Zeer goede ervaring

Prima apparaat geleverd en snel.

altijd dik in orde

altijd dik in orde

Topkwaliteit en -service

Ik vond meteen wat ik zocht en ‘s anderendaags had ik de laptop al in huis. Werkt prima, alles zoals het hoort!

Aangename verrassing

In twee maanden tijd heb ik 2 goedkope reburbished laptops aangekocht en heb er enkel goede ervaringen mee. Het zijn geen toestellen met uitstekende prestaties maar rekening houdend met de prijs en de garantie van 1 jaar ligt de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed.

goede communicatie, snel geleverd, verzorgd, lokaal, correct!

goede communicatie, snel geleverd, verzorgd, lokaal, correct!

Helemaal niet op aan te merken

behalve dat het goed verpakt was, snel geleverd werd, en het artikel voldoet aan de verwachtingen, niets dan positiefs dus

Dag Michiel, Wat een mooie review! Hartelijk dank hiervoor. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

na contact prima geholpen

BTW in rekening gebracht terwijl het een NL btw nummer heeft. na contact keurig opgelost!

Dag Jos, Blij dat we dit goed hebben kunnen oplossen voor u. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Mooi apparaat. Voldoet volledig aan verwachtingen.

Ben tevreden. Goede en stipte levering.

Dag Eduard, Bedankt voor uw aankoop en deze positieve review! Groeten, Jonathan.

Reeds mijn 2e toestel dat ik hier kocht: eerst een laptop, nu een desktop. Telkens uitstekend toestel voor een schappelijke prijs!

Dag Jozef, Bedankt voor het vertrouwen in ons! We zijn verheugd dat u ons een topscore geeft. Groeten, Jonathan.

Très satisfait

La commande est arrivée en deux jours. PC propre, conforme à la description. Très bien emballé. Sérieux. Je recommande.

Bonjour Denis, Merci beaucoup pour votre commentaire agréable! Cordialement, Jonathan.

kan beter

Voor de prijs die ik heb betaald mocht het uiterlijk van de laptop niet zo erg beschadigd zijn. factuur 2024-633

Beste Roland, Het spijt ons te horen dat u niet zo tevreden bent. U kocht bij ons een laptop met 4 sterren, dwz dat er lichte gebruikssporen kunnen aanwezig zijn op de laptop. Deze laptop was dan ook een €25 goedkoper dan een model met bijna geen gebruikssporen. Contacteer ons gerust rechtsreeks als u nog vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groeten, Ellen

Bonnes perf, bas prix = bon prix

Une excellente première expérience avec Tweedehands. Produits et services proposés de qualités. À recommander!

Uitstekende ervaring laptop werd de volgende dag reeds geleverd

Toestel voldoet aan verwachtingen

Beste Dirk, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! Groeten, Ellen

Snel geleverd , goed verpakt , goede staat producten

Reeds 2 keer zelfde type laptop aangekocht , 2 maal in zeer goede en goed werkende staat ontvangen . Prijs is correct voor wat word aangeboden.

Dag Richard, Bedankt om een beoordeling te schrijven! Blij te horen dat u tevreden bent over de prijs/kwaliteit-verhouding. Groeten, Jonathan.

Snelle levering, en toestel werkt perfect

Dag Peter, Bedankt voor deze goede beoordeling! Groeten, Jonathan.

aflevering verliep vlekkeloos

office is voorlopig nog niet opgeladen. Laptop dus nog niet gebruikt Kan daarom de kwaliteit nog niet beoordelen. De advertentie zei "nieuw". Extern alleszins "nieuw"

Dag Anne-Marie, Bedankt voor uw topscore! Groeten, Jonathan.

Slecht

Kast desktop erg geschonden ttz vol met abnormaal zware bekrassing. Test nog niet gebeurd want extra hdmi kabel nodig voor scherm. Levering via bpost rampzalig want niet volgens afspraak geleverd in postkantoor maar ter plaatse door onvoorzichtige en zeer onbeleefde postbode. Niet voor herhaling vatbaar!

Dag Rudy, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het toestel die wij geleverd hebben. Intussen hebben we al contact opgenomen per mail en mag u zeker een paar foto's sturen van het toestel zodat we kunnen beoordelen of het toestel inderdaad ondermaats is. Dan kunnen we kijken om een geschikte oplossing te vinden hiervoor. Neem gerust contact met ons op. Groeten, Jonathan.

goed werkende laptop

super tevreden met mijn laptop. alles prima verlopen !

Dag Bjorn, Bedankt voor de 10/10-score! Groeten, Jonathan.

Zeer Tevreden Klant al meerdan 15 jaar !

Nu al meer dan 15 jaar klant ,meerdere laptop 's en andere hardware verder altijd zeer tevreden klant ! Mijn laatste aankoop nu vandaag Hp probook 450 g10 i5-1335p en eerder dit jaar de nieuwe Dell 510 aangekocht .

Dag Dany, Hartelijk dank voor het jarenlange vertrouwen in ons. Have fun met uw recent aangekochte toestellen! Groeten, Jonathan.

top

goeie laptop.prijs ok. of hij lang meegaat?tijd zal het leren. Retourbeleid is ook in orde.

Dag Robert, Bedankt voor de mooie score die u ons geeft. Groeten, Jonathan.

mooi aanbod en duidelijke website.

Voor elk wat wils, en een snelle levering

Dag Pieter, Bedankt om ons een 10/10 te geven. We blijven hard werken om kwaliteit te blijven leveren aan onze klanten. Groeten, Jonathan.

Top, zoals altijd

Snelle levering, grote keuze en goede service

Dag Roger, Bedankt voor het, intussen al jarenlange, vertrouwen in ons! Groeten, Jonathan.

Top.

Tweede maal dat ik hier een laptop kocht. Eerste maal in de winkel, tweede maal online. Beide keren erg tevreden. Laptop zien er nagenoeg nieuw uit. Waar zoals beschreven. Snel, correct. Erg tevreden. .

Dag Peter, Hartelijk dank voor uw topreview! Blij te horen dat u erg tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Aangenaam verrast

Rekening houden met de prijs (175 €) kreeg ik veel waar voor mijn geld. Daarop 1 jaar garantie geven stelt mij gerust.

Dag Willy, Bedankt voor uw review! Dankzij de 1 jaar garantie kunt u inderdaad op beide oren slapen. Veel plezier met het toestel! Groeten, Jonathan.

Dell Vostro besteld voor mijn moeder, levering in orde en laptop in uitstekende staat, zeer tevreden!

Dag Sylvain, Bedankt voor uw aankoop! We hopen u nog van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Groeten, Jonathan.

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!