Goede en vriendelijke verkoper en toestel in ordee

Dag Charles, een welgemeende dankuwel voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

zeer goed

mooi toestel voor weinig geld.snelle levering.

Dag Patrick, Dankuwel voor uw positieve woorden! Groeten, Jonathan.

Heel vlotte bestelling en levering

Heel vlotte bestelling en levering, de laptop was mooi verpakt en in onberispelijke staat.

Dag Jo, bedankt om uw feedback met ons te delen! Groeten, Jonathan.

Zeer vlot verloop.

Overzichtelijke website, degelijk info en duidelijke communicatie.

Dag Bart! Dankuwel voor uw mooie woorden. Groeten, Jonathan.

Goeie kwaliteit aan een sterke prijs

Ik gebruik zelf al 2 jaar een laptop van tweedehands laptop. Ik ben er zeer tevreden over. Daarom hebben we nu weer op tweedehands laptop een toestel gekocht voor mijn dochter.

Dag Katleen! Dankuwel voor uw positieve feedback. Groeten, Jonathan.

Kwaliteit voor een mooie prijs en vlugge levering.

Kwaliteit voor een mooie prijs en vlugge levering.

Dag Michael, dankuwel voor uw feedback! Groeten, Jonathan.

Snelle levering maar minder goede klanten service.

Laptop s'middags besteld en de dag erna al in de bus. Super. Ik kreeg eveneens een brief bij met een activatiecode voor microsoft Office home dat ik erbij had gekocht. Helaas lukte het mij niet om die te activeren. Gebeld naar tweedehandslaptop en daar zeiden ze dat iemand van de technische dienst mij wel zou contacteren. Heb geen telefoontje meer gehad. Heb het uiteindelijk toch gevonden maar via een andere site dan ze hebben opgegeven op hun brief. Ik vind het jammer dat er geen after-service is.

Dag Geert, dankuwel voor uw feedback! Jammer genoeg is er intern iets fout gelopen, waardoor u niet gecontacteerd bent geweest. Onze excuses hiervoor! We proberen dit in de toekomst te vermijden. Indien u nog vragen heeft, mag u ons zeker contacteren. Groeten, Jonathan.

Topservice!

Zeer goede service.

Dag Kristof, dankuwel voor uw feedback! Veel plezier met uw aankoop :) Groeten, Jonathan.

Zeer goede ervaringen

Grote waaier van producten aan schappelijke prijzen en een prima naverkoop service

Dag Roger, merci voor uw fijne reactie! Groeten, Jonathan

Super service, as usual ; )

Al sinds een paar jaar trouwe klant van jullie, en nog nooit geen spijt van gehad !

Dag Gregoir, dankuwel voor uw feedback en voor het vertrouwen. Groeten, Jonathan.

Nog steeds uitstekende laptops

Ik heb in de loop der jaren ondertussen al 5 laptops gekocht. Uitstekende bedrijfstoestellen. Steeds prima en snelle service.

Beste Koen, dankuwel voor het vertrouwen in ons en deze mooie woorden. Groeten, Jonathan

SUPER

Super service en top computer

Beste Hans, Dankuwel voor uw feedback. Groeten Jonathan!

snelle levering. Lader was defect maar er werd 2 dagen later al een nieuwe geleverd.

Dag Johan! Dankuwel voor uw feedback. Al onze aangeboden producten worden op voorhand getest. Spijtig genoeg is er toch een oplader opgestuurd geweest die niet voldeed. Onze excuses daarvoor! Alvast veel plezier met de aangekochte laptop en bedankt voor het vertrouwen!

laptop ok

laptop ok, op de website, mogelijkheid om 2de jaar waarborg te verschaffen niet gelukt. 1rste jaar waarborg niet gemeld op factuur

Beste, dankuwel voor uw reactie! De 1 jaar garantie staat vermeld in onze algemene voorwaarden. Die kunt u op ieder moment bekijken op onze webshop. Tijdens het bestelproces kunt u bij het gewenste artikel de optie "Upgrade naar 2 jaar garantie" aanduiden, alvorens u naar het winkelmandje gaat. Zo ging het wel gelukt zijn. Laat gerust in de toekomst iets weten, wanneer u hulp nodig heeft. Wij helpen u dan graag verder. Groeten, Jonathan.

Gebruiksvriendelijke site en vlotte levering

Aangenaam verrast van deze tweedehandswinkel. Laptop in prima conditie en hele vlotte levering.

Dag Freija! Dankuwel voor uw positieve woorden. Groeten Jonathan.

top laptop

voor zijn prijs laptop van hoge kwaliteit. Tot nu toe zijn er geen klachten geweest.

Beste Ayub, dankuwel voor uw reactie! Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te zijn. Groeten Jonathan.

Alles vlot verlopen

Doen!

Dankuwel Chris voor deze mooie feedback! Groeten, Jonathan

L'ordinateur correspond totalement à mes attentes

facilité de choix et commande en ligne. rapidité de la livraison. Excellent état.

Bonjour Marie! Merci beaucoup pour votre feedback et vos mots sympathiques!

vlot gegaan, leuke pc

in begin even wat onduidelijkheid ivm aanlsluiting naar scherm heb achteraf handleiding pc online gevonden bij dell en aparte dvd rw speler gekocht met port kabel

Dag Michel, dankuwel voor uw reactie! Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te zijn.

Snelle service, klantgericht en goed materiaal

Mijn vraag voor aankoop werd binnen de 24u beantwoord, de levering was uiterst snel en de computer die ik aankocht was in uitstekende staat. Zeker aangeraden.

Dag Robbe, Dankuwel voor deze fijne reactie!

Aanbevolen!

Tweedehandslaptop.com heeft een ruim aanbod van oerdegelijke laptops op maat van velerlei gebruik. Op de communicatie en de levering valt niets aan te merken.

Dag Davy, Dankuwel voor uw mooie woorden!

Snelle service, goed geholpen, behulpzaam en geduldig..een aanrader!

Te zot om een nieuwe laptop te kopen als het met een even goeie tweedehands kan voor een lagere prijs! Gewoon doen!

Dag An, Dankuwel voor uw feedback!

Top Service

Nu al zo veel vertrouwen in deze shop dat ik zopas mijn 4e pc heb besteld alles loopt perfect ... snelle en betrouwbare service ... TOP !

Dag Luc! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten! Dankuwel voor het vertrouwen in ons.

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. De laptop die ik koos, voldoet helemaal aan de omschrijving. Hij werkt snel. Alle opties zijn erbij en ook de tweedehands muis is goed. Super!

Beste Maya, hartelijk dank voor uw feedback!

Snelle levering en uitstekend product.

Reeds mijn derde aankoop en steeds zeer tevreden.

Dag Michael, bedankt voor uw positieve woorden, eveneens voor het vertrouwen in ons!

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.