prachtige toestellen, recente toestellen

Op zoek naar 2e handmateriaal. Naast de huidige trend (hergebruik) zijn er zeker recent, zo goed als nieuwe toestellen.

Prima laptop, ziet er zo goed als nieuw uit.

Zeer goede laptop besteld én 's anderendaags al ontvangen. Laptop ziet er gewoon nieuw uit, en kost amper de helft van een nieuwe uit de winkel (met dezelfde eigenschappen). Is mijn tweede bestelling, nog steeds héél tevreden!

Dag Jan, dankuwel voor uw positieve feedback en voor het vertrouwen in ons. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Heel goeie service en verkoop

De laptop werd besteld tijdens het weekend. Op dinsdag levering. Goed toestel. Vlotte service.

Dag Bart, bedankt om uw feedback te delen. Groeten, Jonathan.

met enig voorbehoudt ben ik tevreden

voorlopig ben ikzelf tevreden van de laptop een +. is wél de meegeleverde muis&laptop tas

Dag Philip, veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

beschreven als niet van nieuw te onderscheiden maar toch niet zo

koop een laptop van hp die bij de beschrijving staat beschreven "in nieuwstaat", niet van nieuw te onderscheiden. Bij ontvangst blijkt echter dat er op de cover krassen zijn. Terugsturen kan, ja op eigen kosten. Spijtig dat een eerste aankoop niet 100% naar mijn zin is verlopen.

Dag Laurent. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de aankoop. We vinden kwaliteit heel belangrijk. Daarom werken we met een sterrensysteem. Al de producten worden geauditeerd en krijgen aan de hand daarvan sterren toegewezen. Er werd al een mail naar u gestuurd met een compensatievoorstel. Kan u daarop reageren? Zo kunnen we u beter helpen. Groeten, Jonathan.

Helaas bij afhaling niet klaar, niets aan te doen. Ik was wel verwittigd.

Dag Mathijs, door onvoorziene omstandigheden kon de bestelling inderdaad niet op tijd worden klaargemaakt. Dit gebeurt echter heel zelden en wij proberen de klant dan ook steeds op tijd te verwittigen. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Top producten snelle levering

Reeds meerdere keren besteld. Iedere keer weer top. Bedankt.

Dag Hugo, dankuwel voor het vertrouwen in ons! Groeten, Jonathan

Super snel service, mooie toestellen bijna niet gebruikt.

Super goed service

Dag David, dankuwel voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

Zeer goede staat

We hebben gekregen wat we gevraagd hebben en in goede staat.

Dag Johan, dankuwel voor uw positieve woorden. Groeten, Jonathan.

Correct verlopen

Correct verlopen

Dag Norbert, bedankt voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

voldoet

Laptop geleverd en voldoet

Dankuwel Dirk voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

afgemeten

Tweede keer aankoop van laptop. Dochter kocht er ook al op mijn aanraden. Persoonlijk vind ik de contactpersonen waar ik mee in aanraking kwam (te) koel en zakelijk. voorbeeld: Betalen kan ter plaatse (kon niet) Niet online besteld, geen garantie dat uw PC klaar is. Aanpassing ( grotere schijf) dan ook niet zeker. Ik vraag naar de licentienummer van de Windows versie, reply: ingebakken in Bios. Daar moet je 't mee doen. Dan maar zelf gezocht( en gevonden). Voor de prijs interessant. De rest is puur/strikt zakelijk.

Dag Jan, dankuwel voor uw feedback. We vinden het jammer dat u een mindere dienstverlening hebt ervaren. Bij aankoop via onze webshop dient er inderdaad direct betaald te worden en is het niet mogelijk om te kiezen voor "betaling ter plaatse". Uiteraard kunt u bij aankopen in onze fysieke winkel wel ter plaatse betalen. Dit heeft misschien voor verwarring gezorgd? Het Windows licentienummer konden wij helaas niet op afstand bepalen. Mocht u problemen hebben met uw pc, bent u zeker welkom bij ons om deze te laten herstellen. Groeten, Jonathan.

Large choix de PC remis à neuf. Service sérieux.

communication aisée pour toute question avec Twedehands Laptop. A recommander pour tout achat.

Bonjour Sandrine, merci beaucoup pour vos mots sympathiques! Cordialement, Jonathan.

Je mets 4.5 car on peut toujours mieux faire mais je n'ai rien à dire. Service parfait et livraison rapide. Continuer comme ça

Bonjour, Xavier. Merci beaucoup pour votre feedback. Amusez-vous bien avec votre achat! Cordialement, Jonathan.

Exact waar ik voor betaald heb

Duidelijke website om je keuze te maken. Correcte levering.

Dag Koen, bedankt om uw mening te delen. Groeten, Jonathan.

service impeccable et produit conforme à l'annonce (comme neuf)

La livraison en 24 heures est effective comme mentionné sur le site web. le produit est conforme à l'annonce (comme neuf) et prêt à l'emploi.

Bonjour Eric, merci pour votre feedback positif. Cordialement, Jonathan.

service en topper

top service onze 2 de laptop gekocht super

Dag Stephanie, dankuwel voor deze leuke feedback!

vlotte service

dag erna geleverd zoals beloofd

Dag Koen, merci voor deze leuke woorden! Groeten, Jonathan.

Snelle reactie en toch wel vlotte levering,

Beste An, dankuwel om uw feedback te delen. Groeten, Jonathan.

Zeer goede staat, vlot geleverd

Dag Philip, dankuwel voor uw aangename feedback! Groeten, Jonathan.

Goede, betaalbare laptop, correcte info gekregen aan de telefoon.

Correcte, duideljke info. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snel geleverd.

Dag Pieter, merci voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Degelijke toestellen voor een schappelijke prijsè

Alles naar verwachting , alleen spijtig dat de I Phone elke dag aan de lader moet … Gelukkig hebben we nog de batterij van onze vorige , die doet er drie dagen over voor het lampje rood wordt !

Beste, dankuwel voor uw feedback! Dat is jammer om te horen. Alle batterijen worden bij ons getest alvorens het product te koop wordt aangeboden. Ook de batterij van het toestel die u kocht, werd getest en OK bevonden. Mocht de batterijduur u toch storen, mag u ons zeker contacteren. Dan kijken wij voor een geschikte oplossing. Groeten, Jonathan.

Comme d'habitude, le laptop Dell reçu est impeccable.

Service parfait : livraison rapide, matériel comme neuf et correspondant exactement à la description. "Laptopdoccasion" à recommander ! C'est mon troisième achat et toujours aussi satisfait.

Merci beaucoup Robert, pour vos mots positifs! Bonne journée, Jonathan

Al vaak gekocht en altijd tevreden.

Je koopt wat er staat op de website. Goede kwaliteit. Ideaal voor onze kids of kleinere it projectjes waar ik de nodige workstations of laptops gebruik. Moet niet meer zijn.

Dag Bart, bedankt voor uw feedback. Veel plezier met de aangekochte toestellen! Groeten, Jonathan.

toestel goed verpakt voor transport

er ontbreken wel 2 schroefjes in het onderpaneel

Beste, bedankt voor uw reactie! Onze excuses hiervoor, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij probeerden contact met je op te nemen om dit probleem op te lossen. U mag ons zeker terug contacteren! Groeten, Jonathan.

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.