Zeer vriendelijk contact en acurate informatie. Na bestelling een zeer snelle levering. Dit is TOP

Nadat ik zeer correcte informatie heb gekregen, heb ik een bestelling gedaan. Deze bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd en snel ontvangen. De tweedehands laptop was prima in orde, als nieuw!! Mooie service en zeker aan te raden.

Super service aan juiste prijs.

De webshop is zeer toegankelijk en er is een mooie keuze. Heel snelle levering en zeer goed verpakt. De software is in orde. Een aanrader.

Degelijke computers, scherpe prijs en prima service

Jaarlijks schenk ik één of 2 laptops aan een missiepost in Guatemala. Zo beschikken ze daar nu over een computerlokaal met laptops van "tweedehandslaptop". Een vooordeel van "tweedehands laptop" is dat je buisiness PC's kan kopen aan een zeer scherpe prijs en het bedrijf kan contacteren via email of telefonisch. Ze helpen u echt verder.

achat pc

livraison rapide pc en parfait état de marche RAS

Super ervaring

Snelle levering en zeer vriendelijke en behulpzame mensen

zeer goed toestel , correcte levering.

NVT

schitterend ervaring

Is nu m'n 3de laptop die ik kocht bij Tweedehands laptop en telkens ben ik positief verrast door de snelle levering en goede staat van de laptops.

Dag Fred, Bedankt voor de 3 aankopen die u bij ons deed! Blij te horen dat u vertrouwen heeft in onze diensten en kwaliteit die we leveren. Ik wens u veel plezier met uw nieuwste aankoop! Groeten, Jonathan!

ok

Het toestel opzich en de staat van het toestel overtreft mijn verwachtingen ziet er als nieuw uit en de levering is zo snel als beschreven is .. Jammer van de batterij (waar ik bang voor was voor de aankoop , is waarheid geworden) deze is de helft van zen krachten kwijt en gaat amper 2.30 a 3 uur mee , loopt zelfs snel leeg als het toestel gesloten is . had het niet zo erg verwacht voor een toestel van dit bouwjaar , mijn oude van de aldi gaat zelfs nu nog 3 maal langer mee .

Dag Patrick, Bedankt voor jouw aankoop en review. Batterijen moeten zeker nog 4 tot 6u meegaan, naargelang het model. Ik heb je alvast per mail even gecontacteerd om te kijken welke oplossing we voor je kunnen bieden (o.a. vervanging van de batterij). Neem gerust contact op. Groeten, Jonathan.

verwachtingen ingevuld

toestel snel geleverd, was geprogrammeerd zoals gevraagd en werkt perfect.

Dankuwel Arno! Veel plezier met uw aangekochte toestel! Groeten, Jonathan.

tevreden!

snelle levering, product in correcte staat en prima werkend!

Dag Herman, Dankuwel! Zo'n topscore doet ons veel deugd. We blijven ons uiterste best doen om steeds opnieuw kwaliteit af te leveren aan onze klanten. Groeten, Jonathan.

correcte levering, proper en correct werkend product

Dag Philippe, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groeten, Jonathan.

Zeer tevreden !

Ik zal het nog doen. Zeker weten. Dank u.

Dag Eric, Hartelijk dank voor deze aangename beoordeling! Groeten, Jonathan.

Tevreden van mijn aankoop.

Ik had een nieuwe laptop nodig voor thuis maar zag het niet zitten om een hoog bedrag uit te geven voor hetgene je maar doet. Maar wilde ook geen goedkoop model die dan snel stuk gaat. Een collega raadde mij jullie aan. Ik heb een eindje jullie website gevolgd en plots vond ik was ik zocht. Ik kocht een "nieuwe" laptop met bijhorend scherm en toetsenbord. Er werd ook meteen de juiste aansluitkabel meegegeven van laptop naar scherm.

Dag Emily, Bedankt voor deze uitgebreide review! Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Nog steeds zeer tevreden

Grote keuze, snelle levering, goede service Wat wil je nog meer

Bedankt Roger voor alweer een nieuwe aankoop! Groeten, Jonathan.

Uitstekend!

