Knap!

Niet van nieuw te onderscheiden computer aangekregen. ik had, door mijn eigen fout , een probleempje. Dit werd vlug en professioneel uit de wereld geholpen. zeer tevreden! Het kaartje bij de levering vond ik ook wel aangenaam

Goedemorgen Peter, dankjewel voor deze fijne review! Gr. Sophie

geweldig!

Ben zeer tevreden over mijn aankoop, was bovendien snel geleverd en zeer goed verpakt! Top!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag Christophe, fijn te lezen dat alles in orde was. Bedankt voor de review. Gr. Sophie

heel tevreden over aankoop!

eerste laptop hier gekocht en tot nu toe heel tevreden over. Aankooo ook zeer correct afgehandeld. Ik doe er later zeker nog een beroep op!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en perfecte laptop prijs/kwaliteit

Ik heb reeds meerdere toestellen gekocht en steeds tevereden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Jean, leuk om horen dat je tevreden bent over de aankopen ;) Alvast bedankt voor de review. Gr. Sophie

snelle levering en toestel werkt zoals ik het wou.

Prima afgehandeld.

Goedemiddag Danny, fijn dat je ons hebt beoordeeld. Bedankt alvast! Gr. Sophie

Toestel is zoals ik verwachte,correct en degelijk verpakte levering!

Tot op heden niets op aan te merken, vlotte en correcte samenwerking, ik ben een tevreden man!

Hallo Willy, echt geweldig om dit te lezen! Bedankt ;) Gr. Sophie

onmiddelijk hulp bij problemen

goede service gekregen toen ik problemen had met mijn laptop

Dag Dave, dankjewel om een reactie na te laten! Gr. Sophie

zeer goed

goed verpakt en zeer snelle levering.heel netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo, fijn om dit te lezen :) Alvast bedankt om een beoordeling na te laten! Gr. Sophie

Vriendelijk, correct en snel !

Vriendelijk, correct en snel !

Hallo Tine, bedankt om een beoordeling na te laten. Gr. Sophie

Snelle en correcte service

Snel en betrouwbaar. Verwachtingen worden ingelost. De hulp in de chat is vriendelijk, snel en correct. Een toffe ervaring om bij jullie te kopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Marc, dankjewel voor de fijne beoordeling! Hier krijgen we een brede glimlach van ;) Gr. Sophie

Sophie en Ellen, bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele contacten.

Vanaf het eerste moment/contact verliep de service vlot en vriendelijk. Zij hadden snel een oplossing eens ze wisten wat ik nodig had en stelden onmiddellijk een oplossing voor. Bedankt dames.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Theo, bedankt voor uw review! ;) Fijn dat we u verder konden helpen. Gr. Sophie

Laptop voldoet aan de verwachtingen ,zeker aan te bevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Peter, dankjewel om een review na te laten. Fijn te horen dat de laptop voldoet aan uw verwachtingen :) Gr. Sophie

Altijd laatste windowsversies zonder alle overbodige ballast die normaal met alle merkcomputers meegegeven wordt

Goedemorgen Roger, bedankt voor uw beoordeling! Gr. Sophie

Het beloofde dekt zeker de lading

Punctueel, accuraat en snel Het geleverde materiaal voldoet ruimschoots aan de verwachting Enkel een verwijzing naar een website voor een handleiding zou nog een mooi meegenomen extra zijn Ik ben een zeer tevreden klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De service, snelheid en ook de vriendelijkheid in de chat bij vragen om informatie, zijn geweldig. Bedankt daarvoor! Het was een toffe ervaring om de tweedehans laptop bij jullie te kopen. En hij werkt prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

No nonsense mentaliteit en snelle levering voor een - zo lijkt mij toch - redelijke prijs.

Je moet wel duidelijk weten wat je wilt. Ik kreeg antwoord op de vragen die ik stelde, maar de verkoopster heeft zich niet echt geforceerd om haar koopwaar extra aan te prijzen. Dit kan echter ook positief werken. Ik heb dus maar wat lichte kritiek op dit punt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en goede en snelle communicatie. Door het bedrijf gebeld om te verifiëren, omdat ik vanuit Nederland een laptop met Belgisch toetsenbord had besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik had gevraagd om mn laptop kon bestellen en latere datum kon geleverd worden om dat ik een weekje op verlof was. deze zit er nieuw uit was zeer goed verpakt en werkt perfect.

de beoordeling kwam vroeger dan mn laptop ;-)

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Tout est positif. Rien à signaler. Le PC fonctionne très bien (Lenovo M93P - 8Go - Windows 10 Pro)

Suggestions

Il manque un pied en caoutchouc dans la bas de la tour

Pluspunten

Snel en alles Ok

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Envoi très rapide. Petit PC portable comme neuf (en très très bon état) qui tourne parfaitement bien sous Debian et Ubuntu. Autonomie correcte de la batterie qui tient plus de 1h30 sans forcer. Merci :)

Un article oublié lors de l'expédition mais très vite renvoyé, donc pas de soucis !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle service goed materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en correct geleverd en toestel bevind is in de staat zoals beschreven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Excellent customer support and service! They are there for you! Thank you very much!

Suggestions

Continue like this