degelijke producten

ruim aanbod. Al twee maal een aankoop gedaan voor gezinsleden. Snelle service. Goed verpakt. Klein minpuntje, de verwittiging van de levering via mail heeft niet gewerkt.

Hallo Philip, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Het spijt me dat je de mail met track & trace niet ontvangen hebt. Ik heb dit nagevraagd aan de webdeveloper, het is mogelijk dat het mailtje ergens blijven haken is in een spamfilter, het blijft mail uiteraard ;) Volgende keer mag je gerust contact opnemen, dan bezorg ik jou nog even persoonlijk de track & trace! Gr. Sophie

Nooit meer ergens anders

Dit is nu de derde laptop die we via deze weg kopen, voor de duidelijkheid, de derde laptop voor telkens een andere persoon binnen het gezin want de eerste die we er kochten doet het nog steeds perfect! Uitstekende service en uitstekende toestellen voor een prijsje! Je zou dom zijn als je nog een nieuw toestel koopt want deze toestellen zijn net zo goed!

Hallo Shay, dank je wel voor het blijvend vertrouwen in onze services en aanbod. Heel erg bedankt voor deze hartverwarmende review! Gr. Sophie

Nette laptop voor een goede prijs

Goede website met goede beschrijving van de toestellen. Eenvoudige bestelling met duidelijk te doornemen stappen. Van bestelling tot ontvangst is alles prima verlopen met een goede communicatie van de verkoper. Verzonden in een degelijke verpakking en zoals beloofd de volgende dag in huis. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Hi Geert, heel blij te lezen dat je tevreden bent met het bestelproces en dat je dit ook overzichtelijk vond. De verpakking is inderdaad vrij standaard, maar ook bewust gekozen dat de pakketjes goed en wel aankomen! Blij dat je tevreden bent met de aankoop. Dank je wel voor deze mooie review. Gr. Sophie

Heel Goed

Mijn laptop heb ik nog maar een week, maar hij werkt goed, is snel geleverd. Je werd op de hoogte gehouden op welk uur hij ongeveer werd geleverd, dat was ook fijn. Hij ziet eruit als nieuw. Dus ik ben heel blij.

Hallo Ellie, heel erg bedankt voor deze mooie review! Gr. Sophie

Overzichtelijke website, vlotte levering

Overzichtelijke website, vlotte levering. Toestel klaar voor gebruik bij ontvangst.

Hallo Katja, fijn te horen dat je de website overzichtelijk vindt :) Dank je wel voor de mooie score! Gr. Sophie

Degelijk aanbod en goede service

Zoals gewoonlijk, niets op aan te merken

Hallo Roger, ik ga het blijven herhalen, maar dank je wel voor jouw vertrouwen in onze services & webshop! Gr. Sophie

zeer snelle service

uitstekende communicatie en goede prijs /kwaliteit

Hallo Glenn, blij dat ik jou verder heb kunnen helpen! Dank je wel voor de review. Gr. Sophie

Correcte prijs, betrouwbaar en snel!

Zowel privé als werk gerelateerd al besteld, en telkens zeer tevreden!

Hallo Maurice, super zeg, dat wij jou zo goed kunnen verder helpen! Dank je wel voor je vertrouwen :) Gr. Sophie

Supersnel geleverd en de kwaliteit van de laptop is uitstekend

Laptop in toestaat juist gelijk nieuw zonder beschadiging

Hi Vanessa, fijn dat je tevreden bent met je aankoop! Gr. Sophie

Prima kwaliteit/prijs

Hall Gino, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

zoals het hoort snelle levering

Hallo Frank, heel erg bedankt voor deze mooie review. Gr. Sophie

ik ben zeer tevreden

het is nu al mijn vijfde latop dat ik bij jullie koop zodus een reden dat ik tevreden ben dank u

Hallo Xaverius, wat fijn dat je tevreden bent met de laptops! Gr. Sophie

Goed produktaan een scherpe prijs

Goed produktaan een scherpe prijs

Dag Fernand, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

perfect

Reeds meermaals besteld bij Tweedehands laptop en steeds zeer tevreden.

Hallo Maria, wat fijn dat je bij ons terug besteld hebt. Fijn dat je tevreden bent met ons aanbod en services. Gr. Sophie

Snelle levering en inderdaad zoals aangegeven een bijna nieuwe laptop. Aanrader.

Hallo William, dank je wel voor deze mooie review! Blij dat je tevreden bent met de aankoop. Gr. Sophie

à refaire

Toutes les promesses annoncées sont tenues De plus les traces d'usage annoncées sont invisibles pour moi

Bonjour Marc, merci beaucoup pour votre review. Nous sommes ravis que vous soyez satisfait de votre achat ! Bien à vous, Sophie

Top Service

Al mijn 3e toestel die ik me aangeschaft heb bij jullie ... goede service en snelle levering

Hallo Luc, altijd leuk om te horen! :) Dank je wel voor het vertrouwen! Gr. Sophie

Correcte en vriendelijke service

Vriendelijk, snel en duidelijke info bij de keuze van het gepaste product.

Hallo Kim, dank je wel voor de review! Gr. Sophie

PARFAIT

COMMANDE VENDREDI MATIN, RECU LUNDI MATIN

Bonjour Bernard, merci beaucoup pour votre review! Bien à vous, Sophie

Flawless transaction. THANKS !

Bonjour Philip, merci pour votre évaluation! Cordialement, Sophie

Ik werd geholpen om de juiste laptop te kiezen. De laptop werkt perfect. Ik zou de website aan iedereen aanraden.

Hallo Bo, heel graag gedaan! :) Gr. Sophie

Perfect. Weeral. Zonder overdrijven.

Late namiddag van 1 februari stel ik een vraagje via mail met antwoord 's morgens de dag erop, besteld/betaald tegen 12u, 's anderendaags 3/2 voor 13 uur heb ik de laptop in handen. Verpakt als geschenk en vandaag 14/2 de laptop cadeau gegeven aan de echtgenote. <3 <3 <3 Love it.

Hallo Michiel, zo leuk dat ik jou kunnen helpen heb bij de aankoop van een geschikt Valentijnscadeau! ^^ Gr. Sophie

voldoet aan verwachtingen

Vlotte transactie, stevige verpakking, soft- en hardware ok. Tevreden van de aankoop, voor de tweede maal reeds, en heel wat goedkoper dan een nieuwe.

Hallo Filip, fijn dat je tevreden bent met de aankoop! Je hebt ook een sterk toestel gekozen :) Dank je wel voor de beoordeling. Gr. Sophie

goede service

degelijk materiaal

Hallo Sabine, bedankt voor de review. Gr. Sophie

Betrouwbaar en makkelijk bereikbaar.

We kochten reeds verschillende laptops bij Tweedehandslaptop. De kwaliteit is steeds goed, en het is makkelijk om contact te nemen indien nodig. En het concept is milieuvriendelijk: hergebruik.

Hallo Koen, dank je wel voor het blijvend vertrouwen in ons aanbod & services! Gr. Sophie

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.