Uitstekende en snelle service.

Product is in perfecte staat en heel goed verpakt. Tevreden klant.

Dag Lieven, dankjewel voor uw review! Gr. Sophie

waarom nog een nieuwe kopen?

de tweede maal dat ik iets koop bij tweedehandsLaptop en twee keer zeer tevreden. mijn vraag vooraf werd prima en tijdig beantwoord.

Dag Vincent, bedankt alvast om een beoordeling te schrijven. Fijn te lezen dat u tevreden bent van uw aankoop en onze service. Gr. Sophie

Goede service, super Laptop

Werking van de laptop is super ... Enkel jammer dat de behuizing er wat aftands uitziet ... maar het is dan ook een 2de hands !

Hallo David, het model dat u gekocht heeft is inderdaad vrij sterk :) De specificaties van het toestel zijn al wat sterker, vandaar het iets zwaardere uiterlijk van de laptop. Dankjewel om een review te schrijven. Gr. Sophie

Prima dienst na verkoop!

Na een aanvankelijk niet zo positieve ervaring/review werd ik gecontacteerd en bood men spontaan een efficiënte en kosteloze oplossing aan, vergezeld door een woordje uitleg en verontschuldigingen. Dergelijke verantwoordelijkheidszin en service na verkoop kan alleen maar toegejuicht worden en ik wil dan ook mijn mening herzien naar 5 sterren!

Dag Martin, hopelijk de kabel goed ontvangen ondertussen? Dankjewel voor de beoordeling alvast! Gr. Sophie

Zeer tevreden over de geleverde laptop.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de aangekochte laptop evenals over de correcte afhandeling en snelle levering van mijn aankoop.

Dag Rene, geweldig leuk om te lezen! Dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Fijne eerste ervaring met Tweedehands Laptop

Duidelijke website, snelle levering. Laptop ziet er goed als nieuw uit. Fijne ervaring

Dag Paul, dankjewel om een review te posten. Fijn dat u tevreden bent! Gr. Sophie

Laptop ok, maar...

Over de laptop en de snelheid van levering kan niets negatiefs gezegd worden maar ik bestelde ook een bijhorende kabel die specifiek bij deze laptop werd aanbevolen door jullie en hij past er niet op. Ik heb dus jullie suggestie gevolgd en zo een nutteloze extra kost gedaan.

Dag Martin, ik zie dat u recent een nieuwe review geschreven hebt omtrent bovenstaande. Hopelijk heeft u de kabel ondertussen al goed ontvangen en is alles naar wens! Gr. Sophie

Zoals steeds in orde

Een tweedehands desktop gekocht. In prima staat en zoals omschreven. Voldoet ruimschoots voor wat wij nodig hebben. Prijs is ok.

Hallo, heel erg bedankt voor jullie beoordeling. Gr. Sophie

mooie laptop - snelle service

Laptop besteld tijdens de verlofperiode, mooi toestel, snelle levering alsook bijkomende vraag werd snel afgehandeld. Goede service en communicatie via mail.

Hallo Ilse, dankjewel om een beoordeling te schrijven. Fijn dat u tevreden bent met de aankoop! Gr. Sophie

Geweldige service

Bij de bestelling had ik niet gezien dat er een verlofperiode was en had de laptop dringend nodig. Na e-mail uitwisseling heb ik deze toch op tijd ontvangen met zaterdaglevering. Prima service.

Dag Mariane, graag gedaan! Dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Vlotte service en correcte prijs.

Vlotte service na verkoop.

Dag Yves, dit is heel erg graag gedaan. Dankjewel om de tijd te nemen een beoordeling te posten. Gr. Sophie

Super tevreden van de x250. Systeem is goeie conditie.

Dag Fabian, dankjewel voor de review! Gr. Sophie

Uitstekende service, geven wat ze beloven

Ben zeer tevreden met aankoop laptop - correcte aanbieding - snelle levering - beveiligde verpakking - mooi toestel

Dag Hans, dankjewel om de tijd te nemen een beoordeling te schrijven. We zijn heel blij dat u tevreden bent met onze service! Voor ons is dit heel belangrijk. Gr. Sophie

Zopas derde toestel in één jaar gekocht bij Tweedehands Laptop.

