Green twijfel.TOP

Green enkel problème. Op tijd geleverd.

Dag Yves, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Jonathan.

Achat Laptop HP EliteBook

Livraison rapide et PC portable impeccable. Merci !

Bonjour Fabrice, Vous êtes merci pour votre commentaire agréable! Cordialement, Jonathan.

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Dag Jan! Hartelijk dank om ons een topscore te geven! Blij dat we u tot dienst hebben kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Laptop is zoals beschreven. De levering was zeer snel.

Dag Peter, Bedankt voor uw mooie review! Groeten, Jonathan.

Het lap top is super

Echt top

Dag Naaj, Bedankt om deze mooie review te schrijven. Groeten, Jonatan.

Prima toestel

Degelijk apparaat, en start zeer snel op.

Dag Johan, Bedankt om ons deze mooie score te geven! Groeten, Jonathan.

Goede ervaring

Heel content van mijn Dell laptop

Goeiemorgen Kurt, Bedankt voor jouw positieve feedback! Groeten, Jonathan.

tres bonne

achete un laptop qui est tres bien. Exterieurement a peine abimé. pour le fil de connexion ce n;etait pas le bon. et j'ai ete rembourse immediatement. super

Bonjour Philippe, Merci beaucoup pour votre commentaire positive! Cordialement, Jonathan.

Veilig en correct geleverd door Bpost.

Na installatie van Office, het aanvangsscherm met "Tweedehands" (gênant) vervangen door het WIN10 logo. Voor de rest OK!

Dag Henri, Bedankt om ons deze mooie score te geven! "Tweedehands" was lang een beetje taboe, maar wordt meer en meer geapprecieerd en dus zeker niet iets om je over te schamen. Het is een markt die meer en meer aan het groeien is. We zien mensen van iedere sociale klasse over de vloer komen. Je krijgt evenveel voor minder geld én draagt een steentje bij aan een kleinere CO2-voetafruk. Standaard zetten wij ons logo op het de bureau-achtergrond van onze toestellen. Een manier om wat reclame te kunnen maken voor deze "tweede leventoestellen". Makkelijk te vervangen door een andere achtergrond naar wens. Groeten, Jonathan.

Nog nooit tegengevallen

Snelle service,.. mooie toestellen

Dag Johan, Bedankt om deze mooie review na te laten. Groeten, Jonathan.

Produit de qualité, service au top et super rapide.

Bonjour Benoit, Merci pour votre commentaire! Avec des salutations souriantes, Jonathan.

top product, snel geleverd

Dag Michael, Bedankt voor uw aankoop en deze topscore! Groeten, Michael.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding Snelle en zeer verzorgde verzending Zeer tevreden met deze aankoop.

Dag Patrick, Bedankt voor deze aangename review! Blij te horen dat onze diensten en product u hebben kunnen bekoren. Groeten, Jonathan.

OK pour tout

Tout est super ... avec ces PC HP Élite Book

Bonjour Serge, Merci beaucoup pour ce score maximal! Cordialement, Jonathan.

bonne entreprise très sérieuse

leurs laptop sont reconditionnés et de très bonne qualité. le packaging est aussi très bien fait afin de protéger un maximum la marchandise. Je suis très content de mes 2 achats fait chez Tweedehandslaptop

Bonjour Xavier, Merci pour votre confiance et votre commentaire très agréable! Avec des salutations souriantes, Jonathan.

een aanrader

Reeds 3 aankopen bij Tweedehands Laptop gedaan en steeds tevreden.

Dag Leen, Bedankt voor het vertrouwen in ons! We zijn blij te horen dat u alleen maar positieve ervaringen hebt bij ons. Groeten, Jonathan.

Goede ervaring, snelle levering. Gewoon een goed toestel.

Dag Bert, Hartelijk dank dat u een beoordeling hebt geschreven. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Bijna perfect

Goede ervaringen sinds vele jaren

Dag Roger, Bedankt voor opnieuw een aankoop bij ons! Groeten, Jonathan.

Service ten top!

Heel blij met mijn recente aankoop van een laptop, voldoet volledig aan mijn vraag. Heel snelle reactie bij vragen. Door 'Tweedehandslaptop' fan geworden van refurbished. Waarom nog nieuw kopen? Doe zo verder!

Bedankt Jolyn voor deze mooie review! Groeten, Jonathan.

problemen worden opgelost!

Mijn tweedehandslaptop had ergens vanaf dag 1 een foutje. Een paar telefoontjes, afspraak gemaakt, laptop werd nog een gecheckt, en vervolgens vervangen door een ander identiek exemplaar, en Office werd opnieuw geïnstalleerd. Dikke merci.

Dag Jan, We zijn blij te horen dat u tevreden bent dat we het probleem op deze manier hebben kunnen oplossen. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

Top kwaliteit, super snel!

prima laptop, snel verzonden! goede prijs ook.

Dag Daniel, Bedankt om deze mooie review te schrijven! Groeten, Jonathan.

Goeie keuze !!!

Heb al enkele jaren ervaring met jullie bedrijf. De gedachte erachter is zéér ok !! De service én de afhandeling verloopt zeer eerlijk. Géén gefoefel, je weet wel. Ik hoop van harte dat dit zo mag blijven, ik zou zeggen, doe zo verder !!! Heel veel groeten aan jullie GANSE team !!!

Dag Luc, U bent bedankt voor het vertrouwen in onze firma! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groeten, Jonathan.

perfecte service

perfecte service en een prachtig toestel.

Dag Christoph, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groeten, Jonathan.

top service supper mooie laptop

supper content

Dag Evert, Hartelijk dank voor deze topscore! Groeten, Jonathan.

Snelle en correcte afhandeling van het order, kwaliteit 100%

Snelle en correcte afhandeling van het order, kwaliteit 100%

Dag Konrad, Bedankt voor deze review! Groeten, Jonathan.

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.