Snelle levering, en toestel werkt perfect

Dag Peter, Bedankt voor deze goede beoordeling! Groeten, Jonathan.

aflevering verliep vlekkeloos

office is voorlopig nog niet opgeladen. Laptop dus nog niet gebruikt Kan daarom de kwaliteit nog niet beoordelen. De advertentie zei "nieuw". Extern alleszins "nieuw"

Dag Anne-Marie, Bedankt voor uw topscore! Groeten, Jonathan.

Slecht

Kast desktop erg geschonden ttz vol met abnormaal zware bekrassing. Test nog niet gebeurd want extra hdmi kabel nodig voor scherm. Levering via bpost rampzalig want niet volgens afspraak geleverd in postkantoor maar ter plaatse door onvoorzichtige en zeer onbeleefde postbode. Niet voor herhaling vatbaar!

Dag Rudy, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het toestel die wij geleverd hebben. Intussen hebben we al contact opgenomen per mail en mag u zeker een paar foto's sturen van het toestel zodat we kunnen beoordelen of het toestel inderdaad ondermaats is. Dan kunnen we kijken om een geschikte oplossing te vinden hiervoor. Neem gerust contact met ons op. Groeten, Jonathan.

goed werkende laptop

super tevreden met mijn laptop. alles prima verlopen !

Dag Bjorn, Bedankt voor de 10/10-score! Groeten, Jonathan.

Zeer Tevreden Klant al meerdan 15 jaar !

Nu al meer dan 15 jaar klant ,meerdere laptop 's en andere hardware verder altijd zeer tevreden klant ! Mijn laatste aankoop nu vandaag Hp probook 450 g10 i5-1335p en eerder dit jaar de nieuwe Dell 510 aangekocht .

Dag Dany, Hartelijk dank voor het jarenlange vertrouwen in ons. Have fun met uw recent aangekochte toestellen! Groeten, Jonathan.

goeie laptop.prijs ok. of hij lang meegaat?tijd zal het leren. Retourbeleid is ook in orde.

Dag Robert, Bedankt voor de mooie score die u ons geeft. Groeten, Jonathan.

mooi aanbod en duidelijke website.

Voor elk wat wils, en een snelle levering

Dag Pieter, Bedankt om ons een 10/10 te geven. We blijven hard werken om kwaliteit te blijven leveren aan onze klanten. Groeten, Jonathan.

Top, zoals altijd

Snelle levering, grote keuze en goede service

Dag Roger, Bedankt voor het, intussen al jarenlange, vertrouwen in ons! Groeten, Jonathan.

Top.

Tweede maal dat ik hier een laptop kocht. Eerste maal in de winkel, tweede maal online. Beide keren erg tevreden. Laptop zien er nagenoeg nieuw uit. Waar zoals beschreven. Snel, correct. Erg tevreden. .

Dag Peter, Hartelijk dank voor uw topreview! Blij te horen dat u erg tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Aangenaam verrast

Rekening houden met de prijs (175 €) kreeg ik veel waar voor mijn geld. Daarop 1 jaar garantie geven stelt mij gerust.

Dag Willy, Bedankt voor uw review! Dankzij de 1 jaar garantie kunt u inderdaad op beide oren slapen. Veel plezier met het toestel! Groeten, Jonathan.

Dell Vostro besteld voor mijn moeder, levering in orde en laptop in uitstekende staat, zeer tevreden!

Dag Sylvain, Bedankt voor uw aankoop! We hopen u nog van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Groeten, Jonathan.

vlotte correcte levering

Dag Lode, Bedankt voor deze goede score! Groeten, Jonathan.

Was niet in orde

Batterij werkte niet en Ram geheugen was niet in orde ze gaan hem herstellen en terug sturen wacht nog af

Dag Ahmet, Bedankt voor uw feedback. Er was inderdaad een probleem met de batterij door een systeemfout en het RAM-geheugen was niet in orde door een menselijke fout. Twee uitzonderlijke fouten die toevallig op één en dezelfde toestel voorkwamen. We hebben dit dan ook direct aangepakt, zodat het probleem snel opgelost geraakte. Uiteindelijk heeft u het toestel eerstdaags terug ontvangen mét een goedwerkende batterij én de juiste hoeveelheid RAM-geheugen. Met vriendelijke groeten, Jonathan.

Duidelijke website, goeie service, goede toestellen

Dag Rudi, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

Green twijfel.TOP

Green enkel problème. Op tijd geleverd.

Dag Yves, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Jonathan.

Achat Laptop HP EliteBook

Livraison rapide et PC portable impeccable. Merci !

Bonjour Fabrice, Vous êtes merci pour votre commentaire agréable! Cordialement, Jonathan.

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Dag Jan! Hartelijk dank om ons een topscore te geven! Blij dat we u tot dienst hebben kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Laptop is zoals beschreven. De levering was zeer snel.

Dag Peter, Bedankt voor uw mooie review! Groeten, Jonathan.

Het lap top is super

Echt top

Dag Naaj, Bedankt om deze mooie review te schrijven. Groeten, Jonatan.

Prima toestel

Degelijk apparaat, en start zeer snel op.

Dag Johan, Bedankt om ons deze mooie score te geven! Groeten, Jonathan.

Goede ervaring

Heel content van mijn Dell laptop

Goeiemorgen Kurt, Bedankt voor jouw positieve feedback! Groeten, Jonathan.

tres bonne

achete un laptop qui est tres bien. Exterieurement a peine abimé. pour le fil de connexion ce n;etait pas le bon. et j'ai ete rembourse immediatement. super

Bonjour Philippe, Merci beaucoup pour votre commentaire positive! Cordialement, Jonathan.

Veilig en correct geleverd door Bpost.

Na installatie van Office, het aanvangsscherm met "Tweedehands" (gênant) vervangen door het WIN10 logo. Voor de rest OK!

Dag Henri, Bedankt om ons deze mooie score te geven! "Tweedehands" was lang een beetje taboe, maar wordt meer en meer geapprecieerd en dus zeker niet iets om je over te schamen. Het is een markt die meer en meer aan het groeien is. We zien mensen van iedere sociale klasse over de vloer komen. Je krijgt evenveel voor minder geld én draagt een steentje bij aan een kleinere CO2-voetafruk. Standaard zetten wij ons logo op het de bureau-achtergrond van onze toestellen. Een manier om wat reclame te kunnen maken voor deze "tweede leventoestellen". Makkelijk te vervangen door een andere achtergrond naar wens. Groeten, Jonathan.

Nog nooit tegengevallen

Snelle service,.. mooie toestellen

Dag Johan, Bedankt om deze mooie review na te laten. Groeten, Jonathan.

Produit de qualité, service au top et super rapide.

Bonjour Benoit, Merci pour votre commentaire! Avec des salutations souriantes, Jonathan.

Bedrijfsgegevens

Kortrijkstraat 498

8930 Menen

0032 56200112

[email protected]

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.