vertrekken voor levering dinsdag. Wij leveren niet op zaterdag ;) Indien u in de toekomst nog altijd geen bevestigingsmail zou ontvangen, neem gerust contact met ons op! Gr. Sophie

Correcte prijs. Stipte levering!

Eerste aankoop via deze website: Goede werkende pc voor een correcte prijs. Stipte service. Zeer tevreden klant!

Goedemorgen Danny, leuk dat u besloten heeft om bij ons een toestel aan te kopen. We zijn tevreden dat u zeer tevreden bent! Gr. Sophie

Deftige laptop voor goede prijs

Zoals in de titel staat, correcte prijs voor een heel goed werkend toestel. Snel geleverd in een beschermende verpakking. Aanrader!

Dag Kim, blij dat u tevreden bent over de aankoop! Gr. Sophie

Goed geholpen, snelle levering

De mevrouw op de chat hielp me goed bij het kiezen van een laptop. De levering was snel en gratis. Goede ervaring!

Goedemorgen Melanie, dankjewel om een review te posten. Gr. Sophie

Correct en vlot

Mijn bestelling stond volledig klaar zoals beloofd.

Dag Franki, dankjewel om een beoordeling te geven. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.