En het vierde en vijfde zal waarschijnlijk ook van bij jullie komen. Toestellen zijn zeer proper. Ik koop altijd bescheiden toestellen omdat ze enkel dienen voor kantoortoepassingen. Maar wat bijkomende RAM, en een frisse SSD geven die toestellen echt wel de nodige vlotheid om mee te werken.

Dag Koen, wat fijn dat u bij ons terug komt :) Blij te lezen dat u tevreden bent met de aankoop. Gr. Sophie

Uitstekend!

Prima service, snel en vlot geleverd! Gekregen wat ik besteld heb! Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hallo Tino, bedankt! Gr. Sophie

Zeer tevreden, alles werkt perfect

de tweede maal dat ik iets koop bij tweedehandsLaptop en twee keer zeer tevreden. Een laptop en een desktop PC beide toestellen voldeden aan mijn verwachtingen. Michael

Dag Michael, dankjewel voor deze review! Fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Gr. Sophie

Prima aankoop

Alles is goed verlopen. Prijs en kwaliteit zijn top.

Dag Johan, dankjewel voor de review. Gr. Sophie

Zeer tevreden, snel geleverd, proper toestel en alles werkt.

Goede ervaring, was eerst wat twijfelachtig maar na de levering zeer tevreden. propere laptop en alles werkt. Ook positief er staat windows 10 home op er voor de rest geen andere brol apps zoals bij de meeste nieuwe laptops. Een aanrader. 1 tegenvaller er zit geen webcam op. Misschien mijn fout weet niet meer of dit bij de beschrijving. Voor de rest zeer tevreden.

Dag Geert, dankjewel voor de review. Fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Het aangekochte toestel heeft geen webcam zitten. Het is mogelijk dat u dit uit het oog verloren bent tijdens het bestellen ;) Gr. Sophie

Vriendelijk, eerlijk, goedkoop en goeie kwaliteit.

Al meerder malen naar hier gekomen om tablets, laptops en pc's te kopen. Altijd tevreden geweest.

Dag Lorenzo, dankjewel om een review te schrijven. Fijn dat je tevreden bent met de aankopen! Gr. Sophie

Tip top in orde zoals gewoonlijk

Op tijd besteld, op tijd geleverd

Dag Roger, super! Gr. Sophie

zeer tevreden

pc behuizing ziet eruit als nieuw , geen sleet op het toetsenbord, computer werkt zeer snel.geleverd binnen de 4 dagen. aanbevolen.

Dag Koen, dankjewel voor deze nette beoordeling! Gr. Sophie

Dikke pluim voor dit bedrijf!!

Altijd mooie laptops, en super snel geleverd Zeer tevreden!

Dag Johan, fijn om te lezen. Dankjewel voor de beoordeling. Gr. Sophie

Mijn eerste ervaring met tweedehandslaptop.com ..... zeker niet over te klagen.

In onze tweede laptop had de videokaart de geest gegeven (+- 11 jaar oud) omdat we deze tweede laptop enkel gebruiken om te internetten was een nieuw exemplaar kopen niet aan de orde. Vandaar dus onze keuze voor een tweedehands en .... die hebben we dus gevonden op tweedehandslaptop.com. Er is geleverd wat er op de site aangeboden werd en .... ja we zijn tevreden hierover .... Levering per post verliep trouwens ook zoals aangegeven .... zéér goed verpakt .... geen beschadigingen te speuren .... als nieuw dus !!

Dag Mathieu, heel erg bedankt voor deze mooie review! Gr. Sophie

Top !!!

Prima laptop, snel geleverd.

Dag Roger, dankjewel om een beoordeling na te laten. Gr. Sophie

Snelle en correcte service, alles wat ze beloven krijg je !!!!

Tof, correct ! Laptop werd op tijd geleverd en voldoet aan alle wensen en noden ! Zeer goed verpakt, de laptop is één van de beste die ik ooit gehad heb, vanaf nu koop ik nog enkel bij jullie !!!!!

Dag Rudi, dankjewel voor de review. Geweldig nieuws dat u tevreden bent van de aankoop! Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.