Goede aanbeveling

Op advies van vrienden heb ik een tweedehands laptop aangekocht bij jullie bedrijf. Ze zijn al jaren klant bij jullie.

Dag Marleen, Bedankt voor deze mooie score! Groeten, Jonathan.

zo goed als perfect

Ik schrijf niet vlug recensies maar als het uitstekend is, mag het ook eens gezegd worden. Stipte levering zoals beloofd , veilig verpakt. Toestel ziet er uit als nieuw ! Werkt prima. Telefonische info aan de telefoon verliep vlot met voldoende kennis van zaken. Deze firma is ernstig en aan te bevelen Heel tevreden met mijn aankoop.

Dag Paul, Hartelijk dank voor deze super positieve review. Dit tovert een lach op ons gezicht. We blijven verder ons best doen om nog meer klanten blij te maken. Groeten, Jonathan.

Zeer mooie laptop voor een klein prijsje en de levering was goed en snel.

Ben super blij met de laptop!!!!!!

Dag Wim, Hartelijk dank voor deze mooie commentaar! Groeten, Jonathan.

topservice

Ik kom er zeker terug

Dag Luc, Bedankt voor deze 10/10! Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Reeds 7 computers besteld. Steeds perfecte kwaliteit en levering. Vaak met extra optie die niet vermeld staat bij de specs. Bijzonder vriendelijke helpdesk.

Bedankt Patrick voor het vertrouwen in onze producten en diensten! Groeten, Jonathan.

Heel degelijk toestel , werkt nog als nieuw.

Stipte levering zoals beloofd , veilig verpakt. De laptop was perfect klaar om een Linux toepassing te installeren zoals gevraagd . Klaar en duidelijke Bios . Had zelf nog iets over het hoofd gezien bij de installatie , maar werd met raad bijgestaan , probleem opgelost ! Alle functies werken nog perfect , heel tevreden!

Dag Walter, Bedankt voor uw aankoop en ook om deze mooie review te schrijven. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

alles zoals beloofd

op enkele dagen tijd in huis, alles zoals beschreven. 1 ster afgetrokken voor hoge verzendkosten.

Dag Roger, Bedankt voor uw positieve commentaar! Bij bestellingen boven de €150 worden er geen verzendkosten aangerekend. Bij bestellingen onder de €150 wel. De verzendkosten zijn een optelsom van de initiële verzendingskosten bij Bpost + verpakkingskost + verpakkingswerktijd. Sommige webshops rekenen dit door in de prijs van het product. Wij zijn hier graag eerlijk in en houden de verzendkosten apart van de productprijs. Groeten, Jonathan.

Nette PC, goed verpakt en aangepast zoals overeengekomen.

Dag Sebastien, Bedankt voor uw 9/10-score. Groeten, Jonathan!

correcte service.

snel, fijne prijs en correcte service.

Dag Louis, Blij te horen dat we opnieuw een tevreden klant erbij hebben. Veel plezier met uw aankoop en tot bij een volgende aankoop! Groeten, Jonathan.

Mooie en goede laptop in uitstekende staat

Xx

Dag Stefan, Bedankt voor deze geweldige punten. Veel plezier met uw aangekochte laptop! Groeten, Jonathan.

Prijs kwaliteit goed

Grote keuze, makkelijk te bestellen. Correct. Niet de goedkoopste maar de kwaliteit is er wel.

Dag Serge, Bedankt voor uw recensie. We proberen prijs/kwaliteit de beste te zijn op de markt. Voor de meeste producten lukt dit steevast en hiervoor doen we ons uiterste best voor. Groeten, Jonathan.

Prima Linuxlaptop

Zeer degelijke computer voor een goede prijs en een nette levering. Bravo.

Goeiedag, Bedankt voor de 10/10! Groeten, Jonathan.

De kwaliteitscontrole van de toestellen kan (nog) beter.

Dag Ludo, Bedankt voor uw recensie. We doen op vandaag heel wat zaken om een sterke kwaliteit te garanderen. Door ons sterrensysteem kunnen klanten ook duidelijk zien welke eventuele gebruikssporen er aanwezig zijn op de toestellen. Mocht u een product gekocht hebben en niet tevreden zijn over de staat, mag u zeker contact opnemen met me per mail: [email protected]. Dan kijken we voor een oplossing. Groeten, Jonathan.

Helemaal goed.

Na bestelling een vlotte levering. Product voldoet aan de verwachtingen. Fijne laptop, als nieuw.

Dag Geert, Bedankt voor deze topscore! Groeten, Jonathan.

Steeds een snelle levering, zonder problemen Tweedehandslaptop is mijn hofleverancier geworden

Dag Roger, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen. Groeten, Jonathan.

Zeer goede ervaring

Prima apparaat geleverd en snel.

Dag Hans, Hartelijk dank voor deze topscore! Groeten, Jonathan.

altijd dik in orde

altijd dik in orde

Dag Johan, Dankuwel voor het invullen van een recensie. Blij te horen dat u vertrouwen hebt in ons. Groeten, Jonathan.

Topkwaliteit en -service

Ik vond meteen wat ik zocht en ‘s anderendaags had ik de laptop al in huis. Werkt prima, alles zoals het hoort!

Dag Nele, Dankuwel voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

Aangename verrassing

In twee maanden tijd heb ik 2 goedkope reburbished laptops aangekocht en heb er enkel goede ervaringen mee. Het zijn geen toestellen met uitstekende prestaties maar rekening houdend met de prijs en de garantie van 1 jaar ligt de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed.

Dag Willy, Bedankt voor deze aangename feedback op onze producten. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

goede communicatie, snel geleverd, verzorgd, lokaal, correct!

goede communicatie, snel geleverd, verzorgd, lokaal, correct!

Dag Wietse, Hartelijk dank om deze topscore aan ons te geven! Groeten, Jonathan.

Helemaal niet op aan te merken

behalve dat het goed verpakt was, snel geleverd werd, en het artikel voldoet aan de verwachtingen, niets dan positiefs dus

Dag Michiel, Wat een mooie review! Hartelijk dank hiervoor. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

na contact prima geholpen

BTW in rekening gebracht terwijl het een NL btw nummer heeft. na contact keurig opgelost!

Dag Jos, Blij dat we dit goed hebben kunnen oplossen voor u. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Mooi apparaat. Voldoet volledig aan verwachtingen.

Ben tevreden. Goede en stipte levering.

Dag Eduard, Bedankt voor uw aankoop en deze positieve review! Groeten, Jonathan.

Reeds mijn 2e toestel dat ik hier kocht: eerst een laptop, nu een desktop. Telkens uitstekend toestel voor een schappelijke prijs!

Dag Jozef, Bedankt voor het vertrouwen in ons! We zijn verheugd dat u ons een topscore geeft. Groeten, Jonathan.

Très satisfait

La commande est arrivée en deux jours. PC propre, conforme à la description. Très bien emballé. Sérieux. Je recommande.

Bonjour Denis, Merci beaucoup pour votre commentaire agréable! Cordialement, Jonathan.

Ter Waarde 88

8900 IEPER

0032 57271819

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!