Topservice, topproduct!

Ik kocht een 20 inch monitor en hij werkt als nieuw. Enorm tevreden!

ik ben zeer tevreden van de laptop en van bpost

uitstekend mvg van de gebruiker van de laptop brigitte bral

Laptop in nieuwstaat voor een eerlijke prijs

Aangenaam verast over de staat van mijn "nieuwe" laptop. Na betaling was de laptop binnen 2 dagen geleverd. De laptop zat zeer netjes verpakt en goed beschermd met lucht zakjes. Volgende laptop kom zeker ook van Tweedehands Laptop :)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Acuraat en snel

Dit is de tweede pc van Tweedehands Laptop die via vrienden bij SN Airlines naar Godaguene in Senegal wordt getransporteerd. In de school waar ca. 420 leerlingen les volgen, zal deze Lenovo gebruikt worden voor de schooladministratie en voor het organiseren van een correcte volkstelling. De eerste pc moet terug naar het thuisfront worden gebracht wegens een foute aansluiting op de batterijen van de zonnecollectoren. D.R.O.P vzw hoopt de vorige All-in-One toch nog te kunnen herstellen. In Thiès en Dakar waren geen onderdelen te vinden.

Top 2de hands computer

Computer werkt perfect. Snelle levering.

Laptop functioneert perfect en ziet er proper uit!

Laptop ziet er als nieuw uit, goed verpakt en zeer snelle verzending. 100% tevreden!

snelle laptop !

heel correcte pc !

Top goed advies

Weerom een goede ervaring. Eerst advies gevraagd , snel en duidelijk antwoord. En daarna snelle levering.

Ongelofelijk content

Ben echt aangenaam verrast en ben zeer blij dat ik via deze weg een laptop heb gekocht

altijd in orde

Al heel wat besteld en altijd oké en snel geleverd.

Hallo Peter, heel erg bedankt de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. Dankjewel voor jullie vertrouwen :) Gr. Sophie

Snelle levering, perfect verpakt, perfect toestel! Onze volgende aankoop zal ook bij jullie zijn.

Hallo Pascale, dankjewel voor dit leuke berichtje! Gr. Sophie

Een aanrader!

Reeds meerdere keer materiaal aangekocht. Alhoewel beschreven als tweedehands blijken sommige van de materialen zelfs splinternieuw in originele verpakking. Defecte voeding werd dan weer onmiddellijk onder garantie omgeruild. Correcte service, snelle levering.

Dag Yves, heel erg bedankt voor deze topscore en hele mooie review! Bedankt voor het vertrouwen :) Gr. Sophie

Beter dan verwacht

Het moeilijke aan hier te kopen was voor mij dat er geen staat bij stond vermeld. Dus eigenlijk wist ik niet wat deze was. De laptop was in orde en in erg goede staat Erg blij met de aankoop

Dag Bart, dankjewel voor de feedback over de staat van het toestel. We kijken hoe we dit duidelijker kunnen zetten op de webshop. Dankjewel voor de review en mooie score! Gr. Sophie

Zeer goeie laptop, is perfect in orde!

Hallo Koen, blij dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Excelent!

Alles op tijd en goed staat! Veel tevreden!

Dag Martha, fijn dat u tevreden bent met de aankoop :) Gr. Sophie

zeer goede service

pc ziet eruit als nieuw

Dag Donald, dankjewel voor dit leuke berichtje en mooie review! Gr. Sophie

Geen spijt van mijn aankoop

Net wat ik zocht

Dag Raf, bedankt voor de review! Gr. Sophie

Top qua levering en produkt

Top qua levering en produkt

Dag Johny, dankjewel voor de review. Geniet van deze mooie lentedag, Gr. Sophie

Ik keer altijd tevreden terug.

Ondertussen heb ik verschillende aankopen uitgevoerd bij Tweedehands Laptop. Telkens mooi verpakt en snel verzonden. Nog nooit problemen gehad met de aankoop. Bij problemen werd ik steeds goed geholpen. Communicatie is top en ik zal nog vaak bij jullie kopen. Hartelijk dank voor de service. B

Hallo Bart, heel erg bedankt voor deze review. We hechten veel belang aan onze service en proberen dit altijd zo aangenaam mogelijk te maken voor onze klanten. Het is dan ook heel fijn voor ons om zo een mooie beoordeling te lezen! Zonnige dag verder, Gr. Sophie

goede service klantgerichte mensen

had een verkeerde besteld maar werd keurig op mijn fout gewezen.

Dag Chris, dankjewel voor de review. En heel graag gedaan trouwens! :) Gr. Sophie

Geweldige service, met snelle verzending

Snel geleverd, mooie laptop als nieuw

Hallo Ilse, dankjewel voor de mooie review! Gr. Sophie

Mooi toestel en vlotte levering

Mooi toestel en vlotte levering

Dag Jan, dankjewel de tijd te nemen een review te posten. Gr. Sophie

Positieve ervaring

Na positieve ervaring via mijn werk en een collega, nu de stap eens gezet voor privé gebruik. Helpdesk en levering verliep zeker al vlotjes. De tijd moet het nu nog uitwijzen ivm het toestel.

Dag Ivan, bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

werkt zoals ik verwachte!

Hallo Nele, dankjewel! Zonnige groetjes, Sophie

Snelle en vlotte service

Laptop op zaterdag besteld, op dinsdag reeds aangekomen

Dag Timothy, fijn te lezen dat u tevreden bent met de levering :) Fijne dag verder, Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.