Zoals steeds in orde

Een tweedehands desktop gekocht. In prima staat en zoals omschreven. Voldoet ruimschoots voor wat wij nodig hebben. Prijs is ok.

mooie laptop - snelle service

Laptop besteld tijdens de verlofperiode, mooi toestel, snelle levering alsook bijkomende vraag werd snel afgehandeld. Goede service en communicatie via mail.

Geweldige service

Bij de bestelling had ik niet gezien dat er een verlofperiode was en had de laptop dringend nodig. Na e-mail uitwisseling heb ik deze toch op tijd ontvangen met zaterdaglevering. Prima service.

Vlotte service en correcte prijs.

Vlotte service na verkoop.

Super tevreden van de x250. Systeem is goeie conditie.

Uitstekende service, geven wat ze beloven

Ben zeer tevreden met aankoop laptop - correcte aanbieding - snelle levering - beveiligde verpakking - mooi toestel

Zopas derde toestel in één jaar gekocht bij Tweedehands Laptop.

En het vierde en vijfde zal waarschijnlijk ook van bij jullie komen. Toestellen zijn zeer proper. Ik koop altijd bescheiden toestellen omdat ze enkel dienen voor kantoortoepassingen. Maar wat bijkomende RAM, en een frisse SSD geven die toestellen echt wel de nodige vlotheid om mee te werken.

Uitstekend!

Prima service, snel en vlot geleverd! Gekregen wat ik besteld heb! Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer tevreden, alles werkt perfect

de tweede maal dat ik iets koop bij tweedehandsLaptop en twee keer zeer tevreden. Een laptop en een desktop PC beide toestellen voldeden aan mijn verwachtingen. Michael

Prima aankoop

Alles is goed verlopen. Prijs en kwaliteit zijn top.

Dag Johan, dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Zeer tevreden, snel geleverd, proper toestel en alles werkt.

Goede ervaring, was eerst wat twijfelachtig maar na de levering zeer tevreden. propere laptop en alles werkt. Ook positief er staat windows 10 home op er voor de rest geen andere brol apps zoals bij de meeste nieuwe laptops. Een aanrader. 1 tegenvaller er zit geen webcam op. Misschien mijn fout weet niet meer of dit bij de beschrijving. Voor de rest zeer tevreden.

Dag Geert, dankjewel voor de review. Fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Het aangekochte toestel heeft geen webcam zitten. Het is mogelijk dat u dit uit het oog verloren bent tijdens het bestellen ;) Gr. Sophie

Vriendelijk, eerlijk, goedkoop en goeie kwaliteit.

Al meerder malen naar hier gekomen om tablets, laptops en pc's te kopen. Altijd tevreden geweest.

Dag Lorenzo, dankjewel om een review te schrijven. Fijn dat je tevreden bent met de aankopen! Gr. Sophie

Tip top in orde zoals gewoonlijk

Op tijd besteld, op tijd geleverd

Dag Roger, super! Gr. Sophie

zeer tevreden

pc behuizing ziet eruit als nieuw , geen sleet op het toetsenbord, computer werkt zeer snel.geleverd binnen de 4 dagen. aanbevolen.

Dag Koen, dankjewel voor deze nette beoordeling! Gr. Sophie

Dikke pluim voor dit bedrijf!!

Altijd mooie laptops, en super snel geleverd Zeer tevreden!

Dag Johan, fijn om te lezen. Dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Mijn eerste ervaring met tweedehandslaptop.com ..... zeker niet over te klagen.

In onze tweede laptop had de videokaart de geest gegeven (+- 11 jaar oud) omdat we deze tweede laptop enkel gebruiken om te internetten was een nieuw exemplaar kopen niet aan de orde. Vandaar dus onze keuze voor een tweedehands en .... die hebben we dus gevonden op tweedehandslaptop.com. Er is geleverd wat er op de site aangeboden werd en .... ja we zijn tevreden hierover .... Levering per post verliep trouwens ook zoals aangegeven .... zéér goed verpakt .... geen beschadigingen te speuren .... als nieuw dus !!

Dag Mathieu, heel erg bedankt voor deze mooie review! Gr. Sophie

Top !!!

Prima laptop, snel geleverd.

Dag Roger, dankjewel om een beoordeling na te laten. Gr. Sophie

Snelle en correcte service, alles wat ze beloven krijg je !!!!

Tof, correct ! Laptop werd op tijd geleverd en voldoet aan alle wensen en noden ! Zeer goed verpakt, de laptop is één van de beste die ik ooit gehad heb, vanaf nu koop ik nog enkel bij jullie !!!!!

Dag Rudi, dankjewel voor de review. Geweldig nieuws dat u tevreden bent van de aankoop! Gr. Sophie

Goed en correct.

Laptop besteld en zelf afgehaald. Tot nu toe heel goede pc, voor een correcte prijs.

Dag Gery, fijn dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

TOP producten super snel geleverd een aanrader

heb er al laptops, dockings, muizen en nu ook losse onderdelen gekocht. steeds correct beschrever, en correct en zeer snel geleverd. ik ben zeer tevreden. Gerry De Blick

Dag Gerry, dankjewel voor deze mooie review! Gr. Sophie

Ik ben een tevreden klant

De bestelling en levering verliep perfect. De laptops zien er heel goed uit en werken ook zeer goed. Hopelijk blijf het ook zo!

Goedemorgen Eddy, dankjewel om de tijd te nemen een review te schrijven. Gr. Sophie

Super PC

Excellent PC. On dirait un neuf ! Livraison super rapide et ordi super bien emballé. Franchement, j'ai été bluffé. Je sais où j’achète le prochain PC !

Bonjour Pascal, merci beaucoup! Bonne journée, Sophie

Très content de mon achat

Le portable est dans un état parfait, il fonctionne parfaitement. La livraison c'est faites très rapidement. Le seul bémol est qu'il était configuré en néerlandais alors que je croyais avoir compris en lisant email qu'il serait en français. Ce n'est vraiment pas grave pour moi, je l'ai reconfiguré.

Bonjour Olivier, merci beaucoup pour votre revue. Je suis désolé que le portable ne soit pas en français, cela a été négligé. Ravi de lire que vous êtes statisfait de l'état et du fonctionnement de l'appareil! Bien à vous, Sophie

ok

de laptop is perfect!!

Dag Geert, dankjewel voor de beoordeling. Vreemd dat u de internetkabel niet meer kan gebruiken. Ik vraag dat de technieker anders even contact met u opneemt. Gr. Sophie

TOP BEDRIJF

Heel goede service, ook bij technische problemen. Snel geholpen bij een defect toetsenbord. Al meerdere laptops en een PC gekocht. Ben heel tevreden.

Goedemorgen Rudi, dankjewel voor deze zeer nette review! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.