Bij mijn aankoop was er een slecht contact aan het scherm. Na telefonisch contact , mocht ik al de daags nadien hem binnenbrengen voor controle . Dezelfde dag had ik al telefoon dat het opgelost was . Ze hadden een nieuw scherm geplaatst . Alles werkt naar behoren . Thx Jan

exact wat we wilden

Voor een redelijke prijs een Linux klare laptop die nog jaren zal dienen. Geen sporen van gebruik. Dit is de tweede keer voor een familielid een we zijn erg tevreden.

Zeer goede laptop.

Snelle levering en niets aan te merken op de laptop. Heel tevreden!

oke

zoals altijd altijd perfect

Parfait

Livré dans les temps, dans un emballage robuste. Le PC est propre, dans un état proche du neuf, correspond aux caractéristiques demandées et est parfaitement fonctionnel. Op tijd geleverd, in stevige verpakking. De pc is schoon, in bijna nieuwstaat, voldoet aan de gevraagde specificaties en is volledig functioneel. Delivered on time, in robust packaging. The PC is clean, in near new condition, corresponds to the required characteristics and is fully functional.

Excellente première expérience avec LAPTOP

Maison hyper sérieuse, l'article commandé correspond exactement à la description. Service de livraison fantastique. Commande la veille avant 12h00 et livraison le lendemain dans la matinée. fantastique ! Une première expérience qui ne sera certainement pas la dernière. Merci Laptop pour votre sérieux et votre professionnalisme. Daniel Scieur 5060 Tamines

prima service en uitstekende laptops

Op zeer kort tijd konden wij beschikken over een aantal laptops. We zijn zeer tevreden over jullie manier van werken en uiteraard over de toestellen. Volgend jaar bestellen we zeker terug laptops en vermoedelijk ook vaste systemen. Deze toestellen krijgen een tweede leven dankzij jullie ecologische en economische manier van werken en wij... genieten er ook van. Dank jullie en tot binnenkort. Luc.

Zoals verwacht een 2dehands, met de looks van een nieuwe

Uitstekende prijs / kwaliteit

Via de webchat een afspraak gemaakt voor een Dell-laptop. Toch bleek de laptop niet op te starten toen ik in de winkel was en heb ik 45 minuten moeten wachten tot het probleem opgelost was. Tot zover minder tevreden maar dat werd gecompenseerd door een korting en bovendien bleek de laptop 16 gb ram te hebben ipv 8 (volgens de website). Al bij al dus het gevoel dat ik een prima laptop voor een zeer goede prijs heb gekocht.

Helemaal zoals het hoort!

Snelle en correcte levering. Goed stevig verpakt. En de laptop ziet er echt super goed gereinigd uit. En hij werkt tiptop.

Zoals het hoort

Laptop na 1 dag perfect verpakt geleverd. Prima toestel voor schoolgaande jeugd tijdens semi-lockdown tijden. Heel netjes opgekuist. Ben zelf vrij kritisch. Je voelt aan alles dat hier mensen achter zitten die oog hebben voor detail. Begint bij de surfervaring, duidelijke site. Zo zie je maar ja het kan. Aanrader.

Parfait

Ravie de cet achat et rapidité de livraison, merci beaucoup. À recommander

rapide - efficace -tel qu'annoncé

Réponse efficace à mes questions par mail

Commande Ordinateur portable Dell

Le matériel décrit et livré sont similaires. J'ai ajouté un disque SSD plus grand et il était bien installé. Le staging de l'OS est impeccable et fonctionnel. L'ordinateur va très bien et est performant. Rapport qualité/prix excellent. Le matériel proposé et le service sont sérieux. Je recommande.

betrouwbaar

het is reeds de derde maal dat we een laptop aanschaffen via "tweedehands laptop". alle drie worden ze dagelijks gebruikt (2 op school) en tot nu toe blijken ze allemaal betrouwbaar

Snel, goed en vooral een goede koop.

Mooie laptop, enkel wat verschenen aan de buitenkant (plaats waar stickers zaten). Heel deftig ingepakt en vlotte levering. T

Een bedrijf dat zijn klanten niet in de kou laat staan, een geweldige service levert en goede producten levert

Goedemorgen Roger, bedankt alvast voor deze mooie review! Gr. Sophie

Snelle levering van een degelijke laptop.

De laptop die ik mocht ontvangen zijn zeker prijs/kwaliteit ok. Een staat van de batterij mocht wel ietsje beter te zijn (Dell Diagnostics geeft een performatie van nog 50% aan en raadt aan om de batterij te vervangen)

Goedemorgen Rudi, bedankt alvast om een review te posten. Het spijt me dat de huidige batterij niet de geschikte autonomie heeft. Wij sturen een nieuwe batterij naar u op. Gr. Sophie

Ordinateur ok batterie hs

Suite à l’achat d’un ordinateur portable, la batterie est totalement hs. Je sais que c’est un ordinateur d’occasion et que la batterie n’est pas garantie mais dès réception l’autonomie de la batterie est de 2min, c’est court pour un portable.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Reynald, je suis désolée que vous n'êtes pas statisfait. Le portable n'aurait pas dû partir avec cette batterie. Nous vous enverrons une nouvelle batterie! Mes excuses pour le désagrément. Bien à vous, Sophie

ABSOLUUT TOP!

Absoluut top! Met geen enkel ander refurbishte-PC's-verkoop-bedrijf (ook niet in Nederland) te vergelijken. De PC's zijn als nieuw, soms zelfs zonder gebruikssporen. Vaak zelfs met een gloednieuwe voeding. Ik heb hier al tientallen PC's besteld voor klanten. Nooit teleurgesteld, in tegendeel. Mochten er zes ****** mogelijk zijn, dan zou ik ze geven. Michel M., professioneel ICT'er, support aan privé personen

Goedemorgen Michel, heel erg bedankt voor deze heel erg mooie beoordeling! Gr. Sophie

Bon produit conforme à la description

Le PC est conforme à la description faite sur le site. Je l'ai configuré sans aucun problème et nous verrons en fonction de son utilisation.

Bonjour Michel, merci pour votre review! Cordialement, Sophie

Snelle correcte service

Vlotte bestelling, correct verpakt en snel geleverd

Goedemorgen Grazia, dankjewel de tijd te nemen een review te schrijven. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service! Gr. Sophie

Très satisfait de la réactivité de votre equipe

Facilite de commande Réactivité de votre équipe Envoi très bien emballé.

Bonjour Bernard, merci pour votre feedback! Cordialement, Sophie

Goede prijs kwaliteit. Snelle en perfecte levering.

Goedemorgen Robert, dankjewel om een beoordeling te posten! Gr. Sophie

Impeccable - Satisfait

1 ère commande (laptop). Bon matériel proposé. Livraison rapide (le lendemain). Emballage soigné, matériel bien protégé. Matériel d'occasion en très bon état (propre, batterie comme neuve). Je laisse une demi-étoile à ajouter lors de la prochaine commande.

Bonjour Didier, merci pour votre feedback! Cordialement, Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.