Alles netjes verpakt en in topstaat geleverd! Alles ook netjes geinstalleerd zoals veschreven! Nogmaal befankt Ruben

Bedankt Ruben voor uw aankoop en bijgevolg deze topreview! Groeten, Jonathan.

Snelle en correcte service

Laptop werd zeer goed verpakt en netjes afgeleverd. Ik zou bij dit bedrijf meteen opnieuw een tweedehands laptop kopen.

Dag Jan, Bedankt voor deze mooie review! Groeten, Jonathan.

Top bedrijf voor tweedehands laptop

Voor de 1 ste keer dat ik een tweedehands laptop koop in verband met mijn vrijwilligerswerk dat ik doe . Mijn laptop was nog in zeer goede staat, en was wel degelijk hoe hij op hun site beschreven stond. Was ook goed verpakt bij levering. Binnen de 5 uur mocht ik hem al gaan ophalen. De laptop werkt zeer goed en redelijk vlug . Een echte aanrader voor iedereen.

Dag Dirk, Bedankt om ons een topscore te geven! Groeten, Jonathan

Geode servive voor aangename prijs

Vlot geleverd, mooie snelle laptop en prima ondersteuning toen de toetsenbord-instellingen niet overal direct goed stonden. Een adres om te onthouden!

Dag Peter, Blij te horen dat u tevreden bent over uw aankoop en onze dienstverlening! Veel plezier met uw aankoop. Groeten, Jonathan.

Goede service, correcte info

Dag Guillaume, Bedankt voor uw review! Groeten, Jonathan.

Meer dan dergelijke laptop aan scherpe prijs

Voor mijn dochter een nieuwe laptop gekocht voor school. Toestel ziet er als nieuw uit en voldoet aan de vereisten. Is reeds mijn derde aankoop bij tweedehands laptop. Heel tevreden.

Dag Jan, Bedankt voor uw vertrouwen in ons! We hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

1ste laptop = TOP, 2de laptop batterij problemen maar we worden toch geholpen

1ste laptop (lenovo X260) gekocht in april 2021 en deze werkt nog perfect maar jammer genoeg kan ik niet zeggen over het 2de exemplaar (lenovo X270) die dit jaar in maart is aangekocht. Deze heeft batterij problemen en dit valt niet onder de 1 jaar garantie. Aanbevelen? Ja, Goede klantendienst Update: Ondanks er geen garantie is op de batterij hebben de mensen van tweedehandslaptop ons toch geholpen. De recentste laptop mag ik terug sturen voor nazicht door de hersteldienst.

Goeiemorgen, We garanderen een minimale batterijcapaciteit van 70% bij aankoop. Als de batterij na enkele maanden niet meer functioneert, dan is er zeker een probleem met de batterij. In dat geval kunnen we kijken om de batterij te laten vervangen binnen de garantie van 1 jaar. Een normale batterijslijtage is 10-15% per jaar. We kunnen aan de hand van een battery report perfect gaan nabekijken wat de staat van de batterij is. Neem gerust contact met ons op. Groeten, Jonathan.

Aankoop laptop voor zoon

De service vooraf, de verzending ( mooi ingepakt) , net als de laptop zelf is top en van de zoon goedgekeurd . . We hebben hem nog maar een goeie week dus nog even afwachten of die zo blijft maar in ieder geval, zou ik met wat ik nu al weet zeggen daar ga ik in toekomst nog kopen.

Dag Jasmijn, Een welgemeende dankuwel om deze mooie review te typen. We wensen u van harte veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

vlotte service

laptop stond klaar op afgesproken uur. alles ok

Dag Marnix, Hartelijk dank voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Très bonne expérience

Très satisfaite de cet écran, de l'emballage. Ma commande a été traitée avec beaucoup de soin. Merci beaucoup !

Bonjour Virginie, Merci beaucoup pour votre commentaire agréable! Je vous souhaite beaucoup de plaisir avec votre achat! Cordialement, Jonathan.

Een heel goede service

Dag Bjorn, Hartelijk dank voor deze mooie review! Groeten, Jonathan.

Ter Waarde 88

8900 IEPER

0032 57271819

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!